- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- Milyen SSD-t vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Notebook hibák
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
Aktív témák
-
-
venember83
nagyúr
válasz pityaa23 #40247 üzenetére
De még hogy meg is osztod velünk, hogy informatikus vagy... Remélhetőleg nem te fogsz programokat tervezni életmentő egészségügyi eszközökhöz, és bankok informatikai rendszerébe se fogsz belemászni.
Azér' nem éppen semmi, hogy a Nobby Nic guminak milyen ára van, az ember feltesz két ilyet egy viszonylag gyengébb montira, és megduplázza a gép értékét.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz Marchello13 #40292 üzenetére
Váltóbeállításra gyanakszok.
-
venember83
nagyúr
válasz 04ahgy #40297 üzenetére
XC sima cross country gép, igazi mindenes, mászásra ennél jobb nincs, de nagyon hosszú távra és lejtőzésre messze nem a legmegfelelőbb. Általában merevfarú gépekről van szó elől nyolc vagy tíz centi rugóúttal.
XC bringák kényelmesebbik változata a maraton bringák, hátsó telóval, ezekkel már hosszabb távon is kényelmesebb a bringázás, és a lejtőzés is nagyobb élvezet.
Outi - országúti bringa, régen versenybringa megnevezéssel illették. Gondolom, tudod, milyen bringákról van szó.
Egyéb kérdés?
-
venember83
nagyúr
válasz 04ahgy #40309 üzenetére
Igen, triál a kis könnyű, erős, általában teleszkóp és ülés nélküli, kis átlépőmagassággal rendelkező bringa. Legelterjedtebb triál váz Magyarországon tán a Magellan Tucana, ez mondjuk a Pro változat, erre nem is lehet nyerget tenni.
Nem arról van szó, hogy nem lehet megtenni akár kétszáz kilométer fölötti utat XC géppel, mert meg lehet. Csak épp a rugóstag nagyon sokat emel a komforton, aki meg nem versenyzik, hosszabb távokat akar menni, szeret lefele száguldozni terepen, és pénze is van rá, annak megfelelőbb egy össztelós gép.
Dirt a porban ugrálgatós: [link]. Jó merev váz, erős teló és kerekek kellenek hozzá, meg ugye itt is fontos a kis átlépőmagasság. Általában ezek merevfarú gépek.
A dirt és a DH keveréke meg a 4X (four cross): [link]. Négyen egy DH-szerű pályán, nagyon izgalmas. Itt változó, sokan mennek merevfarúval, mások meg össztelós géppel.
ludsimon: Szerintem neked jobb lenne a Merida Carbon, tudod, az könnyebb. Ezek az Y-vázak nekem se tetszenek. Túl sok anyag van benne, meg vitorla benyomását kelti ebben a színben. Általában kedvelem a Speci cuccokat, de ez nem gyerebe. Pedig látszik, hogy szépen fel lett újítva és jó cucc.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
Egy kis emlékezés, páran tán ismertétek.
Ez a mondat kifejezetten furán hangzik így július ötödike után: "A freeride-ban elrettentettek azok a méretek, amiket be kellett volna vállalnom ahhoz, hogy tartsam a szintet. Úgy tűnt, hogy nem ez a hosszú élet titka."
-
venember83
nagyúr
válasz KaraDani #40327 üzenetére
Nem, van benne bőven narancs, és az alsócső alsó részén van egy fluoreszkáló Cube logó. Valamelyik este vettem észre, nem csúnya, igaz, kb. senki nem látja vagy veszi észre a tulajon kívül, de kit érdekel.
Az az Exquisite engem is érdekelne, hangzás alapján nem rossz, bár fura lehet a cross vázon a combos Reba.
-
venember83
nagyúr
válasz proximus #40344 üzenetére
Nem, a rózsába kap bele a csavar, amelyet a stucnin keresztül vezetsz át, és ez a csavar a rózsán keresztül húzza össze az egész teló-alsó csapágy-váz-felső csapágy-távtartó-stucni részt. Nem szabad mellőzni a rózsát, ha ugyanarról az alkatrészről beszélünk.
Amúgy nálam a teló cseréjekor mindig megvolt szinte az 1 kg különbség, Manitou Axel - SID Team - Dart 2 - Manitou R7 Platinum.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz proximus #40347 üzenetére
Nem fogod tudni úgy megszorítani a stucni oldalsó csavarját/csavarjait, hogy az biztonságos megfogja a telót, mivel tervezésből adódóan annak az 1-2 csavarnak csak az a feladata, hogy oldalirányban rögzítse a stucnit a villanyakra. Én nem kísérleteznék a rózsa kihagyásával. Eddig csak poros rózsával találkoztam, rozsdással nem, persze lehet, hogy azért, mert valamilyen kezelt acélból készült vagy szerencsém volt vagy fene tudja. Különben meg a rózsát magát, illetve a villanyakat nem látod, ne csinálj abból problémát, hogy kozmetikailag nincsenek a legszebb állapotban, amíg ellátják a tervezett feladatukat.
-
venember83
nagyúr
válasz proximus #40350 üzenetére
Minimálisan hagyhatsz többet, de ha csak 2-3 milliméterrel volt rövidebb, mint a stucni felső része, akkor annyi még belefér.
Mivel elég masszív darab a villanyak, vághatod vasfűrésszel, de tán még flexszel is, nem áll fenn az átmérőváltozás veszélye.
Xantomas: Eddig nincsenek rossz tapasztalatok a bts cuccokkal, legalábbis aggyal, kormánycsapággyal, van pár ismerősnek ilyesmi. Mondjuk szerintem elég fura, hogy nem zárták le a fejcső belső részét, de ők tudják. Amúgy nekem is sokkal szebben forog most az ipari csapágyas Syncros kormánycsapággyal a kormány, mint tette azt a régi, normál golyós Ritchey kormánycsapággyal.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz golyani #40367 üzenetére
Igen, megjelent egy használt 2007-es R7 Platinum SPV a piactéren, megfizethető árban, tíz centis rugóúttal, nem hagyhattam ki. Eddig nagyon elégedett vagyok vele. Te milyen értékekre fújod a légkamrákat a telódban? Sajnos ehhez a telóhoz nem találtam semmilyen használati utasítást ezen a cikken kívül, pedig jó lenne tudni, mit hol lehet rajta állítani...
[ Szerkesztve ]
-
-
venember83
nagyúr
válasz amargo #40393 üzenetére
Ezért nagyon jók pl. a nyílt Merida edzőtáborok. Naponta annyit tanulhat az ember, mint különben hetek vagy inkább hónapok alatt. Jövő nyáron jó lenne egy ilyet kipróbálni.
-
venember83
nagyúr
válasz amargo #40400 üzenetére
Nekik is beépített motor volt a bringájukban, mint vélhetően Cancellara sporttársnak? Igen, tudom, nagyon komoly csapat a Cube Csömör, legalábbis magyarországi szinten, meg néha szégyellem is magam, hogy ilyen kutyaütő létemre Cube bringán ülök, tudás alapján valami alap Aliviós bringa is kiszolgálna.
Gondolom, hogy az egyik alak Dirtyz a CST csapatban, de annyira nem vagyok ügyes, hogy a másikat is megtaláljam.
Folyadék: ma 2 óra 40 perc aszfaltozás alatt elment két normál kulacsnyi víz.
Ariadne: Igen, van csoport kezdőknek, haladóknak és profiknak is. Legalábbis ilyesmit olvastam tavaly a Merida edzőtábor kapcsán.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
A vegyes csapat se rossz ötlet amúgy, úgy kisebb a konkurencia.
Xantomas: De vicces itt valaki. Nem szólózol, elvileg rajtad kívül vagyunk négyen, szigorúan ábécésorrendben: amargo, Kara91, KaraDani, venember83. A hatodik tag kiléte kérdéses ludsimon határozatlansága okán, legalábbis eddig én így vettem ki a hozzászólásokból. Tamoo is jönne hatodiknak, talán. Amúgy lehet menni öten is, akár négyen is, bár utóbbi esetben jelentősen leredukálódik a pihenéssel tölthető idő, ha 2-3 köröket tölt kint mindenki. Öt személy alá semmiképp ne menjünk, ha már 4-6 fős csapatról van szó.
Dirtyz: Mit köszönsz? Csak az igazat mondtam.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
-
venember83
nagyúr
válasz Ariadne #40485 üzenetére
Kinek mennyi a kis és mennyi a sok. Számomra a szólóhoz vagy a duóhoz kellene sok kitartás, sok fős csapatban inkább buli az egész. Persze attól még a kirótt köröket le kell tekerni, de van elég pihenő, lehet beszélgetni, szórakozni, enni ezt-azt, egyes elvetemültebb emberek még söröznek is két váltás között.
-
venember83
nagyúr
válasz ludsimon #40493 üzenetére
Ha hatan vagyunk, akkor számításaim szerint hatezer ft a nevezési díj. Ezen kívül kell kaja, innivaló. Mivel Bp-en laksz, nem kell vonatozz, buszozz stb., szállítás se kerül pénzbe. De végül is a te dolgod, csak jó lenne tudnunk, hogy merről mennyi, hányan vagyunk, úgy szervezzünk csapatot. Én amúgy benne vagyok abban is, hogy öten legyünk, de ez alá már nem szívesen mennék.
Szvsz KaraDani lassan nevezhetne, mint csapatkapitány, csak ugye oda név is kellene.
-
venember83
nagyúr
Holnapi program: Vigyázó gerinctúra. Végre terep.
-
venember83
nagyúr
válasz venember83 #40624 üzenetére
No, először virtuálisan felpofozom magam, nagyon durva állapotban van/volt a talaj a túra útvonalán, ezért elég nyögvenyelős lett volna a teljesítése, csomó helyre a sár miatt csak tolva lehetett feljutni, a víz csomó ösvényt és erdészeti utat elmosott. De a természet nem is akarta, hogy ma ezt a túrát teljesítsük, ennek jelét is adta jégesővel, kemény villám- és mennydörgés performansszal, jó órát ültünk az erdőben, mert nem mertünk kimenni a magasabban fekvő tisztásra, ezzel el is telt az idő, és nagyon estébe nyúlt volna a túra saras körülmények közti teljesítése, így a hetvenhárom kilométerből hatvan lett, a szint is kb. ilyen arányban lett teljesítve. Amíg mentünk, addig nagyon jó volt a terep, lehetett élvezni a bringázást, a nyugodt természetet, napsütést. A bringázás élvezetéhez pedig hozzájárul a kormány-tárcsafék-teló-nobby miklós quartett, jelesre vizsgáztak.
Ennyi. Most meg megyek a fürdőkádba, ha nem jelentkeznék ma, akkor bizony ott éjszakázok.
-
venember83
nagyúr
válasz raczger #40708 üzenetére
Azért remélem, hogy semmi komoly, és nem kell kihagynod se a Bükk maratont se a csillebérci bulit. Vagy nem is tervezted az ezeken való részvételt?
Ariadne: Lássuk csak. Most én vittem fényképezőgépet, de a túra második része lett volna érdekes, a gerincen való tekerés, az viszont eső és sár és időhiány miatt elmaradt. Általában erdei utakon megyünk, legtöbbször azokon, amelyeket az erdészek is használnak, de olyan is van, hogy rögtönözni kell két kijelölt ösvény között, hogy a kívánt célhoz érjünk. Ezekkel az utakkal nincs is baj, általában, csak néha traktorral meg munkagépekkel járnak rajtuk, akkor meg elég durva tud lenni merevfarúval, főleg mert a széles kerekek által kivájt mélyedés elég kevés mozgásteret engedélyez, pattogó hátsókerékkel meg igazán élmény bűvészkedni. Szűk ösvények ritkán vannak itt a Nyugati Kárpátokban, inkább a magasabb és kevésbé barátságos Déli és Keleti Kárpátokban vannak ilyenek, főleg a Déliben.
-
-
venember83
nagyúr
válasz peugeotmate #40799 üzenetére
Lánccsere alkalmával javasolt azt is cserélni, egy tisztogatás után még simán használható.
-
venember83
nagyúr
Mik a hátrányai a mért pulzusadatok analóg jelátvitelének? Több analóg egység bezavarhatja egymást, nem a saját mellpánt által mért értékeket mutatja ki ilyenkor a pulzusmérő kijelzője? Esetleg jobban megzavarják a magas feszültségű villanyvezetékek?Egy Sigma Onyx Fit és egy Sigma PC15 közül kellene választanom, legjelentősebb különbség köztük pedig a jelátvitelben van. A PC15 mellett szól, hogy az Onyx Fit másfélszer annyiba kerül, cserébe viszont utóbbi digitális jelátvitelt alkalmaz. Vélemények, tapasztalatok?
-
venember83
nagyúr
válasz amargo #40802 üzenetére
Arra nem találtam információt, hogy az Onyx órák ezt az STS rendszert használnák-e, mivel nem emelik ki a Sigma oldalán, gondolom, hogy sajnos nem... Mindenesetre normál pulzusmérős Sigma számítógép nem jöhet szóba az ár miatt, 20k forintnál többet semmiképp se költenék a cuccra, így marad a pulzusmérős óra, aztán később egy egyszerűbb, esetleg magasságmérővel rendelkező biciklis számítógép.
Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Gyúrósok ide!
- PlayStation 5
- Politika
- Nézzük élőben az este folyamán érkező Xbox Games Showcase 2024-et!
- XGS24 - Ilyen lesz a South of Midnight
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- Futás, futópályák
- Formula-1
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen