Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Bad Pritt #8858 üzenetére

    Köszi a linket, jó írás!

    Nekem ugye az ER volt az első ilyen játékom, de egyébként már ott is nagyon tetszett, hogy szinte bármit láttam a távolban (és elég messzire el lehetett látni), oda el is lehetett menni/le is lehetett menni/fel is lehetett menni.

    Itt a DS3-ban pedig nagyon szép és hangulatos, ahogy a "díszként" funkcionáló háttér (pl. a havas hegycsúcsok a shrine-nál) szinte festményszerű, és mégis szervesen olvad össze azokkal az elemekkel (várak, városok, települések, szurdok stb.), amelyeket szintén látsz, de valahogy "valósabbnak" mutatva, s rendre kiderül, hogy ezek tényleges helyszínek lesznek (vagy voltak).

    Parry: én olyat nem csinálok - pajzsot sem hordok, csak bukfencezgetek :DDD Azt láttam, hogy van egy-két parry-képes fegyver is a játékban, de én a claymore-ról nem váltok. Ez a fegyver a DSR-ben és itt a DS3-ban is tökéletesen passzol(t) hozzám. (Refined-ra raktam, és nagyjából egyenlő mértékben fejlesztem az str-t és dexet.) Azért DS3-ban következő karakternek egy tiszta dexeset tervezek majd vinni kíváncsiságból. (Gyanítom, az nehezebb lesz kicsit, ha nincs hyperarmor/poise damage.)

    Endure. In enduring, grow strong.

Új hozzászólás Aktív témák