- Gaming notebook topik
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
Hirdetés
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
boxmaci
csendes tag
PC-n FSR 3-at használók közül tesztelte már valaki 60 FPS alatt, mondjuk 30 vagy 40 FPS-el, ha igen mit tud?
[ Szerkesztve ]
-
Hun'reeth
őstag
A probléma a támogatottsággal van, pl. most jött ki a Horizon: Forbidden West PC-re és mi van benne? FSR2.2
Tessék szíves AMD odafigyelni a támogatásra mert anélkül ló....szerszámot nem ér bármit is csináltok!''Öregember nem gyorsvonat!''
-
Kansas
addikt
Szerinted miért vannak támogatva FSR által az NVidia és Intel kártyák? Miért választják le a framegen-t az upscalerről? Erős a gyanúm, hogy pont azért, hogy minél több játékba implementálják, semmiképp sem jófejségből.
Már csak az kell, hogy tényleg felérjen a DLSS nyakára minőségben...Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Dragon3000
veterán
-
mepet
addikt
Kimaradt a cikkbol a tudastar link, igy sajnos nem tudjuk meg, mi az az FidelityFX Super Resolution.
-
Kansas
addikt
Nem lehet minden cikket funkcionális analfabétáknak írni, Ádámtól/Évától kezdeni...
Vagy a PH! keresőjét használod, vagy Gugli cimbit, garantált a kielégülés...[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
mepet
addikt
-
Kansas
addikt
Semmi gond, járj utána!
Minden le van írva... valahol.Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
RetepNyaraB
veterán
Na ehhez képest pont kevés játékban van egyáltalán és ahol igen, ott is elavult verziók. Még az Alan Wake 2 jellegű húzónevekben sincs fsr3 (ha jól emlékszem).
"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
blountex
senior tag
Ahhoz képest, hogy már 2022 decemberében FSR 3-al reklámozták a 7xxx sorozatú kártyákat és most 2024 márciusában is alig van olyan játék ami támogatja.
Év végén, vagy nem sokra rá jön a következő generáció ahol is már FSR-ből is újabb gennek kellene lennie, ami megint majd kitudja mikor fog elterjedni. Lényeg, hogy a marketing meg legyen -
PuMbA
titán
Gondolom mindenki tudta, hogy jön a 3.1, mert az AMD-vel kapcsolatban voltak Majdnem felesleges belerakni a 3-at egy játékba, ha pár hónap múlva rakhatod be a könnyebben debugolható és beépíthető, valamint sokkal jobb képminőségű 3.1-et.
Fejlesztői vélemények alapján az FSR3-at több munka volt beintegrálni egy játékba, mint a DLSS 3.5-öt. Az, hogy valami open-source nem jelent automatikusan örömöt és boldogságot. Az open-source kódot is jól meg kell írni és dokumentálni.
[ Szerkesztve ]
-
Kansas
addikt
válasz RetepNyaraB #9 üzenetére
Gondolom ezért kepesztenek annyira, hogy legyen - különben mi a francért érné meg nekik az NVidia usereknek kedvezni?
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
julius666
addikt
Szerinted miért vannak támogatva FSR által az NVidia és Intel kártyák?
Ez egy rohadt jó kérdés. Szerintem egyszerűen totál fejetlenség van az AMD-nél, lemaradtak jóformán minden téren (legalábbis a konzumer piacon nagyon, de az AI terén is) mint a borravaló és össze-vissza szerencsétlenkednek.
Erős a gyanúm, hogy pont azért, hogy minél több játékba implementálják, semmiképp sem jófejségből.
Az megvan, hogy itt most egy szűkülő célpiacról beszélünk, mert ennek az egésznek csak a 4000-es széria előtti zöld kártyákon van értelme? A játékosok is felemásan állnak a képgeneráláshoz, tehát a zöld userek közül se használná mindenki. A másik oldalon a fejlesztőknek meg extra macera ezzel foglalkozni. Ha más nem azért, mert extra hibalehetőségeket, problémákat hoz be a DLSS és az FSR egyszerre történő futtatása. Biztos lesznek játékok ahol best effort jelleggel hozzáadják majd ezt a vegyes felskálázást, meg lesznek modok, de én teljesen megértem, ha egy fejlesztő cég nem akar ilyennel szarakodni. Sokan tuti nem fognak (lehet én se tenném a helyükben).
Szóval persze jófejség amit csinál az AMD, de üzleti szempontból nekem kívülről nagyon úgy tűnik, 0 értelme van. Egyedül annak lenne értelme a szempontjukból, ha sikerülne beszuszakolni az egész felskálázás sztorit a standardokba (DX, Vulkan) és annak a támogatása terjedne a játékokban, akkor ugyanis mindegy, hogy éppen milyen kártya van alatta. (Vagyis hát minőség/teljesítmény szempontjából nem, de az azért kevésbé húsbavágó már játékosként, mint ha zöld kártya nélkül nincs egyáltalán)
[ Szerkesztve ]
-
Kansas
addikt
válasz Dragon3000 #14 üzenetére
Pontosan.
Ha a DLSS menne nem-NV kártyákon, sehova se integrálnák az XeSS-t vagy az FSR-t, így viszont a nagyobb játékfejlesztőknek megéri, mert az potenciális extra 20-25% piac, amiért adott esetben már megtérülhet az extra energiabefektetés.#13julius666: ja, én is rühellem a felskálázókat, kb. az egyetlen játék ahol bekapcsolom az FSR-t az a Cities: Skylines 2, a képgenerálást pedig sehol, és a jövőben sem tervezem.
"csak a 4000-es széria előtti zöld kártyákon"
Csaaaak? Az az embereknél levő NV kártyák kb. 80%-a... sokan még az RTX-ekig se jutottak el, hanem pl. GTX970/1060/1650/1660-on tolják... a Steam Survey szerint(már amennyit az számít) az összes VGA nem egész 13%-a az RTX4xxx széria, és ebben benne vannak a laptop GPU-k is, azok nélkül 10% sincs...
És persze, szűkül a réteg, de mire érdemben eltűnik, kijön még 4-5 generáció és 2-3 főverzió a skálázókból, de talán DirectX-ből is legalább egy. Sejtésem szerint, persze...[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs