- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FEJhallgatók
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Teasüti #54740 üzenetére
Csak úgy lenne egy CrossClimate szettem nyárra, és vennék egy Ultragrip-et télre, ha nem jó.
Viszont, ha most tudnék dönteni látatlanban, hogy esetleg az mégsem jó nekem, akkor vehetném a kajak télit, akkor arra a felnire is kerülne amire kell, és nyárra meg a kajak nyárit.Előző kocsin egy Hankook nyári volt és egy Ultragrip 9-es téli. A Hankook-on azért kicsit éreztem, hogy az inkább középkat, de ez 14"-on volt, és semmi nem volt a kocsiba, még ABS sem.
A két 22.000Ft körüli Hankook szintjét vajon tudhatja a CrossClimate, vagy jobb a két Hankook tapadásban is, és még a kopóréteg is ugye jóval több.
Qru: Ránézek majd, de szerintem nem nagyon van használt ami jó, meg úgy rémlik, hogy a kajak hozzá való nem is néz ki olyan jól.
Végül is a gyárihoz képest ez az Oxxo sz*rabb lenne és drágább, gondolom ez a baj vele?[link] 47 lenne az ET száma, így hirtelen nem láttam 46 vagy 48-at.
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz Teasüti #54777 üzenetére
195/60R16-tal szerelték.
Most 205/55R16 91H van fent. Ez hiv. nem gyári méret.
205/60R16-ot tennék, ami gyári méret. A most fent lévő /55-nél a /60 a 10,25mm-rel magasabb oldalfal miatt ugye kényelmesebb, de valamivel nehezebb, főleg, hogy 92-es helyett szinte mind 96-os súlyindexű.
A wheel-size 70 dekával számol:
[link]http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
MC Pite
veterán
válasz Teasüti #56286 üzenetére
Sanszos hogy útba lesz a féknyereg.
Nyontávban az 1,6cm.Nézz rendes hiretési oldalakon, ne a marketplacen. Itthonialat tudok, ott szépen lehet szűrni, biztos ott is van ilyen oldal, nem ritka a C3 (finoman szólva) arrafelé sem.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Teasüti #56292 üzenetére
Ugyanaz a fék. ET 18 ami főként 15"-os volt, pl Vesuve felni, azzal ballonos lenne.
A könnyebb kerék (kisebb átmérő és hogy acélfelni) pozitív tuning.
Nem ksnyarvadásuazról beszéltem, hanem hogy szarul állhat a kerék, félrekophat a gumi, nem biztos hogy utána lehet (hátul) állítani a futőművet.Vagy elfér, vagy nem. Nejem mk1-es C3-jára minden paraméterben jó felnit vettem (csak ezeknek az autóknak van ilyen paramétere C3/206), de a normál felni súlyoktól nem forgott el a kerék, kellett találnom spéci lapost. Szóval nincs ott túl sok tarcsi.
Volt azért ott is acél, kizárt hogy megtaláltad a rendes használt autóalkatrészes oldalakat. Ha írsz országot, talán van aki tud konkrétat javasolni . Pár hét alatt minimum tuti lesz, vagy bontósoknál, és nem hiszem hogy drágán.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Teasüti #56296 üzenetére
Meglepődnék ha torziós rugó lenne a C4C alatt, mert már a C3 mk1 alatt is tekercsrugó volt hosszlengőkarral. [link]
A kocsi magassága nem változna, de enyhén ferdén állna a kerék (nem látszik, mert a gumi felveszi, de félrekopik).
Átmérő/sugár terén elfér a keréksúly, de nem biztos hogy a mélység oké lesz, mivel az a felni másik agyra/fékre van. Általában a felni további részén van a difi, de már ilyenból is akadt probléma. Após ugyanezt csinálta, másik psa felnit sóztak rá a Picassora ET18 helyett, ott már volt egy kis félrekopás, meg a dísztárcsa kegyetlenül feszült/dudorodott rajta. (ET27-es volt ha jól rémlik).Nyilván azt csinálsz amit akarsz, de én a rávallót venném meg (gondolom úgyis eladod a 17est).
mycso: Mivel felni és gondolom gumi is szélesebb, neked eleve utánállítós, és úgyse az érdekel hogy tökéletes legyen hanem hogy szép, meghogy beférjen a sárvédő alá még
De én a 7" 17est is lecseréltem 6,5" 16osra, felüdülés volt; nem vagyunk egyformák .
Most a 7" 17es viszont 205/55, elég az oldalfal/erre méretezték a futóművet, maradhat.
De a télije 6,5" 16os .<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Teasüti #56305 üzenetére
A Xsara Picassoim torziósok voltak, ez tekercsrugós hosszlengőkaros, aka csatolt lengőkaros sztem, lásd kép.
Nem a híd, hanem a rugó a torziós sztem, ami egyiknél torziós rúd, másiknál tekercsrugó.
Hogy a két oldal hogy van/nincs összekötve (híd/stabinszintjén), az külön beszélgetés tárgya lenne.
Mondjuk állítási lehetőség valószínűleg nincs hátul.Feladom; igazából kibaszásból gyártatnak sokféle méretet, mert szeretik a pénzt pazarolni a gyártók...
Fatertól is kérdezték sokszor a boltban: Olcsóbb alkatrész nincs?
Fater: De van.
Vevő/érdeklődő: És jó az autómhoz?
Fater: Nem. De olcsóbb.Nem igazán kenem a felfekvő felületet. Letisztítom, és ha már fényes fémtiszta, picit wd40-es ronggyal áttörlöm, lassítandó a korróziót (a csavarok fejét is).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
veterán
válasz Teasüti #56534 üzenetére
Márhogy úgy érted, a gyári méreted mondjuk ET40, te veszel egy ET50 felnit meg aláraksz egy 10mm nyomtávszélesítőt?
Viszont ezesetben a terhelés nem változik, ugye?
És az kilátszik?
És ezért is szólnak, akkor is, ha nálam a COC papír a gyári ET értékkel és a felnire is rá van írva, hogy több[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
MC Pite
veterán
válasz Teasüti #56546 üzenetére
Öhm, tudod hogy manapság (hátul) egybe van a tárcsa, abs gyűrű, kerékcsapágy, és nem egy óra a csere? Plusz persze betét, futómű csekk, esetleg diag ha elektronikus kézifékes - ami miatt otthon nem tudod megcsináni, nem elég egy olcsó visszatekerő.
Németeknél/osztrákoknál ez 1000€ (volt 3-5 éve), így a tizensokéves autókat volt hogy jelképes áron lehetett behozni, és még féláron meg lehetett itthon csinálni.Esetedben nem lesz plusz terhelés, jaja.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Rick4
félisten
válasz Teasüti #56770 üzenetére
Összegezzük a tényeket:
Egy felninél nem csak a súly a döntő, hanem pl a szélesség is, feltettél egy kisebb átmérőjű, keskenyebb felnit, ahol nyilvánvalóan más méretű, más szélességű gumi lesz rárakható, emiatt viszont ugyanannak az autónak teljesen más kanyarodási és fékezési tulajdonságai lesznek, simán lehet 1 méterrel több a fékút, ami egy rossz helyzetben akár GTK is lehet, cserébe van 4x 4.6 kg előnyöd a mérlegen..Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Teasüti #56773 üzenetére
Ritkán szokott egy autóra ugyanolyan széles lenni a lemezfelni és az alufelni, pláne ha az alu még egy mérettel nagyobb is... Ebben az esetben tényleg lehet, hogy nem lesz szélesség csökkenés, így ugye az a negatív hatás le is húzható a listáról.
Ilyen számításokban nem vagyok otthon, de nekem ezek a kerekek fejben inkább egy lendkerékhez hasonlítanak tehát ha egyszer felgyorsítottál az adott sebességre, akkor már mindegy, onnan csak a szélesebb gumik nagyobb tapadása ront a fogyasztáson, de simán lehet, hogy neked van igazad az átmérővel kapcsolatban is.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Teasüti #56777 üzenetére
Hmm, értem, hogy inercia, meg hogy giroszkópikus hatás, de ez nekem elég távoli dolog, egyszer elmondták egy tanórán, és azóta nem találkoztam vele...
Zavar nincs, csak a tény hogy ritkán fordul elő, hogy az alufelni ugyanarra az autóra nagyobb méretben is a lemezfelnivel azonos szélsességű.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
Rick4
félisten
válasz Teasüti #56848 üzenetére
Szegeden én egy fórumtársunkhoz jártam gumis ügyekben 20 éves távlatban, végigbeszélgettük az ott töltött időt, pedig 4 gumisműhelyben is dolgozott ennyi idő alatt, nála nyilván sosem volt gond.
Most meg elköltöztem a Balatonhoz, itt a szerelőcsapat magára csukja az ajtót, és várjak kint... Nem tudom, én is bizonytalan vagyok, hogy a jó, szerintem a mostani felninél megemlítem, hogy bent szeretnék lenni...Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Teasüti #56876 üzenetére
19-esek, de amúgy elüthettem valamit a számológépen, mert még fejben is 100 körülire jön ki, lehet pótkereket is beleszámoltam, és 5-tel szoroztam?
shteer, nem húzom tovább, elárulom, a szelep tömege a kulcs...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Teasüti #56914 üzenetére
Ha a gumi sose csúszna meg fékezéskor, nem lenne szükség ABS-re, de valamiért csak belerakják az autókba. Nos, amikor felraktam a másik picassora a 225/50-es contikat, én akkor hallottam utoljára szólni benne az abs-t, olyat fognak a gumik, amilyet én szeretek, és nem csúsznak meg. Baxhatod az abs-t, ha attól nem lesz rövidebb fékutad, az abs csak ott kezdi meg a működést, amikor a gumik már nem tudnak tapadni. És ebbe nem csak a gumi anyaga, hanem a fékezés során fellépő deformáció is belejátszik.
Na ezért.yodamester10: ezt olvastad?
Tehát ha a jelenlegi 17-es gyári méretű gumik helyett a gyár által deklaráltan jó méretű 19-es gumik kerülnek fel, és a jelenlegi 17-es gyári citroen kerekek helyett 19-es gyári citroen kerekek kerülnek fel egy Citroenre, amik szintén deklaráltan jók az autóra, akkor kell bármit is beiratni?Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Teasüti #57015 üzenetére
A 4S esetén a V minták jobban szerepelnek a teszteken, ne kérdezd miért... szerintem rosszul is tesztelik őket, de ez már csak magán vélemény... plusz nem nézik meg mit tud 4mm körül 4 évesen télen, pedig a Nokian tesztpalyan lehetne szimulalni minden körülményt... de az új Conti pályán is. (Van fedett hely is ahol tudnak akár - 20 fokot is csinálni meg +40et is... )
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen