- Gaming notebook topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
- Apple asztali gépek
- eGPU tapasztalatok
- Milyen processzort vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Emberkeman81
aktív tag
Hali Mindenkinek.
Lenne egy egy elég láma kérdésem.Játszom a farming simulator 2013-al.Szeretnék egy pár új eszközt berakni (leginkább traktorokat).Olvastam már rengeteg fórumot de mindehol azt írták hogy az user-->felhasználói név-->documents-->my games-->FarmingSimulator2013-->mods mappába kell belerakni a letöltött cuccot.De hogy????Nekem sehogy nem indul.Sem ha zipben van,sem ha csak simán kibontva rakom be.Valaki leírná érthetően?
Köszönettel Venném.
Üdv!
[ Szerkesztve ]
-
Emberkeman81
aktív tag
válasz SparrowHUN #257 üzenetére
Köszönöm a gyors és részletes választ.Ezer hála.Mostmár akkor valamit nézek hogy hogy hol lehet a hiba.
Köszi!
Ui.:Amúgy nagyon jó ez a játék.És egy kis lenovo s205 netbookon is tökéletesen megy.
-
Emberkeman81
aktív tag
Sikerült életet lehelni a modokba.Sajnos nem vettem figyelembe hogy egy zip fájlban van még több zip fájl is.Ezeket a belső zip fájlokat kell be másolni a már előbb említett elérési útvonalon lévő mappába.Majd a játékon belül pedig belépsz a boltba a P betűvel és ott kiválasztod a felső menüben a módosítások géptípusonként.Ott pedig megtalálod az általad berakott modokat.
A hely pedig:
LetöltésekRemélem tudtam segíteni.
Nekem már csak egy gondom van.Szeretnék csinálni egy saját mapot.Kevés nagy területtel és egy telephellyel valamint befodaóval.Erre tud-e valaki megoldást?Leszedtem egy alap üres mapot de a módosítás már kicsit gubancos.
-
Emberkeman81
aktív tag
válasz SparrowHUN #257 üzenetére
Köszönöm a választ sikerült.Fentebb írtam még egy gondot.Kevés nagyobb területet szeretnék csinálni egy üres mapon valamint egy telepet és egy befodadó helyet?Erre tudsz-e megoldást?Az üres map már elvileg le van töltve.
-
Emberkeman81
aktív tag
válasz SparrowHUN #264 üzenetére
Nekem pillanatnyilag az alapvető helyek kellenek.Forgalom meg állatok stb nem.Telephely,feltöltő eszközök (magvak,permet) és egy-két nagy földterület.Én most kezdtem a 2013-at a 2011-el kb 3-4 órát játszottam,de ez nagyon jól sikerült játék.A szabad időmet (és az éjszakai munkaidőmet) ez tölti ki.
De ennek már örülök hogy találtam egy jó oldalt ahol kapok segítséget. -
Emberkeman81
aktív tag
De lenne még egy kérdésem.A courseplayt hogy lehet aktiválni?Youtube-n nézegettem de sok mindenre nem jutottam.És még egy.A saját mapot mivel kell elkészíteni és hova kell berakni (persze majd ha kész lesz)?
Köszönöm!
Elvileg más kérdésem már nem lesz.
-
-
Emberkeman81
aktív tag
válasz SparrowHUN #271 üzenetére
A farming telepítőjéről telepítettem a giant editort.Furcsáltam is hogy valami 3D-s cucc.De nem lesz "túl" nagy gond mert pár éve használtam 3D-s progikat.Bár ez kicsit ismeretlen és angol de megpróbálkozok vele.
Ismét köszönöm a segítséget.Megnézem a tutorialt és okulok belőle .
-
Emberkeman81
aktív tag
Hali!
Ismét segítséget kérnék.Nem tudom a kombájn követést megcsinálni courseplay-el.Permetezés megy,rendsodrás megy de a kombájn ürítés és elszállítás nem.Valaki tudna segíteni?
Köszi!
-
Emberkeman81
aktív tag
válasz SparrowHUN #294 üzenetére
Köszi a választ.Akkor csak nem én rontottam el.Bár mit csinálok a leírás szerint,akkor sem követi a kombájnt és nem is viszi el a cuccot a fogadó helyre.Amúgy a többi szépen megy,bár még a permetezésnél rá kell jönnöm hogy ha kifogy a vegyszer akkor hagyja félbe és menjen "tankolni" és folytassa ahol abba hagyta.
Üdv!
-
Emberkeman81
aktív tag
válasz Emberkeman81 #296 üzenetére
Na meg még a bála felszedés.Hiába tolom balra a gépet a nyomvonaltól (3 méterrel) nem megy arrébb akkor sem.
-
Emberkeman81
aktív tag
válasz Emberkeman81 #297 üzenetére
Bála szedés megoldva.De a permet feltöltés még nem megy
-
Emberkeman81
aktív tag
Hali!
Valaki segítsen ha ismeri a giants editort. Leszedtem az alap mappot.Mindent tudok rá rakni de szántó földet nem tudok létrehozni.
Végig olvastam a Giants editor tutorial oldalt de nem látok benne ilyet.Azt látom hogy a szántó földet hogy lehet skinnel ellátni (Fű,kulti után,szántás előtt/után stb) de a létrehozás nincs benne.Vagy legalábbis nem látom.
Valaki egy kezdő lökést adjon már.
Köszi!
-
Emberkeman81
aktív tag
Fentebb kérdeztem hogy a giants editorban hogy lehet x méretű szántót létrehozni.Válasz még nem jött de próbálkoztam.A fű,aszfalt stb elhelyezésre jött válasz de ahhoz nekem kellene először a terület.
Ha valaki tudna konkrét választ azt köszönném.
Üdv!
-
Emberkeman81
aktív tag
Akkor asszem kezdem kapisgálni.Remélem fog sikerülni.Szedtem le 1-2 mappot máshonnan de mit is mondjak "gagyi".Ja és még a GPS.Az egyik máshonnan származó map-ban a GPS csak egy nagy kört tartalmazott a gépemmel megjelölve.Azt is külön kell szerkeszteni?
Köszönöm szépen hogy ennyire segítőkész vagy!!!
-
Emberkeman81
aktív tag
Minden segítséget köszönök boky84-nek és ObiGabinak is .Sikerült végre szántót csinálnom.A GPS az még egyenlőre függőben van.Na meg persze (jelenleg módosítok eredeti mappot) a meglévő területeket hozom egybe és még arra kell megoldást találnom hogy ne legyen felosztva a számokkal és ne kelljen külön megvenni őket.
De az alapvető probléma már rendben van (elvileg). A tesztelés ezután jön.Üdv!
[ Szerkesztve ]
-
Emberkeman81
aktív tag
Tesztelés meg van.Egyesített területet nem kell meg vennem (töröltem a megvételre szólító jelet is).A GPS viszont még nem mutatja az egyesített területet (gondolom az csak egy egyszerű kép amit meg kell buherálni.Ami viszont még gond.Nem mutatja a gépem helyét a GPS.
-
Emberkeman81
aktív tag
válasz Arvernia123 #394 üzenetére
Megkeresed a következő mappát:
C:\Users\Felhasználói neved\Documents\My Games\FarmingSimulator2013\savegame1
és ott a careerSavegame nevű fájlt megnyitod jegyzettömbbel.A money után lévő idézőjelben lévő összeget átírod a kívánt értékre. -
Emberkeman81
aktív tag
Ismét köszönöm a segítséget.Megnézem az általad írt hozzászólásokat.És okulok belőle.Én is próbáltam keresni a ctrl+f billentyűvel,de pillanatnyilag lekötött a terület rendezés.És amit szerettem volna hogy legyen kevesebb de nagyobb területem az már meg van (csak az a nyavalyás crc64 hiba beugrik,de nem érdekel). És ezekután nekilátok a többinek.
Köszönöm!!!!
-
Emberkeman81
aktív tag
Hali!
Ismét kérdésem lenne.A terület rendezés rendben van. A térkép alkulóban van.Mostmár csak egy gondom van.Véletlen szántható földterületet csináltam egy földútból (és el is mentettem).Hogy lehet ismét nem szántható) földterületet csinálni (kőút,beton vagy vagy bármi más)?
Köszi!
Üdv!
-
Emberkeman81
aktív tag
Hali!
Ismét lenne egy kérdésem.
Megtudom nyitni a pda dds fájljait tudom konvertálni és az általam készített mapphoz maga a játék is csinál png képeket.De nem tudom vissza csomagolni ezeket a képeket DDS fájlba.
Mivel lehet ezt a becsomagolást megoldani?Elvileg a GIMP tudna kezdeni vele valamit,de meg sem nyikkan.Köszi!
-
Emberkeman81
aktív tag
Hali!
Igen tényleg elnéztem.De viszont egy másik dolog.Leszedtem az alap üres mapot.Tettem rá 4 nagyobb területet meg egy átvevő helyet.Két kérdésem lenne ezzel kapcsolatban.Elindítom és csak forog az ikon benne és semmi még 10 perc elteltével sem.A másik.Ha módosítom a gyári mapot (mert az szépen sikerült) akkor hogy tudnám azt megoldani hogy azt az állapotot lementsem a dds fájlba szerkesztés nélkül.Próbáltam printscreennel majd dds-be konvertálni de elég kicsi lett a felbontás (sőt nagyon csúnya lett).
Van erre megoldás.
-
Emberkeman81
aktív tag
Igen.A gyári mapba szeretnék több földutat csinálni (rövidítés és simítás miatt) valamint területeket egyenesíteni meg egyesíteni.És az új mapról kellene nekem különösebb szerkesztés nélkül pda_map.dds kép.Az XnView és a Paint.net programot használom a szerkesztéshez,de "hosszadalmas".
Köszi!
-
Emberkeman81
aktív tag
Csináltam is egy alapot csak 4 területtel és módosítottam is.De a saját nem indul a módosítottból pedig valamit kiveszek amit nem kéne és így nem mindig megy.De ha nem sokat buherálok rajta (új út,terület nagyítás,egyesítés) akkor szépen megy és a course play nem megy neki semminek.
-
Emberkeman81
aktív tag
Hali!
A térkép módosítással és a dds fájllal kész vagyok.Már csak 2 gondom van.Látom hogy van a map01-nek egy crc64 számsora,ezt hogy tudom kivarázsolni a map01-ből?
És a másik.
A kombájn (deutz 7545) nagyon lassan megy közúton (13 km/h) és mire elérek vele a legtávolabbi (általam 1-nek írt) földhöz addig le megy a nap (még a rövidítések és hidak berakása ellenére is).
Már próbáltam szerkeszteni az xml fájlt de semmit.Az indulás baromi gyors lett de a vég sebesség még mindig csak 13 km/h.Ötlet valakinek?
Köszi!
-
Emberkeman81
aktív tag
Van ismét egy problémám.A course playben hogy oldjátok meg hogy ne álljon be a traktor a kombájn elé?Na meg néha (ritkán) meggondolja magát az útvonal és nem a leadóhely felé megy hanem fel akar mászni a hegyre a létrhozott útvonal ellenére.
Én a munkaszélességet szoktam átállítani 10 és 15 közé de hosszadalmas és sok gombnyomkodás kell hozzá (és még sokszor ilyenkor is elé áll).Levettem a %-ot is 60-ra kis területnél de akkor is gond van. Nem lehet valahogy a gyári 3 méteres munkaszélességet átállítani 15 méterre az xml fájlban?Keresgéltem a krampe big body xml fájljában de semmi erre utaló jelet nem találtam.A giants editorban nem láttam ilyen lehetősget.Ötlet valakinek?
Köszi!
-
Emberkeman81
aktív tag
Hali!
Olyan modról tud-e valaki ami mutatja a fordulatszámot?
Köszi!
-
Emberkeman81
aktív tag
Ismét lenne egy kérdésem.
Meg lehet-e valahogy duplázni egy gyári traktort a játékban.Csináltam egy gyorsabb deutz 7250-et ami jó lenne permetezni és vetni 24 méteressel és csináltam egy még gyorsabbat ami pedig kultizáshoz lenne jó.Persze ha nem megy akkor a case ih gyorsítást megcsinálom és az fog kultizni.
Köszi!
-
Emberkeman81
aktív tag
válasz balin_hun_ #605 üzenetére
Ez tökéletes segítségnek tűnik.Kipróbálom.
Köszi!
-
Emberkeman81
aktív tag
válasz olivera88 #622 üzenetére
Courseplay-el a legegyszerűbb.Csinálsz neki egy útvonalat körbe a területen aztán a megfelelő távolsággal generálsz neki nyomvonalat és kész.Aztán útvonal eltolással a bálázó nyomvonalán elindítasz egy bálaszedőt.
Egyszer csináltam és szépen ment!Más!
Az éjszakát nem lehet kikapcsolni?Meg hogy legyen eső azt nem lehet bekapcsolni?Mert nekem kb 1 hónapja van meg a játék de eső még nem esett!!!
[ Szerkesztve ]
-
Emberkeman81
aktív tag
Aratásban gazdag boldog karácsonyt kívánok mindenkinek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Emberkeman81
aktív tag
Újabb problémába ütköztem.
Módosítottam a deutz agrotron x720 special traktor sebességét.Tökéletes lett.22,5 méteres kulti + trágyaszóró és 45-48-al megy munka közben (üresen 78-81 km/h) de a sor végén majd össze csuklik a gép meg a kulti a megállástól.Nem gond de rettentő zavaró ez a látvány.Mit kell beállítani a deutzagrotronx700special.xml-ben hogy kicsit lassabba álljon meg.Ugyan ezt megcsináltam a deutz TTV 7250-el (másabb beállításokkal) de ő nem bírja csak 15-17 km/h van húzni a kultit.
De a lényeg a megállás.Valakinek megoldása van?
A módosításaim:
<motor minRpm="100" maxRpm="350 1100 2850 800" maxTorques="-1 -1-1 -1" brakeForce="4" lowBrakeForceScale="0.5"
compensateWheelRadius="12" lowBrakeForceSpeedLimit="0.1"
forwardGearRatio="8" backwardGearRatio="17" differentialRatio="1"
rpmFadeOutRange="40">
<torque rpm="200" torque="1.3"/>
<torque rpm="400" torque="1.1"/>
<torque rpm="600" torque="1.5"/>
<torque rpm="800" torque="1.5"/>
<torque rpm="1100" torque="1.5"/>
<torque rpm="1500" torque="1.5"/>
<torque rpm="1800" torque="1.3"/>
<torque rpm="2300" torque="1.1"/>
<torque rpm="2850" torque="0.8"/>
<backwardTorque rpm="800" torque="0.4"/>
<backwardTorque rpm="720" torque="0"/>
</motor>
<accelerationSpeed maxAcceleration="0.9" deceleration="0.7"backwardDeceleration="0.5"/>
Angol tudásom nincs így nem tudom mit lehet kezdeni vele.
És még egy dolog.Ugye 22.5 méter a kulti.A fordulási szög viszont nem az igazi.Azzal lehet valamit kezdeni?Látom hogy van benne radius de bármit kezdek vele nem jó.
Ja és szeretném fixre bele rakni a vásárolható gépek közé (valami gagyi helyett).Ezt hogy lehet?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
Emberkeman81
aktív tag
válasz Emberkeman81 #704 üzenetére
Az a radius a kerék átmérőket jelenti.
-
Emberkeman81
aktív tag
Ismét kérdés.
Az ESLimiter mit is csinál pontosan? És hova kell berakni (Milyen fájlba)?Én próbálkoztam de semmi kölömbséget nem vettem észre.Köszi!
-
Emberkeman81
aktív tag
Hali!
Meg lehet-e oldani hogy a letöltött modot (traktor) belerakjam a vehicle mappába és megvásárolható legyen?
Köszi!
-
Emberkeman81
aktív tag
Hali!
2 tonnás orrsúlyt tudna nekem valaki linkelni?Vagy a meglévő hordót átalakítani 2 tonnássá lehet-e?
Köszi!
-
Emberkeman81
aktív tag
Köszi a választ!
Néztem én az xml fájlt,de semmi súlyra utaló szövegrészt nem láttam benne.Vagy csak rosszul kerestem.Nekem a deutz 7250 ttv-hez kellene nagyobb súly mert amikor a ráakasztom a 22.5 méteres kultit akkor elég szépen megugrik üresjáratban.Munka közben nincs gond.Üresjáratban menet közben megemelkedik az eleje és vége,irányíthatatlan.
Ötlet, hogy hol lehet a súlyra utaló dolog?
Már átszerkesztettem a 7545 rts és a deutz 7250 ttv gép xml-jét megy megy mint az állat (kombájn aratás 55-58 km,22.5 m-es kultival szintén hasonló a sebesség)
Ezekkel nem volt gond,de itt megálltamKöszi!
-
Emberkeman81
aktív tag
válasz Emberkeman81 #796 üzenetére
Csk ép nem lehet letölteni arról az oldalról semmkit
-
Emberkeman81
aktív tag
Hali!
Ha módosítom a mapot akkor mit kell lementeni hogy ha gallyra megy a játék akkor vissza tudjam állítani a régi felállást.Most ez történt.Kilépett a játék folyamatosan.Lementettem log.txt fájlt,a map01.i3d-t,meg a módosított gépeket.Frissítettem a játékot,visszaraktam a 3 cuccost a helyére.A gépeim meg vannak,az összeg meg van,de a terep az a gyári lett.Hol lehet a titok.
Azon gondolkodok hogy csinálok egy modot a saját map01-ből de mi kell hozzá.Modot még nem csináltam.Segítsetek legyetek szívesek.
Köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Mobil flották
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Diablo IV
- Filmvilág
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- Lenovo Legion 5 pro Ryzen 5 5600H RTX 3060 16GB Ram 500gb+1TB NVMe SSD 165hz 2k kijelző
- Corsair VENGEANCE RGB PRO 16GB 3200MHz
- GIGABYTE H310M H
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest