Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Primary92

    senior tag

    válasz pjen #73293 üzenetére

    Ha tartósabbak lennének a termékek, akkor vadi új dolgokat lehetne kitalálni, gyártani feljeszteni, amire most nem marad a energia a szemétgyártás miatt.
    A 40 évig működő és javítható Hajdú mosógéptől ott tértünk el, amikor egyre olcsóbb termékekkel egyre szélesebb rétegeket lehetett megszólítani.
    Én úgy látom, hogy az egyre olcsóbb termék kifejlesztése vitt ide minket (éves bevételed x százalékába került a mosógép régen, most pedig mondjuk x/3).
    Nagyon sokat számít a marketing/divat is, hogy valami teljesen felesleges funkció miatt vegyél újat. Telefonokat teljesen felesleges tartósabbra tervezni, ha a legtöbben 2 év múlva úgy is lecserélik. Én egy 3 éves, 4 éve piacra dobott csúcstelefont használok, amit nem cserélnék le egy újra, mert nem tudnak annyival többet, ellenben sokan lecserélnék, mert divatosabb a notch, messziről látszik, hogy a vediúj státusszimbólumod van. Életérzést vesznek.

Új hozzászólás Aktív témák