Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • megema

    őstag

    válasz Tibee86 #88008 üzenetére

    És hova vitted be?

    Ha valóban refurbished készüléket adnak (az iCentre tagadta korábban), attól még hivatalosan újat kell adniuk, azaz nem hivatkozhatnak arra, hogy ezért nem vonatkozik rá ez a szabály.

    Holnap fel fogom hívni a szervizüket. Az egy dolog, hogy nekem már nincs 90 nap hátra és így kipótolják. De ha nem javítják, hanem "új" készüléket adnak, akkor szerintem egyenesen szemétség ez az eljárás. Nagyon könnyen előfordulhat, hogy később derül ki a hiba. A home gombom is fél év után kezdett el recsegni. 90 nap maximum akkor lenne elég, ha javítanák.

    Amúgy hallottam olyat ismerőstől, hogy a 3. csere után vissza lehet kérni a vételárat. Erről tud valaki valamit? Nem mintha érintene, mivel alapvetően elégedett vagyok az 5s-sel. Csak kicsit unalmas, hogy állandóan vihetem vissza valamiért.

    (#88046) -secret-: Ezt most ugye nem gondoltad komolyan PH! addiktként? Csak zárolás, fel fogják oldani. Azt mondjuk én is aláírom, hogy túl sokszor ellenőrzik a kártyaadatokat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák