Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Khaosz55

    addikt

    Huh nekem még tart a kálváriám a Rotel RAP1580-al 3 hónapja.
    Ahogy korábban írtam, az erősítő felajánlotta a frimware frissítést. Lefrissítettem és elpusztult az erősítő.
    3 hónap után még nincs erősítőm, most hívott a szerviz, hogy küldik a B&W-hez Angliába. Rotel nagyon kevés technikai infót ad a javításhoz így a DSP panel cserével nem sikerült megjavítani.
    Kíváncsi vagyok mi lesz mert a B&W és a Rotel üzletpolitikája, hogy a garanciát kizárólag az első tulajdonost illeti meg. Mivel én használtan vettem ezért én erre nem vagyok jogosult. Ezt írásban kértem az Angoloktól, de még válaszra sem méltatnak.

    Számos külföldi fórumon olvastam, hogy a frissítés után meghalt a 1580 és cserélték az erősítőt, bár nem tudom, hogy első tulajdonosról volt-e szó, az nem derült ki. Számlám van az erősítőről. Kiderül mi lesz.
    Minden esetre ha horribilis árat kérnek a javításért, akkor megkérem, hogy tekerjék be gázolajos pokrócba gyújtsák fel és dobják a Temze folyóba. Ezt videón rögzítsék és küldjék el.
    Nem tudom, van-e Angliába fogyasztóvédelem vagy valami hasonló lehet ott még tennék egy kísérletet, de a kisember mit is érhet el főleg egy Magyar. Új áron egy 4000 euros erősítől beszélünk, így számomra ez a hozzáállás az Angoloktól elfogatatlan és Rotelt mint márkát egy Kínai tamagochi szintjére süllyesztették.

    Mindegy, nagy tanulópénz volt ez. Borusán látom a dolgokat, közben a frissítés ugyan úgy fent van az oldalukon. Nem tudom a userek hány százalékát érinti a dolog, de ez egy totális vicc.

    Én úgy vélem ebből nem lesz semmi csak hivatalos választ várok, aztán nézhetek magamnak egy másik márka erősítőjét, nyilván tanulva a korábbiakból.

Új hozzászólás Aktív témák