Hirdetés
-
Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
ma A Huawei Watch Fit 3 mellett a Watch 4 Pro és a kisebb Watch GT 4 is új színben mutatkozott be.
-
Bejutott az európai 5G-be az Amazon
it Felhős üzletet kötött a Telefonica és az Amazon, ezzel utóbbi bejutott az európai 5G-s szektorba.
-
AI jelzést kapnak az új Ryzenek
ph Az AMD gondoskodik róla, hogy véletlenül se kerülje el a figyelmünket ez a két betű.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Samott
addikt
válasz npera #107997 üzenetére
Az utolso az bejgli? En cukrasznak is tanultam, segithetek?
toltelek / teszta, elkeszites / innet
Videon: Gundeles lanyok eloadasaban
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Piftuka
veterán
Régen jártam erre felétek... Remélem, mindnyájan jól vagytok!
Nagyon rohan az idő... Azóta "kisWiZARD" hamarosan érettségizik , Blueboi pedig biztosan megvette jubileumi, 25. BMW-jét...
Ezúton kívánok Nektek áldott, békés, szeretetteljes karácsonyi ünnepeket!
Phülöp pedig gyógyuljon meg teljesen és mihamarabb, ezt kívánom! ;-)
"Aquila non captat muscas."
-
npera
újonc
válasz Samott #108001 üzenetére
Most kipróbáltam egy új lisztet és valami elképesztően küzdelmes lett a tészta. Meg nem nyers élesztővel nyomtam, hanem porlasztott szárazzal. Nem tudom mi nyomott a latban jobban, de nem vagyok elégedett a tésztával.
A töltelékből "gazdagon" teszek bele, akkor tészta alig van, csak töltelék...
Én ezt a receptet szoktam használni. Tavaly teljesen jó lett. Más liszt, nedves kocka élesztő.
-
npera
újonc
Itt éppen 54A-t szív az ESC....
Itt pedig tesztelem az 1000 fok / másodperces limitet. Észnél kell lenni, mert gyorsan forog...
-
hobizoli
nagyúr
voltam hugomeknal a labancoknal
kifele megvettem a autopalyamatricat Győr előtt, csak ugyesen nem allitottam be a "Vignette AT"-t a Waze-ban , na olyan utakon vitt, hogy mar eccercsak azt lattam kiirva, hogy Maribor ->
elotte atmentem vmi vizeromu duzzasztogatjan is, onnan lefele 17km olyan kanyargos ut volt, hogy neha 1-sben kellett fordulni
----------------
tesomek dec elejen koltoztek az uj helyre, a mosogep, meg a konyhaba a mosogatogep tuzhely meg ezekhez a konyhabutor egy resze meg a mosogatotalca + csaptelep tegnapelott jott meg vala
ugyhogy elvoltunk vele, amig ezeket osszeraktunk meg stb
uj elektromos tuzhely 10.5kW loeroigenyu, a falban meg 3 eres a kakaokabel 5 helyett...
ugyhogy az kimaradt
meg jo, hogy vittem egy elektromos kis rezsót a MM-bol, az muxik addigA haznal... egy kisebb hav leugrott a multheten:
ez a feher technika a hugi vasa a vezergep mellettSpar parkolo, a havat felrepattintottak:
Villach-ban 1.274EUR volt diesel ma reggel
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
npera
újonc
Nova, Blueboi, voltam kinn tesztelni. Zsenge -9 fok volt, de alig mozgott a levegő, így igazából nem volt hideg.
A Nap kábé ilyen magasra megy, szóval annyi fénnyel gazdálkodtam, ami jutott.....
Teszteltem milyen a teligáz (borzongató, főleg a hangja) és milyen a teljes botkitérésnél az 1000 fok / sec. Az is jó móka.
-
eattila
csendes tag
En perpill Miskolcon vagyok. -3 fok, szakad a hó. Le is mentünk ökörködni egyet Ki tudja mikor lesz ilyen lehetőség legközelebb.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
Sipi-
tag
Mondeo-t nem használtam néhány napja és ma indításkor elég rossz hangja volt, csattogott, kerepelt. De elmúlt néhány másodperc múlva. Utána leállítottam, porszívóztam, majd megint elindítottam. Nem volt rossz hangja, de ahogy kerültem egyet a garázsban kuplung kinyomásnál jobban leejtette a fordulatot, mint szokta. Lehet, hogy a normál 95-ös benzin nem tetszik neki? Korábban a 15 forinttal drágább OMV 95-öst tankoltam mindig, de legutóbb az árfixálás miatt csak normál 95-ös volt a kúton.
Olajszintet megnéztem kb. 10 perc állás után, maximum alatt volt kb.3-4 mm-rel. Laikus szemmel semmi különös nem látszik a motornál.https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
hobizoli
nagyúr
válasz JonesC #108010 üzenetére
hat nem az volt a cel, de lementem a SLO hatarig a 69-s uton, kb 100m-rol lattam a Drava folyot, ami a hatar Ausztria meg Szlovenia kozott
...csodalkoztam is, hogy a rakba kerultem ide
hat a Waze kikerulte az autopalyat
aztan amikor egyszercsak meglett egy A2-s felhajto es rafordulva a Waze allandoan le akart rola terelni, rajottem mit felejtettem eltöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
tesom is berendeli vmi ettermet vezeto karintiai magyaroktol a halaszlevet, erre egyetlen vevokent jelentkezett Villach tersegebol, igy erte kellett menni
Klagenfurt-ba, ami onnan 75km
bravo...
ha lett volna 5-6+ vevo, akkor elhozzak Villach-g
elmentunk a sogor F11 3er 35XD-jevel
nem mondom, odalepve azert elindul, de amit erre el lehet kolteni, azt el is koltotte ra masfel ev alatt
amiota megvan neki egy 3-3.2millio ra lett tapsolva, meg most fogy az oil belole
megnezed az iDrive-n a menuben, olajszint a fullrol 2/3-ra lement kb 7-800km alatt, 7 liter kell bele, 1 liter siman bele is ment
de sok ertelme amugy nem nagyon van a 313 loeronek benne, amikor tele van 100-s tablaval az autopalya is, meg az alagutak eleve 100km/h szinten, meg IG-L sebkorlat 100km/h, nagyobb csomopontok elagzasok 100km/h, meg atlagsebesseget is mernek, es igazabol nem is nagyon sietnek a osztrakok se
(viszont nappal meg DRL-l sincs bekapcsolva a 80%-n, nem hogy a tompitott...)
alig elozott meg par auto ~300km alatt, pedig 95-110 kozott mentem csak az A2-n ezek miatt, neha 120 egy tgk elozeshez, es nem volt havas sem az ut, Graz-nal +11 fok volt ma
a hegyi utakon sok helyen 50, meg 30 is van, es mernek ott is fix trafikkal
amig leersz Villach-ba Bleiberg-bol 3-4 fix trafi van telepitve ~12km-n egy sima 2x1 savos uton is
en is csak akkor nyomtam "jobban", amikor mar hazai palyan voltunk az M1-n
M85 vagy mi az az uj ut Szombathelytol, 120 tempomattal
ott egy Logan MCV elozott csak meg roman rendszammal kb 1.5km-n at vegrehajtva a muveletettöbb drón kell ;P
-
-NoVa-
őstag
válasz hobizoli #108012 üzenetére
Nem a mindennapi kö,lekedéshez kell a sok lóerő, inkább a végletekhez. Vezettem közel 3000 méteren 90 és 180 lóerős Hondát, ott kb felének érződtek az autók. A 90 lovas enyhe emelkedőn padlógáznál sem tudta tartani a 100-at, az Accord még elmászkált. Na ilyenekre vesz a hegyi Osztrák nagyobb motoros izéket.
-
hobizoli
nagyúr
válasz -NoVa- #108013 üzenetére
OK, 3000m-n nyilvan a szivobenzin lebutul, de mi csak 920m-en voltunk fent, Villach meg vmi 450m korul van a volgyben
a turbos az meg kikorrigalja a barometrikus szenzorral a magassagot plusz nyomast adva
ezt mar a PuntoGT is tudta 1993-ban, es gondolom akkor sem volt ujdonsag utcai vasbantöbb drón kell ;P
-
npera
újonc
Nova, Blueboi. Ez szerintem jobban gyorsul, mint egy erős dízel....
-
npera
újonc
válasz hobizoli #108014 üzenetére
Akkor van gond, ha elég magasan vagyok (mondjuk 4000 méter) és bár a feltöltés adná a nyomást, csak nem jutsz el odáig, hogy a turbo töltsön.
Kollégák mesélték, hogy extrém magasságokban nem olyan egyértelmű a képlet, mint "alacsonyan"
A vicc az, hogy az elektromos járművek sem ugyanúgy viselkednek magasan, mert az egyébként szigetelő felület mentén "elmászó" vezetőképesség és a levegőn keresztüli átütési távolság is változik magasság függvényében.
Az esélye alacsony, hogy valaki egy BEV-el csinál egy frankó rövidzárat Nepálban, de ha odafigyel a részletekre az OEM, akkor ez is ki van pipálva még időben.
-
npera
újonc
Nova, baj van. Nem nagy, csak pici. Az SMSL fejhallgatós kimenete elkezdett zsizsegni. Szerencsére a line out nem, szóval a hangszórók felé tiszta jel megy.
-
npera
újonc
Angol lordok és lordnők gépjárműveket tesznek tönkre.
Amikor anyu a Minivel vizet akar tömöríteni és a kocsi bebólintva áll meg, majd önindítózik és kábé azonnal megáll az önindító is (!!!), akkor meg lehet érteni, hogy a vizet csak nagyon-nagyon picit lehet összenyomni...
-
hobizoli
nagyúr
amugy ide miert nem raktak egy vasracsos emelest, amin a viz at tud folyni, de az autok nem merulnek el benne?
50cm magassagban lenne, akkor az autok siman atmennenek mar ennyi vizentöbb drón kell ;P
-
npera
újonc
Ezt a lámpatesztet minden reggel elindítanám munkába menet, hogy leellenőrizzem a világítás működését. A biztonság kedvéért.
-
Samott
addikt
válasz npera #108021 üzenetére
Komolyan mondom ez az egesz annyira felb.sz. Ertem en hogy hulye autos, de a sok kreten kiall videozni meg nezni hogy masok kart tesznek a kocsijukban. Hogy egynek sincs annyi esze, hogy keresztbe lealljon es elzavarja a nyomorultakat a keruloutra. Ezzel az erovel molotovkoktelt is dobalhatnanak rajuk, hiszen hulyek, minek jottek erre. Megerdemlik. Vagy legalabb a rendorseg, onkormanyzat lezaratna ezt a resz ilyenkor.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
-
Jahno
őstag
válasz Samott #108034 üzenetére
Miért én álljak keresztbe? Ezek angolok (meg ki tudja mifélék), múltkor is írtam, hogy van előrejelzés, legalább 2 tábla és jó pár éve kiraktak egy sárga vízmércét is biztos ami tuti alapon.
Ha kirakom a kocsit vagy odaállok tárcsával, akkor képes rinyálni, hogy miért állok az útjába, mi közöm hozzá, nem vagyok én rendőr. Vagy éppen én álljak ott 24 órásban forgalmat irányítani? Na jó, nem kell 24 órás, mert annál gyorsabban változik a víszint. Ez ilyen, kár fennakadni. Motoros gyerek volt a nagy király, amelyik ment még egy kört
-
-
Samott
addikt
Jo, hat nyilvan kulonbozoek vagyunk. En azert igyekszem segiteni, ha tudok. Ha a hulye hat haljon meg elvet kovetjuk nem jutunk sehova.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Samott
addikt
válasz npera #108040 üzenetére
De erted, nem lehet szivoszalat kapni, mert fuj, csunay kornyezetszennyezes. Itt meg hany tonna szemetet gyartanak? Vizkaros auto, dobhatja ki a villamos rendszert, a karpitokat, mindent.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
újonc
válasz Samott #108042 üzenetére
A vízkáros autó "baleset", még ha az atomsötét sofőr hülyesége miatt is történik. A szívószál pedig egy tömegtermelt környezetszennyező hülyeség, mert "képtelenség" pohárból vagy üvegből inni.
Egy vízkáros autó szépen pörgeti a gazdaságot, mindenféle szolgáltatás és termelés is követi, több angol patakot mindenfelé
-
npera
újonc
válasz Phülöp #108049 üzenetére
Ha kapok bónuszt tavasszal, akkor erős a késztetés, hogy vegyek egy Canyon Commuter 6-ost. Mert arra megy rendes sárhányó és ami még fontosabb szegecses abroncs. A mostanival "picit" mellényúltam, a sárhányót keserves rajta megoldani, de a szegecses abroncs kábé lehetetlen. 2-3 mm van a normál mintás abroncs gördülési felülete és a fékek között. Oda szegecses nem megy sajnos.
- sárhányó
- integrált világítás
- Gates szíj
- Nexus 8 agyváltó
- olajos tárcsafék
- csomagtartóVan a 7.0 változat, amin 11-es Alfine van, ami szerintem semmiben nem jobb. Ha nagyon meg akar őrülni az ember, akkor inkább Rohloff konverzió.
A fixit lehet megtartom bevásárlásra és hasonló szaladgálós témákra. Például edzésre menni gyerekkel vagy csomagot felvenni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Gaming notebook topik
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- EAFC 24
- Vigneau interaktív lokálblogja
- CASIO órák kedvelők topicja!
- E-roller topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- AKCIÓ! iPad (9. generációs) Wi-Fi + Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- 1év garanciával olcsó Irodai mini pc MONITORCENTER
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD garanciával hibátlan működéssel!
- HP ProDesk 400 G4 Mini PC, Intel Core i5-8500T 8GB RAM, 256GB m.2 SSD, DisplayPort, Wi-Fi, Bluetooth
- Gainward 1660 super 6 GB VGA kártya olcsón!!!AkciÓÓ!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen