Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • aXXon

    senior tag

    válasz PEPE85 #19 üzenetére

    ott van mindjart az elso hszben :DDD [link] kiosztas, arak, satobbi :))

    "Van, amikor azt hiszed rosszabb már nem lehet. Erre két dolog mindig rácáfol: a Firefox és a magyar kormány ;)" - bartucc // ''Ember Te asztán nem kímélsz senkit, odab@szol a fílingnek!'' by Lev Andropov

  • Gordiann

    őstag

    válasz PEPE85 #28 üzenetére

    Én is azt nézegettem, hogy elvileg minden jog áthárul rád, mármint, teljesen saját lesz a tányér meg a BOX, és így már mindenképpen megéri!!!!
    Egy ilyen szerkezet kb 22k-ért nagyon tuti sztem, és ha neadjisten ''tönkremenne a cég'', akkor neked lesz egy digitális vevőd dekóderrel, amivel az ingyenes adásokat foghatod...
    Na akkor máris it vannak az első kérdéseim ezzel kapcsolatban: ( :D)

    Én a tányért egy szakemberrel akár átforgattathatom egy másik műholdra, és veszi azokat a jeleket? Teljesen ingyen? :F
    Írták, hogy lehet igényelni motort, hogy sok egyéb csatornát is tudjak fogni...és akkor az mennyivel lehet drágulás? Kijön manapság egy motor egy 20k-esből? Vagy milyen árfolyamban vannak ezek mostanság?

    ÜdV: Gordian

  • bzoley

    veterán

    válasz PEPE85 #28 üzenetére

    Figyelgetem a fejleményeket, jó ajánlatnak tűnik. Egyedüli hátránya, hogy nem lehet több tv-t használni vele, pedig már keztem ajánlgatni. Én mondjuk csak egy műsort nézek egyszerre, talán meg is érné, de hátha lesz egyszer nekem is HDSNET-em, szóval marad a kábel egyelőe.

  • lapa

    veterán

    válasz PEPE85 #36 üzenetére

    azért szerintem pl. a upc direct messze nem tud olyan minőséget, mint egy kábeltévé. pláne lcd-n lesz ocsmány azt írják...

  • cigam

    félisten

    válasz PEPE85 #106 üzenetére

    Ha alairsz 2 ev huseget, nem kell kifizetni a szerelest.

    Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

  • Avicularia

    veterán

    válasz PEPE85 #187 üzenetére

    semmi gond a dáliával ,jó autó az :D

    Dacia Logan. Egy teljes értékű autó konkurenciához képest fél áron. Persze egy Golffal összehasonlítani nem teljesen fair, mert kétszer annyiba kerül. Na, de egy használttal? Már inkább életszagú.
    Volt egy rendhagyó összehasonlító teszt a német Autobildben. A Logant eresztették össze egy 5 éves, de megkímélt 50 000 kilóméteres Golffal, így voltak azonos árkategóriában (8800 €). Mindkét autóban különböző, de ugyanúgy 75 lovas 1,4-es benzinmotor dobogott. Megvizsgálták a két autót mindenféle szempont alapján, majd a Golfot és a Logant is falnak eresztették egy crashtest keretein belül. Összefoglaló eredmény egyértelmű és tanulságos. De ne rohanjunk így előre.
    Még egy 5 éves Golf is lényegesen minőségibb belső térrel és kidolgozással rendelkezik mint az új Logan. A Loganban ahova nézünk olcsó műanyag, minden csak nem kellemes. Futómű, menetteljesítmény, komfort terén jobb a Golf. A VW-ben ülve egy osztállyal fentebb érzi magát az ember mint a Loganban.
    Ezen felül két pont van, ahol hatalmas hézag mutatkozik. Az egyik a menetzaj, a másik -a fontosabb ezek közül- a fékút. Annak ellenére, hogy a Logan egy zsír új autó, 130-nál 77dB a belső zaj, míg a Golf ugyanilyen sebességnél csak 72dB! Egy új autónál jó érték a 70dB, vagy kevesebb, 68-69 már igen csendesnek számít (10dB különbséget kétszeres hangerőkülönbségnek érezzük!).
    Még nagyobb differencia mutatkozik a fékek terén. 40 méteres fékút 100-ról ma már igencsak átlagos eredmény, jónak a 36-37-38 méter mondható. Emlékszem még, hogy mennyire kivoltak a német újságíró szakik a kilencvenes évek elején, mikor egy Lada Samarát teszteltek. 50 méteres a fékút. Ennek fényében a mostani teszt eredményei:

    Golf 39,0 m
    Logan 53,4 m

    Mindez annak ellenére, hogy a Golfon 175-ös, a Loganon pedig 185-ös gumik voltak! Ehhez nem kell hozzáfűzni azt hiszem semmit. Katasztrofális a Dacia szemszögéből nézve, talán csak ennyit. Ráadásul a Golf kevesebbet is fogyaszt. Egyedül a csomagtartó méretében jeleskedik a Logan a német versenyzővel szemben (330 vs 510 liter).

    Az első részt összefoglalva fölényes volt a Golf győzelme. De tulajdonképpen valamennyi komoly Golf rivális használtként ugyanígy eltángálta volna az új Dáciát. Ráadásul azok még kicsit olcsóbbak is. Lehetne éppen a hazánkban is nagyon közkedvelt Astra, vagy bármelyik megbízhatóságról híres Japán verda (Corolla, Almera stb.). Az eddigi végeredményen nem változtatna. Szóval úgy tűnik, rossz bolt Logant venni, de várjuk meg a töréstesztet és az egyéb szempontokat a végső ítélet előtt.

    Törés után: A Logan kasznija jól tűrte a teszt végét jelentő széjjel zúzást, legalább annyira jól mint a Golf. De ez csak féligazság. A végeredmény fáj. A benne utazó crash test dummies úgy megsérültek, hogy ha emberek ültek volna benne helyettük, egyből az intenzívre kellett volna vinni őket, vagy papot hívni az utolsó kenethez. Nagyon magas volt a fejre eső terhelés amiatt, hogy egyrészt egy elöregedett övveszítő rendszert alkalmaztak a Renault mérnökei, másrészt a kaszni sem deformálódik teljesen egyenletesen és optimálisan. Nem nyeli el az ütközés olyan simán mint ahogy kellene. Harmadrész, a légzsákok későn nyíltak, valamint hamar elszállt belőlük a hajtógáz, így a testet érő hatásokat nem tudták megfelelően csillapítani. Ráadásul olyan történetekre, mint a pedálok és a lábak viszonya ütközéskor már nem figyeltek, igen komoly lábsérüléseket okozva a vezetőnek. És végül, de nem utolsósorban: olyan a zárszerkezet, hogy ütközés után nem lehetett kinyitni az ajtót, míg ez a Golfról nem volt elmondható.. Próbáld meg gyorsan kivenni a sérülteket egy olyan autóból, amit nem lehet csak flex-szel kinyitni..

    Olyan rosszul sikerült a törésteszt, hogy fogtak még egy Logant, kizárva azt, hogy ez egy egyszeri eset lenne. Ennél a második tesztnél a légzsákok időzítésével már nem volt probléma, de a többi negatívum és a vele járó súlyos következmények sajnos ugyanúgy igazak voltak ebben az esetben is mint az első tesztnél.
    Ezután jött, azaz ment a Golf a falnak. Öv, légzsák, pedálok, ajtó tökéletesen működtek az 5 éves autóban. Minimális fejsérülések, minden a zöld tarományban.

    Azt hiszem levonható a konklúzió. A Logan árához képest egy tágas autó, hiszen ennyi pénzért alig kapunk egy kis kompaktot. Öt személlyel és cuccokkal is el tudunk jutni vele A-ból B-be, ráadásul egy zsír új autó. Mégsem ajánlott senkinek, helyette sokkal jobb alternatíva bármelyik normális középosztályú használt autó.

  • kutyakölyök

    csendes tag

    válasz PEPE85 #28 üzenetére

    PEPE85!
    Ha csak akkor képes egy monopol helyzetben lévő szolgáltató árakat változtatni, amikor érzi, hogy ''fogyasztót'' veszít, hát köszönöm. 4 évig voltam U** előfizető, a mai nappal már DIGI-s vagyok. A megrendeléstől számítva 27(!!!) óra múlva már működött a DIGI. Minden tiszteletem a cégnek, mert a leterheltség miatt 4 napot ígértek. Tudod miért váltottam?
    A U**-nél soha nem jutott eszükbe honorálni a hűségemet, az eltöltött évekért. Most 130.000 Ft-ot spórolok meg 1 évig. Cool?
    Maga a DIGI tényleg jobb minőségű, de még nem teljesen stabil (tipikus digitális kihagyások és szünetek vannak) de nem érdekel. Hajrá DIGI!!!

  • vpetya

    csendes tag

    válasz PEPE85 #28 üzenetére

    Szia!
    nálunk 1hete üzemel a DIGI-Tv! Első benyomás +.-iv. UPC volt már hála jó istennek nincs!
    Kép minőség sokkal jobb mint a UPC-nél! Egy elég régi 70cm-es Thomsonnal nézem. Szerintem egy jobb tévével még jobb minőségben lehetne nézni! Hang elég érdekes mint a UPC-nél egyik csatorna üvölt a másik meg halk! de szerintem ezt is meg lehet szokni mint a UPC-nél! Egy kis negatívumot is írnék.- teletex nulla,- csatorna léptetés lassú,- nállam erősítön keresztül üzemel gond, hogy a hangot a digibox-on is kell hangosítani meg az erősítőn. Ahogy mondtad 1 évig alapcsomagban kb. 40 csat.HBO packkal (HBO1, és HBO2)
    2160+1800 br. utánna 2700+1800. ez szerintem több mint baráti a UPC 4800.ft-ához képest. (Családi csomag Kínai1, Kínai2, Orosz csat.stb) HBO nuku.

    Véleményem szerintem hajrá DIGI-TV csak igy tovább!! ;)

    Petya

Aktív témák