- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- iPad topik
- A TPV Technology tovább erősítené magyarországi pozícióit a monitorok piacán
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Projektor topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
PROHARDVER!
Invitel (Telefon, IPTV, kábel TV, DSL, kábelnet, optikai)
Új hozzászólás Aktív témák
-
tothjozsi96
addikt
Sziasztok!
Akinél van digitális Kábel TV szolgáltatás, megnézné nekem hogy az 520-as csatornán ahol elméletileg a Fishing and Hunting Channel kellene hogy bejöjjön, az működik is? Nálunk 3 TV is van, mindegyikben van kártya, viszont 3-ból csak az egyiken jön be ez a csatorna. Most a másik két TV-n manuálisan bekerestem a 130Mhz-s tartományt, és mindjárt megjelent a csatorna, viszont azt írja hogy "nem aktivált, nincs hozzáférés". Régebben nézegettem, évekkel ezelőtt a csatornakiosztást, és akkor nem láttam hogy benne lenne ez a csatorna, viszont a 2022. január 1-től elvileg benne van biztosan a csatornakiosztásban, [link]
Elméletileg területfüggő is a dolog, de ahogy nézem másoknál is benn van.
Valaki ránézne hogy az 520-ason bejön ez az adó?
Köszönöm. -
tothjozsi96
addikt
válasz repvez #31218 üzenetére
Megnéznéd hogy nálad bejön ez a csatorna?
Ez a csatorna sosem volt jó. Régebben fizetősként volt elérhető, akkor fizettünk érte, majd le lett mondva. Ezt követően nem tudom, évek múlva elérhetővé tették a csatornakiosztásban, csak nálunk nem működik. Csak az egyik TV-n jó, pont azon ami sosincs használva, szóval nem ilyen probléma van szerintem.
Keresztszülőknél is koax hálózatos "DIGI" van, ott sem működik ez az adó, ha jól tudom.A kérdés az az hogy másoknál bejön-e ez az adó?
-
tothjozsi96
addikt
Egy kis érdekesség..
A 138Mhz tartományban lévő csatornák szakadoztak nálunk. Három TV van, mindegyikben van kártya, digitális csatornákról beszélek. Bejelentettem hibára, kijött a szerelő és még majdhogynem mi voltunk a rossz gyerekek. Merthogy, a TV-knél 90 fokos könyök volt és hogy ezt nem ők építették be, és hát ezt így nem lehet. Én nem voltam itthon, hazatelefonáltam és hiába próbáltam üzenni a szerelőnek, ő abszolút nem volt nyitott semmiféle szakmai beszélgetésre. Nyilván, nem ez a szakmám. De hiába mondtam az ügyfélszolgálatosnak is hogy csak esti órákban jön elő a probléma, a szerelőnek is el lett mondva, és akkor most azt mondja hogy ez egy gagyi szerelés ami itt van, mindenhol kompressziós csatlakozók vannak, levagdosta a TV-knél persze, mert az sz@r.. és akkor most így jó lesz. Hozzáteszem én kábeleztem a lakást, kb 2-3 éve, a TV-vel egész idáig nem volt gond. Pár hete volt az a több mint egy hétig tartó esőzés, utána kezdett el szakadozni a TV adás abban a tartományban amit írtam. Úgyhogy ennyit a DIGI szerelőkről. Jeleztem azt is hogy a visszirányt is jó lenne beállítani, de ő szerinte itt minden rendben van, tökéletesek a vonali értékek. Összehasonlításképp ez egy 2020 augusztusi modem érték, [kép] augusztusban azért melegebb van mint most, és most épp ezt produkálja a szolgáltatás, [kép]
Ezzel csak annyit szeretnék üzenni mindenkinek aki szerelőt hív, hogy inkább tegyen fel egy antenna dugót a kábelre, mert úgy látszik itt már ez is probléma hogy 90 fokos könyök van rajta. Most így sokkal f@szább hogy a pár éve kifestett szoba falának van nyomva a koax kábel, másik TV-knél meg oldalirányba kilóg a TV mellől, nagyon fasza így.
Nem nagyon tudok mit hozzáfűzni a dologhoz, talán csak annyit hogy én várom a legjobban hogy mikor fog következőre szakadni az adás, amit levideózhatok és újra bejelenthetem hibára. A szerelő is jól bedugta az antenna csatlakozókat, az egyik félig már kifelé volt a TV-ből.
-
tothjozsi96
addikt
válasz Dreimus #31257 üzenetére
Az augusztusi számla nálad egybe van? Én még így nem kaptam, de most így írja ki, [kép]
Ugye az az érdekes hogy valami 4000ft-ot fizetek, de itt csak 2320 forintot ír ki a dolog.Közben jött egy email,
"Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy a 2023. május 1. napján megvalósult inflációkövető díjkorrekció
végrehajtása során számlázási rendszerünkben hibás beállítások történtek egyes díjcsomagok ese-
tében. A kiszámlázott havidíjak 2023. május, június és július hónapokra eltérnek az érintett szolgál-
tatási csomagok esetében az ÁSZF szerint fizetendő összegtől."[ Szerkesztve ]
-
tothjozsi96
addikt
Hát igen. Nagyon régóta Fibernet-Invitel és most már DIGI előfizetők is vagyunk, régebben nem volt semmi problémánk a szolgáltatással de mostanában elég sok hibajelenség előjött. Bejelentettem a hibát, és azt nem hittem el hogy a szerelő ki sem jön, csak kapok egy SMS-t hogy a hiba el van hárítva, de nincs elhárítva. Múltkor 4x jelentettem be a hibát, folyton jóváhagyta a szerelő hogy megcsinálta, de nem. Ide be se tette a lábát a házba. Az egyik szerelés alkalmával ami pénteken volt, olyan jó jelszinteket állított be hogy egész hétvégére internet kimaradás lett a vége, de hát kit érdekel nem? Bejelenti hogy meg van oldva a hiba, aztán még internet sem lett, mert olyan jól megszerelte. Elment az internet péntek délután aztán majd csak hétfőn jött vissza mikor újra felmászott a srác az oszlopra. Nevetséges ez a szolgáltató úgy ahogy van. Többször bejelentettem hogy az időszinkronizálás sem működik, mindig elmondták hogy az én belső hálózatomban van a probléma. Elmondtam hogy anyáméknál se jó, meg a keresztanyáméknál sem. Akkor biztos csak nálam van a hiba igaz, itt a topikban is többen írták hogy nem működik. Szóval így mennek itt a dolgok, a TV sem tudja leszinkronizálni az időt, de jó így is... minden jó...
Úgyhogy sajnos ők nem csak a számlázást nem tudták megoldani hanem minden mást sem. Múltkor is kijött a szerelő, szar volt a TV, én szereltem a házban az egész gyengeáram részét, anno elvágtam a padláson a bejövő kábelt és én csináltam újra, így működik lassan 3 éve. Kijött a szerelő, azt mondja mik ezek a csatlakozók (kompressziós csatlakozókat raktam), fogta levágta a pics@'ba, felrakta ezt a filléres krimpelős bordás csatlakozókat, és a hiba ugyanúgy fenn állt, de ő azt hitte a csatlakozó a szar, igaz darabja 150-200 forint, de hát kit érdekel, ő még nem is látott olyant akkor az biztos hogy szar. No komment, de komolyan. Sajnos nem tudtam itthon lenni, levagdosta a hülye gyerek. Nem tudom máshol milyen a szerelők hozzáállása, de meghatározza ez is a szolgáltatást. Úgyhogy nekem tele a hócipőm az egésszel, én váltani fogok, remélem szüleim is rátudom venni. Igazából halott az egész szolgáltatás, nálunk 2015 vagy 2016 óta van 100Mbit-es internetcsomag, azóta abba vagyunk, engem ez is frusztrál hogy semmiféle előrelépés nincs, és tudom sok helyen ekkora internetcsomag sincs, de engem ez nem vigasztal. Telekom optika elérhető nálunk, 2Gbit-es csomag is van, úgyhogy nem kérdés hogy az innovációt ki vezeti. Illetve el nem akarom hinni hogy más szolgáltatóknál is ilyen hozzáállás van hogy 4x kell bejelentenem egy hibát, és még el is cseszi a szolgáltatást, és mindezért semmi kötbér nem jár. Mondtam hogy fizessenek, mondták hogy le lett zárva a hibajegy. Mondom lezárták, de akkor nyissák meg újra, hát azt nem lehet jött a válasz. Mondom akkor miről beszélünk. Meg mikor felhívom az ügyfélszolgálatot és megszakad a hívás, az is mi? Nem is értem én ezt az egészet, be kell adni a szerződés felbontást, aztán el kell felejteni az egészet. Én még kivárok decemberig, addig van hűségem, aztán viszontlátás. -
tothjozsi96
addikt
Megjött a számla, és nekem is benne van a TV szolgáltatásra való változás,
A levélben egy szó sem esik a CA kártyáról, így én úgy vélem hogy csak set-top-box lesz a megoldás TV nézésre. Holnap felhívom a DIGI-t, amennyiben ez igaz, és nem lesz lehetőség CA-modul használatára, akkor holnap fel is mondjuk a szerződést.
-
tothjozsi96
addikt
Sziasztok!
Felhívtam a DIGI-t, rákérdeztem a digitális TV átállásra. Nálunk már ezeréve digitálisan működik a TV, tehát engem nem érint, viszont a levélben csak is set-top-box lehetőségről írtak. Azt mondta a hölgy továbbra is marad a CA-modul, tehát nem köteleznek senkit sem set-top-box használatára. És akkor rákérdeztem arra, hogy mi a helyzet az internetsebesség növeléssel, hiszen a levélben arról írnak hogy kiveszik az analóg csatornákat. És azt mondta hogy ahol eddig már volt digitális adás, ott semmiféle előnyre nem kell számítani, mert ez a fajta internetsebesség növekedés azoknál lesz várható akiknél eddig csak analóg adás volt és ilyen 10-15Mbit internetcsomagokat tudtak adni. Szóval a fejlesztés a hölgy elmondása szerint csak azokat a területeket érinti ahol alacsony sebességű internetcsomagok elérhetőek. Direkt rákérdeztem hogy nálunk a 100/8Mbit-es internetcsomag változik-e, fejlesztik-e ezt is, és megerősítette hogy nem, csak a 10/15Mbit-es internetcsomagok miatt kerül kivezetésre az analóg hogy ott is legyen nagyobb sebességű internetelérés.
Nem tudom hogy pontos tájékoztatást adott-e a hölgy, de ha igen, az elég szomorú. Nem tudom hogy hány évig kell még tolnunk magunk előtt ezt a 100Mbit-es internetcsomagot. Nálunk van Telekom optika is, de továbbra is a CA-modul nagyon jó lehetőség, sokkal jobb mint a set-top-box, illetve a vezetékes telefon is szinte ingyen van, tehát ezek a dolgok miatt továbbra is toljuk a DIGI szekerét, de ha ténylegesen marad a 100Mbit-es internetcsomag, akkor eléggé szomorú leszek.
-
tothjozsi96
addikt
válasz gingerbalm #31318 üzenetére
Én se tudok belépni.
-
tothjozsi96
addikt
válasz Debilon #31326 üzenetére
Szia!
Nem gondolnám hogy igaz a hír, bár én személy szerint tudnék neki örülni. Mi már szolgáltató váltáson gondolkodunk mert nagyon problémás a szolgáltatás, ami évekig, több mint egy évtizedig nagyon jól működött. Itt is elég problémás a helyzet, főleg a mostani időszakban. Tegnap este baromi lassan töltődött be minden IS. Kikapcsoltam a modemet, vártam jó pár percet, majd bekapcsoltam, de kellett neki vagy öt perc mire felállt a rendszer, régebben azért ilyen sem volt. Szerintem inkább a "digitális átállás" miatt folyhatnak a háttérben munkálatok, ugyanis nemsokára az analóg TV adást lelövik ezen a területen. De bárcsak neked lenne igazad, bár mire ezt megtudjuk valószínűleg Telekomos leszek. Csak még nem volt idő eljutni odáig..
Lemaradt, barcsi vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
tothjozsi96
addikt
válasz Debilon #31326 üzenetére
Reagálnék az optika Barcson sztorira. Most beszéltem keresztanyámmal, ők végül kiköttették a DIGI-t, de még ők is kaptak ilyen "digitális átállás" levelet. Mondja nekem keresztanyám hogy hát már itt bizony Barcson is építik az optikát. Mondom na ne b@ssz. És a digitális átállás levelet értelmezték félre, mert ugye bele van írva hogy várható fejlesztés az analóg csatornák lekapcsolása után, csak hát akivel én beszéltem DIGI ügyfélszolgálatossal, ő meg azt mondta hogy CSAK ott lesz fejlesztés, ahol jelenleg 15/30Mbit-es internet van, azokat a területeket szeretnék feltornázni 100Mbit-ig. De arról szó nincs (ő szerinte) hogy a jelenlegi ahol már 100Mbit-es rendszer van, hogy az tovább lenne fejlesztve. Ez a jövő zenéje, de hogy itt optika nem lesz mostanában, az 100%. Egyébként helyi szerelő állítása szerint a COVID előtt megkapták az engedélyt hogy itt elkezdjék az optikát, voltak leszerződött munkások is, de a COVID bedöntötte az egészet, azóta se tart semerre sem ez a dolog, sajnos.
Úgyhogy látod, egy idősebb simán félreért egy ilyen levelet is. Optikáról szó nincs benne, de azt már ő tette hozzá, mármint keresztanyám.
-
tothjozsi96
addikt
Díjkorrekció május 1-től!
-
tothjozsi96
addikt
válasz kisapa #31401 üzenetére
Sajnálom hogy nem jött össze akkor így.
Nálunk több TV van és itt csak akkor fordul elő ilyen hogyha egy TV-t huzamosabb ideig nem használunk. De egyébként ha kiírja hogy kódolt jel és mondjuk a 23-as csatornáról átváltasz a bármi másra, mondjuk 45-re (mondtam valamit), akkor már kiugrik a kódolt jel. Ha gond van a CA kártyával akkor egyik TV-ből átrakom a másikba és megoldódik a probléma.
Ha jól olvasom már újra set-top-box-os lettél. Kár érte, de megértem ha nálad valamiért nem lett jó. Nálunk van ilyen olcsóbb TV is, Star-light márka, elég kínai mondjuk úgy, de még abban is teljesen jól üzemel a kártya. Én a set-top-box-os időszakot nem kívánom már vissza, nagy tökönszúrás az az Invitel-es box, nem tudom hogy még mindig azt osztogatják-e amire Invitel van írva, de ott a betöltési ideje annyira lassú volt a box-nak hogy az kivárhatatlan volt már. Nálunk is van egy régebbi Samsung TV (UE40J5200) de azzal is hibamentesen működik a kártya. Egyébként ha gyenge a bejövő jel, vagy hálózati probléma van akkor is rendszeresen kódolt jelet tud írni. Felénk az SD adóknál jelentkezik ez a hiba ha a bejövő jel gyenge és akkor kiírja hogy kódolt jel. Az elmúlt időben rengeteg hibabejelentésem volt, most nagyjából összekapták magukat...
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
- TP-Link TL-SG1016D 16 portos gigabites Switch, első magánszemély tulajtól
- Bomba ár! Acer Travelmate P215 - i3-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! HP Pavilion 15 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I Nvidia MX150 I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T460 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G7 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs