- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Projektor topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- 3D nyomtatás
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
-
Integra
titán
semmit
ez honda, nem kell vele mit pöcsölni
én ma elmentem homasitába, vettem egy rakat h4 tungsram izzót, hátsó lámpa izzókat, helyzetjelző izzókat, meg egy 15 liter ablakmosót, egy fagyállót a kulcslyukhoz, meg egy alufelni tisztítót oszt ennyi, elrakom a kamrába, ezek már amúgy sem voltak, szóval kellettek.
nem kell nagyon paráznod szerintem a felnikkel, csak tartsd rendszeresen, hetente, kéthetente tisztán egyszer. lemész egy vödör meleg vizzel és lemosod a sót róla, ennyi.
bivaly erős akksi nem árt, bár a gyári is sokáig bírja nagyon. nekem 6 illetve 7 év után kellett akksit cserélnem, egy banner, meg egy exxide lett a befutó, ezek még egy ifát is berúgnak
ezek az autók még kivannak találva és megvannak építve.
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
biztos nem azt forgalmazta
exxide az egyik legjobb, nézd meg a hifi tuningosokat miről hajtogatják az autóikat.
powerbull is teljesen jó, sőt!
én nem azért vettem izzókat, mert durrognak, csak egyszerűen nem volt.
nekem 50-80e km simán egy izzó, és én 24/7 felkapcsolt lámpával járok, nem úgy mint az a sok fasz, amelyik vagy helyzetjelzőzik vagy még szürkületben is baszik felkapcsolni a lámpát...
kipuff minden 6 genen hibás, én is cseréltem már minden autón hátsó dobot
de nagyon nem tud érdekelni...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ezen ne csodálkozz ezek a civicek gyárilag a legalacsonybbak az összes autó közül
nekem is minden fekvőrendőr meg padka para....
csak sréhenn tudok csomó helyre felkanyarodni, mint pl parkolóházak etc... máskülönben valahol odaverem
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
szvsz főleg itthon inkább ideális ha az ember motorkód alapján megrendel egy vortech scharger rendszert a civic-be... és az full patent cucc.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ja, szerencsére a japók még idejében szétrúgták az angolok seggét....
de ettől még az eu gyártott gumi alkatrészek a futóműben ugyanolyan szarok lehetnek idővel.
mondjuk mindegy mert gariban cserélik és a cserés alkatrészek műr mind made in japan, szóval még így is messze megéri.
talán majd modellfrissítéskor lesz valami keyless entry is, mert tényleg vicces
még a legendből is kihagyták ha jól emlékszem valami olyasmire hivatkozva, hogy parkolóházak miatt nem biztonságos etc.. faszomseérti őket néha
egyébként igaz, ez ugyanakkora feladat lenne, mintha végre 4 db auto fel és le elektromos ablakot építenének be egy, vagy talán most már kettő helyett.......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
szinte minden kamu. még annak ellenére is hogy az angolok rakják össze.
való igaz hogy esetenként felléptek kopogó alkatrészek a futóműben, de azt gariban japánra cserélik és onnantól nincsen vele gond. már amelyiknél ilyen volt.
azokkal az írásokkal aki meg agyon szídja és közben beír akkora baromságokat is hogy üvölt hogy az kamu, számomra még a maradék kritikát és hiteltelenné teszi.
honda szervizes ismerősök csak röhögnek ezeken amiket a népítéletben írnak róla.
sajnos a rosszindulat az rosszindulat...
szart sem adok a népítéletre csak a saját tapasztalataimra.
nem hiszem hogy a srác bármire is panaszkodna, mert különben már az előbb megtetted volna ha nem lennék vadbarom és ha üres az út nem húznám ívre akkor valszeg nekem is elég lenne a futóműve és elgondolokodnék rajta, hogy kint vegyek e egyet.. de inkább maradok a régi bevált dw futóműves civicnél vagy integránál, majd a kínálat eldönti hogy melyiket veszek, kint még nagyobb az esélye, hogy nem lapjára hajtogatottat próbálnak nekem eladni kevés km-rel töretlenül.......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
én meg azt hittem tönkrement a civicem...
aztán kiderült hogy csak a szar banner akksi lett tropa, két éves se volt.
kapott egy új brutális exide-ot 16ezerért, azonnal pöccre indult újra.
hiába, tudtam én, hogy honda nem megy tönkre, csak a külsős ócska alkatrészek
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ja, van a bannernak tényleg pöpec akksija, de ez nem az volt....
faterom vette, olcsójános kategória akksi, ilyene is van a bannernak sajnos...
de most már exide van mindkettőben, úgy indul mint egy repülőgép turbina...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
de bakker az egy powerbull, az bika akksi
ha azt vett volna fater is anno, akkor nem is lett volna vele baj
ez viszont egy starting bull volt vagy mi a túró
minden esetre a gyári akksi 7 évet bírt...
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
naja, a színe nekem sem tetszett
de ez az ezüst egy kérdést megér a tulajnál
mondjuk annál az autónál a km állással volt picit gondom, de nem tarotm elképzelhetetlen, hogy tényleg csak annyi volt benne
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
sokat megy az agyalás hogy a 3 ajtósat lecseréljük e.
úgy vagyunk vele, hogy ha van amire érdemes és megéri, akkor lehet róla szó. az ezüst 3d egy fórum társé, már írtam neki, majd válaszol valamikor.
én már csak ausztriában vagy németországban veszek saját használatra majd gépet, ideálils a németrendszámos lenne.
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
igen, ha csere, akkor valszeg annak a helyére jönne.
az 5d az marad, az a két kis rozsdafolttól a hátső kerékíven eltekintve, mai napig gyári állapotú. faterom most mért egy téli fogyasztást. 7 liter alatt ment átlagot az 1.6-os.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
hááát, szerintem számít. még ha mondják is sokan, hogy minden cég egy helyről veszi is.
azt tudom, hogy osztrák benyával pl mindig többet megy az autó, mindegy hogy melyiket használom épp...
én is tele tankolok mindig, mivel nem remekel a hondákban a benyamutató
teletankoltam egy 5 lityós pótkannát és kiautóztam párszor.
és megnéztem milyen használatnál milyen távon mi a fogyasztás.
így elég pontosan tudok viszonyítani most már, hogy mikor mit tankolok és hol.
de a fórumon olvasgatni hajtépő dolgokat is hogy ki hol tankolt és utána mit csinált az autója utána..
forgalmasabb kutaknál biztos gyorsabban pörög a nafta, a tartályok is jobban üresednek és telítődnek, ezért a tartály állapota is jobb minőségű hosszú távon, folyamatosan tisztulnak a falak. én omv-t tankolok elsősorban, mondjuk ebbe az is biztos belejátszik, hogy ez esik kényelmesen útba haza
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nekem a 3d-ben pl van hogy még vagy 100km-re van lötty, de már világít
biztosabb a megtett km után autózni
és van hogy még így is meglepődök hogy 500km-t megyek tankolok és 37 liter körül tankolok telire.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz westlake #1992 üzenetére
ja
sokat agyaltam hogy mi kéne.
jazz, vagy új civic, mire cseréljünk, nincsen senkinek fix autója nálunk.
és végülis úgy vagyok vele, hogy marad a 6gen civic, ami szerintem az utolsó igazi civic és marad egészen addig amíg nem kerül vissza a hondába a full dw futómű.
ez az autó még egy olyan korból van, amikor nem a költségcsökkentés íródott elsőnek a mérnökök listájára írva parancsnak.
nem is mennek tönkre soha.
vagyis marad az utolsó széria, ami 2000 és 2001
alap az abs, az ebd és a két lufi, több nem kell. kell egy kikapcsolható, nem állandóan járó klíma és elektromos cuccok. ebből meg már csak vti van, de ha lenne 115 lovas vtec-e 1.5-ös, az is tökéletesen megfelelne. de nincsen.
és számít a gazdaságosság, de 9 liter még rendben van. a költségeket meg ismerem, mert csak hondázunk már sok éve és ez marad így is, bejáratott ismerősök vannak, szerelők, tudom az autó betegségeit és erősségeit, hol mit lehet beszerezni hozzá és mennyiért.
és mivel egy autóban átlag max ketten ülünk, ezért teljesen jó a 3 ajtós.
és találni jó állapotú ilyen civicet nehéz. a kék vti lett volna hosszú ideje az első, de én szvsz rühellem a kék színt, de még megalkudtam volna, mert a minőségi állapot fontosabb.
most ez az ezüst még talán szóba jöhet. ha nem, akkor meg várunk tovább, idő mint a pelyva
ebből a 2.3 millából szerintem le lehet menni 2.1-2.2 közé.
arról nem is beszélve, hogy a mai napig az egyik legjobb autónak tartom az összes közül ezt a típust messze. a maiak sem tudnak többet, vagy jobbat, sőt..
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
pffff, 6gen 5d civic, sok szerencsét hozzá
én motorháztetőért harcoltam egy ideig, aztán feladtam és javítás lett a vége.
szerencsére profik a lakatos srácok és fényezők...
iszonyat nehéz hozzá bontott alkatrészt találni.
japkerben voltál már?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
asszem 98-ban volt a ráncfelvarrás.
változott a hátsó lámpák rajza, fehér index csíkot kapott a sárga helyett és elől meg egybenőtt a hűtőmaszk a motorháztetővel, együtt nyílt míg a réginél a hűtőmaszk a klökhárítóval volt együtt.
ezek az újabbak a keret nélküli H jelvényesek...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz westlake #2025 üzenetére
új accordra mindenképp 17es illik, ez tény
én a 18ast már túlzónak tartom itthonra, mert szétküldi idő előtt a csapágyakat és a gátlókat
ráadásul az alatt már kicsinek hatnak a fékek is, ha pusztán optikai szempontokat veszek figyelembe, elkéne mögé egy komolyabb fúrt 4 dugós fékrendszer...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
-
Integra
titán
olvastam fórumon, köszi
de itthon én nem veszek már autót, vagy ausztriában vagy németországban fogok venni.
attól függ milyen rendszámmal fogom használni.
ezért nem lett meg az ezüst 3d vti sem, egyik ok ez volt, a másik, hogy egyszerűen duplájába került a fenntartása kapásból úgy, hogy meg sem mozdult az autó a helyéről, mert cégre lett volna. ha sikerül német lakcímet vadásznom akkor valszeg marad német az autó, mert ott a legjobb az üzelmeltetés messze a lehetőségeim közül....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Erős asztalláb (Steelcase)
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs