Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tordaitibi

    veterán

    válasz darvinya #75339 üzenetére

    Épp tegnapelőtt szaladtam 260 kilométert egy Ford 1,5 tonnással. Egy délelőtt megjártam, fel-le rakodással.
    120 végig a pályán de bőven van benne tartalék, nem sokan előztek meg, valahol 150-re saccolom a végét, a dombot megérzi persze.
    6 gang, tempomat, normális fűtés, nyárra klíma, el. ablakok, mindent jelez, nyitott ajtót, mikor váltsak fel-le, csendes, szuper gyári autórádió, ülésfűtések, esőleső ablaktörlő, könyök, kartámaszok a vezetőnek, soroljam? És ez egy teherautó, 10+ éves, nem mai darab, leharcolva, olyan mindenki kocsija a cégnél.
    370 ezer KM van benne, ezt csinálld meg egy régi cocialista autóval ahol 2 havonta futóműalkatrész csere, smelyik nem ment el 100ezret motorgenerál nélkül, a Zsiguli ette a kardánkereszteket, a Dacia a féltengelyeket, a kisPolskit ugye nem lehet autónak nevezni, a Skodák forrtak mint a teafőző, a 4ütemű Wartburgba 1 azaz 1 jó dolog volt, a WV motor mert a többi egy forintot nem ért..?Ezt az litániát folytathatom teherautóba is, Kamaz, Zil, Ifa, Barkas (na AZ volt még egy torzszülemény, te AtyaÚristen...), mindent vezettem.
    Ezek mind így vannak, 38 éve vezetek napi szinten.

    Zukkal ez a mutatvány egy napba lett volna, összehasonlíthatatlan komfort eltéréssel.

    Aki akar maradjon az Ifánál, és meló után menjen haza a Trabijával.
    Én így lassan 60 felé inkább nem ha lehet.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák