Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz lugosi #177104 üzenetére

    Ezt énis így tudom, csak annyit tehetsz mondod neki várjon miután kifizetted, hátha kell jegyzőkönyvet írni, bár ha nem akar úgysem marad, nem tudod odakényszeríteni. Meg telefonnál még oké, hamar megvan... de egy TV-t vagy nagyobb cuccot több perc kibontani, azt senki nem fogja megvárni. :D
    Azt hiszem DHL vagy valamelyiknél a futvarlevélen is annyi van hogy átvétel után 3 napod van jelezni ha van nem látható sérülés, írásban... ide-oda küldve nekik. :)

    Szerintem azzal kavarják az emberek hogy tényleg van pár cég aki vagy saját vagy olyan futárszolgáltatást használ, akiknél van ilyen plusz szolgáltatás hogy kibontják neked és akár a helyére is teszik a cuccot.

    Énis pl mikor hűtőt vettem az Euronics-tól, olyan futárral küldték akitől lehetett kérni bontsuk ki, sőt az Euronics a rendeléskor fel is hívott és elmondta hogy majd a futárokkal együtt nézzük át minden renben van e, nincs e törve valami stb. De ez extra szolgáltatás és egyedi.

    Az alap "postai" futárszolgáltatók csak odaviszik és elveszik a pénz (ha akkor fizeted ki) és szevasz, és csak azt nézheted meg tényleg ép kívülről a csomag, és ezt teheted panasszá mielőtt átveszed/fizeted (vagy nem). :)

    [ Szerkesztve ]

    Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

Új hozzászólás Aktív témák