Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • n0se

    tag

    Sziasztok!

    Egy rövid kis tapasztalat az Invitelről, a Párommal szeptember 27-e óta próbáljuk elérni a vonal áthelyezését, a mai napig nem sikerült az Invitelnek feldolgoznia és számunkra hasznos információt nyújtania, hogy milyen feltételekkel hajlandó ezt megtenni és mikor...több óra szenvedés után a helpdesk sem tudott segíteni, de hozzáteszem beszéltünk az összes ügyeletben lévő contact centeres kollégával, akik közül senki nem látta az emailben elküldött igényt (hova lett? mikor az automatikus mail visszajött a jegyszámmal??? megy az ügyfél levele a /dev/null-ba???), amire természetesen még jegyszámot is kaptunk...a mai napon ment a levél az mélyen Tisztelt Invitel Zrt.-nek, az Index.hu-nak, és az Nemzeti Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségnek...tekintettel, hogy a pénteki telefonmaraton után hétfőre visszahívást ígértek, ami természetesen azóta sem történt meg...ennek a cégnek nulla az értékesítési készsége...

    Gondoltam megosztom ezt a rövid kis történetet a nagyérdeművel...szomorú vagyok, hogy egy ilyen cég ami egykor jól működött, ide süllyedett és még így is meg tud élni...

    Reményeim szerint ezt a fórumot az Invitel egy erre kiképzett kollégája is olvassa és leszűri, hogy akkor pontosan min is kéne javítani :W

    Ezek után ne tartsuk vissza a számlabefizetést? Dehogynem! Majd ha dolgozni is óhajtanak, akkor fizetünk :C

    Talán újra kéne gondolni az Zrt-ben kidolgozott folyamatokat, mert kicsit csetlik-botlik a történet...

    Szép Napot.
    Üdv.

    n0se

Új hozzászólás Aktív témák