Keresés

Hirdetés

  • AMD Radeon undervolt/overclock

    lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...

  • Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra

    ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.

  • Broken Roads teszt

    gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.

Új hozzászólás Aktív témák

  • tornas

    őstag

    válasz szaki1 #41807 üzenetére

    A drótokat követni kell amennyire csak lehet. A tachometer a motor végén (a tengely átellenes oldalán) van leginkább elhelyezve, amolyan különálló egység (ami lényegében az aktuális fordulatnak megfelelően állít elő feszt amivel érzékeli az elektronika a motorfordulatot). A szénkefét is könnyű megtalálni és a két tekercset is (ami sorba van kötve, mert a két tekercshez két db drót tartozik). És a rajz alapján már nem is oly nehéz bekötni. Gyakorlatilag én is így jutottam eredményre, mert nekem is van ilyen motorom.

    Köszörűként és körfűrészként való felhasználása elképzelhető, de csak áttétellel. Az a kb. 15 000 RPM elég nagy fordulat. Ha pedig triakkal leszabályozod a feszt akkor viszont alacsony fordulaton nem lesz nyomatéka. Tehát áttétellel kell csökkentened a fordulatot (így növeled a nyomatékot is, és ez már lényegében terhelést is jelent a motornak) névleges ~230 V-nál.

    "Az oroszlánbőr alól is kilátszik a szamárnak a füle."

Új hozzászólás Aktív témák