- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Milyen széket vegyek?
Hirdetés
-
Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
ph Sokak számára teheti vonzóvá az Apple TV-t, hogy lehet rajta Commodore 64, NES vagy PlayStation 1 játékokat futtatni.
-
Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord teszt
gp 43 év szinte beláthatatlan idő a videojáték-világban – márpedig az első Wizardry idén tölti be ezt a kort. Most az eredeti legenda az eredeti játékmenettel, de megújult látványvilággal tért vissza.
-
Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
it Új eszközökkel ösztönözné a programozókat a Microsoft, hogy még több AI-t hozzanak el a Windowsba.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem, sajnos nem nagyon vagyok otthon a Focusok világában.
Szeretném lecserélni az autómat egy 2008as 1.8 benzines Focus-ra (180e km).
A kérdésem az lenne, hogy ennél a motornál illetve autónál milyen rizikókra kell odafigyelni?
Az autó Német o.-ból lett behozatva és ránézésre tipp topp, az érdekelne, hogy milyen rejtett hibák jöhetnek elő ennél a típusnál?
Előre is nagyon szépen köszönöm a válaszokat! -
tomszli11
tag
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy Focus 2005 MK2 VCT motorra hol lehet illetve milyen motor burkolatot tudnék vásárolni?
Előre is köszönöm. -
tomszli11
tag
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem.
2005-ös MK2-es VCT motorú Focus-ra hol tudok motorburkolatot vásárolni?
Sajnos ha minden igaz akkor a Volvo fedél nem jó a vct-re...
Van valakinek ötlete vagy tapasztalata, hogy hol lehet hozzá vásárolni fedelet?
Köszönöm előre is a segítséget! -
tomszli11
tag
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem.
Tegnapi napon lettem tulajdonosa egy 2005-ös 1.6 TI-VCT motoros Ford Focus-nak.
A hiba jelenség a következő:
Alapjáraton, illetve alacsony fordulatnál (ezres fordulaton) 1-esben elkezd a fordulat ugrálni olyan 700 és 1300-1500 között aminek a vége az, hogy leáll a motor magától.
Ha mondjuk nagyobb gázt adok, és feltudok váltani 2-esbe onnan már jó volt, bár ezt sokáig nem csináltam, mert nem mertem eltávolodni így a háztól nagyon messze.Amennyire tudtam lekameráztam:
Felvétel a jelenségrőlMegvételkor tüzetesen átnéztem a kocsit hosszú ideig járattam a motort ami szépen egyenletesen járt hidegen is és melegen is, a próbakör során teljesen jól működött.
A jelenség miután haza hoztam autót kb. 100 km után jelentkezett.Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget!!
[ Szerkesztve ]
-
tomszli11
tag
válasz oliwire #29207 üzenetére
A kereskedőhöz való visszavitellel az a gond, hogy mint írtam is ott amikor megnéztem teljesen szépen egyenletesen járt, bő fél óráig járt a motor, majd utána a próba kör alatt is amikor vezettem teljesen jól ment, majd most megvételkor úgyszintén minden rendben volt így attól tartok nem tartozik bele a rejtett hiba kategóriába.
-
tomszli11
tag
válasz oliwire #29211 üzenetére
Az a baj hogy szerintem félre értés történik, mert nekem ez az autó kell, azért vásároltam meg, mivel karosszériára beltérre illetve egyéb műszaki állapotra teljesen rendben van. Szóval inkább az a kérdés hogy melyik irányba induljak el szervizelés terén, mi lehet ami okozza ezt a jelenséget?
Pillangó szelep tömődése? Alapjárat szabályzó szelep? Vákuumcső? Vagy mi más egyéb lehet? -
tomszli11
tag
Sziasztok!
Szerintetek ez lehetséges, hogy óra csoport hiba?
Indítás után nem indul a motor, és ez a hibaüzenet jelenik meg.
felvétel
Előre is köszönöm a segítséget![ Szerkesztve ]
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
Tudtok ajánlani nekem Ford Focus Mk2-be Ti motorosba akkumulátort?
Én ezt néztem ki:
linkKöszi előre is!
-
tomszli11
tag
válasz molnarpeter #29429 üzenetére
Nem hinném, hogy van benne.
-
tomszli11
tag
Sziasztok korábban már írtam hogy a Focusomnak (2005 Ti-vct) ingadozik az alapjárata, napokban kijött az óracsoport hibája ami egyből szervízre került, és ott minden hiba kódot lenulláztak. Ma hosszabbat mentem a kocsival és jobban megfigyeltem, hogy a fordulatszám ingadozás inkább akkor jelentkezik amikor egy nagyobb tempó vagy 3ezer feletti fordulat után kapok egy piros lámpát vagy meg kell állni és akkor álló helyzetben üresben illetve egyesben is produkálja az 500-1500 fordulatszám közötti ugrálást.
Még annyi hogy amikor 500ra leesik akkor a fényeken (fényszóró, beltér) is látszik hogy halvanyodik, mintha fulladni akarna.
Kis gáz adással tartható a fordulat, akkor nem ingadozik. -
tomszli11
tag
válasz gabor9991 #29522 üzenetére
Gondolom a feszültség leesés a normális, nem az hogy így igandozik.
Én a folytószelepre gyanakszok vagy esetleg a benzin szűrő elkoszosodása tud ilyet okozni?
Páran mondták nekem légtömeg mérőt, az Egr-t meg a MAF szenzort.
Ezek esetleg okozhatnak effélét?[ Szerkesztve ]
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
Komoly segítségre lenne szükségem egy 2005-ös 1.6 VCT-Ti Motoros Ford Focus-al kapcsolatban.
Budapest- Budaörs- Törökbálint térségében tudtok ajánlani Ford specifikus hibakód olvasó szerelőt?
Sajnos ég a motor visszajelző világítás amihez jelenségként ugráló fordulat társul. Egy bejáratott szerelő akihez eddig vittem a Focust, megtisztította a folytószelepet ami után javult az alapjárat de még időként így is elkezd ugrálni. Diagnosztikán kiolvasva azt olvasta hogy -- Nem megfelelő keverék képzés, és hogy lambdaszonda hiba --
Neki szerintem a Diag. nem jelzett annyira részletes hibát, ezért is keresek Ford specifikus hibakód olvasó szakembert.Nagy örömmel venném a tanácsaitokat illetve a tapasztalatokat.
Még annyi, hogy én ezt a szervizt néztem ki akinek esetleg Ford diagnosztikája:
https://fordkasza.hu/
Ismeri esetleg valaki?Köszönöm a segítséget előre is!
[ Szerkesztve ]
-
tomszli11
tag
válasz dellfanboy #29791 üzenetére
Köszi!
Sajnos az a gond, hogy a szervizben nem mondták a hibakód számát...
Illetve szerintem nálam komolyabb vagy csak más hiba lesz, mert az autó fordulata fel is pörög illetve le is esik néha. -
tomszli11
tag
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy a 2005-ös 1.6 benzines Ti motoros Focusokba milyen a gyári gyertya?
Bosch vagy Motorcraft?
Az igaz, hogy a Fordok nagyon kényesek a silányabb gyertyára?
Köszi előre is! -
tomszli11
tag
Sziasztok!
Mi a véleményetek ez a gyújtás kábel jó lehet egy 2005ös 1.6 Vct-Ti motoros Focushoz?
kábel
Köszönöm szépen előre is! -
tomszli11
tag
Sziasztok!
Szerintetek ez a gyújtókábel sérülés felelős lehet a kormos gyertyákért?
kép
Köszönöm előre is! -
tomszli11
tag
Szakmai kérdés,
Ti milyen gyertyát raknátok az 1.6 Ti focusba?
NGK jó választás lehet? Korábban írtatok, hogy lehet köztük hamis... Hol érdemes vásárolni, ahol nem adnak hamisat?
Unix? Bárdi?[ Szerkesztve ]
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek, teljesen tanácstalan vagyok...
Korábban már írtam a csoportba, hogy a 2005-ös 1.6 Ti motoros Focusomnak alapjárati gondja van.
Több szerelőnél is jártam már, utóbbi Ford specifikus szerviz, ahol nem tudtak semmi konkrétat csak, hogy lehet ez is... az is...
Első lépésként mindent kicseréltek volna gyári Ford alkatrészre, ami nekem annyira nem hangzott szimpinek.
A legfőbb gond az, hogy a jelenség hol jelentkezik, hol nem...
Amikor a diag.-al lenullázták, akkor utána teljesen jó volt néhány km-ig, de utána amint felgyulladt a motor lámpa egyből utána nem sokkal elkezdte produkálni a következőket:
- Inteznív lassításnál a fordulat annyira leesik, hogy az autó lefullad, majd indítás után teljesen jól tartja az alapjáratot
- Van hogy magától emelgeti a fordulatot a motor
- Kormosak a gyertyák
Diagnosztikánál a lambdaszondát és a nem megfelelő keveréket hozta ki hibának, viszont nem akarom elhinni, hogy nem lehet bemérni vagy megnézni hogy a lambdaszonda tényleg nem megfelelően működi, vagy le van-e kormolódva, mert a szerviz nem tudta megmondani, hogy a négyből melyikkel lehet a baj.
Ha valaki esetleg találkozott effélével vagy csak halott ilyenről kérlek jelezze, mert egyszerűen már nem tudom hova kéne vinnem, mert mindenhol csak azt a választ kapom hogy 100as benya és hajtsam meg, ami meg is történt (4.-be 4000 es fordulaton 10-15 km) de semmi eredmény.TetszikHozzászólásHozzászólások -
tomszli11
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek, teljesen tanácstalan vagyok...
Korábban már írtam a csoportba, hogy a 2005-ös 1.6 Ti motoros Focusomnak alapjárati gondja van.
Több szervizben jártam már, de sehol se tudtak segíteni, illetve azt a választ kaptam hogy tankoljak 100as benzint és majd jó lesz.
A probléma az, hogy a hiba csak néha jelentkezik, nem produkálja folyamatosan.
Nincs alapjárata az autónak.
Amikor egy rendes haladós tempót megyek, akkor semmi probléma, viszont ha kikuplungolok vagy megfog egy lámpa, akkor a fordulat annyira leesik, hogy leáll az autó.
Fogyasztása computer szerint nem magas, vezetés közben nincs rángatás, nincs torpanás, nincs lomhaság.
A gyertyák kis használat után is kormosak.
Amiket eddig megnéztem/ nézettem rajta:
- Fojtószelep tisztítás
- Gyertya csere Motorcraft-ra
- Új gyújtáskábel
- Légtömegmérőt féktisztítóval letakarítottam
- Kartergázcső nem puha, nem lyukas
Hibaként a szervizben lambdaszonda hibát dobott és nem megfelelő keverékképzést. Viszont azt is mondták, hogy a lambdák nem rég lettek cserélve rajta, így valószínű inkább a keverékkel van a baj.
Ja és persze a 100 üzemanyag után majd csak jó lesz...
Hát nem lett...
Nagyon szépen köszönöm előre is. -
tomszli11
tag
Egyértelműen kéne, de sajnos egyik szervíz sem akart vele foglalkozni annak ellenére hogy ezt hozta ki hibának. Nem akarták se mérni se kivenni ránézni hogy mennyire kormos, csak a 100as benya csodáját ajánlották nekem.
És ebből elegem lett elkezdtem magam cserélni ami okozhatta ezt problémát, de sajnos nekem se eszközöm se nagy szakmaiságom, csak alapszintű ismeretem van és azzal idáig jutottam. -
tomszli11
tag
válasz Zoli-bácsi #30021 üzenetére
Mert a gyertya régi sz*r volt benne, a gyújtó kábelt megrágták a nyestek és nem volt jó állapotban, illetve megpróbáltam minden olcsóbb könnyen megoldható javítást ami amúgy is szükséges, hátha javul tőle.
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
A véleményetekre vagyok kíváncsi, ugyanis az egyik ismerősömmel kicsit vitába keveredtünk.
Ismerősömnek vagy egy 2014-es Fiesta ST 1.6 Ecoboostja és bizonygatja hogy pályán 150-es tempóval illetve Bp. belvárosi 10-20 km/h araszolásban egyaránt 7 liter körüli fogyasztása van.
Nektek erről mi a vélemény, szerintem ez erősen valótlan. -
tomszli11
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek, egy kipufogó/ keverék hibás autóval kapcsolatban.
Az első és legfontosabb kérdés, hogy így mennyire gáz ha pár napig közlekedek amig nem tudom elvinni szerelőhöz? (nem lötyög, áll mint katiban a gyerek)
A kipufogó
Másik gondom, az hogy korábban ki-ki villant a motor lámpa...
Hibakód alapján a lambdákkal volt gond, az első kettő ki is lett cserélve ami érezhető javuláshoz vezetett (nem rángatott, gyorsabban reagált a gázadásra)
Viszont újra kigyulladt, amikor történhetett a kipufogóval is a gond, ezek egy két napon belül történtek.
Esetleg lehet a két hiba között összefüggés?
Illetve ezek előzménye, hogy volt rajta egy kipufogóvég ami a képen látható szögben volt rögzítve és a kipufogó lyukat eléggé leszűkítette.Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Mk2-es Focus 1.6 Ti-vct motor -
tomszli11
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Napokban vittem az autómat egy neves Ford specialistához (ST-be nagyon profi és minden másban) viszont Ő se tudott pontos hiba okot mondani.
Azért érdeklődök itt, hátha valaki találkozott már ilyen jelenséggel.
Az autónak korábban lambdaszonda hibái voltak hibakód alapján, az első kettőt kicserélték amire hibát jelzett, utána egy hosszabb út alatt leszakadt a kipufogó hátsó csöve (Így).
Majd leszakadás előtt amikor vélhetően elrepedt, felgyulladt a motor kontroll lámpa.
Ismételten lambdaszonda hibát jelzett, ezúttal mind a 4 szondára az alábbi hibaüzenet jött ki:
- Túl dús és ritka keverék egyaránt.Na most az első gondolat az volt, hogy a kipufogó rendszer hibája okozta ezt a hibát, mivel az első kettő szonda vadi új gyári szonda.
Érdekelne, hogy szerintetek mi állhat a háttérben?
Nagyon köszi előre is mindenkinek.
1.6 Ti-vct 2005-ös Focus[ Szerkesztve ]
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
Teljes elkeseredésemben szeretnék segítséget/tanácsot kérni tőletek.
Szeretett Focusommal folyamatosan csak a gondjaim vannak.
A motor kontroll lámpa mindig visszatérő, túl dús vagy ritka keverékkel, vagy egyszerre mindkettővel (folyton kiolvastatom a hibát).
Mindezek mellett fellépett olyan apróság, hogy a kipufogó elrohadt, ami meglett csinálva utána teljesen rendben jött, a fogyasztás is most a legjobb.
Aztán ismét kigyulladt a "Check"... Most jelenleg dobálja az autó a fordulatot alapjáraton, a mellékelt módon: LINK
https://youtu.be/yR-aeJdmpUY
A fordulat dobálást akkor kezdte amikor 2-300 km-t mentem autópályán 140-150 km/h tempóval majd a határhoz érve araszoltunk. Attól még gondolom ez nem normális?
Az elmúlt időszakban cserélve lett rajta: óracsoport javítás; vezérlés csere; első kettő lambdaszonda (hibakód először az egyiket majd a másikat dobta); kipufogódob (elrohadt).
Lassan úgy vagyok vele, hogy inkább megszabadulnék ettől a nyűgtől.
Ha esetleg valaki tud valami megoldást hasonló problémára, vagy irányt, hogy milyen úton induljak el, azt nagyon megköszönném!
Az alany egy 1.6 Ti-Vct 2005-ös Focus
*FRISSÍTVE
Azóta voltam szervízbe vele ismételten, és túl dús keveréket dobott ki az első két szonda (ami frissen lett cserélve gyárira) így nagyon gyanakszunk valami elektronikai nyűgre. -
tomszli11
tag
Sziasztok!
Korábban már írtam, hogy motor lámpa és lambda gondjaim vannak a Ti motoros Focusommal, első kettő szonda cserélve lett, de gyanús hogy 3.at is cserélni kéne.
Videó alapján mi a véleményetek?
Az úgy jó ahogy a B1S2 szonda viselkedik?
A videón amikor elkezdenek nőni az értékek akkor közbe adom a gázt.
video
Illetve a következő hibákat dobja az OBD
kép
Szerintetek ez egyértelmű szonda csere, vagy lehet valami féle vezeték probléma?
Köszi előre is. -
tomszli11
tag
Sziasztok!
Teljesen tanácstalan vagyok...
Korábban már írtam, hogy gondjaim vannak a 2005-ös Ti-VCT Focusommal, de most tetőzik a gond.
Check Engine gondja van már hosszú ideje, mindig is lambdaszonda hibát dobott amit cserével korrigáltunk.
Minden szondája gyári és jól működő frissen cserélt darabok.
Egy OBD eszközzel olvasva viszont ez egy folyton visszatérő hiba amiből mára már csak ez az egy hibakód maradt (Ha sokáig nem törlöm akkor bezavar a B1S1 szondának is - itt még nem).
lambda hibáról a OBD olvasás
Szóval esetleg van valami tanácsotok hogy jó szondák esetén mit lehetne kezdeni a P0136-os hibakóddal?
Előre is köszönöm a segítséget! -
tomszli11
tag
válasz darvinya #38454 üzenetére
A légtömeg mérő valszeg rendben van.
Ami gyanús még az az hogy a feszültséggel valami nem oké, a szondában, a P0136 hibás szonda feszültsége nem akar feljebb menni semmit, nyugalmi állapotban van.
Ha minden igaz akkor a gázadási feszültség kb. 14,6V.
Az OBD szerint nálam ez felszalad 15,6-16 V is néha, nem tudom hogy ez jele lehet valaminek. -
tomszli11
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Sajnos a szerelőmmel se tudunk már rájönni mitől lehet ez, szóval azért fordulok hozzátok mert hátha van tipp, vagy tapasztalatotok.
OBDII olvasó alapján az autónak nem állandó a feszültsége.
Alapjáraton így ugrál a mérő szerint (az olvasó valószínű jó mert más autóba rakva nem ugrál teszi a dolgát):
videó az ugrálásrólIlletve hibakódnak beírja a szonda hibát, úgy hogy az összes szonda cserélve lett végül gyári szondára...
képen a kiírt hiba plusz mellé írtam pár megjegyzést.Egyszerűen nem tudunk rájönni hol lehet a hiba, tuti valami elektronikai gondja lehet, de hogy generátor, test kábel, vagy mi lehet..?
Jelenség egyedül annyi, hogy néha leesik a motor fordulatszáma aztán vissza állítja és akkor dobálja egy kicsit majd szépen beáll.
[ Szerkesztve ]
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek.
Az alany egy 2005-ös 1.6-os Ti-VCT motor Focus.Sajnos a szerelőmmel se tudunk már rájönni mitől lehet ez, szóval azért fordulok hozzátok mert hátha van tipp, vagy tapasztalatotok, egyszerűen már tanácstalanok vagyunk.
A jelenség az a fránya „CheckEngine”…
Korábban volt fordulatszám ugrálás, illetve esés, egészen addig még meg nem fulladt az autó.
Azóta cserélve lettek benne a gyanús alkatrészek, és sokat javult.
Jelenleg ott tartunk, hogy csak néha dobja be a check-et kb. 20-50 km után.P0136 - áramkör meghibásodása (Bank 1 Sensor 2) a tárolt hiba. Amikor ezt beírja semmi jelenség nincs a lámpán kívül. Ha ezt kitörlöm belőle akkor megy, mint a kisangyal.
Viszont ha nem törlöm ki akkor újabb ~50 km után jön a P0172 Keverék-összetétel (Bank 1) dús; P0175 Keverék-összetétel (Bank 2) dús hibakód. Ilyenkor a jelenség egyedül annyi, hogy néha leesik a motor fordulatszáma 600 körülire, aztán visszaállítja és akkor dobálja egy kicsit majd szépen beáll.
Logikusan az első hibát kéne megszüntetni, viszont nem tudom hol kéne keresni, ugyanis minden ami szóba jön Ford szervízben cserélve lett gyári alkatrészre.Ezek lettek cserélve/javítva:- Új vezérlés a használt autósága miatt.- Óracsoport hibával javítva.- Nyest rágta gyújtókábelek cserélve. (más nincs rágva)- Gyertyák cserélve- Kipufogó rendszer lukas volt, zsír újat kapott.- Szondák cserélve gyárira- Generátor cserélve (nem volt állandó a feszültség)- Exide focusba való akkumulátor
Fojtószelep tiszta, nem szív fals levegőt, illetve semmi más jelenség nincs az írtakon kívül, így nagyon gyanús nekem, hogy valami elektronikai nyűgje lehet.
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
MK2 Ti-VCT Focusnál a hátsó lambda-szondákhoz hozzá lehet valahogy férni akna/ komolyabb emelő nélkül?
Sajnos csak gyári kurblis, illetve krokodil emelőm van.
Esetleg még lejtőhöz tudok oda állni.Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Aki ismeri a 4 szondás Ti-VCT motorokat, tudna nekem küldeni videót/képet, vagy leírni, hogy egy hibátlanul működő autó lambdaszondáinak feszültsége hogy változik az egyes és kettes hengersorban elöl hátul?
Nagyon köszi előre is! -
tomszli11
tag
Szia!
Érdeklődni szeretnék, hogy Mk2-es Ti-VCT motoros Focust bont-e valaki, és kábelkötege van esetleg valakinek hozzá?
Előre is köszönöm.
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
Valaki járt már így esetleg a tető sín rögzítéssel (MK2 Focus)?
Sajnos az Istenért nem akar kijönni belőle a kupak... Már a peremét el is nyírtam sikeresen.
Mit lehetne vele kezdeni?
Próbáltam csavart bele hajtani és úgy kihúzni, de úgy viselkedik mint egy tipli és csak bele feszül.
Jelenleg ez a helyzet... -
tomszli11
tag
Sziasztok!
Segítséget/ tanácsot szeretnék kérni tőletek, hogy milyen irányba induljon el az ember.
Adott egy Mk2 1.6 Ti 2 katis- 4 szondás Focus.
Előzmények és szervizek a képen.
Korábban már sokat szívtam P0172, P0175 hibakóddal, amire a megoldás a motortér kábelköteg lett, amivel közel féléve nem is találkoztam, egész idén elejéig...Viszont a napokban elkezdett egy új hibát dobni az előző kettő mellett, a P0430, P0420 kódot... aminek az az érdekessége, hogy januárban voltam műszaki vizsgán ahol mértek káros anyag kibocsátást, és azt mondta a szervízes hogy bőven jók az értékek. Illetve a kocsi km alapján se gondolnám, hogy indokolja a katik cseréjét.
Esetleg gyertya gond lehet?
Köszi. -
tomszli11
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek, hogy honnan eredhet ez a jelenség.
Kb. 1 hónapja érzek egy furcsaságot, hogy amikor elkezd fogni a motorfék jóval erősebben lassítja az autót mint korábban. Más jelenséget nem tapasztaltam, de amikor eddig visszaváltottam motorfékhez, ahhoz az érzéshez képest erősebben fog. Köszi előre is.
2005, 1.6 Ti, benzin, Focus[ Szerkesztve ]
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Természetesen nem vagyok felelőtlen, sem smucig, de ezzel a jelenséggel a szerelőm is csak széttárná a kezét.
Az autó teljesítménye olyan mintha picit vissza lenne esve. Gyorsításkor lomhábbnak érzem, illetve amikor elveszem a lábam és csak a motorfék megy akkor jobban lassul.- Visszajelző lámpa nem világít, diagnosztika szerint nem tárol hibát.
- Fogyasztás nem változott, az teljesen hibátlan.
- Az autó nem torpan, nem rángat.
- Motor szépen jár, nem dadog, nincs fordulat ingadozás, más egyéb hang sem alapjáraton, sem menet közben.
- Hibátlanul indul, minden elektronika jól működik rajta.
- Fékek nem fognak be, csapágy nem búg nem ropog.
- Motor nem melegszik túl, víz nem fogy a tartályból.
- Gumik 2-2,5 barra fújva terheléstől függően, és tartja a gumi.
Családba szerelő hülyének néz, hogy nekem mi bajom vele, úgy teszi a dolgát a kocsi ahogy kell. Én mégis érzem hogy milyen volt előtte meg utána.
Ti mennyire foglalkoznátok ezzel? Köszi
Ford Focus Mk2 1.6 TI -
tomszli11
tag
válasz DeFranco #49017 üzenetére
A légszűrő frissen volt cserélve ~ 3 ezer km ezelőtt, illetve a klíma nem maradt úgy, de itt a szélvédő állásban is van visszajelző.
Az üzemanyagot viszont megfogom nézni mindenképpen mert az eddig eszembe se jutott, csak még van benne bő 400 km.
Amúgy látok benne fantáziát mert egy ideje csak 1 kúton mindig 1 oszlopnál tankolok. Köszi. -
tomszli11
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
2 napja tapasztalom, hogy az autó balra kormányzásnál furcsa búgó/ morgó hangot ad ki. Ha már egy picit is balra tekerem a kormányt már kezdi. Főleg nagyobb tempónál hallható 50km felett.
Kerékcsapágy esetleg? 🥺
Sajnos jelenleg külföldön vagyok és az érdekelne, hogy még egy 8-900km el lehet vele így menni?
Nem húz az autó semerre, nem rázza a kormányt.
Nem biztos, hogy kerékcsapágy.
Azóta sok videót néztem és hallgattam, de ez nem kopog meg nem olyan hangos.
Úgy képzeljétek el, mintha az ember a pályán rámenne a fehér sávra és az enyhén búg. Sajnos felvenni se tudom mert annyira halk, hogy videó nem adná vissza.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fűnyíró topik
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Ingatlanos topic!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Windows 11
- Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest