Hirdetés
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Del Tommaso
tag
Sziasztok,
Az hogy lehet szerintetek, hogy a nagyon ritka 16-20 millás autókat sok esetben ugyanaz a user hirdeti az aukciós házban, de úgy 5-6-ot egyszerre ?
Pl. Cougar Eliminator vagy Toyota GT86, Jesko, stb.
Már csak ezek a nagyon drága kocsik hiányoznak a gyűjteményből és nem értem, hogy egy valakinek, hogy lehet ebből 5-6 darab csak eladásra ?
Ez valami csít lehet ? Hogy a viharba lehet(ett) 6 db Cougart szerezni ? Vagy ezek csak botok, hogy költsd zsét és emiatt játssz többet ?
Én ugyan nem régóta játszom, de érdekelne a kemény mag véleménye erről.
Köszi srácok.
[ Szerkesztve ]
-
Del Tommaso
tag
Nemtom mennyire működik, de láttam olyan videót, amiben azt csinálta az hombre, hogy feldobott egy autót az AH-ra, utána rögtön kilépett a játekból, törölt valami cache filet vagy savedata-t, majd utána visszalépett, újraszinkronizált és lám ott volt a garázsában az előbb AH-zott autó. Ez azért elég undoríto dolog sztem, bannolnám örökre az ilyeneket.
Én meg tolhatom a 10 körös Goliath-okat az Evo-val, hogy legyen egy nyamvadt millióm.
-
Del Tommaso
tag
válasz ClydeBeka2 #22541 üzenetére
Én ezt a Bugatti EB110-nél nem értem:
1,7 M újonnan a szalonból, erre a sok idióta felrakja 1,8 és 2 milla közé.Nekem már csak 4 autó hiányzik, de én nagyon későn kaptam rá az FH4 drogra, csak tavaly novemberben kezdtem. Sajnos a PO autókat nem tudom megszerezni, mert ugye azok AH-ban nem megvehetők, illetve el sem adhatók, úgy tudom.
[ Szerkesztve ]
-
Del Tommaso
tag
[ Szerkesztve ]
-
Del Tommaso
tag
Én is hanyagolom egy ideje a "Triált" a sok idióta, nameg az atomstabil szerverek miatt, 100-ra megcsinálni meg úgysem tudnám, mert a rangsorolt eseményeknek neki se kezdek, mert ott is tobzódnak az agyhalottak, (Tisztelet a kivételnek) ami ugye meg belépője a szezon végső versenyének, ami dettó ugyanez.
De az idióta trial miatt törölni a játékot ...
[ Szerkesztve ]
-
Del Tommaso
tag
Rendben, Uram ! Én meg naivan azt hittem, hogy egy hardcore Forza 4 gamer vagyok, de ahogy olvasgatom az ide írogatókat, sehol sem tartok, pedig nekem is benne van már a játékban cirka 500 óra november óta, de ezek szerint ...
Pedig excel-ben van az összes elérhető autó, külön szűrőzve, megvan-e vagy nincs, melyik kapható backstage pass-ban, az áringadozásuk az AH-ban 3 hónapra visszamenőleg, hogy tudjam, mikor kell venni, trükkpont felhasználás autóra lebontva, szóval elég nagy adminisztráció van mögötte.
Persze ha lett volna unlimited pénzem, akkor mindez nem kellene, de így, hogy minden creditért megküzdöttem, kifejlesztettem egy saját UMM-et ( Ultimate Moneymaker Method - 35 perc alatt 520k credit és kb. 180 trükkpont) és rengeteget adtam-vettem és versenyeztem, most jutottam el oda, hogy pénzem ugyan szinte semmi nincsen, de már csak 4 autó hiányzik.
Asszony szerint totál őrült vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
Del Tommaso
tag
Ha meg az összes autó meglesz, akkor már unlimited pénz se kell, mert mire ?
A tuningokra való a versenykből simán összejön, sőőőt ...Onnantól jön a joyride, hogy az összes autót feltuningolom, lefestem és egyesével kipróbálom őket a G920-al.
[ Szerkesztve ]
-
Del Tommaso
tag
válasz Tibiajax #22579 üzenetére
Igen, az a dél-európai rész.
A 2-őt én először az asszony XBOX 360-án toltam végig kontrollerrel.
Ahhoz képest persze óriási a különbség One X-en pozitív irányba, a 4-et persze nem überelheti semmi a 4K HDR miatt, plusz a grafikát is valami kegyetlenül jól és baromi részletesen megcsinálták hozzá, ( pl. menj oda egy kávézóhoz és olvasd el a nyitvatartást, vagy figyeld meg, hogy a fű és a faágak hogy hullámoznak a réten a szélben, beszarás, hogy még ebbe is ekkora effortot toltak) plusz a kormány kezelés is eszméletlenül aprólékosan kidolgozott sztem, kb. minden kocsinál más.
(A 15 év szoftverteszteléssel töltött idő nem múlik el nyomtalanul)A fizikát én nem mondanám rosszabbnak a 2-ben, sőt sztem kb. ugyanaz, csak annyi, hogy mintha a force feedback és a kormány kezelése nem lenne annyira kifinomult, mint a 4-ben. A grafika nekem túl harsány és persze nem annyia ütős, mint a 4-ben, de a kidolgozottság azért itt is profi, gondolok itt az útszéli virágcserepekre vagy a nizzai kockakő kidolgozására.
A drivatarok viszont butábbak a 2-ben, mert unbeatable szinten is verem őket minden pályán vagy már megedződtem a Goliáton 360-nal kacsázva előző Focusokon .
Viszont azt nem értem, hogy a régebbi verziókhoz miért nem lehet megvenni a car pack-okat és a többi kiegészítőt, DLC-t a store-ból ?
Rólam kalapnyi pénzt lehetne lehúzni ezzel, ha az 1,2,3-as részekhez továbbra is megvásárolható lenne az összes valaha elérhető kiegészítő.[ Szerkesztve ]
-
Del Tommaso
tag
Én is toltam egy ideig a 7-es Motorsportot, de aztán eluntam a körbe-körbe versenyzést, sokkal jobban vonz a szabad kóborlás meg az A-ból B-be versenyek.
Viszont sztem a kormánykezelése a FM7-nek a legjobb eddig a Forzák közül, kb. olyan, mintha igazi autóban ülnél, én ezen döbbentem le a legjobban.És vajon a régi Motorsport verziókat miért nem viszi a One X ? Pl. FM3, FM4 ?
Teszem be a lemezt, oszt jön mindenféle falióra meg visit to support.microsoft.com ...A Horizon 5 már nekem is nagyon várós.
-
Del Tommaso
tag
válasz parandroid #22587 üzenetére
Köszönöm a magyarázatot, így már tiszta.
Igen, ezt én is észrevettem, hogy One X-en a 2. teljesen más, pl. van Wheelspin, 360-on nem volt, tolom is ezerrel.
Viszont akkor de hát szóval:
A Horizon 1 is XBOX 360-as játék tudtommal, mégis fut nálam a lemezes verzió és ha kiugrok a menübe az XBOX gombbal, akkor még a régi 360-as menürendszer jön be a játék alatt.
Biztos erre van utólagos szoftveres támogatás, ugye ? Vagy ?
Mondjuk telepítés előtt lerántott a cucc egy 7 gigás valamit, de utána ment fajánul, meg a kormányt is kezeli szépen. -
Del Tommaso
tag
válasz IntelKiller7 #22588 üzenetére
Hátnemtom, annyi régi, szarszemét, bugyuta játék elérhető még mindig a Game Pass-szal 360-ra meg One X-re, hogy ihaj ... Mindegy elengedtem a dolgot.
-
Del Tommaso
tag
válasz parandroid #22593 üzenetére
-
Del Tommaso
tag
válasz Tibiajax #22592 üzenetére
Nemcsak lemezen szerezhető be a Forza 2, én kértem itt ajánlatokat letöltőkódokra anno, amikor kerestem az előző verzókat és kaptam is, 8 és 9 ezer körüli árra emlékszem, szóval sztem fuss egy kört az itteni gamer kódokat áruló arcokkal, hátha tudnak segíteni.
Remélem ez nem ütközik a szabályzatba ...
[ Szerkesztve ]
-
Del Tommaso
tag
válasz IntelKiller7 #22621 üzenetére
Én átváltottam angol nyelvre és onnan egyértelműen kiderült, hogy 3 utcai versenyt kell nyerni ezzel a nagy döggel. De ez a fordítás tényleg gáz lett ...
Igen, a trafis kihívásnál olyan tuningot keressetek, ahol a végsebesség a legnagyobb, asszem nekem a 6,6-ossal lett meg elég könnyen az Astmoor.[ Szerkesztve ]
-
Del Tommaso
tag
válasz IntelKiller7 #22624 üzenetére
Először én is kerestem a #3-as MB truck-ot ...
-
Del Tommaso
tag
Én meg a Horizon 4 miatt vettem kormányt, a heti kihívásokat ugyan kontrollerel tolom, de a többinél egyértelműen kormány, oltári nagy élmény nekem a G920-al menni.
Az FM7-et is elkezdtem kormánnyal, az sokkal realisztikusabb, de most így cirka 30 óra versenyzés után nem tudom eldönteni, hogy az FM7 túl realisztikus vagy a Horizon 4 túl árkád.
Mert ne már, hogy az FM7-ben egy szénné ültetett sport RS3-as Audi egy 90 fokos normál kanyart száraz napsütésben csak 46-tal tud bevenni, mert egyébként meg lemegy az ívről, meg csúszkál mintha taknyon menne ... szóval nekem kicsit papás versenyezni az FM7-tel, baromi lassú a Horizonhoz képest.
A másik, ami gáz szerintem, az MX-5 Mazda challenge, tegnap este kezdtem bele:
Ugye itt full egyforma MX 5-ökkel kell menni. Ha unbeatable-re állítom a drivatarokat, akkor úgy előznek meg a kanyarban, mintha rájuk nem vonatkozna a fizika, nekem meg ráz a force feedback, mint állat, meg megyek le a fűre, meg ki a kanyarból. Egyenesben meg mintha 50 LE-vel több lenne nekik, simán elhúznak én meg hiába padlózok.
Ha visszaveszem pro-ra, akkor rendesen fékeznek és rendesen "viselkednek" és így kb. mindig benne vagyok az első 3-ban.
Szóval emiatt nekem kicsit csalódás az FM7. -
Del Tommaso
tag
válasz Tibiajax #22691 üzenetére
Nemtom, nekem nem volt ilyen rossz az első élményem, pont akkor lett sokkal rosszabb, amikor elkezdtem finomhangolgatni a kormányt meg holtjátékokat meg érzékenységeket állítgatni, na nekem pont akkor ment el a kedvem és éreztem azt, hogy viszem vissza mindjárt. Utánaolvasgattam a témának és a Forza community-ben volt egy vélemény, hogy ha a default beállítás nem jó, akkor ezt meg ezt kellene állítgatni, na akkor vissza default-ra, próba, na onnantól aszondtam marad.
-
Del Tommaso
tag
Én ls buktam egy backstage pass-t kiírta, hogy oké, de mégis nulla volt az elérhető, a másodikat már odaadta a kis paraszt. Kabbe ...
-
Del Tommaso
tag
válasz parandroid #22839 üzenetére
Jóvanna, én még csak csíra szinten vagyok.
Amúgy pont ezzel az eggyel lett meg az összes autó, kivéve a PO-s kocsik, de azokat elengedtem, hogy meglesznek valaha. Most jöhet a joyride. Pont a szezonos versenyek után pattantam be a kormány mögé kicsit, mert a havas utakon baromi jó csuszkálni és csapatni.
Kár, hogy nincs ajándékozás feature egyébként a játékban. Én tuti adnék kocsit vagy cr-t olyannak, akinek nincs elég vagy nem tud megszerezni valamilyen kocsit.[ Szerkesztve ]
-
Del Tommaso
tag
Fanok,
Van valakinek épkézláb tuningja a GT86-os Toyotához ?
Amik elérhetők, azzal nem lehet csak egyenesen menni vagy driftelni ... kanyarban mindegyik kezelhetetlen. Országúti versenyezni szeretnék vele ...Próbálgattam magam csinálni hozzá tuningot, de 45 perc kisérletezés után feladtam
Vagy felejtős ??
[ Szerkesztve ]
-
Del Tommaso
tag
válasz Qkackca #22951 üzenetére
Köszönöm !! Tesztelem a G920-szal, aztán megírom mennyire laza.
A konkrét bajom az volt a tuningokkal, hogy ugyanúgy viselkedett ez a szerencsétlen autó kanyarban, mint a FM7-ben az összes autó: 60-80-as tempóval sem tudta bevenni a kanyart, csak ment le az ívről, mintha disznózsíron mennék.
Kontrollerrel kicsit jobb, de azzal sem 100-as.
Délután tesztelem. -
Del Tommaso
tag
válasz Qkackca #22954 üzenetére
Na, megvolt a teszt !
Most jövök egy 5 körös Goliath-ról, (11:03 körül volt az átlag köridő) és aszondom ez tuning k..va jó lett !!
Kormánnyal nagyon adja, szóval ha kérhetnék egy S1-es netán egy S2-es verziót ebből, mert ez irányításra csúcsszuper, ha akarom kanyarodik, ha akarom ficánkol a segge, de emelkedőkön elgyengül és a kis parasztok ott mennek el mellettem, mert máshol nem tudnak. -
Del Tommaso
tag
Sztem engedd ezt el, ennek a játéknak a szórakoztatás és a kikapcsolódás lenne a célja, nem az, hogy 180-as pulzussal anyázva játszol. Én már egy ideje pont emiatt hanyagolom a Trial-t meg a zászlóvivős, fertőzöttes idióta kergetőzést a kőbányában.
És igen, jól írta stillmatic, enélkül is megvan a 80%, akkor meg ? -
Del Tommaso
tag
Sziasztok,
Ezt próbálta már valaki ?
https://www.lightclubofficial.com/
Sztem érdekes lehet. Itt tuti nincsenek kormányt rád húzó botok meg idióta vérpistikék trial közben.
[ Szerkesztve ]
-
Del Tommaso
tag
Hol a rákban van az a nyüves telefonpózna, ahol fotózkodni kellene egy jakesully-val ? Már körözök Glenn akármi körül hegyen-völgyön, de nem találom sehol sem ...
-
Del Tommaso
tag
válasz parandroid #23411 üzenetére
-
Del Tommaso
tag
Azta, ez durva lesz. 1 deluxe-premium-gold edition összes addonDLC rendel !!
-
Del Tommaso
tag
Annyira nekem nem várós az FM8, hacsak nem javítják benne a "takonyfaktort", mert ahogy láttam itt, hogy többünknek fáj és sztem is baromi idegesítő, hogy nemár, hogy egy szénné ültetett és terpesztett RS3-as Audival, csak 54-gyel tudom bevenni a nem 90 fokos kanyart, mert különben lemegyek az ívről és/vagy a füvön landolok, a botok meg vígan mennek el mellettem. Szóval ez gáz, erre áldozhatnánk a pár gigát abból a közel 100-ból.
[ Szerkesztve ]
-
Del Tommaso
tag
A Premium Edition magába foglalja a korai hozzáférést, ami azt jelenti, hogy négy nappal korábban, 2021. November 5-től játszhatsz a játékkal. Megtalálható még a csomagban a Welcome Pack, a Car Pass bérlet, a VIP-tagság és még két játékbővítmény, amikor megjelennek.
33.490-es árral jött ki a store-ba, és már le lehet rá adni előrendelést. Plusz már a kiegészítők is fent vannak.
[ Szerkesztve ]
-
Del Tommaso
tag
Hát srácok kormányosként ellent kell hogy mondjak. Én egy G920-szal tolom a FH4-et már jópár hónapja és sztem állat jó. Aprolékosan ki vannak dolgozva a mozgások, rengeteg paraméterezési lehetőség van a játékban, baromi pontosan lehet adagolni a gázt, féket ( én kivettem a kis gumikockát a fékpedál alól ) az FFB szerintem állat jó. Simán lehet érezni, ha belemész egy tócsába vagy épp elkezd esni az eső, vagy éppen gumit cseréltél az autón, stb.
A téli hónap meg maga a kormányos mennyország, amikor a full havas útról lemész a félig letakarítottra, majdnem olyan, mint az igazi.
Én pont emiatt rengetegszer csak simán krúzolok egy Plymouth Fury-val, kézi váltóra állítva. A versenyek már egyre inkább untatnak.@capafic: sztem G920 alatt nem érdemes nézelődni, mert az alatt csak gagyik vannak sztem.
Később meg fogod bánni, ha veszel egy 30ezres valamit. Szóval, ha komolyan gondolod ezt a dolgot, akkor szerintem ennél ne add alább.
Én sokat olvasgattam itt a kormányos topic-ot, miélőtt megvettem a G920-at, ott sok infót találsz. Ott igazi hardcore arcok beszélgetnek erről, sok infót találsz ott. -
Del Tommaso
tag
Igen, egyetérek.
A további gond még a kormánnyal az, hogy ha nem tudod értelmesen rögzíteni valahova úgy, hogy közben normális távolságból tudj játszani, akkor muszáj beruházni egy wheel stand-be is.
pl.:
https://www.mall.hu/gamer-versenykormany/wheel-stand-kormany-es-pedaltarto-allvanyA playseat + wheel stand meg már a hardcore gamer kategória.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen