- Házimozi belépő szinten
- Milyen videókártyát?
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Mini-ITX
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- SSD kibeszélő
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
gp Jövő hónapban érkezik az új változat, amivel együtt a következő DLC is elérhető lesz.
-
Platina plakettes Gigabyte tápok fekete-fehérben
ph A cég évtizedes jótállással szállított, ATX 3.0-s termékcsaládja kétféle színben és teljesítménnyel készül.
-
Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
ma Megjelent az iOS 17.5.1, ami javítja a furcsa hibát, de az Apple hallgat a miértről és a hogyanról.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
villifog
tag
Kerékcserével kapcsolatban, amikor a céges autón nem jött le a hátsó kerék, előkerült a megfelelő célszerszám (őtkilós kalapács kétméteres nyéllel). A gumis srác négyszer suhintott, ebből legalább kettő a felnit találta el,
(biztos jót tett neki). Talán ötödikre le is jött a dobról. Ilyenkor eszembe jut, hogy egy szőke nő magassarkú cipőben az út mellett (rossz az aki rosszra gondol), hogyan cserél ki egy defektes kereket, ha nincs a felfekvő felület vagy a csavar valamivel "megkenegetve". Arról nem is beszélve ha meg van húzva rendesen, egy férfi is megszenved vele.[ Szerkesztve ]
-
villifog
tag
Az is baj ha a közlekedési táblát sem ismeri az ember, de legalább kíváló szerszáma van a kuncsaftnak.
-
villifog
tag
válasz Piftuka #51556 üzenetére
Mi is OXXO alufelnit használunk. Nagyon meg vagyunk elégedve vele. Mi ezt a felnit választottuk Suzukira.
Én lemértem mérlegen, pont ugyanannyi volt a súlya, mint az acélfelni dísztárcsával.
TPMS kompatibilis, illetve téli üzemre is alkalmasak, bár télre acél felnit használunk.
Arra érdemes figyelni, hogy ha minden évben centrírozni akarod, akkor a felnikupakot ki kell szedni, mi nem centríroztatunk minden évben ( egy felnikupakot tönkre tettünk), többek között ezért is. Tehát fenikupakból érdemes tartalékot képezni (szerintem).[ Szerkesztve ]
-
villifog
tag
válasz Piftuka #51619 üzenetére
1. Én felújított alufelnit biztosan nem vennék. Nem tudod a felni előéletét.
2. Már írtam, hogy milyen felnit használunk, mivel nem írtad az acélfelni pontos méretét, és a felni adatbázisban sem találtam, kérdés, hogy van e olyan alufelni, ami méretben, ET-ben, középfuratban ami Neked megfelel. Én nem szeretnék központosító gyűrűt használni. Alufelni kb. kétszer olyan drága mint az acélfelni, legalábbis az én méretemben.
Lemértem súlyra kb. egyforma súlyú az alu illetve az acélfelni dísztárcsával. Tehát a súlyban biztosan nem lesz nagy eltérés. Itt elsősorban a külalak dönt csak az alufelni javára.
3. Amennyiben alufelnit választanál az OXXO szerintem jó márka.
4. Amennyiben az ár is szempont, és a külalak másodlagos, akkor az acélfelni sokkal olcsóbb, és már nagyon jó dísztárcsákat is lehet kapni hozzá.Szerintem írj egy pontos felni méretet, minden adattal, akkor könnyebben tudnak segíteni Neked.
[ Szerkesztve ]
-
villifog
tag
válasz Reggie0 #51630 üzenetére
Én is inkább gyári felni párti lennék, de ebből is inkább az újat venném.
Felni adás-vétel esetén vegyi úton maratnád a felnit, gondolom itt már a megvásárolt felnire gondoltál, és ha hegesztve van, akkor reklamálnál?
Elárulnád, hogy miből látod, hogy egy felni noname, vagy gagyi, ránézel és látod.
Nem a márkát akarom védeni, végül is mindenki a saját döntése alapján válasszon felnit."Az oxxo nem onnan kapta a nevet, hogy ilyen hangot ad, amikor a katyuban osszetorik?"
Ezt a hülyeséget honnan vetted?
Még a miénk sem tört , törött össze kátyúban. A konkrét tapasztalatodra, véleményedre lennék kiváncsi, hogy ha ránézel egy felnire, Te egyből kiszúrod, hogy gagyi.
[ Szerkesztve ]
-
villifog
tag
válasz Reggie0 #51643 üzenetére
Én semmiben nem szoktam használtat venni. Felniben sem vennék használtat, ha nem lenne keret új alufelnire, akkor inkább acélfelnit választanék. Még a pótkerekünk is új teljes értékű acélfelnire szerelt új gumi.
Sokan választanak négyévszakos gumit, mert az új autók esetében nem kell még egy felni garnitúra, nem kell még 4db. TPMS szenzor, nem kell még 4db téligumi. Szerintük nincs már olyan kemény tél, ami indokolná a téli kerékszettet.
Szóval ahányan vagyunk annyi álláspont létezik.
Az új autók nagyon nagy része már alufelnivel jön ki, aki meg külön téli szettet használ, a célszerűség azt diktálja, hogy acélfelnit használjon télen.
Én kibékülnék avval is ha nyári, illetve a téli szett is acélfelnin lenne. -
villifog
tag
válasz Reggie0 #51645 üzenetére
Amit megveszel, kihozod a boltból, már használtnak nevezhetjük, de én nem azért veszem, hogy továbbadjak rajta. Szerintem ennek ellenére megéri újat vásárolni, és szerintem igenis van értelme. Senki nem a pénze ellensége, csak másképp látjuk a dolgokat. Az új felni esetében sem egy elhamarkodott döntés volt, és utólag abszolút jó döntést hoztunk, és egyáltalán nem bántuk meg a választásunkat.
Sőt újból ezt a felnit választanánk most is.Nem vagyunk egyformák, és ezért máshogy látjuk a dolgokat, nem is egyezik a véleményünk, de ez nem baj, mi lenne, ha mindenki ugyanúgy gondolkodna.
-
villifog
tag
válasz Reggie0 #51647 üzenetére
Én nem osztom az álláspontodat. Sem felniből, sem gumiból nem vennék használtat.
Nem csak ezekből, de pl: elektronikai termékekből (tápegységből) illetve másból sem veszek sohasem használtat.
A felninél is lehet olyan sérülés amit első látásra nem veszel észre. Ebben az esetben már a használt felni lesz a drágább, (javítás, esetleg csere). Én biztosan nem használnék javított felnit. Ebben az esetben mondhatjuk azt, hogy az olcsóbb használt felni lett végül a drágább, és jobban járt volna az újjal. -
villifog
tag
válasz Piftuka #51651 üzenetére
Lényeges, hogy milyen ET-vel rendelkezik a felni?
15-ös felnit szeretnél?Ami biztos:
Osztókör: 5x100
Közép furat: 57.1
A felni szélesség és az ET szám be van ütve az acélfelnibe, belül. Leveszed, és meg tudod nézni. Az a biztos.2010-es Seat Cordoba-hoz találtam felni illetve gumi méretet, ennél az évjáratnál 43-as ET van:[link].
-
villifog
tag
válasz Piftuka #51680 üzenetére
Nincs hozzá teljes értékű pótkerék? Azon is meg lehetne nézni. Amennyiben nincs, szerintem nem tart semeddig megemelni az autót, 5db. csavart leszedni, megnézni, és visszarakni a felnit. Amennyiben a gyári acélfelni van rajta, én azért leellenőrizném. Nem olcsó az új alufelni, ennyit megtennék a cél érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sega, Nintendo - retro konzolok
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Autós topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Magisk
- Házimozi belépő szinten
- EAFC 24
- Milyen videókártyát?
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest