Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • anderledani

    őstag

    eMag Airpods garancia és CareCenter tapasztalat:
    eMagnál (2021 blackfridayen) vásárolt Airpods Pro-t akartam garanciáztatni. Először az Árkád iStyleba mentem, gondolván, hogy ott van a szerviz, úgy lesz a leggyorsabb, meg a munkalapra a hibajelenséghez sem írnak majd hülyeségeket. De onnan elküldtek, mert az emag nem ír a számlára sorozatszámot, az emagos garancialevelet (amin van sorozatszám) nem fogadják el. Átmentem az Árkád emagba. Ott tollbamondtam a hibajelenségeket, vissza is olvastattam, nehogy hülyeséget írjanak le (jó döntés volt, mert elsőre nem is sikerült jól leírni) Igazából kezdettől olyan volt a tok akksija, hogy ha nem használtam, 1 nap alatt 30-40 százalékokat merült. Mondtam, hogy a fülesek akksija sem a legjobb. Mondta az eMag hogy az “icenterbe” küldik a rákóczi útra, de ugye ott a carecenter van. Oda is került, mutatta a Lokátor, előbb az emag logisztikai központban volt, majd közel két hetet az carecenterben. A carecentertől semmilyen kapcsolat nem jött, az emag 1 hét után küldött egy emailt hogy javítás alatt. Előbb a tok, majd a fülesek is eltűntek lokátorról, a fülesek 1 hete. Ma pedig jött automata email az emagtól, ami csak annyit tartalmazott, hogy javítás befejeződött, 3-5 napon belül hozza a futár.
    írtam a carecenternek sorozatszámmal, hogy küldjék el a munkalapot, vagy adjanak felvilágosítást hogy mit csináltak, 30 percen belül elküldték, ki lett cserélve a tok és a fülesek is. A munkalapon 10.30 dátum van, szóval az emag logisztikája kb 2 hetet rakott hozzá a folyamathoz… de a lényeg hogy kicserélik.

    iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757

Új hozzászólás Aktív témák