- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Projektor topic
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
gp A közkinccsé tett alkotás eddig is ingyen játszható volt, de nemrég végre bekerült a Valve áruházába is.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
PROHARDVER!
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Van egy 2013.10.27.-i iPhone 5s vásárlásom a Telekomnál, amit 2 év hűségidőre vásároltam. 2-3 hete találkoztam azzal a problémával, hogy a készülék bal szélén fent szabad szemmel is látható sárga folt/csík van. Nos úgy tudtam hogy az Apple készülékeire 1 év garancia van, viszont 2 év szavatosság. Ha már a szavatosság él, akkor a vásárlónak kell bizonyítani a hibát.
Besétáltam az Árkádba mégpedig az egyik T-Pont-ba. Onnan szépen elhajtottak. Jó.. Apple felhív, ott pedig közlik hogy kellett volna foglalkoznia ezzel az ügyintézőnek, mivel 2 év hűséget vállaltam, és a szavatossági időn belül vagyok még bőven, illetve a hiba is látható. Jó mondom akkor ez szívás.
Ezek után bementem a Westendbe, mivel ott elég nagy T-Pont van, ott ugyanúgy elhajtottak. De mondtam a szervizesnek hogy az Apple-nél azt mondták hogy át kell venni a telefont.
De hogy ő nem veheti át.. Vigyek be 1 szakvéleményt egy független szerviztől, és akkor talán.Ezek után bementem iStyle Andrássy-ba, ahol a szervizes mondta hogy át kellett volna venni a készüléket a Telekomnak mivel még hozzájuk köt a 2 éves hűségem, meg a szavatossági idő, meg stb stb.. De ha beviszek minden papírt, akkor elvileg ők is el tudják intézni az Apple-el a cserét, és akkor nem kell visszavinnem a Telekomhoz, hanem ők elintéznek mindent. Nos jelenleg itt tartok. Jövő hét hétfőn viszem be a telefont az iStyle-ba minden papírjával együtt.
A fő kérdésem az lenne hogy akkor most át kellett-e volna vennie a Telekomnak a hibás telefont, vagy pedig nem? Valakinek van már ilyen tapasztalata hogy az 1 év lejárta után sikerült-e gariztatni a Telekomnál a készüléket, avagy az iStyle-nál hálózatfüggő telefont?
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
Új hozzászólás Aktív témák
- új, bontatlan, iPhone 14 gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba áron új iPhone 15 Pro Max gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
- Eladó iPhone 14 Pro 128 GB Space Black szép állapotú - 12 HÓ GARANCIA - S1528
- iPhone 15 Pro / 0 perces / Blue Titanium / 128 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen