- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Videós, mozgóképes topik
- Projektor topic
- Újabb lépést tesz a lineális tévézés felé az Amazon
- Mini PC
- Autós kamerák
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók III. PBO - Thermal Limit lvl2
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
ph Az Aurora azért nagyon megközelítette, de ez nem volt elég a trónfosztáshoz.
-
Képeken a Honor 200 Pro
ma Az egykori anyacég, a Huawei fotós csúcsszériájára hasonlít a hátlapi dizájn.
-
PROHARDVER!
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
kiiso
tag
válasz Gyurma_13 #125393 üzenetére
Gyurma_13
buci30
Gsx-rrGrat srácok a magyar-módi hozzáálláshoz! Egyértelműen nem garanciális problémáról van szó, felhasználó leejtette és berepedt az LCD. Bármelyik itthoni ASP megmondja hogy ez bizony user error, nem is értem ezeket a felvetéseket. Meg kéne érteni hogy a jótállás nem csak az a jog hogy a gyártó ingyen javít vagy cserél, hanem az a kötelesség is hogy vigyázol rá.
[ Szerkesztve ]
-
kiiso
tag
válasz rika28 #128498 üzenetére
Jó értem hogy a Telekom káresemény bekövetkeztekor a biztosítás keretén belül nem cseréli refurbra hanem javítja a készüléket? (úkülön kijelző/hátlap stb) Az azért lenne durva mert a hivatalos Apple szervizek ilyet nem csinálnak, azaz ez esetbe nem gári alkatrész kerülne a telefonba ami meg a gyári jótállás elvesztésével jár.
-
kiiso
tag
válasz madarasz92 #128593 üzenetére
Ha olyan hibája lenne hogy nem lehet bekapcsolni, akkor kell az eredeti Apple vagy hivatalos viszonteladói számla, amit ez a webshop biztos nem fog adni.
-
kiiso
tag
válasz Ragnar95 #128729 üzenetére
Ha megvan a magánszemélynek kiállított hivatalos forgalmazói számla, akkor EU-s iPhone szavatosságát lebokszoljuk Apple-lel az ügyfél érdekében.
"Az Apple sosem kér számlát, ez az iStyle hülyesége csak [...]"
Istyle csak akkor kér számlát ha a készülékbe nem lehelhető valami minimális élet, tekintve hogy 6s-en IMEI sincs, szerintem ez nem egy ördögtől való elvárás. -
kiiso
tag
Szia, amennyiben a készülék EU-n belül lett vásárolva és megvan a nem cégre szóló, Apple vagy hivatalos Apple reseller számla akkor menni fog a szavatosság! (valószínűleg csere lesz, nem javítás) Add le bátran bármelyik iSTYLE-ban, előtte készíts biztonsági mentést és gondoskodj az ideglenes cserekészülékről.
-
kiiso
tag
válasz Ricsxx #130154 üzenetére
Nézd meg hogy benne van-e: iPhone 5 akkumulátorcsere-program
-
kiiso
tag
válasz Milgram1 #130633 üzenetére
Ha megvan az eredeti Apple vagy hivatalos viszonteladói számla akkor lehet szavatosságot intézni, szervizek itt. Nézd meg a lightning csatlakozót a telefonon hogy nem-e koszos belül, gyakran a zsebpiszok miatt nem lehet rendesen tölteni.
[ Szerkesztve ]
-
kiiso
tag
Elindult itthon a sérült, törött iPhone-kijelzők hivatalos cseréje.
"Az iPhone-ok kijelzőcseréjét az Apple külföldi szervizbázisán végzik, így ezt a szolgáltatást 1-2 hét átfutási idővel tudjuk vállalni. Amennyiben az Apple egyéb hibát is felfedez a javításra leadott készüléken, árajánlatot adunk a további szervizelési költségekre."[ Szerkesztve ]
-
kiiso
tag
válasz szekfizsolt #132877 üzenetére
iPad 2-re adták ki újra, régebbi iPhoneokra még nem.
-
kiiso
tag
válasz Viktor0610 #132971 üzenetére
Westend?
-
kiiso
tag
válasz kiszi07 #133290 üzenetére
A gyártói 1 év garancia amit a világon bárhol érvényesíthetsz, nem indul újra, ellenben a magyar törvények szerinti jótállás csere esetén újraindul. Ennek itthoni érvényesítéséhez kell az eredeti számla (jelen esetben Tmobile) és a cserét végző Apple szerviz partner jegyzőkönyve.
-
kiiso
tag
válasz petertoth10 #133423 üzenetére
-
kiiso
tag
válasz petertoth10 #133427 üzenetére
Mi a kérdés?
-
kiiso
tag
válasz jubilleum #133471 üzenetére
Újraindulásokra először ezt nézném meg, hátha benne van.
Kék képernyő már komolyabb gondokat sejtet. -
kiiso
tag
válasz hunited88 #133605 üzenetére
Röviden: nem. Hosszabban: ezt olvasd el.
-
kiiso
tag
válasz Romvr #134399 üzenetére
Jelentkezz ki az iMessageből (iMessage> Küldés és fogadás> Apple ID> Kijelentkezés) és FaceTime-ból minden eszközödön (iPhone iPad Mac), kapcsold is ki az iMessage-t és FaceTime-ot, nyomj egy hard resetet az iPhoneon majd jelentkezz vissza a szolgáltatásokba.
[ Szerkesztve ]
-
kiiso
tag
válasz -Ben- #140499 üzenetére
Nézz meg több SE-t, picivel nagyobb a gombok holtjátéka mint 4/6nak. A szervizpartnerek a gyártó utasításai szerint javítanak, attól eltérni nem áll módjukban, ugyanakkor fontos tudni hogy kifejezetten érdekük a javítás vagy csere. Ha nem vagy elégedett, élj EU-s jogoddal, állj el a vásárlástól 14 napon belül és válassz 6/6s-t, azokon feszesebbek a gombok.
-
kiiso
tag
válasz B-L-A-C-K #140508 üzenetére
"panaszkönyv, ha utána se megy fogyasztóvédelem."
Nem is értem, olyan ügyben panaszt tenni abszolút logikátlan amit nem a szervizpartner bírál el. Ahogy fentebb is írtam, a szervizpartnerek közvetlen érdeke a javítás vagy csere. Panaszt a vásárlás helyén vagy a gyártónál érdemes tenni, vagy el lehet állni a webes vásárlástó 14 napon belül ha a fogyasztó nem elégedett a termékkel.
[ Szerkesztve ]
-
kiiso
tag
válasz -Ben- #140575 üzenetére
Jajjmár behergelitek itt egymást és mindjárt kitaláljátok hogy a T használt telefont adott el...
iOS 8 óta a 32GB vagy nagyobb tárhelyes iOS eszközökre elő van telepítve a iMovie, GarageBand, Pages, Numbers, Keynote, iTunes U, a 16GB-osokra pedig ingyen letölthető.
Előfordul hogy ha van egy Apple ID ami már lett régebben is más eszközzel használva akkor bug miatt nem adja meg ingyen az Appstore a fenti appeket. Töröld az appeket, lépj ki az ID-bó, majd vissza, Appstore/Megvásároltak között keresd meg és töltsd le ami kell.
Ha így sem adja meg ingyen, Apple Support: 0680 983 435, hozzárendelik az ID-dhez az ingyenes alkalmazásokat.[ Szerkesztve ]
-
kiiso
tag
válasz #03372544 #140579 üzenetére
"Ha így sem adja meg ingyen, Apple Support: 0680 983 435, hozzárendelik az ID-dhez az ingyenes alkalmazásokat."
zetape7
Az írtad neten rendelted T-től. Volt fólia a dobozon? Ha ennyire nem vagy megelégedve, miért nem állsz el a vásárlástól?!Tibee86
Igen, ezt gondolom hogy ilyet nem csinálnak, mert Apple úgyis visszaveszi.
Amúgy nagyon egyszerű kideríteni: Apple support felhív, sorozatszám bediktál és megmondják hogy mikor volt először aktiválva.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- E-roller topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- foobar2000
- Videós, mozgóképes topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Aliexpress tapasztalatok
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone SE 2022 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Teljesen új Xiaomi 13T Pro 12/512GB DS (5G) Black eladó (bontatlan+garancia)
- FÜGGETLEN! Samsung Galaxy A52 128GB 4GB RAM SM-A525F / DS Black / 4G DualSIM /
- iPhone 15 / 0 perces / Black / 128 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest