Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gtgt

    csendes tag

    Sziasztok!

    Elolvasva a hozzászólásokat, lenne egy-két megjegyzésem, tanácsom.

    - Volt aki kérdezte, hogy mindez végülis mennyire DIGI és mennyire Telenor. A válasz nagyjából igaz az összes virtuális szolgáltatóra az országban. Sajnos a kellő szabályozás híján a mobilszolgáltatók érdekei szerint lett kialakítva az egész. Ellentétben az adsl-es rendszerrel, a DIGI nem egy nagy csomagban fizet a saját ügyfelei által forgalmazott adatmennyiségért (vagy általányt), hanem ugyan úgy mérik az ügyfelek forgalmát ahogyan a sajátjaikét is, és ügyfelenként számláznak tovább. Ez azt jelenti, hogy a DIGI kénytelen ugyan azokat az adatkorlátokat használni mint a Telenor (de ez így van a többi szolgáltatónál is). A DIGI nyilván kevesebbet fizet, mint egy Telenoros ügyfél, de cserében neki kell biztosítani magát a végpontot. Tehát az IP címeket, és az un. layer2 kapcsolatot már a DIGI adja.
    - Az APN-ről annyit, hogy nekem megy "DIGI"-vel (csupa nagybetü) és "digi"-vel (csupa kisbetü) is. Ezen felül, ha a kliensen van automatikus APN-re opció, a rendszer azt is támogatja (legalábbis nekem így is sikerült kapcsolódni). Én igazából sokféle eszközön használtam már. Android, iPad, Netbook-nak a beépített modemjével, de Linux-on, Window-on, sőt még OSX-en is.
    - A hozzáadott szoftverben (JoinAir) nálam felbukkant a saját számom és az SMS központ száma is. Ennek ellenére én nem próbálnék SMS-t küldeni mert lehet ezért a Telenor keményen számláz (fogadni lehet).
    - A DIGI-nek van egy ügyfélkapu rendszere is. Ide első havi számla (sorszáma) segítségével lehet regisztrálni. Itt egy grafikonon nyomon lehet követni az adatforgalmat. Illetve megtudatod a telefonszámodat is!! Cím: https://ugyfelkapu.digi.hu A regisztrálás után hozzá kell rendelni a szerődést a felhasználói fiókhoz, majd elnavigálni az "Ügyintézés" (felső) -> "DIGI Move" (jobb oldali) menübe. Így néz ki:

    Nekem két előfizetésem van, a grafikon ezért tünhet elsőre egy kicsit káosznak. A vonal-diagram jelenti a gördített forgalmat (havonta nullára visszamegy) és az oszlopok pedig a napi forgalmat. Az egeret a vonal vagy az oszlop fölé viszed, akkor kiírja az aktuális adatot.

    Ennyi jutott eszembe.

  • gtgt

    csendes tag

    válasz qkaleko #322 üzenetére

    Az alapvető papírokon kívül (személyi, lakcímkártya) nem kell hozzá semmi. Nincs belépési díj, egyéb díj (modem nem kell ugye). Nincs hűség sem, bármikor visszaadhatod. 5-10 perc alatt megvan az egész.

  • gtgt

    csendes tag

    válasz Vodar #304 üzenetére

    Igen, ez pontosan így van. Még a SIM kártyán is Telenor logó van. Az ügyfélszolgálat pont ezért necces. Nem nagyon tudják a Telenornál éppen mi a helyzet. Max SIM kártyát vagy sticket tudnak cserélni, ha elromlott. Technikai problémával (nekem még nem volt) én megpróbálnám a Telenor-t hívni, hátha nem hajtanak el...

Új hozzászólás Aktív témák