Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jozsi252

    veterán

    válasz blck1 #55792 üzenetére

    Az Apple 1 év garanciát vállal a termékeire. Valamint az EU tagállamaiban 2 év szavatosság jár még. Ez a szavatosság azt jelenti, hogy neked kell bizonyítani hogy az adott termék, legyen iPhone vagy iPad gyártósori hiba miatt romlott el.
    Magyarul ha a 1.5 éves iPad-ed elromlik, és be tudod bizonyítani hogy gyártási hiba miatt romlott el, akkor ki kell hogy cseréljék neked. Ez a bizonyítási eljárás főként nem a tulaj dolga, hanem ahol vetted. Legyen az egy APR pl.
    Nem egyszerű ezt így végrehajtani, hogy a 2 éves szavatossági időn belül cseréljék ki, de azért van rá esély, ha tényleg gyártói hibás az adott termék.

    A szavatosságot nem szabad összekeverni az AppleCare Protection Plan-el, mivel az plusz 1 év jótállást ad az adott termékre. Ott neked nem kell semmit sem bizonyítanod, sem az APR-nek. Ha beviszed a terméket egy APR-be, és gyorsan merül, vagy az érintő nem működik jól, akkor csere vagy javítás.

    Szavatosság esetében, viszont ez hosszabb idő, mert a terméket teljesen ki kell vizsgálni, mivel a jótállási időből kicsúsztál, és így a szavatossági idő játszik. Nem egyszerű dolog, de érdemes megpróbálni, hátha szerencsével jársz.

    iPhone 13 Pro Max

Új hozzászólás Aktív témák