Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PR0JECTNR56

    addikt

    válasz PR0JECTNR56 #213 üzenetére

    Ide még némi kiegészítés összesen 4 óra játékkal később:

    Ami tetszett az előzőekben leírtakon kívül:
    - a beállítások skálázhatósága a Dirt 2.0-hoz hasonlóan elég részletes és jól személyre szabható
    - mindez egészen addig terjed, hogy billentyűzettel is teljes élményt nyújt, így ez senkit se tartson vissza (nyilván így egy sokkal arcade jellegűbb élményt kapsz, de tekintve, hogy minden külön állítható a nehézségi faktorokat illetően, így itt is könnyen megtalálhatja valaki azt az élményt, amit keres - az előző posztomban mutatott autó kvartett bármelyikét el lehet vele szórakoztatóan vezetni szűk útszakaszokon is)
    - még a fentiekhez kapcsolódva cockpit és chase camera módban is jól működik a billentyűzetes élmény
    - az aszfalton történő vezetés élménye és fizikája egyértelműen jobb a Dirt 2.0-hoz képest
    - a fizika része összességében megelégedésre ad okot, a negatívumairól még lejjebb haladva írok
    - a szezonális változások remekül tudnak kinézni (örülnék, ha ez Time Trialben is elérhető lenne)
    - a Time Trial azon aspektusa, ahol egy másik játékos ghostját kell egy adott helyszínen egy adott autóval megverni egész jó, szórakoztató kihívás (Pacifico + Delta S4 kombó volt ezek közül a kedvencem eddig)
    - a Moments játékmód kellemes kihívás szintén, de ez események száma kevés, 2 pedig EA Play hozzáférés mögé volt zárva, ami nem egy okos húzás

    Ami nem tetszett az előzőekben leírtakon kívül:

    - a DLSS, mint funkció egyáltalán nem működik (bekapcsolva konkrétan 5-9 FPS átlaggal kevesebbet tud egy RTX3090)
    - az előzőekben felvázolt teljesítménnyel kapcsolatos problémák mellett átlagos FPS is rettentően gyenge (vagy a játéknak kellene sokkal jobban kinéznie vagy az átlag FPS-nek kellene sokkal magasabban lennie)
    - korábbi Dirt játékok más vizuális gyengeségeit is örökölte az új motor ellenére (pl. növények lombkoronája körül transzparencia problémák)
    - a mélységélesség meghatározással is vannak problémái a játéknak
    - bár a játék általános vizuális művészi iránya jó, néha kiegyensúlyozatlan az összkép, van ahol sokkal pocsékabbul néz ki, mint a Dirt 2.0, van ahol látványosan felülmúlja
    - a fizika gyenge pontjai számomra a korábban említett tapadáshatár pontos beazonosítás mellett a weight transfer lenne, az autó nem mindig nyújt megfelelő visszajelzést arról, hogy mégis milyen súlyú és dinamikus mozgás közben ennek a súlypontátemelése hogyan lenne a legideálisabb - ebben a két dologban a Dirt 2.0 még mindig jobbnak tűnik
    - Livery Editor: egyértelműen F1 játékokból átemelt funkció, amely bár koncepció szinten jól ki van találva, sokkal jobban korlátoz, mint a korábbi Dirt játékok megoldásai, ahol szimplán megrajzoltad a fájlt a választott programodban, becsomagoltad, betöltötted, mindenki örült (remélem erre is lesz lehetőség egy ponton, mert értem én, hogy a Lancia a Martini és a Totip szponzorációval is feladja rendszeresen feladja a leckét egy PEGI 3-ra besorolt játéknak, de mindenki ezzel a külsővel ismeri őket)
    - a GT rally autók nem volt szerintem egy népszerű kategória a Dirt 2.0-ban, de én hiányoltam őket, érdekes lett volna kipróbálni őket az új pályákon

    Talán ezt a játékot úgy tudnám a legjobban leírni, hogy vélhetőleg az eddigi legjobb WRC cím lesz a javítások után, de nem a legjobb Codemasters Dirt Rally nyomdokait követő játék.

Új hozzászólás Aktív témák