- OLED TV topic
- Plazma TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen egeret válasszak?
- Kompakt vízhűtés
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Apple notebookok
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kínos ügy lett az OpenAI Scarlett Johansson-botránya
it Scarlett Johansson nem adta a hangját az OpenAI-nak, azonban állítása szerint ennek ellenére is az övére hasonlít az, ahogy a chatbot megszólalt.
-
V Rising - Végre tudjuk hogy mikor érkezik a PS5-ös kiadás
gp A PC-s teljes verzió már egy ideje játszható, hamarosan konzolra is megérkezik a játék.
-
PROHARDVER!
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Úgy látom nem sikerült megértened, hogy a variációs elemek számáról beszéltem. Hogy egy procedurális rendszerben annyi variáció van, amennyi a szabályozható elemek száma és tartománya, de ettől függetlenül ha az egyik bolygó piros alapon szürke fákkal van telenyomva, a másik meg zöld alapon sárga fákkal, az nekem nem tartalom. A tejútrendszer 100 milliárd naprendszere hidd el, unalmas. Tele van üres kövekkel, aszteroidákkal, itt egy fehér törpe, ott egy csillagköd. Ez a csillag nagyobb, a másik kisebb... Valójában gyönyörű, de nem egy különösebben izgalmas hely, ha be akarnád járni őket. Ez pedig egy játék, ahol fenn kell tartani az érdeklődést, a lelkesedést, a kihívást és az élvezetet. Ha igazad lenne, akkor még jobbá válna a játék, ha 100 milliárd helyett 1000 milliárd vagy 10 000 milliárd csillag lenne a játékban. Szerinted jobbá válna?
" Na most, hogy oda ki is lehet menni szerintem annál jobb dolog nincs is. "
Valójában nem az, ami az életben. Braben ugyan amatőr csillagász és elhiszem hogy nagyon szereti és megszállottja a csillagoknak, de a fontosabb és érdekesebb területeken kívül a többi nem fedi a valóságot. Miért? Mert mondtuk, procedurálisan van generálva minden, mégha a paraméterek egy része forrásanyagból is jön. Igen, biztos valami meglévő forrás alapján igyekezett megcsinálni (vagy megcsináltatni, nem egyedül csinálta a játékot) a tejútrendszert, biztos hogy követik azokat a fizikai törvényeket, amiket a bolygók, naprendszerek követnek, de az hogy a HB2334-es csillag valójában az-e ami, Olyan-e, amilyen... nem feltétlen. Lehet hogy a random generátor kékes színt dobott neki, holott az életben sárgás. Teljesen valós adatokon azért sem alapulhat, mert egyrészt nincs pontos és teljes adatunk a tejút valamennyi naprendszerének valamennyi csillagáról (a távcső-idő drága ám), másrészt terrabyte-nyi adatról beszélünk (minden bolygó mérete, formája, egyedi textúrája, pozíciója, tömege, stb). Mekkora a játék? 2 giga?A játék csak elhiteti hogy tényleg ilyen a tejútrendszer, ez is a dolga. Vannak benne igazságok, valós dolgok, de felesleges azt hinni hogy minden az.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen