Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz Gedeon31 #21017 üzenetére

    Egy bank kártya cseréhez menjek be a bankba ,mert neki nincs kedve megcsinálni.
    Azért az nem mindegy, hogy mi a csereigényed oka. Meglehet, az telecenteres csak abban hibázott, hogy nem magyarázta el, miért lehet ezt csak fiókban intézni.
    Ugyanis, ha a kártya meghibásodása miatt kértél cserét, azt valóban fiókban lehet intézni. Ilyen esetben az "új" kártya ugyanazzal a névvel, számmal, pin-kóddal készül el, a CVV/CVC kód lesz új, esetleg a lejárat is hosszabbodik. A régi, hibás kártya pedig nem lesz letiltva, viszont bevonják. Tehát az új megérkezéséig az ügyfélnek nincs kártyája. Nerm használhatja akkor se, ha pl. chip-hiba esetén még a mágnescsíkkal működhetne. A meghibásodás miatti csere ingyenes.
    Azt a CIB nem engedi, hogy az ügyfélnél egy ilyen csere miatt 2 fizikai bankkártya legyen, és mindkettő még bőven lejárati időn belül. Ez csak a lejárat miatti cseréknél lehetséges, de akkor a "régi" kártya pár héten belül egyébként is lejárttá válik.
    Azt nem tudom, hogy engedi-e rendszerük, hogy a meghibásodott kártyát letiltsd és kérj egy újat. Értelemszerűen ekkor az új a néven kívül minden más adatban más lesz (kártyaszám, pin, stb.). Viszont ha ezt engedné, akkor az évi kártyadíjat is kellene fizetni (és a régi időarányos része visszajár).

Új hozzászólás Aktív témák