Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • betyarr

    veterán

    válasz betyarr #10638 üzenetére

    no,válaszoltak a levelemre:

    Tisztelt Előfizetőnk!

    Köszönettel vettük Társaságunkhoz érkezett megkeresését.
    A hozzánk beérkezett levelével kapcsolatban kérjük, engedje meg, hogy az alábbi tájékoztatást adjuk.

    Az Ön által jelzett hiba kivizsgálásához és javításához az illetékes osztálynak szüksége lenne pontos időpontra. (nap, óra, perc, másodperc, hívó és a hívott telefonszámokra). Továbbá a OnePlus6T általunk nem validált terminál VoLTE/VoWiFi szolgáltatásokra, kérjük kapcsolja ki a VoLTE-t és tesztelje úgy, ha továbbra is tapasztalja a hibát, jelezze (hívó szám, hívott szám, perc pontosságú időpont amikor a hibát tapasztalta) felénk a hibabejelento@digikabel.hu e-mail címen.

    Köszönjük szépen türelmét és együttműködését!

    bár aggaszt,hogy a op6t-t akarják mindenképpen hibásnak kihozni,mivel azt írják,hogy kapcsoljam ki a voltét..
    mindenesetre megcsináltam megint a tesztet tkom vezetékesre,telenorra és vodára is.mindent leírtam nekik (időpont,telefonszámok,pontos hely),meg azt is leírtam,hogy digi hálón belül és tkom mobilra tökéletes oda-vissza voltén és vowifin is.

    más (azaz nem hibajelenség): az előbb hívott a nejem (tkom mobilról) és hirtelen észrevettem,hogy a képernyőmönk kijelezte a telefonom,hogy HD hívás :C azaz,megy a két háló között is a HD hang!

Új hozzászólás Aktív témák