Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Razzul

    senior tag

    válasz dvdbackuper #253839 üzenetére

    Igen, vannak rossz minőségű alkatrészek, meg megkérdőjelezhető szervizek amelyek kerülendők. Viszont fontos, hogy a választás lehetőségét ne vegyük el a felhasználótól, azaz hadd döntsem el, hogy pontosan milyen kijelzőt és milyen szervizben (vagy akár én magam) szeretnék belerakni a telefonomba. Gyárit vagy utángyártottat, kínait vagy bármilyet, hadd válasszak.

    Szerintem nem csak arról van szó, hogy az Apple vagy a Samsung meg akar védeni a csúnya fakó kijelzőtől, a szemét csaló szervizestől vagy akár a saját döntéseim következményeitől.

    Első sorban arról van szó, hogy az Apple és a többi gyártó egyre inkább rajta akarja tartani a kezét a telefonokon és közvetve a pénztárcánkon az eszköz eladása után is. Ezt pedig úgy tudja elérni, ha a szervizelést és az elérhető alkatrészek piacát is korlátozza.

    Ezzel viszont a fogyasztók szabadsága is sérül. A lényeg, hogy ne tudj magától a gyártótól vagy az Appletől alkatrészt venni és ne tudd bárhol beszereltetni, csak az Applenél és az Appletől.

    Mielőtt pedig valaki nekem esik, hogy miért bántom az Applet az iPhone topikban jelzem és tudom, hogy a Samsung is pont ugyanezt csinálja.


    #253836 Rage47: Valami oktatást azért tarthattak volna a külsős cégnek, hogy legalább tudják pontosan miről beszélnek. :DDD

    Stat crux dum volvitur orbis

Új hozzászólás Aktív témák