Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • l.skywalker

    félisten

    Helyzetjelentés nálam:
    - 2019. augusztus 3-án kötöttem új szerződést, amiben 500 Mbp/s és új csatornákat ígért az Invitel havi 6300 forintért
    - 2019. augusztus 7-én igényeltem egy új beltéri egységet
    - 90 napon belül egyiket sem sikerült kihozniuk
    - a magasabb internet sávszélesség és az új csatornák megjelentek nálam
    - ennek ellenére tavaly óta a régi díjcsomagom szerint fizetek ~11ezer forintot havonta
    - korábban azt mondták, hogy ez a számlázási rendszer átállásának belassulása miatt van, majd átállítják és akkor megkapom visszamenőleg a különbözetet
    - 2020. márciusában a vírushelyzet közepén hívott egy szerelő, hogy a beltéri egységet most el tudja hozni beszerelni. Akkor a helyzetre való tekintettel én azt mondtam, hogy nem alkalmas.
    - a szerelő ezután úgy adta vissza a munkalapot az Invitelnek, hogy az ügyfél elállt az igényétől
    - 2020 május 31-el az előfizetői szerződésemet (ami el sem kezdődött) megszüntették és az erről szóló levelet augusztus 2-án kaptam kézhez
    - augusztus 3-án panaszt tettem, amiben jeleztem, hogy részemről a szerződés, legalábbis igény szinten még mindig aktív, annak felbontása nem volt jogos
    - 30 nap áll rendelkezésre, hogy a panaszomat kivizsgálják, eddig nulla reakció
    - ma felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mi történik, ha ezt a 30 napot sem sikerül betartaniuk, a válasz az volt, hogy ebbe nem akarnak belebocsátkozni, mert még van 1 hetük rá

    Van bárki szerint bármilyen egyéb lehetőségem, hogy előrébb jussak a dolgaimban?
    - tartozik nekem az Invitel 56ezer forinttal
    - egy beltéri egységgel
    - a díjcsomag és a beltéri egység beaktiválásának 90 napon túli kötbérével

    Most jelentsem fel őket úgy, hogy közben a szolgáltatással semmi bajom nincs?

    Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

Új hozzászólás Aktív témák