- Milyen TV-t vegyek?
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Amazon Fire TV stick/box
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Raspberry Pi
- Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
ma Állítólag 6 hüvelykes kijelzővel és 1" típusú kameraszenzorral próbálkozhat a Sony következő Pro modellje.
-
Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord teszt
gp 43 év szinte beláthatatlan idő a videojáték-világban – márpedig az első Wizardry idén tölti be ezt a kort. Most az eredeti legenda az eredeti játékmenettel, de megújult látványvilággal tért vissza.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
Szerintem meg kell nyitni. Eleve megnyitás után ha kiválasztom a bankkártyát akkor kéri a jelszót. Azt megadva jön csak elő a "rakja a telefont a terminálhoz" lap.
Jelszó után ha nem lépsz el az appból vagy nem kapcsolod ki a kijelzőt akkor újra előhozva a terminálos lapot nem kéri a jelszót.
Nekem tetszik. Mai napon csak a regisztráció miatt vettem elő a kártyát. Pedig vásároltam már több helyen "kártyával". -
tomp
félisten
válasz Ujfelhasznal #795 üzenetére
Képernyőzár mire van állítva? Nálam kér a telefon pin kódot a feloldásnál. Lehet kikapcsolt zár védelem mellett nem lehet app megnyitása nélkül fizetni.
-
tomp
félisten
válasz Ujfelhasznal #807 üzenetére
Ismerősömnek Mate 9 van. Neki konkrétan nem megy az egész. Terminál visszadobja. Másik hiba, hogy a Simple app szerint sikeres azaz pipa de a terminál visszadobja hiba miatt.
Nekem Xperia M4-en nem volt hiba. 5x fizettem. Ebből 2x megnyitottam még az appot, végül az utolsó 3 fizetésnél már csak a kijelzőt oldottam fel és ment a terminálhoz. Az összes fizetés sikeres volt. -
tomp
félisten
válasz Fordos Laci #829 üzenetére
Fizetéshez nem kell netkapcsolat.*
Jó, ha tudod:
- Tokenek: egymást követő 10 alkalommal tudsz vásárolni az applikációval offline módban, ennyi tokent tárol el egyszerre az alkalmazás. Ha elfogytak a tokenek, az internetre csatlakozva automatikusan letölti a következő fizetési tokeneket az alkalmazás. Az utolsó 3 tokennél figyelmeztetést küld.
Simple[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
Beszélgettem a hozzám legközelebbi nagyobb boltban a paypassról. Fiatal srác volt a kasszás. Rengetegen fizetnek paypassal. De csak én fizetek telefonnal.
Mondtam, hogy most hozta be az otp is amiről tudott. Nem nagyon ismeri a dolgot de neki tetszik, menő. Elmondtam neki, hogy nem csak menő hanem kényelmesebb és biztonságosabb is.
Gyorsabb, egyszerűbb és kényelmesebb elővenni a telefont. Ha úgy állítjuk be az appot akkor 5ezer Ft felett sem kell PIN kód a terminálon. Kártyánál ha elveszik simán tudnak fizetni. Telefonnál ha nincs feloldva a képernyő akkor sehogyan nem tudnak.
Amióta elindult a Simple NFC csak 1x használtam a kártyát. DM üzletben nincs külön vásárlói terminál. Csak a kasszánál van ahhoz pedig át kell adni a kasszásnak a telefont/kártyát. Na a telefont nem adom át...
Következő nagy lépés lehetne az OTP-nek: ATM-hez érve már előre kiválasztjuk a pénzfelvételt így az ATM csak QR kódot mutat. Beolvasva már adná is ki a pénzt. Nem kellene kártyát elővenni. -
tomp
félisten
Ha már írtam nemrég a Tokenről: az mifene? Miaz? Oké ha van akkor tudunk fizetni, ha nincs akkor nem. De mifene?
Az előbb vásároltam. Épp aktív volt a mobilhasználat(mytv) és la fizetéshez gyorsan a háttérbe raktam, majd kijelző ki-be, PIN és érintettem. Terminál csippant, elvettem de a telefonon nem a szokásos zöld pipa jött be hanem "Tokenek letöltése..." majd utána jött az "érintse a terminálhoz" kép. A terminál pedig "Ellenőrizze mobileszközét" üzenetet írta ki. Most volt a 11. fizetés. Egyszerre 10 tokent tárol az app. De minden 10. fizetés után 2x kell érinteni mert nem tölti le automatikusan a következő 10-et a 10. után?LouiS22
Épp bezárták mert felújítás kezdődött. Ha változatlan marad akkor írni fogok az üzletnek, hogy változtassák meg. -
tomp
félisten
Igen bizony működik.
Simple csapat álláspontja erről:
Szia, rootolt eszközből sok van, több más applikáció még a gyárilag rootolt eszközöket sem engedi. MI nem ezt az utat járjuk, úgy gondoljuk, a Simple elég biztonsági funkcióval rendelkezik ahhoz, hogy minden eszközön futhasson.aelod
Kapcsold be az NFC-t. Hagyd úgy. Érintéses fizetés menüben a rendszerben ellenőrizd, hogy a Simple aktív e. Ez után ha nincs beállítva biztonsági képernyőzár akkor állíts be. PIN vagy jelszó. Ez után elég feloldani a képernyőt és mehet a terminálhoz. Appot nem kell megnyitni. Fizetéskor úgyis felugrik a Simple a megerősítő képpel. (zöld pipa, paypass jelzéssel)
Ha nincs biztonsági képernyőzárad akkor is odarakhatod rögtön de ilyenkor felugrik az app, hogy add meg a Simple jelszavadat majd érintsd oda még egyszer. Ha fizetés előtt előre megnyitod az appot és megadod a jelszót akkor ilyen esetben is csak egyszer kell érinteni. -
tomp
félisten
Túl vagyok a 20. fizetésen. A 20. után újra "Tokenek letöltése" ablak jött elő érintésnél. Úgy tűnik 10 fizetés után azaz minden 11. fizetésnél 2x kell érinteni. Ez így nem tetszik.
gatto
Elég ha van biztonsági képernyőzár. Ez után az újabb termináloknál 5ezer felett nem kér pin kódot mivel már azonosítottad magad. 5ezres limit: ha leveszed 0-ra akkor érintésnél kéri a jelszót is a Simple. Addig a terminál várakozik". Azaz hiába van biztonsági képernyőzár, kell majd a jelszó is.joergie
Én is ezen agyaltam. A többi banknak még meg is érné. Nem kellene folyamatosan frissítenie és támogatást nyújtaniuk. Van egy app amely több rétegű. Megállapodás és annyi. Gond letudva. NFC fizetés iOS rendszeren még egy jó darabig nem fog menni. -
tomp
félisten
Vam mobilnetem. Folyamatosan aktív mivel korlátlan. Mégis 10 fizetés után Tokenezik. A leírás szerint amúgy az utolsó 3 fizetésnél figyelmeztetni kellene. Nem csinálja. Azaz látja, hogy van net de mégsem tölti le. Elkönyvelem kezdeti bugnak. Most indult el még csak az nfc-s dolog.
-
tomp
félisten
Na megkaptam a mobilnetnél elfogyó Tokenre a választ. Tudnak a hibáról. A javítása folyamatban van.
Csocsesz75
Én a Simple appban jelenleg még csak az érintéses fizetést használom. Itt nincs semmi pluszdíj. Gyakorlatilag olyan mintha bankkártyával vásárolnál. Csak a vásárlás összegét vonják le. Simple érintéses fizetésnek nincs külön díja. -
tomp
félisten
Akinek esetleg egy telefon újraindítása után összeomlik a Simple app ne aggódjon.
Alkalmazás adatainak törlése, újra bejelentkezés(nálam google fiókkal) majd a már bent lévő kártya újradigitalizálása. Megvan fél percen belül és a digitalizálás nem jár költséggel.
Nálam egy telefon újraindítás után működésképtelenné vált az app. "Simple leállt" ablakok fogadtak. -
tomp
félisten
Na kijött egy frissítés a Simple appra. Remélem sikerült javítani a Tokenes hibát. Hihetetlen mennyire megváltoztatta a fizetési módszeremet. Csak atm-hez veszem elő a kártyát.
5ezer Ft feletti fizetéseknél egyedül a posta csekkbefizető automatája kérte a pin kódot. Sima terminál (új típus) és a BKK jegyautomata sem kérte.mtibee2
Tegnap az egyik helyen kérdik, hogy kártyával vagy kp-ban fizetek e. Mondom telefonnal. Rám néz a nő, pislog majd közli, hogy áá szerinte az nem fog menni. Kérdem paypass megy? Persze. Akkor ez is. Érintem, sípol, siker. Sőt még pin kódot sem kért pedig 5ezer felett volt. "Naháát micsoda új technika. Elképesztő!" -
tomp
félisten
Ha van biztonsági képernyőzár akkor a simple jelszavadat nem kell megadni soha. Így azt nem látja senki. Eleve a képernyőzárat nem tudják feloldani. Anélkül pedig nincs vásárlás. Másik eszközről pedig szinte lehetetlen belépni a simple fiókunkba mivel oda kell az email cím is.
De ha az meg is van akkor a másik telefonon digitalizálni kell a kártyát. Ezután a mi telefonunkon deaktiválódik a kártya. Ezt látjuk is. Ha ez után gyorsan módosítunk jelszót a saját telefonunkon az appban akkor a másik eszközön az appban törlődik a kártya. Újra regisztrálni kellene ahhoz kell a kártya adat.
Szóval szerintem biztonságosabb a Simple NFC fizetés mint maga a kártya. Túl van biztosítva.#836 LouiS22 Felújították a boltot. Ma mentem vásárolni. Most is csak 1db egysége van a terminálnak(lehúzós, bedugós, nfc olvasós, nyugtás fő egység) de már a vásárló elé tudják rakni gond nélkül. Telefonos fizetést meglátva a kasszás reakciója: "wáoo" Mivel nem volt mögöttem vásárló így beszélgetett velem, kérdezett ezt-azt erről. Ő is ugyan arra jutott mint én: biztonságosabb mint a kártyát fizetés.
-
tomp
félisten
Nálam a Sony telefonnál(Xperia M4 6.0.1) nincs választó opció az NFC fizetés menün belül. Csak az érintéses fizetési lista van amiben szerepel a Simple app. Nálam akkor a rendszer automatikusan állítja be attól függően, hogy van e NFC-s SIM vagy nem? Azaz ha lenne akkor a rendszer kizárólag azt használná?
Ha felrakom a Telenor Wallet appot amiben benne van a szolgáltatós NFC fizetés(sim kártya kell hozzá) akkor folyamatosan "NFC szolgáltatás megtelt" ablakot dob a rendszer amíg ki nem kapcsolom az NFC-t vagy törlöm az appot. Utóbbi történt meg. -
tomp
félisten
válasz lord.lakli #946 üzenetére
Betéti kártyánál aláírás? Még van ilyen? Amióta van kártyám(8éve) csak 1x volt, hogy nem pin kódot kért a terminál hanem aláírást. Még kb 7éve. Otp junior visa kártyánál.
Nálam így 80érintéses fizetés után: 1x kellett a pin kód 5ezer felett. 10fizetésenként 2x érinteni a tokenes bug miatt. Mostanában tűnt fel, hogy ha forró a telefon(Xperia M4-nél gyakorlatilag alap szolgáltatás a rezsó) akkor pontosabban kell a terminál vevőjéhez rakni a telefon NFC részét. Ha langyos vagy hideg akkor csak "nagyjából" kell odaérinteni. Ha forrón nem pontos az érintés akkor a terminál elkezd csipogni. Ilyenkor elvenni majd újból odaérinteni pontosan. -
tomp
félisten
válasz dave0825 #959 üzenetére
Nekem csak olyan hibám van, hogy egy telefon újraindítás után törölni kell az appot és a Play Áruházból újból telepíteni kell. Ha nem csinálom meg akkor piszkosul belassul a fizetés. Azaz érintem.....várok.... már 5mp-e a terminálon van a telefon és csak ezután csippan. Újraindítás után a telefon lassan hívja elő NFC eseménynél a Simple NFC beépülőjét. Szerintem ez telefon rendszer hiba mivel be van kapcsolva az SD kártya adoptáció ami hivatalosan(sony rendszeren) bugos lehet ezért sem rakták bele a szimpla menübe.
Ezen kívül még nem volt gondom vele. Így a 92. fizetés után is élvezet vele fizetni. -
tomp
félisten
válasz dave0825 #965 üzenetére
Nekem sincs semmi mókolás az Xperia M4-en. Gyári rendszer, semmi root, semmi twrp. Az adoptációt adb-n keresztül kapcsoltam be amihez nem kellett root. Igen jól emlékszel SP tulaj voltam én is. Látom megszabadultál a Sony márkától. Nekem még pár nap hátra van aztán pápá sony.
Elméletileg ha már csak 3token maradt azt jelzi az app. De ezen kívül nem lehet megnézni. Úgy tudható meg van e még token, hogy fizetésnél az első érintésre okés vagy az első érintésnél "Tokenek letöltése..." üzenet jelenik e meg. Ha utóbbi akkor elfogyott a 10db token.
-
tomp
félisten
Már akartam írni, hogy az eddigi 102 fizetés alatt nem volt semmi gond erre az előbb hiába raktam a terminálhoz a telefont nem történt semmi. Mintha ki lett volna kapcsolva az NFC. Belépve az appba sem történt semmi. Elő kellett venni a kártyát...
Hazaérve megnéztem, hogy az NFC működik e a telefonon. NFC-vel gond nélkül bekapcsolt a hangprojektor azaz a Simple appnál történt valami. -
-
tomp
félisten
válasz pethYeti #979 üzenetére
Hivatalosan ajánlott a csere. Nem hivatalosan passz. Van akinél nem zavarja be. Állítsd Android rendszerre. De amúgy a beágyazott is rendszerszintű szerintem.
Na megtörtént a telefonváltás. Oneplus 5-ön ujjlenyomattal tökéletes a Simple fizetés. Rövid tapi az olvasóra, felold, közel tartom a telefont ->csippan, dupla tapi az olvasóra kijelző ki és zsebrevágás. Gyorsabb és biztonságosabb mint a kártya.
-
tomp
félisten
Nálam is ugyan ez van miközben a fizetés sikeres. Számomra érdekes mert korábban azt mondták, hogy az app féle zöld pipa ablak az csak az NFC adatok sikeres átvitelét jelzi a terminál felé. Ugye offline módban is ugyan ez ugrik fel. Most viszont hiba ablak.
A héten már több érdekességet produkált a terminál nálam. Érintek, pipa de a terminál továbbra is kéri a kártyát. Érintek, pipa, megint kéri. Harmadjára képernyő lezár, ujjnyomattal megint felold, érint, pipa, elfogadja de sokáig "válaszra vár" de végül csak megjön az sms a sikeres fizetésről. Most meg ez. Hiba de sikeres fizetés. -
tomp
félisten
Reggel kíváncsiság képpen megnyitottam a Simple appot és láttam, hogy a bankkártya menü alatt újra kellett regisztrálni az érintéses módot. Pedig előtte 5 percel fizettem vele. Lehet ezért ugrott fel a hiba ablak? Azaz tokenek még vannak de a rendszer valami miatt visszadobta az érintéses reget?
Harmadjára sikerült is aktiválni újra az érintéses fizetést az appban. 2x csak "regisztráció folyamatban" de nem történt semmi. Harmadjára nagy nehezen sikerült. Azóta még nem fizettem, hogy eltűnt e a hiba ablak. -
tomp
félisten
válasz Csocsesz75 #1005 üzenetére
Na igen pontosan ez volt nálam is. Törölni kellett az app adatait és újra belépni és "igényelni". Az igénylés csak a 3. törlés után ment. Első kettőnél nem bírt kapcsolódni a szerverhez szerintem ezért nem volt sikeres hanem csak várakozott.
-
tomp
félisten
válasz Csocsesz75 #1007 üzenetére
Szuper akkor most már tudjuk a hiba okát. Csak kérdés miért vonta vissza a rendszer az aktivált NFC-t?
Lehet módosítottak valamit szerver oldalon(vagy a tokeneken módosítottak) ezért kellett újra digitalizálni? -
tomp
félisten
válasz Csocsesz75 #1015 üzenetére
Nálam is. Viszont ma reggel megint igényelni kellett az érintéses fizetést. Sőt reggel az egyik fizetésnél a terminál inkább a mágnes csíkot kérte. Hááát. Második érintésnél sikerült meggyőzni, hogy inkább mégis a paypass a nyerő ötlet.
Írtam a fb oldalukra és üzenetben elkérték a simple email címemet, hogy megnézzék mi okozta ezt a sok digitalizált kártya reg visszavonást. Délután megint előjött a token letöltési jelenség. Ezt is megírtam nekik. A tokenletöltési hiba megoldásán nagy erőkkel folyamatosan dolgozunk, egyre ritkábban jön elő." Tény. Elmúlt 1,5-2hétben most jött elő újra pedig bőven túlmentem többször is a 10 fizetésen. -
tomp
félisten
Új kedvenc hibám: érintem és mit ír ki a terminál? "Egyszerre 1 kártyát használjon!"
Nem NFC-s a sim kártyám. Csak a telefon nfc antennája sugároz. -
tomp
félisten
Inkább tokenes + app bug.
Érintettem és a szokásos hosszú sípolás(sikeres érintés) helyett rögtön csipogott, hogy egyszerre csak 1.
Ilyenkor hiába vettem el és érintettem oda újra, a terminál újra ezt írta ki. Csak a telefon lezárása és újbóli feloldása ujjlenyomattal hozta helyre. -
tomp
félisten
-
tomp
félisten
Azt hiszem az igényléskor az elején ott volt a Hirdetmény. Abban van benne.
Hirdetmény -
tomp
félisten
Simple appban a Simple kártya egyenlege nektek visszatölthető? Nálam inaktív a "Visszatöltés" gomb.
-
tomp
félisten
válasz Winner_hun #1085 üzenetére
Én megkaptam az 500Ft-os bónuszt de még béta időben.
Én hiába nyomok rá a visszatöltésre, semmi. Szürke, inaktív. Írtam nekik az appban és a fb-on is de semmi. -
tomp
félisten
No visszatölthetetlen összeg a Simple kártyán: törlöm a kártyát és visszakerül a pénz a kártyára. Ezt rögtön azért nem csináltam mert nem voltam benne biztos, hogy azonnal visszautálják. Gondoltam be kell mennem és személyesen intézni mert csak az appból törlődik a kártya. De nem. Maga a kártya "szerződés" is megszűnik.
-
tomp
félisten
Simple appban küldtem üzenetet, hogy a Simple kártya egyenlege nem tölthető vissza mert a gomb inaktív. Közben már töröltem a kártyát így a pénz visszakerült a bankkártyámra. A Simple üzenete is megérkezett. Miután elkérték a telefon típusát, droid és app verzióját, iktatószámot kapott a hiba.
-
tomp
félisten
válasz fujifilm1 #1117 üzenetére
Simple kártya törlés után pár napig nem lehet újat igényelni mert a réginek a törlése több napos folyamat.
Na de nekem a több napos törlés után újra megjelent a Simple kártya. Mármint a listában. Ha rámegyek a kártya kezelésre akkor "a kártya nem létezik" üzenet fogad. De ha rábökök a kártyára akkor bejön a terminálos kép.
Ha weblapon lépek be akkor ott csak a saját kártyámat mutatja a rendszer, de az app a Simple kártyát is mutatja. -
tomp
félisten
Tegnap reggeli eset: fizetnék de csak nem akarja. "Nem található fizetésre alkalmas bankkártya" Hát kösz. Megint inaktív lett az érintéses mód. Újra kellett "igényelni".
Jó lenne erre egy értesítés, hogy "érintéses fizetés visszavonva" vagy valami hasonló.Winner_hun
Nálam mivel inaktív volt a visszatöltés gomb(tegnap kaptam emailt, hogy megállapították a hibát) így töröltem a kártyát. Miután kiválasztottam a bankkártyát amire utalják vissza a pénzt, azonnal megérkezett. Lehet azért mert bankon belül történt a pénz mozgás. -
tomp
félisten
Karbantartó appot én sem használok. Tegnap előtt este fizettem még vele. Éjszaka dolgoztam. Reggel hazafelé gondoltam veszek egy kv-t. Fizetnék és már nem ment.
Töröltem az adatait igen. Miután nem történt semmi az "igénylés" folyamatnál. Törlés után újra bejelentkezve már pár mp alatt sikeres lett. -
tomp
félisten
válasz TheMajor66 #1163 üzenetére
A gyűrűnek nagyobb a kockázata. Ha leveszed valaki ellopja és már fizethet is vele. Telefonnál nem. Hiába lopják el ha nem tudják feloldani a képernyőzárat, nincs fizetés.
Hiába tudnád elmenteni a gyűrűre az OTP-s kártya NFC chip adatai akkor sem menne. Mivel a bank+MC rendszere ellenőrzi, hogy az adatok egy ellenőrzött és jóváhagyott chipről származnak e. Ha nincs benne a MC rendszerében akkor nem fog menni.
Simple esetén is megadod a kártya adatokat és az alapján készül egy teljesen más adatokkal rendelkező digitalizált "kártya". Itt is ha csak szimplán az OTP rendszere digitalizálna MC jóváhagyása nélkül akkor nem menne a fizetés.
Itthon a GránitPay és Simple a MC rendszerét használják. Azaz a MC-nál kellene érdeklődni a gyűrű miatt. -
tomp
félisten
Én is nyertem 5ezret.
Ahogyan tapasztalom már teljesen elfogadott lett a telefonos fizetés. Nem csodálkoznak, nem ráncolják a homlokukat. Sőt ha kezemben van a telefon már a kasszás kérdi, hogy paypass e. -
tomp
félisten
válasz Csocsesz75 #1186 üzenetére
Múlthónapban volt ez a játék. Gondolom ma történt meg a nyertesek értesítése.
-
tomp
félisten
Számomra érthető. Már van egy sokrétegű app. A Simple. A strandbelépőtől kezdve szinte mindent tudsz vásárolni. Inkább ebbe rakták bele az NFC-t mint a SmartBank appba.
SmartBank = netbank azaz utalás, díjnet számla fizetés, csekkfizetés(még soha nem működött), kártya letiltás/limit módosítás. Azaz a számlával kapcsolatos dolgokat tudja.
Simple = sokrétegű fizető/vásárlási app.
Regisztráció nem egyenlő a digitalizációval. Regisztrációnál a valós kártya adatok kerülnek rögzítésre. Digitalizáláskor viszont a valós kártya adatokhoz készít a rendszer egy digitális kártyát ami kizárólag digitális formában létezik.viktorhu
Kártya regisztrálás 100Ft-ban kerül. De ez csak próbaterhelés azaz ideiglenes zárolás. Így ellenőrzik le, hogy valós kártya e. Ha igen akkor 1-2nap elteltével ez a 100Ft visszakerül a számlára.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Magic Keyboard MK2A3T/A (Model : A2450), Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia
- Bontatlan Samsung Galaxy SmartTag 2 (4db) 12 hónap garanciával!
- MOBIL/ Okostelefon Fotós & Videós tartozékok -Állványok, Mikrofonok, Vlog RigCage, SelfieBot, Gimbal
- Logitech Combo Touch iPad Pro 11" (1., 2. a 3. gen), szürke - UK
- Smart Folio 11 hüvelykes iPad Próhoz (fekete)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest