- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Autóhifi
- TCL LCD és LED TV-k
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Melyik tápegységet vegyem?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós kamerák
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #12758 üzenetére
Futárnál sem értette, hogy ez egy komplex valami és nem a 2 dolláros GPS vevőről szól (ami amúgy sem 2 dolláros), hanem sok méteres, időjárásálló oszlopok telpítéséről, napfényben is látható, hidegt/meleget tűrő időjárásálló kijelzőkről, mellé a járműveket online követő cucokról, vaklamint a járműveken működő automata utastájékoztató rendszerről, központi futáros arcok képernyő előtt ülős mindent látásáról, sofőr/járatellenőrző, telemetria rögzítős cuccról és sok másról is. Ez meg addig látott, hogy a kínai GPS is 20ezer, mi ebben a sok. Az asok, hogy van 3ezer jármű, 5ezer megálló és amikor aki már akart ilyet szerelni az fél oldalnyi vasútipari szabványt fel bír sorolni, aminek meg kell felelni és ennek fele német...
-
hobizoli
nagyúr
válasz -NoVa- #12758 üzenetére
ez a resze nem erdekel
atmegyek egy masik bankba ott meg megy minden, mint az olajzott villam, akkor az elso fiok rendszerevel fos vmi, vagy helyben, vagy akarhol
asszem ebben egyetertunkde az engem a fiokban nem kell erintsen, foleg nem egy ilyen 10chr-nyi valtoztatason, amire szukseg volt
mert nem is arra voltam kivancsi, hogy a x eve futom befektetes alapu akarmik hogyan allnak, mert azt ezek utan azt meg sem merem kerdezni inkabbpedig ott is biztos mennek hatterben ilyen szamitasi akarmik a kozponti szerveren
amennyi penzzel gazdalkodnak, ott abbol ez qrva ciki, ha igy mukodik csak
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz -NoVa- #12772 üzenetére
ezt nem ertem ha bezart a penztar, akkor mi a problema kartyas fizetessel... pont a kp-val kene gond legyen, mert azt kell helyben tarolni vmi zarhato pancelban
--------
amugy masik
hugomek vettek egy Volvo D40-t, 2012-s 150lojjos dizel, ez asszem D3-s modell
mivel Ausztriaban elnek, es ott erosen sozzak az utakat telen, a padlolemezre kerekjaratokra, akartak egy plusz vedelmet felvitetni, megelozendo a korai korroziot
kertek aranajanlatot ott is, meg itt , hogy ha majd jonnek haza, akkor megcsinaltatjak itt, ha ugy jon ki es/vagy arban jobbitt dragabb, mint ott
de nem ilyen 5k-val, hanem sokkala szerviz detto
vasasrlas utan olajcsere+szurok csere, es kint olcsobb, mint itthon
pedig ott sem a sarki szerviz csinalta volna
es nem a magasabb AFA miatt tobb csak, hanem azon felul isa szerviz meg megel ilyen arak mellett is, es a jomunkasember is EU-s fizetest kap, es meg 14. havit is
nevetseges
több drón kell ;P
-
BobaHWSW
újonc
válasz -NoVa- #12796 üzenetére
Multkor GPSel mentem valahova es rakotottem verdara. Percekig semmi nem szolt. Akkor esett le, hogy mennyire brutal csendes az accord hacsak nincs minimim fel-ketharmad pedal allason a labam. Foleg CRVbol atulve igen nagy a kulonbseh de meg a 2018as mazda3 is lenyegesen hangosabb mint az accordom. Motor es menetzajokag is nezve.
-
FőDudu
addikt
válasz -NoVa- #12877 üzenetére
Vannak akik egyszeruen nem akarjak tudomasul venni a fizikat. Az erosebb kutya baszik. Radiojel eseten legalabbis... Lehet varialni a szle spektrummal meg a mindenfele kodolassal - attol meg a fizika arra is vonatkozik.
Lehet akarmilyen fasza 10mW-os adoja, ha melle allnak egy 100 Wattos adoval (mondjuk auto csomitatojaban) ami ugyanazt a frekvensia savot lefedi amit o eppen hasznalni akar. Addig amig megtalaljak az elrejtett kis adot.
De legyen csak 2 wattos a jammer (olyat barmikor lehet akar netrol is rendelni), az is szepen lenyomja a kis beepitett adot.
Igaz azt nem lehet tudni mikor ad, aztan bekapcsolt jammerrel kocsikazni is lehet felhivas egy jo kis ellenorzesre (ha kitanitjak a rend oreit). Ha epp megeri majd nekik ezert megmozdulni.
Meg eleve: ugy tunik ez csak HU fejlesztes - a lopott auto mehet Ukrajnaba/Szerbiaba/stb...
3 oran belul barmelyik orszaghataron at lehet vinni. Lehet addig eszre sem veszik az eltunest.Meg ha nem GDPR ellenes az auto poziciojanak kuldozgetese - hiszen nem kertek hozzajarulast a rablotol
Tul sok a ha...
Emlekszem mikor anno a kezdetek kezdeten a csoro GSM szervizben a vegfok cserelt telefont a pancelszekrenyben probaltak ki. 2W ki tud adni onnan is. Telefon be, ajto racsuk, szamra rahiv.
Ha csorgott akkor jo volt a vegfok es a vevo resz is - ha nem akkor meg dolgozni kellett rajta.[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
FőDudu
addikt
válasz -NoVa- #12932 üzenetére
Valami hardverrel eladott licensz remlik - lehet nem jol emlekszem.
Ezekben nem vagyok otthon, nalunk ugye ceges volume licensz van, sajat cuccomra meg gyarilag van.
Eleg ritkan kell W10 licensz - amugy meg mukodik licensz nelkul is, de ujra kell inditgatni ha jol tudom.FőDudu
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #12987 üzenetére
A SCRUM-apostolok arroganciája arra emlékeztet, mint amikor a liberálisok valójában a fasizmus határán egyesúlyozva boszorkányüldözik azt aki nem velük béget. Ha sokat akadékoskodsz, akkor te leszel az akadály ami miatt nem működik a SCRUM és miattad nem érik el a kitűzött célokat.
A portán pár komolyabb tudású idősebb csóka lett kipucolva az utóbbi 2 hónapban, mivel nem sikerült jól beilleszkedniük a SAFe-környezetbe. Csak ilyen kis Master Black Belt seggdugaszok, akik igazából semmit nem tettek hozzá a waterfall alatt a cég eredményeihez...
Amin én most kicsit fenn vagyok akadva az paradoxon. Ha a story point teljesen független a feladat végrehajtához szükséges időtől, de a csoport velocity az viszont tizedpontra meg van szabva ugyanebben a mértékegységben akkor hogyan fogják korrelálni az eredményeket a tervvel? Mivel az egész SAFe a folyamatos lessons learned és iteráció megvalósulása papíron, ezért hiányolom a kapcsolatot a fentiekben. És ha már a projektek teljesítéséhez szükséges mérföldkövek nagyon is keményen bele vannak betonozva a naptárba, akkor miként lehetséges teljesen függetleníteni a valós időt a feladat végrehajtását megalapozó mértékegységtől. A következő prototípus széria legyártásához szükséges szerszámok berendeléséhez rendelt mérföldkő nem változik attól, hogy egy story point 4 óra vagy 24 óra. Viszont az előbbi esetben van esély lefixálni a dizájnt, az utóbbi esetben halottnak a csók.
Ha pedig egyáltalán nem logolsz időt a rendszerben, akkor miként követi a projekt, hogy mennyire áll jól vagy rosszul a fejlesztés? Mert ha egy 4-hetes sprint egészét kiteszi egy komolyabb user story és nincsen lebontva, akkor optimális esetben a sprint végén dirac delta mentén leesik az RTE az adott feladaton 1-ről 0-ra. Közben fingja nincsen senkinek, hogy mennyire megy jól a meló.
Közben az eladások szárnyalnak, megint új rekordot döntenek a portán. Trillárom-trillárom. Csak nehogy elfogyjon a szerencse....
-
Samott
addikt
válasz -NoVa- #13099 üzenetére
Kinyirtam mindenkit (akit "valasztasz", azt is le lehet loni a vegen). Neztem alternativ befejezesket, ha ujra eloveszem akkor futni hagyom Pagan Min-t, o volt az egyetlen jo arc a kornyeken. Lehetne egy olyan tortenet szal hogy az oldalan harcol a karakter a Golden Path ellen.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #13148 üzenetére
Már egy hete menni kellene a tesztkörnyezetnek, csak nincs felhasználó akin ki merjük próbálni :-D Van egy érzésem, hogy ebben a formában Neked sem lenne jó. Mondjuk a ping az kimegy, válaszol is, néha valami intranetes oldal betöltődik de ezen felül még nem jöttünk rá, hogy mire lenne jó. Persze a céges háttérkép az precízen változik központilag, az fontos, hasznos jóság.
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #13157 üzenetére
Nálam még nem jutottak el odáig, hogy különböző felbontású monitorokon is jól nézzen ki, de nyilván csak azért, mert különböző monitorok elvileg nicsenek a cégnél. Csak holnap nehogy valami fejesnek feltűnjön és nekem értetlenkedjen. Holnap ingben jövünk dolgozni, mert ha patentul nézünk ki, akkor olyan, mint ha patentül működne minden és akkor nyugi van. Egy darabig :-D
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #13173 üzenetére
Nemnem, Kína most ezerrel teker és (értsd: természet és emberélet nem számít :-D) kerekperec megmondták, hogy rövid időn belül kék égboltot szeretnének látni. Max. vetítenek, vagy szürke lesz az új kék, ezek már csak ilyen mellékszálak. Pár völgyet elárasztanak, becsavarnak ide-oda egy atomerőművet és kész is.
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #13175 üzenetére
Ilyesmikben is simán lehet ráció. Sosem tudni, de 10 gigawatt mindent megér :-D Viszont mekkora durva arányok, csak a gyagyások nem értik aki Face csoportban vitakoznak, hogy pld. Kína legnagyobb vzi erőműve milyen szép nagy monstrum lett és úgy kb. 4x ki tudná szolgálni Magyarországot. Mellé idén felhúztak még kb. annyi atomerőművet, ami nekünk szintén kétszer elég lenne. Lesz ebből még kék égbolt, Majd alkalomadtán ránézek a jövő éves terveikre. Aztán hoszabb távon meglátjuk kinek lesz igaz és lesz-e a gát körül valami kisebb-nagyobb katasztrófa.
-
Sipi-
tag
válasz -NoVa- #13207 üzenetére
Ebben egyetértek. Még olyan, mint a tanulóvezető, gyakorolja, szokja a forgalmat. Most még nagyon furca, de nem tartom elképzelhetetlennek, hogy 7-10 éven belül jól működő rendszer lesz, ami az átlagos helyeken jól elboldogul. Tanyára, földútra nem lesz jó, de átlag kis és nagyvárosban elboldogul (főleg, ha megtanulja a falusi részeg, sötétben kivilágítatlan biciklisek útgörbéjét megjósolni).
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Samott
addikt
válasz -NoVa- #13207 üzenetére
Ilyen hozzaallassal kb soha nem fog tudni savot valtani. Plane egy olyan orszagban, ahol nem ilyen birkak vezetnek. Ha csak indexelsz kb. soha nem fognak beengedni, raadasul volt olyan helyzet is, ahol a kameras auto ment a teher mogott es hagyott boven helyet. Es meg oda se tudott besorolni. Na most kepzeld el ezt olaszorszagban... vagy csak pesten. Es akkor a ruszkikat meg nem is emlitettem.
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #13202 üzenetére
A videót nem láttam még, majd otthon megnézem. Csak kis gondolatfoszlány a részemről. Egy tesztüzemben működő AD-protót nem jó alapnak tekinteni a végleges megoldás felé extrapolálva. Pont azért "bénáznak" most, hogy később legyen biztonságos megoldás. Mondjuk ezt te pont érted is.
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #13245 üzenetére
Jó, de ha lenne ember és a cég nem veheti fel, akkor a sajátjait fogja hajtani, ahogy ugye az előzőnél is folyamatosan mínuszban voltunk, meló meg sok. Vagy a kicsit elfelejtjük, kicsit dolgozgatunk ez most nem túlóra csak tovább kell bent maradni, "majd" lecsúsztatod, estébé. Gondolom ezek kombináció szintén ismerősek.
-
Samott
addikt
válasz -NoVa- #13245 üzenetére
De azt ugye vagod, hogy ez most nem rolad szol, hanem a nyomorultrol akinek a belet is kitapossak a gyartosoron. Es kereshet masikat, de ott is ez lesz. Ja es lesz harom evuk kifizetni a tulorat (ezt a reszet en nem is ertem, nem a kovetkezo havi fizuval kellene ezeket fizetni?)
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #13251 üzenetére
"akkor én a beérkezési időmet is toltam vele, és semmi számonkérés vagy következmény nem volt rá."
Hárombetűsnél is ezt csináltam, jó mondjuk ott néha elég adhoc estem be "reggel", de elég adhoc rendszeresen jött is az esti meló. Aztán kaptam írásbeli figyelmeztetést, hogy reggel eddig és eddig meg kell jelenni az irodába. Mondom ok, adjunk hozzá még kerekítésnek kb. 9 órát és azt is írjuk le, hogy akkor el kell hagynom az irodát. Volt is csúnyán nézés, amikkel szép sorban megalapoztam az eltávolításom.
Ott még az előző helyen mikor számonkérés volt, akkor az indiai fél főnöknek át is pattintottam a logokat, csak úgy nyomaték képpen. Nyilván nem sokat értett belőle, de azt sejtette, hogy a cégre rossz fényt vet, így írt, hogy "köszi, de ez legközelebb nem szükséges". Itt most a logon kívül a törzsidős izé is mérvadó lehet, ami félig jogos, nekem akkor kell idebent lenni amikor a többiek dolgoznak és... És este 8 után frissítgetni a cuccokat, ami tegnap éppen kolléga feladata volt, de közben készüljön mára prezivel, tárgyaljon, mítingeljen és ha csak ezt az egy feladatot kapja akkor is éjfél felé végez, ha mindent megcsinálna akkor folyamatában még legalább 10 óra kellett volna hozzá a napból. Amíg szervezetlenül 5+ irányból dől a mindenféle meló, addig ez kb. így is marad.
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #13280 üzenetére
Nálunk más baromsága miatt mi tartjuk a hátunkat, szóval így nem az igazi. Egyik felsőbbvezető tegnap már csúnya kirúgásokkal és panaszolásokkal fenyegetőzött. Annak ellenére, hogy nem volt igaza, mit lehet tenni? Ebben a szituban ráérhetünk, de ahogy Sip imúltkor majdnem nem kapott fizut, ezt 1-2ezer munkavállalóval ugyanígy elbénázzák, akkor ott sok mindennek borulnia kell. És egy megfejtős, egyszerű kihelyezett mítinget is a végletekig tudnak ragozni azzal, hogy az IT baszta el, mikor nem is. A következőnél meg már úgy indítanak, hogy nahh, ezek a kóklerek, nahát, egy filét nem tudnak rendesen feltölteni. Előzőleg több hónapig rágtuk a gittet, miszeint a hibaüzenet "file was uploaded successfully" és mivel nem sikerült feltöteni a filét a céget nagy hátrány érte és ezért is mi vagyunk a felelősek. Senki nem látott semeddig a vörös ködtől, utolsó nap 32 azaz HARMICKETTŐ levél született róla, amputáció, eszkaláció, zabszalma varászszavakkal, fent a tízeredsnek meg annyi jött le, hogy 1. hülyék vagyunk, 2. valami MÁR MEGINT nem megy, 3. továbbra is vitatkozunk és nem megoldani akarjuk. Közben annyit kellett volna értelmezni, hogy SUCCESSBAZMEG, főleg ha a túloldali partner is visszaigazolja, de hát jahh, ehhez kellett volna 2 perc odafigyelés és foglalkozás. Aztán ugye kollégánál szép sorban ezek kibaszták a biztosítékot, nálam meg még messze a tűréshatár alja, de attól még bekaphassák.
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #13427 üzenetére
Vasárnapi boltnál nem volt túlóra. De ott is rezeg a léc, hogy ráhagyják a munkavállalóra. Ahol lehet ott azért nyomasztanak rendesen meg ahol nincs ember vagy nem vehetnek fel embert. Evonál pld. rákérdezek miképpen állnak, mert bővíthették az IT-t, viszont nőttek a feladatok is, így valaki mindig lemaradásban volt. Ahol meg kellett eddig is kisakkozták, kis másik táblázat és év végén megkaptad bónusznak, heló. Te pénzednél vagy, viszont nem a keretből megy. Systemaxnál már rögtön az elején trükközni kellett és pár hónap alatt el is fogyott az éves keret, ezek a cégek most jöbban vérszemet kapnak. Nem kötelező? Erre már egy 5 éves gyerek ls megfelelő hangsúllyal tudja mondani, hogy "perszepersze".
-
ncc1701
veterán
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #13556 üzenetére
Ez is szempont. A bringatárolót egyedül az védi, hogy nagyon kívül esik a várostól. De teljesen nyitott és semmiféle kamera nem néz rá. Ha a főépületben ülnék, akkor az ottani tároló az egyik porta (amit ugye jól ismerek, he-he közvetlen közelében van, az őrök is rálátnak és eléggé sok ember is jár arra. Ha ott elkezd valaki láncot vágni, akkor kérdéseket tesznek fel.
A szomáliai drogdílerek igazából elég csirkék ahhoz, hogy kerékpározzanak, inkább nagyobb teljesítményű robogókon közlekednek, ami le van fújva matt feketére, a hátsó lámpája le van szerelve és eleve matt fekete kapucnis ruhában érkeznek a helyszínre. Nekik a bringa nem opció, 20 méter után már lihegnének.
-
FőDudu
addikt
válasz -NoVa- #13564 üzenetére
Nalunk kamera is van allitva a bringa tarolora.
Igy ha valaki nem vinne le a melygarazsba, akkor a fenti (alagutban) levo taroloban is hagyhatja.
Az egy nyilvanos ut mellett van - de ugye kamera figyeli.Ennyit pl. egy Volvo szintu cegtol is elvarnek. Foleg, mivel ott tobb a bringas.
FőDudu
-
BobaHWSW
újonc
válasz -NoVa- #13566 üzenetére
Kollegamnak volt egy piros cannondale cucca. Amikor lelepett par hetr akkor adta el 7.5k dollarert es aszonta marha nagyot bukott rajta de mennie kellett. Na... Hat o bent tarolta a cegben a bringat addig amig nem lett chipkartyas zaros bringatarolonk. Igaz, o nem a lopastol felt asszem hanem a szeltol, ocean melletti vizparatol es homoktol es az esotol.
-
FőDudu
addikt
válasz -NoVa- #13566 üzenetére
Ez valoban kimaradt - nalunk leginkabb a nejem vasarol be.
Max hetvegen megyek vasarolni - vagy akkor ha epp tanfolyamon van.Elintezni valo leginkabb elektronikus modon.
Ha ilyen megfontolasbol vennek bringat, akkor az egyszerusegre torekednek.
2 patko fek (meg tarcsa se legyen lathato), gripshift. Minimalista kinezet, matt feketere fujt egyszinu vaz, ronda sarhanyo es csomagtarto, mint egy malhas biciklin - ne is latszodjon, hogy er valamit.Ha a lopas felmerul, akkor mar regen rossz. Itt (szerencsere) nem jellemzo - pedig durva bringakkal jarnak.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Magisk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gurulunk, WAZE?!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs