Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jozsi252

    veterán

    Van egy 2013.10.27.-i iPhone 5s vásárlásom a Telekomnál, amit 2 év hűségidőre vásároltam. 2-3 hete találkoztam azzal a problémával, hogy a készülék bal szélén fent szabad szemmel is látható sárga folt/csík van. Nos úgy tudtam hogy az Apple készülékeire 1 év garancia van, viszont 2 év szavatosság. Ha már a szavatosság él, akkor a vásárlónak kell bizonyítani a hibát.
    Besétáltam az Árkádba mégpedig az egyik T-Pont-ba. Onnan szépen elhajtottak. Jó.. Apple felhív, ott pedig közlik hogy kellett volna foglalkoznia ezzel az ügyintézőnek, mivel 2 év hűséget vállaltam, és a szavatossági időn belül vagyok még bőven, illetve a hiba is látható. Jó mondom akkor ez szívás.
    Ezek után bementem a Westendbe, mivel ott elég nagy T-Pont van, ott ugyanúgy elhajtottak. De mondtam a szervizesnek hogy az Apple-nél azt mondták hogy át kell venni a telefont.
    De hogy ő nem veheti át.. Vigyek be 1 szakvéleményt egy független szerviztől, és akkor talán.

    Ezek után bementem iStyle Andrássy-ba, ahol a szervizes mondta hogy át kellett volna venni a készüléket a Telekomnak mivel még hozzájuk köt a 2 éves hűségem, meg a szavatossági idő, meg stb stb.. De ha beviszek minden papírt, akkor elvileg ők is el tudják intézni az Apple-el a cserét, és akkor nem kell visszavinnem a Telekomhoz, hanem ők elintéznek mindent. Nos jelenleg itt tartok. Jövő hét hétfőn viszem be a telefont az iStyle-ba minden papírjával együtt.

    A fő kérdésem az lenne hogy akkor most át kellett-e volna vennie a Telekomnak a hibás telefont, vagy pedig nem? Valakinek van már ilyen tapasztalata hogy az 1 év lejárta után sikerült-e gariztatni a Telekomnál a készüléket, avagy az iStyle-nál hálózatfüggő telefont?

    Köszönöm! :R

    [ Szerkesztve ]

    iPhone 13 Pro Max

Új hozzászólás Aktív témák