Hirdetés
-
Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
it Az elmúlt két évtized legnagyobb geomágneses vihara miatt csak gyengébb szolgáltatást képes nyújtani a SpaceX Starlink szolgálatása. Musk szerint pedig hamarosan újra repül a Starship.
-
Újabb lépést tesz a lineális tévézés felé az Amazon
ph Ha keveset fizet valaki, akkor agresszíven kapja az arcába a reklámokat.
-
Újabb platformokra érkezik a Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – Sweep the Board!
gp Jelenleg csak Switch-en érhető el a játék, a nyár folyamán azonban PC-re és egyéb konzolokra is befut.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
batai15
félisten
Ha már ennyire radan a téma , azt hogy oldják meg hogy két kardja van tőle a játékosnak ? Meg lehet a great runát kettőzni ?
Csirke láb alatt mit értünk ?[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Köszönöm srácok .
-
Lien
tag
Arrol esetleg tud valaki tájékoztatni, hogy ebben a játékban lesz-e covenant szerűség? Már csak azért is érdekelne, mert baromira örülnék egy olyan holminak amivel folyamatosan invadelhetek és nem lenne max 8 darab invade lehetőségem, mint eddig.
Level 40 a karakterem de csak azért erős a magem és azért tudok bossokat leütni, mert random elkezdtem farmolni olyan helyen ami valószínű story szerint nem most jön és a spellel hihetetlenül sokat ütök. (Még mindig kevésnek érzem a spellek számát, pedig van már 5…) -
Bad Pritt
nagyúr
Én még nem találkoztam covenant jellegű dologgal sajna.
Később elég sok varázslatod lesz, én a játék közepén tartok és sorcery-ből van már vagy 20-25, incantationből is egy tucat, pedig azokat nem is gyűjtöm kifejezetten, a sárkány szíveket se váltottam még be.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Shadowguard
senior tag
Ez a játék mindent megtesz, hogy egyre mélyebbre ássa magát. 83 boss meg a f@szom. Emlékszel a Tree Sentinelre? Akkor kapsz kettőt. Aztán kapsz egyet, de ez most tüzet okád és más a páncélja! Hát ez már három!
Fallenstar beast? Teszünk egyet a hegyre, aztán kapsz egyet egy barlangba, aminek van P2-je is. És (most figyelj!) lesz egy olyan, ami teljesen felnőtt!
Megvan a kristálysz@r, amit először critelni kell? Akkor kapsz belőle még kettőt, aztán megint. Na ez is jól megy? Akkor mi lenne, ha hárman lennének ÉS pakolnának rotot. Ahol az egyiknek annyi az összes move-ja, hogy pattog és szurkál a lándzsájával.
De legalább egy barlangban lesznek, ahol nulla helyed van mozogni...Év játéka, 10/10 a f@szom... Remélem a savescummal meg lehet csinálni a három befejezést úgy, hogy megadja az összes achit, mert hogy én ezt a rakás fekáliát nem fogom mégegyszer végigjátszani az tuti...
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Shadowguard #907 üzenetére
Nálam az verte ki a biztosítékot kicsit, mikor Leonine-t rakta be egy apró dungeon arénába és mellépakolt egy aoe sebzős varázslót is, hogy tuti a lehető legkevesebb helyed legyen a játék egyik legagresszívebb karakterével szemben.
Azt ott is hagytam, visszamentem másfél tucat szinttel később és úgy már easy volt.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Shadowguard
senior tag
válasz Bad Pritt #908 üzenetére
Nem tudom, nekem ezek olyan olcsó trükkök. Komolyan felüdülés volt, mikor az egyik fánál végre nem egy ánuszfejű tuskó volt, hanem egy Bloodborneból szökött polipszájú izé. Amit a végén nemes egyszerűséggel lenyilaztam, mert azonfelül, hogy folyamatosan a grab attack-ot tolta egy idő után nem csinált semmit, de azt olyan tempóval, hogy nocsak.
Mondjuk a Bellbearing hunternek is az lett a sorsa. Mikor a grab attack a házfalon keresztül elkapott és megölt akkor úgy voltam vele, hogy szórakozzon vele az, akinek hat anyja van. -
Bad Pritt
nagyúr
válasz Shadowguard #909 üzenetére
A Bell Bearing Hunterhez én se mertem végül közel menni, maradt a körbelovaglásos technika.
Nekem az az elméletem, hogy kifutottak az időből. Az open world tényleg egyedi, sokszínű a rengeteg területtel, különféle ellenfelekkel, npc invaderekkel, felfedeznivalókkal, viszont amint beteszi az ember a lábát a dungeonokbe meg achievementet nem érő bossok arénájába, a változatosság nagyjából a FIFA focimeccseinek szintjén érik el.
Szerintem mindannyian ismerjük azt a katakombát, aminél elindulsz lefelé egy lépcsőn, ami balra fordul, miközben bal oldalt egy feneketlen mélység van, mert vagy három-négy helyen használják, ugyanígy ismétlődik a bányák, barlangok felépítése. A bossoknál megint az van, hogy feltöltötték ugyan ezeket a helyszíneket, viszont a változatosság hiánya miatt hamarabb kialakulnak a reflexek, ami miatt gyengébbnek tűnnek, pedig igazából önmagában egyik sem egy rossz fight.
A sárkányok, Night's Cavalry-k, Tree Sentinelek, Watchdogok, Gargoyle-ok, Wyrm-ök, Tree Avatarok, Crystalianok, stb. mind ugyanolyanok, ugyanazokat a sémákat tudja az ember ellenük használni, szóval ha megvan a rutin, akkor inkább tűnnek placeholdernek, mint kihívásnak, tényleg sok van belőlük, gyors ütemben lehet végezni velük, ami miatt még látványosabb a repetitív jelleg.
Abban biztos vagyok, hogy nem a kreativitás hiánya a gond, mert a From korábban csinált hasonlót sokkal jobban, valószínűleg ha lett volna több idejük, akkor változatosabb bossokkal szórják tele a játékot. A legnagyobb hiba nem is az, hogy ugyanúgy néznek ki, hisz korábban is ott volt Iudex meg Champion Gundyr, két totálisan eltérő boss fight, hiába néznek ki ugyanúgy, inkább az, hogy sem a movesetben, sem a gyengeségeikben nincs igazán eltérés, ha egyszer bevált valami, legközelebb is be fog, csak több ütés kell (sárkányok között akadt eddig kivétel).Viszont pont emiatt, amikor mégis volt valami mixup, akkor az rendesen meglepett, pl. a Glintstone Dragon Adula elleni harcot ezért is élveztem jobban, mert hiába sárkány, volt egy-két trükk a tarsolyában.
Ugyanígy a Black Knife katakombák egy fantasztikus dungeon szerintem, na ott azt éreztem, hogy egy teljesen kidolgozott, jól összerakott helyszín minden szempontból.
Az acsit érő bossokra viszont nem panaszkodom, mindet rohadtul élveztem eddig.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
FlashBird
tag
válasz Bad Pritt #910 üzenetére
Na most kezdem én is azt érezni hogy kezdenek uncsik lenni a bossok pedig még csak most szereztem meg az a academyhez a kulcsot, nem akarok tőbb eldtreet de night cavalyt sem stb., a sárkányoknak is eddig ugyanaz a skillsetje kb. és a mozgása, az első viszont nagy flash volt, a világ viszont eddig olyan pazar hogy csak az behúz, a szintezést is jól kitalálták eddig pont mire megismertem a placcot mehetek is a demigodhoz, nem kell bután farmolni órákig ìgyis rengetetg mobot ott hagyok mert gyengén dob vagy unalmas.
[ Szerkesztve ]
-
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #907 üzenetére
Szerintem annyi az egész, hogy ez eddig is jellemző volt rájuk, szimplán jobban kijött a nyílt világ miatt a dolog. Ds1 első bossa volt vagy 5x a játékban, DS2 ugyanezt csinálta mint az Elden Ring, Sekiroban is volt ez (dupla majom).
Én féltem, hogy ez lesz, és bőven megvalósult. Ráadásul magával cseszik ki a játék, mert én a sokadik ilyen után hagytam a faszba az összes dungeont, nekem nincs kedvem szivatni saját magam dupla meg tripla bossokkal amik ellen 5x harcoltam már.
Ami a játék végére meg összejön az nevetséges, godskin duo-Malekith (bár ez fun valamennyire, csak a lock on itt is meghulyul folyamatosan) - valami szír szar boss-pankrációs boss-spammelő nyomorult-valami szar ami agyon van effektezve. És akkor Melania, az a kurva, amire szavak sincsenek mennyire jól kitalált (szarkazmus)
Várom milyenek lesznek a DLC-k, hátha azok minőségibb kontentet hoznak majd -
Bad Pritt
nagyúr
Az olyan hülyeségekről ne is beszéljünk, hogy valahol van stake of marika a dungeon végén, vagy ugye rögtön a site of grace mellett nyílik az óriás boss ajtó, máskor meg végig kell caplatni az egész létesítményen, hogy elérd a bosst.
Pont abban nem önismétlő a játék, amiben jó lenne, ha az lenne.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ThySoul
senior tag
válasz Bad Pritt #914 üzenetére
Jaj ne is mond, malekithnél is mindig oda kellett bandukolni a rohadt kapuhoz ahelyett hogy odaraktak volna egy szobrot az ajtóba
Egyébként egyértelmű miért 10/10 mindenhol, mert a legtöbb ember nem jutott oylan sokáig el a tesztelésben hogy le tudja húzni. Nekem pl 10 órája erős 8/10 volt, most talán adnék rá egy hatost
-
Bad Pritt
nagyúr
Nekem a kedvencem az egyik erdtree avatar volt, ami előtt ott imádkozott fél tucat nagydarab szarvas csávó, szóval ahhoz, hogy egyáltalán eljuss a bossig, előbb őket kellett szépen egyesével kiszedni.
Ráadásul ez volt talán a második avatar fightom, annyira nem tapasztaltam még ki, úgyhogy neki kellett menni párszor, előtte mindig eljátszadozni a hívőivel...Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Shadowguard
senior tag
Igen, az egészet az openworld öli meg. Voltak ismétlődések eddig is, de ennyire mégsem volt feltűnő. DS első boss azt hiszem kétszer van benne még, abból az egyik teljesen opcionális. Ha nem mész vissza a kezdő területre vele például nem is találkozol.
De itt az van, hogy ha nem tapadsz a sztorihoz hanem kalandozol akkor többször bele lehet futni ugyanazokba. Én pont az előbb találkoztam egy újabb kőmacskával, azt hiszem ez volt az ötödik. Csak ez most villámos volt... Meg találkoztam a talán harmadik demihuman queennel.De lehet negyedik, a fene se tartja számon az összes copy-paste bosst.
-
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #919 üzenetére
Nem kell félni, story szinten is lesz majd ismétlődés
-
Ctrl+Alt~Del
senior tag
válasz Shadowguard #907 üzenetére
Ha rakás fekália, akkor miért játszol vele? Az utcán a kutyaszarba is beleharapsz, csak utána nem mész vissza repetázni?
W | W | H | W | W | W | H
-
ThySoul
senior tag
válasz Ctrl+Alt~Del #921 üzenetére
Mert vannak szórakoztató részei a játéknak, vagy mert mondjuk 20k+ forint ment el rá és az ember pont nem akar ennyit a kukába dobni
De egyébként pont az iylen hozzáállás is káros, soha nem láttam sehol még hogy a From játékok rajongói megszolaltak volna hogy elég a boss copyból, tessék, meg is kapod akkor az elden ringet, ahol a bossok 60%a tök ugyanaz csak más színe van.
Én azt hittem a sekiro mini boss copy után nem lehet rosszabb, de hát ugye tévedtem
-
ThySoul
senior tag
válasz Bad Pritt #923 üzenetére
Persze, túlzás hogy szar az egész, de a sok 8-9-10 pont is az. Nálam jelenleg egy erős hatos, megölöm egyedül maleniat valahogy ha sikerül, utána egy kis pihi és megcsinalom az összes achis bosst meg elkezdem takarítani a dungeonokat/a mapot, aztán átértékelem. De nem hinném, hogy ez feljebb menne.
Nálam a DLC-ken baromi sok fog múlni, ott jobban visszajöhet a klasszikus From érzés a kisebb pályával, kevesebb, de minőségibb bossal. Aztán lehet kapunk valami hatalmas területet 40 ugyanolyan dungeonnal és ellenféllel
-
mcwolf79
veterán
Na most hogy beletoltam jópár órát a véleményem még jobban megerősödött : ez az open world dolog kínosan és feleslegesen kihúzza a játékidőt . Alibi nyílt világ random szétszórt ellenfelekkel és gócpontokkal. A From-nak inkább a hagyományos “cső” - pályáknál kellett volna maradnia . Ezek a “random “ szétszórt dungeon-ök a jellegtelen copy-paste ellenfelekkel elég … szóval meh A régebbi souls-okban legalább minden pályának jellege és jellegzetes ellenfelei voltak . Itt erről szó sincs .
Szomorú vagyok , mivel kapja mindenhol a 10/10-eket , és emiatt valszeg a From folytatja ezt a stílust .[ Szerkesztve ]
Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz mcwolf79 #926 üzenetére
Az nem baj, hogy folytatja, ha közben tudnak fejlődni, egy ilyen open worldben van potenciál.
Azért mégiscsak egy olyan fejlesztőről beszélünk, amelyik sokszor újított, változtatott a játékain és folyamatosan építkezett a pozitív játékelemekre és ki tudták szórni a hülyeségeket.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
persil
nagyúr
válasz Shadowguard #907 üzenetére
De most tenyleg netrol lenezed az osszes legutolso aprosagot is, hogy meg tudd csinalni, valamint meg akarod csinalni mindharom befejezest es az osszes achit, mikozben ez a vilag legszarabb jateka...?
Bar ennyi idom lenne.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
Talalt mar valaki kozuletek surcoat-ot, amin van kopeny?
Tree and beast, cuckoo, mausolem...? Barmilyet. Ezekbol egyszer sem esett altered es nem tudom, hogy egyaltalan letezik-e.Meglepoen jo statjaik vannak sulyukhoz kepest, es szazszor jobban neznek ki, mint a knight megfeleloik.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Imilenni
addikt
Csak nekem tűnt fel hogy az egyik pályarész a Demons Soulsból van amúgy?
Press "F" to pay respects.
-
hunvarlan
aktív tag
Radahnhoz ki hanyas szinten került oda?
-
siposz
aktív tag
-
Shadowguard
senior tag
Lehet kicsit sarkosan fogalmaztam, de jah, egyre rosszabb véleménnyel vagyok a játékról. Egyébként azért, mert ettől a játéktól aztán tényleg sokat vártam. Az egész úgy indult, hogy szabit vettem ki rá és alig vártam, hogy nekikezdhessek. És az eleje jó is volt, Margit alatt visszarázódtam, Godrick a beakadások ellenére is jó volt, de azóta nálam lejtmenet van. Rennala P1 miatt akasztott ki, nekem már a Deacon sem tetszett DS3-ban, P2 meg bugos is volt. Radahn meg a mélypont. De az új karakterrel is azt látom, hogy kicsit olyan, mintha az első, max első kettő területre elment volna minden puskapor. Azóta elég kevés újdonságot látok.
Pedig én tényleg szeretném szeretni a játékot, de amikor a sokadik copy-paste dungeonbe futok bele, a sokadik copy-paste bossal, csak legfeljebb van benne egy kis extra szívatás akkor az első pár alkalommal legyintek, de egy idő után berágok. Ma például találtam a kezdőhelyes titkos bossból egy negyediket is... Már csak röhögtem rajta kínomban. Mintha a From is úgy lenne vele, hogy nem kell dolgozni, elég ha sz*patjuk a játékost. A DS2 DLC-k bossrunjainál éreztem ezt. Erre rátesz egy lapáttal, hogy (gyanítom a rengeteg játékidőnek és a térkép alapos átnézésének hála) rekordmennyiségű bugba futok bele. Párra rákerestem, van közte nem egy, ami ismert hiba. Nem spawnol invader ami questhez kellene, beakad és meghal a boss, hasonlók. És lehet a Nioh miatt, ahol ezt sokkal jobban kezelte a játék, de egyre jobban bosszant az is, hogy az én fegyverem egy kőben is elakad, de az ellenfélé nem. Ha éppen úgy van fán, oszlopon, házon keresztül elkap, lelő, agyoncsap. A tereptárgyak őt nem kötik. Régen is így volt, de 2022ben ennél többet várna az ember.
A sztori miatt egyszer végig akarom játszani, meg azért is, mert direkt évek óta nem hagytam félbe játékot. Már csak becsületből is be akarom fejezni. Mert egyébként a sztorinak vannak érdekes részei és a spoilereknek direkt nem olvasok utána. És bármennyire is a sorozat egyik legrosszabb bossának tartom Radahn-t, de például érdekel mi derül még ki róla később.De arra azért kíváncsi lennék, ha ez nem egy FromSoftware játék lenne, hanem mondjuk a Deck13 adja ki így, ilyen formában mennyire húzná le a teljes gamer társadalom. Kicsit olyan ez, hogy From játék, annak elnézzük, mert From. Én meg pont fordítva vagyok. A CP2077-nek sokkal komolyabb bugokat is elnéztem, mert nem érdekelt, megvettem akcióban bő fél évvel megjelenés után, kijátszottam, kb. el is felejtettem azóta. De erre a bejelentés óta készülök, már tavaly előrendelem és ezt kapom?
Egyébként lecsaptam ma Radahn-t a második karakterrel is, miután a térkép jó 80%-át felderítettem.... Na szóval túl lehet szintezni őt is és akkor egy még nullább fight lesz (lvl99 voltam, az uchi +20). Még csak nem is lóról öltem, belementem full kontaktba, cirka 30%-on repült fel, mire felhozta a meteorokat meg is halt... Ennyit róla...
meg akarod csinalni mindharom befejezest es az osszes achit, mikozben ez a vilag legszarabb jateka...?
Az összes achit csak akkor, ha meg lehet oldani úgy, hogy visszatöltöm a mentéseket. Ha muszáj hozzá három végigjátszás akkor inkább nem. A netről meg csak akkor nézem vissza, ha egy-egy területet késznek ítélek, utána ellenőrzöm, hogy kihagytam-e valamit. De én mindent így játszok és igyekszek mindent megcsinálni 100%-ra. Egyetlen kivétel, ha valamihez coop/multi kell. Azt el szoktam engedni.
Bar ennyi idom lenne.
És akkor saccold meg, hogy hány órám van a játékban[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Shadowguard #935 üzenetére
Rennala P1 miatt akasztott ki, nekem már a Deacon sem tetszett DS3-ban, P2 meg bugos is volt.
Mi volt bugos nála?
És lehet a Nioh miatt, ahol ezt sokkal jobban kezelte a játék, de egyre jobban bosszant az is, hogy az én fegyverem egy kőben is elakad, de az ellenfélé nem.
Na ez most engem is felcseszett, Siofra Aqueductnál járőrözik egy a crucible knight, gondoltam szépen megkerülöm az épület külső oldalán a lootért, erre átdöfött a falon...
Egyébként lecsaptam ma Radahn-t a második karakterrel is, miután a térkép jó 80%-át felderítettem.... Na szóval túl lehet szintezni őt is és akkor egy még nullább fight lesz (lvl99 voltam, az uchi +20). Még csak nem is lóról öltem, belementem full kontaktba, cirka 30%-on repült fel, mire felhozta a meteorokat meg is halt... Ennyit róla...
Ez amúgy eddig is minden bossra igaz volt, Nameless, Midir, Orphan is csíra, ha túlszintezed magad hozzájuk. Nekem is volt olyan karakterem, amihez Nameless hozzá se tudott szagolni.
Nálam legutóbb ez volt mókás:
És nem igazán akart leesni onnan, képzelem, hogy egy szandálos-kardozós karakter mit kezdene a helyzettel.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
SpazzMaticus
tag
válasz Shadowguard #935 üzenetére
Nem rudom...
Értem amit mondasz, meg nyilván DS veteránként relevánsabb is a véleményed, de nekem pl. úgy hogy csak a DS3-al játszottam azzal is csak fél évvel ezelőtt először, és nem is nagyon érdekelt eddig a zsáner, nekem egy csoda ez a játék...
Ilyen kibaszott hangulatos és változatos térképet még soha nem láttam, meg ennyire jól megtervezettet sem...
Mindenhol van valami érdekes, egyszerűen muszáj megnéznem mindent, és érdemes is mert jutalmaz érte a játék, az ellenfelek hihetetlenül változatosak és fantáziadúsak (és betegek...XD), a története meg érdekes, és egér+bill. - kombóval is qrva jól irányítható...Engem beszippantott ez a játék, de persze én lehetek a csecsemő akinek ez a "vicc" is új...🙂
Jobb ma egy veréb, mint holnap egy nemi betegség...
-
Shadowguard
senior tag
válasz Bad Pritt #936 üzenetére
Mi volt bugos nála?
Elsőre nem túl sok flaskával sikerült bemenni hozzá és az se esett le mit is kell csinálni P1-ben, szóval nem lett meg first try. Aztán a következő 3-4 try-nál mire elkezdődött a P2 és visszakaptam az irányítást már meg is haltam. Olyan volt, mintha a videó alatt elkezdett volna castolni. A végén mint a bolond nyomkodtam az escape-et és pont volt egy tizedmásodpercem kigurulni a sugarat.
Ez amúgy eddig is minden bossra igaz volt,
Igen, de ha nem farmoltál direkt, hanem mentél a sztorival akkor minden nagyjából megfelelő kihívást adott. Ha nem kerülöm direkt Radahn-t, hanem megyek a saját fejem után akkor is meglett volna rá az esély, hogy felmegyek a lifttel és elkeveredek mindenfelé, mielőtt egyáltalán eszembe jutna, hogy visszamenjek Caelid irányába. Főleg, mert az előző kari is a helyi bosskaputól fordult csak vissza.
képzelem, hogy egy szandálos-kardozós karakter mit kezdene a helyzettel.
Nekem is csinált ilyet, ilyenkor azt lehet kezdeni melee karakterrel, hogy messzebb mész tőle, az ellenfél despawnol és visszakerül a helyére, de a HP amit levertél az nem jön vissza. Bár a mocsári sárkány hasonló helyzetben simán meghalt nálam. Azt szerintem írtam isSpazzMaticus: Igen, ezért mondtam, hogy ha nem várom ennyire akkor biztos engedékenyebben állnék hozzá. Én arra számítottam, hogy egy nyílt világú DS3-at kapok, ami olyan, mint az, csak több és jobb. De ez inkább nyílt világú DS2 és azt nem szerettem
az ellenfelek hihetetlenül változatosak és fantáziadúsak
Az első 10 órában Jó, ez persze túlzás és futok még bele meglepő dolgokba én is, de ma kicsit kiégtem amikor sorban futottam bele ugyanazokba a bossokba.[ Szerkesztve ]
-
siposz
aktív tag
válasz SpazzMaticus #937 üzenetére
Én még nagyon az elején járok, a világ eddig fantasztikus, nagyon tetszik, de a mini-dungenök már most látszik hogy unalmasak lesznek a bossok meg fantáziátlanok. Egyszerűen nem ütik meg a DS3/Sekiro szintet. Pedig a Sekiroban is volt boss copy bőven, de az nem volt ennyire idegesítő. (Kivéve a Sichimen warriort, az idegesítő volt.)
-
hunvarlan
aktív tag
Radahnnak a kiba...ott földre szort nyilaíval mi a szart kezdesz ha behívsz valakiket segítőnek? Ha 2szer elnyomja egymás után esélytelen hogy kikerüljem a mai napom ráment és az istennek sem ment le, arról nem beszélve hogy ha lerakom a jelemet rngrm instant hívnak de én ha látok is jelet nem tudom beszummolni nem értem.Majd holnap talán. Más ez a nyílt világ halálra idegesít engemm, az első 3-4 órában még jó is volt de utána átment idegesítőbe az állandó keresgélés tudom van akinek ez bejön de sajnos nem vagyok oda a nyílt világokért szvsz!
-
ThySoul
senior tag
-
laposonly11
senior tag
válasz hunvarlan #940 üzenetére
Vannak azért olyan buildek olyan szuper fegyverekkel, hogy érdemes keresgélni és kombinálni a dolgokat, amitől aztán egy sárkány is 5 csapásból kimúlik, itt van pl. az egyik legerősebb spell, ami egy lövéssel nyírja ki a bossok többségét is : [link]
Aztán itt a helyszín, ahol több mint 4 millió rúnát lehet összefarmolni 1 óra alatt, szóval a könnyű szintlépés is meg lett oldva: [link]Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
Tippek trükkök, azért jó tudni hogy pl. a tűz, tűzvarázslat, kevesebbet sebez esőben mint jóidőben: [link]
Ordo est anima rerum.
-
Shadowguard
senior tag
Elsőre nekem sem jött be, engem konkrétan az zavart, hogy a játék nagyon erőltette a deflect/posture mechanikát. Én meg előtte világéletemben a gyors, dodge-os játékstílust követtem. Nagyrészt azóta is, de második nekifutásra sikerült vele összebarátkoznom és az ünnepek alatt újra is játszottam az elejétől, kétszer is...
És igen, a rendes bossok között volt pár, ami emlékezetes volt. Nehéz, idegesítő, de emlékezetes. -
siposz
aktív tag
Genichirot 3X lőtték el, és mégis okés volt a boss design.
Node vissza az elden ringre, lassan neki kéne menni Margitnak, ámbátor fingom sincs ki az, de még mindig vannak érdekes helyek Limgrave alsón.
Meg találtam egy pompás low level farm helyet egy teleport kapu másik oldalán, simán összefarmoltam 3 szintet.
Másnak nincs egy kis Skyrim érzete a játékkal kapcsolatban?
A mini-dungeon részek tiszta skyrim, A baromi hosszan lefele menő lift tisztára egy Blackreach érzetű helyre visz, a teleport kapu másik oldala meg Soul Cairn szerű hely.
-
persil
nagyúr
válasz Shadowguard #935 üzenetére
Ertem a problemaidat es meg is ertem. Igazabol jogos is.
Nalam az az erdekes, hogy ezeket en is latom, DE megis az ev abszolut csucsanak tartom a jatekot, pedig 80 oram van benne es nem a tutorial barlangbol nem sikerult kijutni...
A kazalnyi boss-bol 4 ugyanolyan...? Oszt? A harcok baromi jok, imadom ezt a metodikus, lassab jatekmenetet, ezt szerettem meg annak idejen a from jatekokban, szoval ahol copy-paste-nek tunik, ott elviszi a jatekmenet.A terkep meg valami fantasztikus. Tized ennyi valtozatossag nincs a "mostani" open world jatekokban. Egyikben sem. Szoval lehet igy is nezni, meg ugy is, nem hiszem, hogy nagyon mellelovunk, csak mas a megkozelites.
Nekem rennala is csak annyiban volt csalodas, hogy lement elsore(mondjuk en mar a deacon harcot is birtam anno ).Bugba, Isten latja a lelkem, egy darabba nem futottam bele. Illetve hazudok, mert net test alatt a tengerparton belattam a textura ala, de eskuszom semmi mas. Most ilyen clipping lehet volt, de azert a szorszalhasogatasnak is van hatara, de semmi BUG bug.
Konzolon a performance tok oke, nyilvan - mindig, minden - lehetne jobb, de a szaggatastol/lassutol nagyon messze van.
Masik: volt mar tema, de egy ow jatekban NEM azert van ketszazmillionyi kontent, hogy az ember egy het alatt megallas nelkul, netrol kinezve mindent megcsinaljon, aztan leirja, hogy onismetlo, meg szar. Ezekben azert van ennyi anyag, mert ha segitseg nelkul nekiallsz, nincs az az isten, hogy mindent lass es minden quest meglegyen elsore, az ujrajatszhatosagi faktort novelik csak. Ezert nem hiba NALAM, hogy "ezt a folyosot mar lattam" vagy "ez a boss is volt mar". Ha meg valami nem cool, akkor kihagyom. Badumtss.
Egy szo mint szaz, nalam 10/10, meg csak ellenfele sincs, az idei - egyeb - megjelenesek meg szimplan nem erdekelnek. A witcher 3 pl. barmennyire is szivem csucske, joval hamarabb ellaposodott es bar befejeztem, de csak ket reszletben x honap pihenovel.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
Mert a 2 nem miyazaki, csak a kiegek. Aztan gondolom auto-hate van e miatt.
En is birtam pedig. Mondjuk a humanity-s baromkodast a mai napig utalom, de szerintem is erthetelen, hogy miert ekezik.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Shadowguard
senior tag
Igen, sok függ a játékstílustól is. Én ow játékokban képes vagyok kegyetlen módon elveszni, azért is szeretem alapvetően a stílust. Mert olyan nincs, hogy nem fordítunk fel minden követ IS.
Első karakterrel nem néztem semmit, a mostanival azt az elvet követem, hogy végigpörgetem a területet, utána megnézem a térképet mi maradhatott ki. És büszke is vagyok magamra, mert az első területen (igaz, azt két karakterrel toltam) a kastélyig bezáróan az egyetlen amit nem találtam meg magamtól az a Bellbearing Hunter volt.
Mondjuk így is maradtak/maradnak ki questek, van, ami bugos , van amihez hamarabb kellett volna utánaolvasni:Hyetta questjéhez kellene egy invader, kb. tízszer voltam a területen, invader nincs de ezt a részét elengedtem.elvileg Rogier questjét az előtt kell megcsinálni, hogy elkezdenéd Ranniét,
Egyébként hullámzó ez a játék... Radahn után lementem Nokronba:a mimic nem egy nagy megfejtés, de szerintem ötletes volt. A helyi nyúzott ellenfelekben semmi kihívás nem volt, de egyszerre voltak undorítóak és ötletesek. Aztán jön egy második csodaszarvas, akit még megidézni is ugyanúgy kell... -
Shadowguard
senior tag
válasz Shadowguard #948 üzenetére
És akkor jön a gargoyle, amiből kettő van, mert az egy az olyan snassz, meg különben is, de ez legalább mérgez. Cserébe a stake of marika random hol működik, hol nem és a boss még mérgez is. Az utóbbi öt tryból háromszor nem működött a szobor. Különösebben mindegy, mert visszafutok, csak ezek azok az apróságok, amik nálam folyamatosan egyre lejjebb lökik a játékot.
Mert ha nincs szobor és mindig ennyi a boss run akkor tudomásul veszem. De amikor van, csak éppen hol működik, hol nem... Az meg külön vicc, hogy állok a nyomorult szobor lábánál és három ütésből egy mellé. Mert csak... Senki nem mozdul, de vagy talál vagy nem. De amikor előre üt és a háta mögött állok azért eltalál... -
őstag
Sziasztok! Lehet nem pont ide illő kérdés, ezért elnézést kérek! Az szeretném kérdezni, hogy a játékot mivel lehet rögzíteni? Vagy alapba a ps5 rögzíti valahol? Egy boss harcot szeretnék vissza nézni, kurvára megszívatott, és úgy lett meg hogy szerintem csak szerencsém volt. Jó lenne vissza nézni, vagy ha nem lehet a következőket, ha épp úgy alakulna. A boss egyébként a BLOODHOUND KNIGHT DARRIWIL volt. Nem is gondoltam volna, vagy 40 neki futás volt 30 as szintel. A Margó vagy 5 -ből meglett, pedig azt gondoltam nagyon nehéznek, de ez szívatott meg🤷♂️Köszönöm a választ
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Videós, mozgóképes topik
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hobby elektronika
- Gaming notebook topik
- Kupon kunyeráló
- Alkoholista nevelde
- További aktív témák...
- GARDENA 330 kézi fűnyíró eladó
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X390: i5-G8 I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba Ár! Acer Aspire A515-55G - i5-1035G1 I 8GB I 512GB SSD I MX350 I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- Bomba ár! Dell Vostro 15 3568 - i3-6GEN I 4GB I 500GB I 15,6" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 430 G5 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen