Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geller72
veterán
En kifejezetten megbantam hogy nem egybol azzal kezdtem, amim van. Megsporoltam volna egyreszt egy csomo penzt es bosszusagot. Az is igaz, hogy nekem elotte volt mar par ev tapasztalatom es a racer vonal utan ez sokkal konnyebb. Nehezsegben. Ha az anyagiak engedik, szerintem vedd meg azt ami neked technikailag a legjobb. Megtanulni hasznalni meg lesz jdod. Az nagyon alapokat egy dji telloval is meg tudod tanulni, es azt kesobb akarmikor el tudod adni. Szerintem. De van itt olyan ember, aki kezdesnek p4p-t vett es ahogy latom nem volt vele gond, es nem is banta meg.
-
Geller72
veterán
válasz korcsillio #1425 üzenetére
Itt "kint" franciában az ízi kessben 150 eurókért megy, hibátlan állapotúakat adnak ennyiért. P3Pro van 350-ért.
Az ár sok mindentől függ. Hogy mit adsz hozzá, (filterek, akkuk, stb) a gép és részegységei milyen állapotban vannak, ( ezen belül pl. kamera, gimball állapota) a hozzá adott akkukban mennyi töltés van, etc. Tehát olyan 60-tól lehet érte szerintem kérni induló árnak. Láttam már lényegesen olcsóbban és drágábban is. Drágábban szerintem nem reális, mert ha azt nézem, hogy 100 körül van a P3Pro, az meg lényegesen jobb gép ennél - akkor az a belőtt ár 60-75k közt tűnik inkább reálisnak. Kérni lehet érte bármennyit, kérdés, hogy el is akarod e adni, vagy csak hirdetgeted. . -
Geller72
veterán
válasz qpakcovboy #1428 üzenetére
[OFF]
#vajonmiertvanteleanetsparkproblémákkal
#megezatopikis
[/OFF][ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
Tény. Viszont arányaiban is elég sok probléma van ezzel a "jelenséggel". És ha "ennyit" kiad valaki egy gépre, nem igazán szereti a problémákat. Nekem 2 közeli ismerősömnek van ilyen drónja, és ez a hiba mindkettőjüknél megvan. Mármint a random hatótáv csökkenés.
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz dronosroli #1434 üzenetére
Sőt, van Mavic 2 Enterprise is már. .
Az 1 egyébként sima Mavic Pro. Az első szériából több fajta, white, platinum..etc. A Platinum spec propokat és moddolt szoftvert kapott, a repideje is megnövekedett, sokkal halkabb lett. A Mavic 2-ből alapvetően két fő ág létezik (eddig). A 2 pro és a zoom. Itt a két gép közt kamera különbség van. Az Enterprise az egy Zoom széria, néhány moduláris kiegészítővel.Ha sikerülne kifognod egy első szériás platinumot, abból az a legjobb. Szerintem. Azt hozzáteszem, hogy csak akkor, ha olcsóbb, mint egy akciós 2. Mert ugye utóbbi is 1000 euró alá ment már.
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz total90 #1441 üzenetére
Az MP2 egy új termék, ami a régi szériát váltja le. Ez most olyat tud, mint a P4 kb. Nem lennék meglepve, ha '19-ben kijönne egy új Phantom széria. A Phantomoknál a szériaszámok közt elég agy ugrások voltak fejlődés tekintetében. azaz a P3P és a P4P V2 utolsó szériája közt sokkal nagyobb az ugrás, mint a Mp és a M2P közt szerintem. ennek fényében én úgy gondolom, hogy ismét érdemes kivárni annak, akinek a méret nem számít, mert könnyen lehet, hogy egy sokkal komolyabb gépet kapunk, mint az összes eddigi széria mindkét oldalon. Akinek viszont számít a kompaktabb jelleg, a méret és elég ez a minőség, amit most kamerában tudnak, annak megéri egy M2P. Akinek meg még ilyen sem kell, annak a zoom a kiváló választás, mert eléggé vicc lett az ára az 1000 euró alá benézve, a korábbi MP-k árának fényében. .
-
Geller72
veterán
válasz dronosroli #1444 üzenetére
A P4-nek súlybeli előnye (is) van. Majd kétszer nehezebb, mint akármelyik Mavic. Ezek számok, tények. Soha nem lesz olyan szélálló. Én 40km/h-s szél és efeletti lökések közt is repültem már, de ezek legtöbbje teszt volt, hogyan viselkedik majd, ha netán egyszer úgy hozza a sors. Alapból nem repülök nagy szélben, éppen ezért ez a része - hogy mennyire bírja a szelet - nem érdekelt, csak a fentiek miatt, hogy kiismerjem a cuccom. Szerintem itt a Dji tulajok legtöbbje nem repült és nem is akar szélben kockáztatni. Meg úgy általában senki, aki drónnal repül. Soha nem a szél erőssége volt a problémám racerekkel sem, mert bazi nagy szélben is tudnék velük repülni, de nagy pofára esés tud lenni, amikor egy erős hátszelesből ráfordulsz a géppel az oldalszélre. Nem beszélve arról, hogy sokkal jobban kell gazdálkodni tudni az akkuval, mert nem biztos, hogy az "odaút" fele annyit vesz ki az akkuból, mint a visszaút. J néhány lepottyanós - eredetileg range tesztnek induló vidi van fent a yt-on, ahol nem vette észre, vagy nem is figyelte a tag, hogy azon a magasságon, ahol a gép volt, volt egy enyhe hátszél. Ez túl nagy önbizalmat ad, mert sokan nem számolnak és csak azt nézik, hogy mennyi van még az akkuban. Hátszélben sokkal messzebb eljutsz vele egységnyi akkuval és mire a tag visszafordult 60%-nál, már ott eldőlt a dolog. A visszaút feléig nem jutott el. Sajna abban a vidiben épp víz felett fogyott el az akku... Én mondjuk biztos nem szigetek közt nézném meg, hogy meddig repül a gépem. .
-
Geller72
veterán
válasz tévelygő #1453 üzenetére
Xiaomi MiTu esetén a rendszer eléggé hasonló. Abból gondolom, hogy BT-s gamepad esetén illene tudni teló nélkül is repülni tudnia. A Xiaomi esetén a drónon a BT keresést spec módon lehet kezdeményezni, a gamepadon szintén. Mindegyik eszköz fényjelzése megváltozik, ha a két cucc párosítása megtörtént. Én ezt követően szoktam a telefont egyáltalán wifin keresztül az appal összehozni. De itt ahogy nézem, közel sem biztos, hogy így van. idi szerint az öreg először wifin rácsatlakozott az iphonnal a drón wifi ssid-re, aztán a távon bekapcsolta a BT-t, majd a telón rákeresett a BT-al a gamepadra. A bibi ott lehet, hogy a tetvek eleve csak ezt a rohadt drága kontrollert engedték (alapesetben, hack nélkül) ehhez a drónhoz használni, máés nem és ráadásul úgy tudom, hogy máshogy nem is használható úgy, mint egy akármilyen BT gamepad. Én ezért (is) választottam a MiTu-t, mert ott a 2k-s gamepaddal simán ment a teló nélkül a drón, meg ugye fele ennyibe került.
-
Geller72
veterán
Általános tapasztalat és ajánlás, hogy mínuszokban nem repülünk semmivel. Az elektronika, akku és a motorok melegszenek, azzal nincs is semmi baj, de a propok a hideg miatt ridegebbek lesznek és spontán eltörhetnek. Ez már nulla fok környékén is előfordulhat, mármint hogy jegesednek a propok. Az sem jelent semmit, hogy mondjuk lent, földközelben van +2-3 fok, mert mondjuk 400-on már simán lehet mínusz.
-
Geller72
veterán
Ez azért többnyire akkor fordulhat elő, ha az akkuk eleve sokáig voltak kitéve terhelés nélkül ilyen alacsony hőmérsékletnek. Ha eleve egy fűtött helységből viszem ki egy (mondjuk gyári Dji Phantom hungarocell bőröndben) eleve fűtött kocsiba és csak repülés előtt veszem ki, majd amikor berakod, egyből repülsz is, ahol eleve eléggé felmelegszik, akkor nincs semmi probléma. Sokan ott rontják el, hogy kiteszik maguk mellé a hidegbe a többi akkut is. Ha ezt betartja az embert, semmi gond nincs az akkukkal. Ha megnézed, repülés után szinte forróak az akkuk. Is.
-
Geller72
veterán
válasz forceberg #1462 üzenetére
Igen, valóban van néhány Vlog zuhanó dji gépekről, amik ködös 0 fok körüli időben felmentek a köd fölé. . Van jó néhány magyar is.
"Azért elég gáz lenne, ha mondjuk - néhány fok a gyáriaknak gondot okozna."
-Ha ezt most arra a kommentre írtad, amire válaszoltál, ott az akkukról írtam..
Akármilyen akkunak akkor van baja, amikor a kolléga által említett módon ki van téve hidegnek. Ha kint hagyod és lehűl. Ha szoba-hőmérséklethez közeli állapotban tárolod addig, amíg nem rakod be a gépbe és utána egyből repülsz, akkor szerintem a propok sokkal előbb elpukkannak majd a hőmérséklet csökkenésével, mint hogy az akkufesz beessen. Próbából rakd ki az egyik propodat nulla fok körül pár órára és nézd meg, hogy mennyire hajlik e. . De ahogy említettem is, lehet hogy talaj közelben van +3 fok és 100m-en meg már mínusz. Ahogy például napos oldalra állsz, ott olvad a hó, de árnyékban meg -7 fok van onnan 1 méterre. Én nem kockáztatok, ha nem muszáj. A muszáj meg egy olyan dolog, amit meg is kell fizetni. . -
Geller72
veterán
..a dolog ott kezd majd tragédiába torkollni nálad - anyagiakban is - ha valami gebasz lesz. Én csak keresztül jövök Svájcon, vagy mellette/alatta/felette, de elég sokszor látok alacsonyan repkedő katonai gépeket. Ha miattad leesik egy, nem lesz gondod életed hátralévő részével a kajára/szállásra. Én még otthon is törekszem a maximális dolgokra, nem hogy kint. A Zoom nem felesleges termék. Mert akinek nem kell komoly kamera, annak a zoom bőven elég. Repülés szempontjából ugyanazt tudja, csak kamerában nem, viszont sokkal olcsóbb. 878 euró most a zoom GB-n. A nagytesó majd a duplája... Ki van ez találva, mindig van piaci rés. .
-
Geller72
veterán
Konvergál, konvergál, de valid légtérhasználatival 183m-en nézelődtem éppen a nyáron, amikor egy duplafedeles permetező ~100m-en alattam elballagott. . És ilyenből vagy hasonlóból van ilyen sztori itt a fóromon is. . Pedig elméletileg nullával egyenlő lett volna az esély, hogy rajtam kívül ott lesz valaki. . A helikoptert meghallod, de a vadászgépet már csak későn. Én légvédelmis voltam és amikor gyakorlaton a Kositzky Attiláékat hajkurásztuk, ők direkt a völgykatlanokban, radarárnyékban repesztettek, hogy ne tudjuk őket befogni. Baromira alacsonyan, és baromira gyorsan.Persze te tudod, csak nem árt ha körültekintő vagy. . Mert nem csak a magad bőrét viszed ilyenkor a vásárra. .
-
Geller72
veterán
válasz t72killer #1491 üzenetére
Francia szabályzás. (Én most éppen itt vagyok.)
Svájcban is szerintem érdemes utánajárni komolyabban, mert ott is szigorodnak majd nem kicsit a szabályok (csak mert szó volt róla és arról, hogy nem olyan fontos az.... )"Új dróntörvény lépett életbe Angliában
a britek szigorítanak a drón használaton"És jöjjön Románia, egy "itteni" kolléga tapasztalatai alapján.
-
Geller72
veterán
Ne szaladjunk elore. Preorder statusznal jarunk nulla feedbackkel. Ott van a Hubsan gepe is es a xiaomi masik fimi tipusa a ringben. En dokszor irulnek neki ha lenne egy hasznalhato fhd kepes gepem 1 km hatotavval, olcson. A xiaomi fimi 250 euro alatt indul de meg az is preorder. A hubsan is jo gepnek nez ki, ott a kamera is egesz jo es arban is franko. De az is preorder.
-
Geller72
veterán
Az a helyzet, hogy egyáltalán nem jó helyen keresitek a profi minőséget. Mert ez "csak" a kommersz kategória, azaz a hobbi szint. Olyan, mintha egy Nikon D3xxx/5xxx sorozatot hasonlítgatnál egy FF-hez, ami mondjuk 700k-tól indul. A Dji elég világosan meghúzza a határvonalakat.
Consumer--->>Professional-->>Enterprise
És ez bizony, ahol a legtöbben játszunk, a kommersz kateg. Itt kapsz egy egész használható gépet, ami elég jól eltalál, elég jó irányítani, és egész jó kamera van alatta. De alapvetően egy drón, ami mellesleg tud képanyagot rögzíteni.
Ja hogy nem tetszik a kép, amit csinál? Mennyi is a kamera ami alatta van? ~130k?
Akkor tessék venni egy X5S-t, annak jó a képe.Ja, hogy az 650k-ról indul? Akkor meg nem értem. Egy profi fotós gép mennyibe kerül? Ja hogy az is 1.3 milla. Most meg már végképp nem értem. Pedig annyi az egész csak, hogy a helyén kell kezelni a dolgokat. Itt az erőműben egy külsős cég egy 6500 dolláros Matrice pakkal filmezte körbe a kupolát. A hőkamera árát elfelejtettem megkérdezni..
De gondolom, nem 30 euró/óradíjért voltak fent...venni kell egy ilyen kommersz gépet. Megtanulni használni és ha nem elég, vagy pénzt is keres - nem is keveset - akkor invesztálni kell a komolyabb gépbe. Ahogy a profi filmesek is teszik. Nem nagyon látok/láttam/láttatok filmkészítésnél, ahol drónt használtak hogy az consumer gép lett volna szvsz. Vajon miért?
Egy rövidfilmet, megrendelt reklámot, beharangozót, kedvcsinálót egy eseményre/ről, egy yt vidit, képeket, vidit a nyaralásról, buliról, haverokról facséra, haveroknak, instára ok. Ahogy nőnek az igények, a minőségnek is követnie kell. És ennek mindig is ára volt. :/.
Szerintem.[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
Üdv.
Van köztünk valaki, akinek van/volt Mavic Pro Platinum gépe és már van Mavic 2 gépe?
Esetleg a legjobb felállás az lenne, ha lenne, vagy lett volna még sima Mavic Pro-ja is. . -
Geller72
veterán
Ki lehet kapcsolni. De érdekes, hogyan daráltad le, mikor pont az érzékelők miatt nem enged tovább. Egyszerűen nem enged nekimenni dolgoknak. Viszont gondolom, elolvastad a használatit (ja, nem, mert akkor most nem kérdeznéd meg, hogy ki lehet e kapcsolni az érzékelőket) de annyit tudnod kell, hogy beltérben a legtöbbször nuku GPS. Ilyenkor üzemmódot vált. Amúgy melyik drónról van szó? . Mert a dji more fly kombo az nem az.
-
Geller72
veterán
Kezdőként beltérben egy ekkora géppel. Ne várd el azt, hogy megdicsérjen bárki is. . Kb, mintha vennél egy Igazi helikoptert és csak azt a rész olvasnád el a user manualból, hogyan kell beszállni a gépbe. A hozzád hasonlók miatt hoznak dróntörvényeket. (És a hozzád hasonlók tesznek rá magasról a legjobban. És ezt meg nem te szívod meg a legjobban)
-
Geller72
veterán
válasz t72killer #1537 üzenetére
Az elektromos cuccok melegszenek. Mocik, FC, akku is. De én nem csak ezek miatt nem igazán viszem ki. Hanem a páraképződés/páralecsapódás miatt. Melegből hidegre-hidegről melegbe.Nem igazán használ semminek, ami elektronika. Nálam olyan 8 fok az alja, köd, eső nélkül. Az a P4, amit a napokban fogok meghirdetni, gyakorlatilag március és szeptember közt soha nem repült. A másik az igen, de hidegben, hóban, esőben, ködben az sem. De nem csak a dji gépek, hanem a többi sem. Arról nem beszélve, hogy a tkmnek sincs kedve ilyen takony időben kint gubbasztani egy helyben. .
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz martinkeet #1542 üzenetére
Semennyire.
-
Geller72
veterán
válasz martinkeet #1548 üzenetére
Amikor a levegőben eldurran egy prop, akkor sem attól, hogy 70 fokban elhajlítod, Viszont az esély, hogy az alacsony hőmérséklettől ridegebb prop eltörjön, szerintem lényegesen nagyobb, mint mondjuk szoba-hőmérsékleten. Szerintem. Kolléga felküldte köd fölé, igen hidegben. (kb. mint most) és nem is volt fent sokat. Tiszta jég volt a prop. Ha jól rémlik, van yt-n is olyan vidi - elég régi - ahol pont egy ilyen szituban küldik fel a phantomot. És később mintha azt olvastam volna, hogy a prop jegesedés miatt durrant el. Természetesen a te géped. De majd írd meg, hogyan érvényesítetted a gart. ,).
-
Geller72
veterán
válasz forceberg #1574 üzenetére
..mondjuk hogy nincs VR-box support, head trackinggel, licsiben meg van. Amúgy a licsi a go-t használja alapul, azaz annak a konfig fájljait. Tehát amit go-ban beállítasz (mondjuk tárgyelkerülés) az a licsiben is úgy lesz. Aztán a waypoint is fejlettebb. Meg satöbbi. Olvass utána. .
-
Geller72
veterán
válasz Digiflex #1595 üzenetére
Mert csinál egy R/W tesztet és szerinte nem jó. Ha jól rémlik, már tavaly ilyen körül megírtam ide egy ugyanilyen kérdésre, hogy én ultrát használok a P4-be (is) és soha nem volt gondom vele. . Személy szerint én azt szoktam tenni, ha egy adott eszközbe új karit rakok, hogy ott megformázom és veszek fel vele egy 5 perces próbavidit fullon. Akármit nyavalyog, akkor is. És visszanézem. Ha minden ok, akkor nem érdekel, hogy mit ír ki. Ennek ellenére szépen, de folyamatosan bevezetem a Samsung Evo+-os kártyákat is. Ezek 100/60-at tudnak. Kifejezetten 4k-ra. Most vettem 5 db-ot, ebből hármat adok át havernak. Egy meg már gépben van.
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz Amarton #1604 üzenetére
De írta, hogy csak FHD megjelenítője van és nem is biztos, hogy kell a 4K. Ha valakinek eleve overkill egy nagyobb gép, simán elég lehet egy olcsóbb, kevesebb tudású is. Ha azt nézzük, akkor meg az air nagy hibája, hogy szinte (vagy nem szinte) Mavic Pro árban van. (Ennek ellenére szemezgetek vele. .)
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz rankesz #1607 üzenetére
..és ezt se felejtsük el...
Én tartok kicsit attól, hogy a xiaominál megint elqrják. Vagy hardveresen, vagy sw szinten..
Az 5km-t is megnézem majd, mert még a P4 is bedadog akár 300m messziről is, ha 20m alá megyek és nincs optikai kontakt..A fent linkelt Hubsannál már tudni, hogy lehet analóg 5.8Ghz-es vtx jeleket mondjuk FS szemcsivel fogni, ami sokat dob a dolgon. Remélem a fimi is tudni fogja. (Ráadásul a fimiből kettő is van. egy a Xiaomitól és egy egyenesben a gyártótól.)
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz t72killer #1611 üzenetére
Így van. Azon kívül meg csak töredéke. Néztem a Fimi (3) range tesztjét, ami abból állt, hogy 130 fogban távolodva emelkedett egy sík területen, aztán tapsoltak hogy hurrá, 1.2km. Megnézném a Bakonyban egy domb egyik oldalának aljából átrepülni vele a másikra.
Nekem a P4-el itt RTH-m volt. Jelvesztés miatt. -
Geller72
veterán
Használ itt valaki közülünk dji szemüveget? esetleg volt nála/van mindkét fajta?
-
Geller72
veterán
válasz Teasüti #1626 üzenetére
"Egy hátitáskában el tudom vinni a teljes run'n'gun videós felszerelésem, beleértve az Air-t is. Vagy egy kézipoggyászban. Ha ez nem szempont akkor venne a tököm Air-t, amikor már Mavic Pro-t is lehet kapni majdnem ennyiért."
-A pro is elfér egy ekkora helyen. .
-Én már az elején nem értettem, hogy miért nem azt vettél. -
Geller72
veterán
válasz martinkeet #1627 üzenetére
Arra, hogy mivel eddig sokszor használtam iPhone+VR box-al a gépeket a tab mellett, de inkább helyett - sokszor, ha nem annyira a filmezés volt a hangsúly, hanem a repülés és mellesleg videókészítés - és most az a helyzet, hogy el kellene döntenem, hogy ipad vagy dji szemüveg legyen. Tudom, hogy valójában meg kellene ezt néznem előtte, de egy alapvéleményt (vagy többet) szívesen meghallgatnék arról, hogy mennyire jól, vagy nem jól használható a szemüveg. Azt is tudom, hogy aki előtte és azóta sem nagyon használ szemüveget a repüléshez, az nem biztos hogy racionálisa(bba)n látja, mint az - jelen esetben én - aki eleve a racer vonalban is benne van és aktívan használja a fatsharkot repüléshez acroban lassabb és sokkal gyorsabb gépekkel. Mennyire lehet jól látni benne azt amit a kamera lát?
Mennyire jó a minősége/felbontása a két kijelzőnek?
Mennyire nagy a FOV a szemüvegben, Értelem szerűen a kamera FOV-ja ugye adott, de a szemüvegnek is van egyfajta külön FOV értéke, ami ugye relatív.
-Milyen adatokat látsz a szemüvegben, mondjuk a litchi VR box felületéshez képest? (Tabon értelemszerűen nem kell a VR, ott szimpla kijelző van, mint dji go-ban).
A head tracking mennyire működik jól, Itt most nem a head trackinggal való gépi irányításra gondolok, hanem a gimballra.Elsőre ennyi. Biztos lesznek még majd felmerülő kérdések, meg élőben úgy is lesznek egyéni problémák/előnyök. De alapvetően közelíteném meg, hogy érdemes e venni, vagy hagyjam az egészet és maradjak a VR boxnál iphonnal meg ugye a tab?
-
Geller72
veterán
válasz Teasüti #1630 üzenetére
Vannak háti tatyók, amik kényelmesebbek is (szerintem) a válltáskánál. Én is motorozom, mást nem is tudnék elképzelni motoron. Még a P4-nek is van olyan háti tatyója, ami kb akkora, mint a gyári füles EPO doboz és abba is elfér minden. 3 akkuval.
Ez pl egy p4 háti, de millió van ilyen. Ez 34literes. iPad, akkuk, töltő, táv, minden elfér.
A DJI Mavic Shoulder Bag-szerű tatyók sem rosszak helykihasználás szempontjából, de ezek inkább válltáskák, de létezik ebből is háti tatyó. Ez a válltáska pl. 17,5 cm×12,5 cm×21 cm-es, és belefér
1x DJI Mavic drón
1x Távirányító
4x Akku
1x okostelefon, phablet
Kisebb kiegészítők, kábelek.Ez pedig egy olyan szintén háti, amiben - ahogy látod is- akár két gép is elfér a cuccaival. Igaz, nem olcsó, de kényelmes és elég nagy. de nem túl nagy. A belső elválasztók ugye átrendezhetőek, mint manapság egy fotós tatyóban is, a méretei: 29.5 × 15 × 48 cm.
-
Geller72
veterán
"Vacsi új gép volt, itthon pihent 2-3 hónapot, de egyáltalán nem volt használva."
-Pont ez lehet a baja. Lement teknősbékába az akku. Ki kellene mérni, hogy melyik cella a gatya és csak arra az egyre rátölteni direktbe egy olyan töltővel, ami ezt tudja. Persze itt semmi gyári töltőről nincs szó, manuálisan két tűvel (+-) 1s-en megtölteni egy picit, amíg annyira meg nem emelkedik a fesz, mint a többi cellában. Utána már a gyári töltő is tudja folytatni.
Én ezért szoktam azt mondani, hogy bizony elő kell venni az akkukat télen is ér rájuk kell nézni. Nekem is vannak olyan akkuim, amiknél a töltési ciklusok java pont ilyen - kondicionáló töltés. Eleve nullára vagy az közelibe lemerült akkut nem szakad elrakni.
-
Geller72
veterán
válasz martinkeet #1638 üzenetére
Köszönöm.
Így már ok, akkor nekem semmi bajom nem lesz. Ilyen szemüvegekkel eleve székből kell/jobb reptetni. ."De lehet, hogy csak túlságosan megszoktam a telefonnal való használatot."
-Így van. Nálam ez pont fordítva van, tableten nem érzem a teret. Szemüvegben hibátlan. Nos, szerintem megnézek egyet . . Azt nem tudom, ha rendelek egyet és mondjuk valamiért nem jön be, mennyire eladható ez itthon? Tudom, hogy az elején sokan vették, akiknek gépük volt, de kérdés, hogy ez a hullám megy e még? . Itthon még mindig rohadt drága, de kintről elég olcsón meg lehetne úszni. (Relatíve).
Az is kérdés, hogy milyen géppel használtad?
A másik fontos dolog, hogy míg az első generáció (fehér) latencyje 110 ms körül volt, addig az újabbnak csak 50ms és sok minden másban is jobb.
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz Teasüti #1599 üzenetére
A nagyobb kártyára ez jó választás lehet. Igaz, hogy adapteres, de gyári az adapter, azaz ugyanúgy tudja sebességben azt, mint adapter nélkül.
Itt van 64/128 és 256GB-os verzió is.
-
Geller72
veterán
Ha nem garos, akkor könnyen lehet, hogy annyiért "mókolnák" meg neki, amennyiért veszel egy újat. . Jobban jársz, ha nincs aki megcsinálja, hogy veszel egyet használtan valahol. Azért én megnéznék egy szoftverfrissítést a drónra, mert láttam már karón varjút. A töltéssel amúgy mi a helyzet? Tölti az akkut a töltője? Elvileg már ott kellene hisztiznie.
-
Geller72
veterán
válasz Teasüti #1651 üzenetére
Én sokkal inkább látom azt, hogy a vevők beleszaladtak egy fake szállítmányba. Van olyan feedback, ahol azt írja a vevő, hogy csak 8 gb-ot lát. . Ez tipikus fake sd/pen húzás.
Megnézhetnél inkább egy orig karival készített yt-s teszvidit. Itthonról jó eséllyel soha nem szaladsz bele fake kariba, vagy csak simán visszaviszed. Szerintem..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
- Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Milyen monitort vegyek?
- Politika
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- XGS24 - Jön a FragPunk, az új 5v5 hero shooter
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Starfield
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- Vírusirtó topic
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen