Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz heidrich #93286 üzenetére

    apple termék és webshop vásárlás esetén - ezzel a kettővel próbálják sokszor lepasszolni az ügyfelet - is áll, hogy a 3 munkanapon belül jelzett hiba/meghibásodás esetén érvényesíthető a kicserélés, ha a hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot!
    szeretik lepasszolni a webshop által vásárolt termékek ügyintézését is, mert az direkt t-s, ők pedig viszontosok - minden kiadva már maszekba -, és akivel megtehetik, azzal többnyire meg is teszik, csak akkor intézkednek muszájból, ha látszik az ügyfélen, hogy képben van a vonatkozó jogszabályok tekintetében.
    a webshop rendeléses készüléknél például mindig az elállást erőltetik, a fent írt 3 munkanapon belül jelzett, a rendeltetésszerű használatot akadályozó meghibásodás esetén pedig az üzletben is lehet érvényesíteni a vonatkozó kicseréléses fogyasztói jogot, tehát nem csak az elállás a lehetséges megoldás, és sokszor az ügyfél nem is elállni akar a szerződéstől, hanem csak használható készüléket szeretne a problémás helyett!
    azt viszont sokan tudják tévesen, hogy nem a kicserélés intervalluma a 3 munkanap, hanem csak a fent leírt jellegű hiba/meghibásodás szolgáltató irányába történő jelzésére meghatározott intervallum, illetve a jótállási ügyintézés általad történő megkezdésére, a szolgáltató számára nem, nekik a vonatkozó jogi szabályozás a mérvadó, tehát ha például nem rendelkeznek raktáron adott típusú készülékkel, akkor a 15 napra törekedéssel kell intézniük a cserét, mint bármilyen általános jótállási/szavatossági ügymenet során - ez azért érdekes, mert az apple már a 3 munkanapos kicserélési ügymenet során is adhat refurbished terméket - nem korrekt, de ezt átvitték -, viszont ha nincs épp ott raktáron, akkor van idejük berendelni, lásd a fent írtakat, tehát ennyiben tér el az apple, más gyártós készülékekből ilyenkor ténylegesen újat adnak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák