Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zirowe

    nagyúr

    válasz BB9000 #75049 üzenetére

    Köszönöm a részletes választ. :R

    Most eléggé elszomorítottál, rövid időn belül ez a második drága lg termékem, ami vásárlás után viszonylag rövid időn belül komoly hibát mutat, a másik egy két éves oled tv.
    A pontos típus egyébként GBB60PZGFS, nem mintha számítana.
    Lefutott közben az lg saját smart diagnosis programja is, ami semmi hibát nem mutat, szerinte az áramlásérzékelő, a ventilátormotor, a lepárló kiolvasztó és minden más is rendben van, csak sokat nyitom az ajtót (ami amúgy nem is igaz amióta ez a para van, a program szerint írt szám nem felel meg az elmúlt napok tényleges nyitásainak).
    Érdemes ezzel az lg-hez fordulni vagy inkább maszek szerelő, esetleg vegyek egy másik hűtőt?
    Lg-hez fordulás esetén kell-e az eredeti számla vagy mivel már bolti gari nincs rá csak az ő garijuk, azt látják a gyári számából?

    Egyébként külső behatás hiányában, ha tényleg hűtőközeg szivárgás történt ilyen "rövid" idő alatt, akkor az alapvetően nem hibás termékre utal?

    We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

Új hozzászólás Aktív témák