Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janeszgol

    félisten

    Touch sampling rate. Egy másodperc alatt mennyi mintavételezés történik.
    A MA csinált egy videót Gamer telefonok a csúcsmodellek ellen. [link]
    Ebben szerepel az első mondatban való kifejezés a 10-ik perctől. Miszerint iPhone-on volt látványosan rosszabbul kezelhetőbbek a játékok.
    Elkezdett foglalkoztatni a téma. Pl a Samsung az S10-ig bezárólag 120 Hz-es, majd az S20-tól (amiben az A52s is, az S20 FE is beletartozik) 240 Hz-es TSR-t alkalmaz. A legtöbb telefon ma 240 Hz-es, de pl a Xiaomi 11T-m 480 Hz-es. (A Mi 10T meg "csak"180 hz-es.)

    Nos próbáltam keresgélni iPhone ügyileg, hogy mi a helyzet. Ezt találtam (ne vegyétek készpénznek):
    iPhone 12, 12 Mini, 12PM az 120 Hz.
    iPhone 13, 13 Mini, 13 Pro Max, 14 Pro és 14 PM 240 Hz.
    iPhone 15-ös család 360Hz (mindegyik).

    Nos a videóban szereplő telefonok:
    Asus ROG8 720Hz.
    RedMagic 9 Pro 960Hz.
    S24U 240Hz.
    15PM 360Hz elméletileg.

    Szóval nem értem a videót. Ki mit tud ez ügyben? Vagy rajtam kívül a kutyát nem érdekli? (Redditen, meg máshol is szokott kérdés lenni, hogy XY telefonnak mekkora a mintavételezési gyakorisága.)

    [ Szerkesztve ]

    2024: nem lesz kegyelem a ZTE-, és HMD-féle hulladékgyáraknak.

Új hozzászólás Aktív témák