Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HaZse

    őstag

    Megjött a válasz az Onkyo EU-tól. Tehát az A.I.D.A. téves információt ad ki a vásárlók felé.

    A szerény véleményem, hogy egy "kicsit" a körmére csaptak nekik.

    "
    Re: [Ticket#] Customer Care Program
    Customercare Program (customercare-program@eu.onkyo.com)
    Felvétel a Névjegyalbumba
    7:44
    [Ezzel a gyorsművelettel a beérkező üzenetek előtt tartható az üzenet]
    Címzett: xxxxxxx@outlook.com, info@aida-audio.hu
    customercare-program@eu.onkyo.com
    Dear Service Team @A.I.D.A. Audió Kft.

    we would appreciate it very much if you repair the receiver (Model TX-NR509, Serial Number: XXXXXXXXXXXXXXXX) of our customer Mr. Hajdú Zsolt without costs for our customer.
    You are allowed to charge Onkyo Europe with ALL costs for this case.
    Please help our customer.

    Mit freundlichen Grüssen / Sincere Regards
    Manfred
    Customer Care
    ONKYO Europe Electronics GmbH
    Liegnitzerstr. 6
    D-82194 Groebenzell / Germany
    Tel. ++49-(0)-8142-4208-11
    customercare_eu@eu.onkyo.com
    customercare_de@eu.onkyo.com
    http://www.onkyo.net"

    [ Szerkesztve ]

    Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum

Új hozzászólás Aktív témák