Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • donki

    aktív tag

    Ahogy nézem a gameplay-t, a fejlődés kb. ugyanaz mint dragon dogma 1-ben.
    Az egyes vocationokhoz tartozik weapon skill, core skill és augment.
    A fegyver skillt csak az adott vocationnal lehet használni. (sebző képességek)
    A core skill fegyver típusra vonatkozik (pl. dagger), és más vocationban is érvényesül, ha az ugyanolyan fegyvert tud használni.
    Az augment pedig elsajátítás után általánosan kifejti a hatását (pl nagyobb teherbírás, nagyobb fizikai sebzés vagy ilyesmi). Gondolom van egy limit, hogy egyszerre hány augmentet lehet használni. Augmentek miatt érdemes lehet több vocation-t is fejleszteni.

    Ezek után nem lepődnék meg, ha a teherbírás is a karakter tömegétől függene, mint az első részben. Ha igen, akkor érdemes lehet 109 kilónál nehezebb karaktert indítani, hogy maximális teherbírása legyen, és sok értékes kincset tudjon elcipelni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák