Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FireShadow

    senior tag

    válasz #94529552 #21069 üzenetére

    Köszi hogy figyelmeztettél rá, tényleg fos konstrukció az onlinemarkaboltok garanciája hogy évente ki kell hivni valakit hogy megnézze. Persze értem én hogy a kockázatát próbálja csökkenteni a biztosító. :((( Szerintem arra gyúrnak hogy senki se olvassa el a feltételeket és elévül mert nem vizsgáltattad be 3 év elteltével.

    Mondjuk olyan boltot is keresek ahol a kiszállítás nem csak az hogy lerakják az előszobában aztán agyő, hanem be is rakják esetleg a helyére (akár felárért, tudom hogy ez nem a futár dolga). Illetve az ajtó megfordítása a helyszínen is olyan dolog hogy bár én megoldom valahogy service manual alapján ha nem üti a garit, de szerintem sok embernek hasznos ha nem kell külön intézkedni és szervizt kihivni. Nem feltétlen tudja egy egyedülálló anyuka a helyére cibálni a 2méteres hűtőt a 2,1méteres ajtón át, főleg ha a hűtőnek nincs valami kereke.

    Mennyire alap hogy a hűtők 2 hátsó lába kerék? Liebherrnél úgy láttam van ilyen :R

    Keeping secrets away from everyone Staring out into another world .. Ocean city girl

Új hozzászólás Aktív témák