- eGPU tapasztalatok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Nyárköszöntő hardverszemle
- Autóhifi
- Gaming notebook topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
Hirdetés
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
PROHARDVER!
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz PR0JECTNR56 #213 üzenetére
Ide még némi kiegészítés összesen 4 óra játékkal később:
Ami tetszett az előzőekben leírtakon kívül:
- a beállítások skálázhatósága a Dirt 2.0-hoz hasonlóan elég részletes és jól személyre szabható
- mindez egészen addig terjed, hogy billentyűzettel is teljes élményt nyújt, így ez senkit se tartson vissza (nyilván így egy sokkal arcade jellegűbb élményt kapsz, de tekintve, hogy minden külön állítható a nehézségi faktorokat illetően, így itt is könnyen megtalálhatja valaki azt az élményt, amit keres - az előző posztomban mutatott autó kvartett bármelyikét el lehet vele szórakoztatóan vezetni szűk útszakaszokon is)
- még a fentiekhez kapcsolódva cockpit és chase camera módban is jól működik a billentyűzetes élmény
- az aszfalton történő vezetés élménye és fizikája egyértelműen jobb a Dirt 2.0-hoz képest
- a fizika része összességében megelégedésre ad okot, a negatívumairól még lejjebb haladva írok
- a szezonális változások remekül tudnak kinézni (örülnék, ha ez Time Trialben is elérhető lenne)
- a Time Trial azon aspektusa, ahol egy másik játékos ghostját kell egy adott helyszínen egy adott autóval megverni egész jó, szórakoztató kihívás (Pacifico + Delta S4 kombó volt ezek közül a kedvencem eddig)
- a Moments játékmód kellemes kihívás szintén, de ez események száma kevés, 2 pedig EA Play hozzáférés mögé volt zárva, ami nem egy okos húzásAmi nem tetszett az előzőekben leírtakon kívül:
- a DLSS, mint funkció egyáltalán nem működik (bekapcsolva konkrétan 5-9 FPS átlaggal kevesebbet tud egy RTX3090)
- az előzőekben felvázolt teljesítménnyel kapcsolatos problémák mellett átlagos FPS is rettentően gyenge (vagy a játéknak kellene sokkal jobban kinéznie vagy az átlag FPS-nek kellene sokkal magasabban lennie)
- korábbi Dirt játékok más vizuális gyengeségeit is örökölte az új motor ellenére (pl. növények lombkoronája körül transzparencia problémák)
- a mélységélesség meghatározással is vannak problémái a játéknak
- bár a játék általános vizuális művészi iránya jó, néha kiegyensúlyozatlan az összkép, van ahol sokkal pocsékabbul néz ki, mint a Dirt 2.0, van ahol látványosan felülmúlja
- a fizika gyenge pontjai számomra a korábban említett tapadáshatár pontos beazonosítás mellett a weight transfer lenne, az autó nem mindig nyújt megfelelő visszajelzést arról, hogy mégis milyen súlyú és dinamikus mozgás közben ennek a súlypontátemelése hogyan lenne a legideálisabb - ebben a két dologban a Dirt 2.0 még mindig jobbnak tűnik
- Livery Editor: egyértelműen F1 játékokból átemelt funkció, amely bár koncepció szinten jól ki van találva, sokkal jobban korlátoz, mint a korábbi Dirt játékok megoldásai, ahol szimplán megrajzoltad a fájlt a választott programodban, becsomagoltad, betöltötted, mindenki örült (remélem erre is lesz lehetőség egy ponton, mert értem én, hogy a Lancia a Martini és a Totip szponzorációval is feladja rendszeresen feladja a leckét egy PEGI 3-ra besorolt játéknak, de mindenki ezzel a külsővel ismeri őket)
- a GT rally autók nem volt szerintem egy népszerű kategória a Dirt 2.0-ban, de én hiányoltam őket, érdekes lett volna kipróbálni őket az új pályákonTalán ezt a játékot úgy tudnám a legjobban leírni, hogy vélhetőleg az eddigi legjobb WRC cím lesz a javítások után, de nem a legjobb Codemasters Dirt Rally nyomdokait követő játék.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo Legion 5 pro Ryzen 5 5600H RTX 3060 16GB Ram 500gb+1TB NVMe SSD 165hz 2k kijelző
- Corsair VENGEANCE RGB PRO 16GB 3200MHz
- GIGABYTE H310M H
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs