Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tsebacsi

    nagyúr

    Sziasztok!

    No megpróbálom sűrítve leírni a tapasztaltakat, és bocs ha valakit már untat:

    Az alany egy 13 Pro 128GB kék, Telekom vásárlás, Telenor SIM + Telekom E-SIM

    Telenoros szám gyakran nem elérhető, mind Telekom - mind Telenor - mind vezetékesről hívva. Nem cseng ki, tárcsázás után süket fél-1 percig, majd foglalt jelzéssel bontja a vonalat.

    A telefon eközben nem jelez semmit.

    Ha miközben tárcsáznak ráböksz a telefonra 1x, hogy éledjen fel a kijelző, 90%-ban jelzi, hogy nem fogadott hívásod volt, majd egyszer csak bejön a hívás is, csörög, és kicseng a hívó félnél is, "felvehető" a telefon.

    Utána a telefon azt jelzi, hogy sorozatos (2-3) nem fogadott hívásod volt.

    Ez megismételhető egymás után többször is perceken belül.

    Eközben a Telekom szám végig elérhető, hívható, de utána a Telenor ugyanúgy nem.

    Nem befolyásolja, hogy be van-e kapcsolva a mobilnet vagy a WiFi. Az viszont igen, ha Carplay közben vagy, akkor mindig kicseng, mert van aktív mobil adatforgalom a Telenor kártyán.

    Magyarán olyan, mintha a telefon valami okból a letétel után, kijelző lekapcsolásakor azonnal alvóba tenné a Telenor kártyát, és csak akkor kapcsolná vissza, mikor felkapcsol a kijelző, kivétel ha van aktív mobiladatforgalom.

    A hibát rövid ideig megoldja egy újraindítás vagy SIM kivétel. Kicsit hosszabban egy repülő módba tétel, majd vissza. Azt most tesztelem, ez meddig tart(hat).

    A Telenor SIM nem régi, 2-3 éves lehet, ennek ellenére érdemes lehet-e cserélni?
    Írjak-e a Telenornak vagy az almának? Van egyáltalán értelme?
    Van-e beállítás reset, vagy inkább teljes telefon reset kellene?
    Olyankor visszahozható-e a legtöbb cuccom?
    Első almás vagyok, még nem tapasztaltam ki a reset utáni dolgokat :R

    [ Szerkesztve ]

    Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

Új hozzászólás Aktív témák