- Mini-ITX
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Tényleg jön a The Thing: Remastered
gp Egyelőre nem kaptunk megjelenési dátumot, de elvileg még idén megkapjuk az új változatot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
Aktív témák
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz venember83 #5815 üzenetére
1:1 arányú bovdenhúzású az 5.0, ezért 1:1-es arányú váltó kell hozzá. Pl az X-9-es.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Azazello- #5829 üzenetére
A Viper nem egy ismert cég egyelőre, leginkább EuroBike-okon voltak felfedezhetők a kontinens lakói számára. 2006-ban alapították a céget Angliában, és elég rendesen belehúztak, egész jó gépeket készítenek közepesen erős árszínvonalon. A linkelt váz nagyon szép, és mindenképpen kurikózumnak számít a hátsó háromszög kialakítása miatt, ellenben túl sok tapasztalat még nem olvasható róla. Egyébként eléggé hasonlít a Cad Scalpel-re, ott is a karbon láncvilla vékony profilja biztosítja a váz mozgását. Csakhogy a 2008-as Scalpeleket a Cannondale visszahívta, mert sorban törtek el. Ehhez hozzávéve a 200k-s árát, én azt mondom, hogy ennyi pénzért sokkal jobb vázat is találhatsz magadnak, amelynek esetleg nincsenek a Scalpelhez hasonló gyerekbetegségei. Hogy konstruktív legyek, és rendkívül szubjektív: én ŐT venném.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Ariadne #5886 üzenetére
Köszi!
A bringa súlypontja valóban elég alacsonyan van már a 20"-os kerekek tengelyvonala miatt is, ám ehhez képest a rider meglehetősen magasan ül, úgyhogy több mint érdekes a gép irányítása szűk kanyarokban.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
nagyúr
válasz Ariadne #5900 üzenetére
XT-hez mien átalakító kell Manitoura?
Nekem Hayes Mag HD-m van 203-as Saint tárcsákkal, piros EBC pofákkal, és brutális az ereje, emellett nagyon jól adagolható, egyujjas, kényelmes, karbantartás szempontjából totál igénytelen.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
nagyúr
válasz Pinya007 #5904 üzenetére
Nagyon masszív kis gép, mondhatni meglepően masszív. A jövő havi számban jelenik meg. Az agyváltó speciel nem nagyon működött, néha váltott, néha nem. Nem szériahiba, mert egy barátnőm bringáján ugyanilyen T3-as Sram van, és kifogástalan. Illetve no, hát vált. Megvallom őszintén, én még a Rohloffon kívül épkézláb agyváltót nem láttam - pedig mentem szinte mindegyik kapható példánnyal - de azt is szokni kell, és hát az XTR-Saint párosom után nem estem attól sem hanyatt.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Ariadne #5907 üzenetére
A Manitou villák általában PM-es konzollal készülnek és az új XT-k is PM-esek. Lásd ezt a helyes kis 775-öst.
Ne tévesszen meg, hogy pluszban rá van téve egy PM-IS adapter, így árulják. Ha IS villád van fenthagyod, ha PM-es, akkor leszeded.
Nem árt neki, mivel legfeljebb állóra lehet fékezni a kerekeket, tovább nem. Egy erősebb fék kisebb fékkar-húzásra nagyobb fékerőt biztosít, de ez nem ró többlet terhet a villára. A nagyobb tárcsa azért terheli jobban a villát, mert a tengelytől és a papucstól távolabb ébred erő a fékezéskor.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz tr00p3r #5908 üzenetére
Képről nehéz lenne megmondani, hogy mien állapotban van és hogy mozog, de az tény, hogy egy generál igen olcsó egy új villához képest. Azt neked kell tudnod, hogy miben nem felel meg neked a Judy, kinőtted-e tudásban, bármiben. Mondjuk nem egy mai konstrukció, nem tudom mennyit volt használva, de 5 év felett sokszor előjönnek anyaghibák a ciklikus kifáradásból eredően, főleg papucsok, fékhíd környékén.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Azazello- #5936 üzenetére
Najahh, de az SC gyönyörű! Mármint a Sánta Grúz. 1 centi nem oszt, nem szoroz, a geometriát nem rontja el, emiatt ne aggódj! Egyébként sem a teló útja számít, hanem a beépítési magassága.
Gratula a bicajhoz, és azonnal tolj képeket, ha a kezed közé kaparintod, meg werkfilmet az építésről, majd portfóliót a kész gépről, mint Krinya!
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Elöl a legkisebb tányérra, hátul a legkisebb fogaskerékre tedd a láncot, majd akkorára hagyd a láncot, hogy a hátsó váltót minimálisan, néhány fokban megfeszítse, és ne lógjon.
Tehát ne így nézzen ki:
Hanem így:
Azt is csinálhatod, hogy elöl-hátul a legnagyobb tányérra és fogaskerékre teszed a láncot, a váltó kihagyásával, és ehhez adsz 2 komplett szemet az alábbi képek szerint:
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz tr00p3r #5962 üzenetére
Az nagyon sok nak tűnik, általában 110-145 mm az átlagos homlokcső hossz. Hogy a 17-es nyakú villa jó lesz-e, úgy tudod kideríteni, hogy megméred a fejcső hosszát, hozzáadod a csapágycsészéket (integrált fejcsapi esetében ez ugye minimális), és a kormányszár befogójának magasságát a fogási pontig, ezek összegének kell nagyobbnak lennie, mint 17 centi.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Többféle jó megoldás létezik, van olyan is, ami papíron meghatározza a megdott paraméterek alapján a lánc ideális hosszát.
Ebből a képletből a lánc hossza inchben: L = 2 (16.375) + 42/4 + 32/4 + 1Némiképp pontosabb számítás fogszám szerint:
Ahol
L = lánchossz inchben
C = láncvillahossz inchben
F = nagytányér fogszáma
R = legnagyobb fogaskerék fogszámaSanyixXx keresett pont ien alkatrészt, majd biztos megírja, hogy talált-e végül.
Nem árt neki a homokfuvás, hacsak nem vmi extra light csöves gramm-csoda.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz tr00p3r #5970 üzenetére
Ez függ a stucni kialakításától is. Ha a villa nyakát 2 csavar fogja, akkor a nyaknak minimum a felső csavar 3/4-éig kell érnie, hogy biztosan fogja a stucni. Kb. jónak tűnik egyébként.
75-80 kg-hoz teljesen jó lesz a SID. Legalábbis a súly miatt nem kell aggódnod. Haver 100 kiló és 3 éve nyúzza gond nélkül.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz tr00p3r #5972 üzenetére
Integrated Handlebar, Integrated stem/bar, stem-bar, és hasonló néven tudsz rájuk keresni. Főként outikon terjedet el ez a technológia, de MTB-re is kapható carbon integrált kormány.
Token gyárt iesmiket azok közül, amik itthon is elérhetők, de te szeretsz eBay-ről rendelni, úgyhogy tessék.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Azazello- #5980 üzenetére
FOX villáknál a betűjelek az állítási lehetőségeket jelölik. RL: Rebound, Lockout, RLC: Rebound, Lockout, Compression. RL-t csak OEM forgalmazzák, tehát komplett bringákból bontva árulják, emiatt már eleve olcsóbban lehet hozzájutni a szerényebb képességei mellett.
RL-en nem tudod szabályozni a lock-out erősségét, RLC-n igen. RL-en nem tudod állítani az alacsony sebességű kompressziót, RLC-n igen. Ezek miatt ugyan az RL picivel könnyebb.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Azazello- #5982 üzenetére
Ha teljesítményorientált versenyző vagy, és megérzed a kis sebességű kompresszió-állítás hiányát, akkor igen. Egyébként szerintem nem.
Ezek valószínűleg valaminek a hosszát jelölik. Bocs, szal mivel kapcsolatban mit jelölnek, és hol láttad?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz becuszabi #6025 üzenetére
Én is így használom. XTR váltókar, normál, Saint hátsóváltó, fordított. Prímán működik, és 3 perc átszokni. Az lehet esetleg zavaró, hogy, ha egy ösvényen csapatsz, ami hirtelen meredek emelkedőbe megy át, akkor több fokozatot csak úgy tudsz visszaváltni, ha egymás után 3-4-szer megrántod a pöckit, ellenben normál esetben 4 fokozat is mehet egy nyomásra. Engem mondjuk ez nem érdekel, mivel, ha nem tudok felmenni lendületből, akkor úgyis tolni kell, a DH40-et nem mászásra specializálták.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Émmá tekertem egyet, igaz csak a konditeremig, meg vissza. Hüvi van, mondhatni.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz tr00p3r #6184 üzenetére
A 310 mm átlagosnak mondható túragépek között is.
(Anno a már linkelt DH gépemnek speciel 500 mm volt a monoblokkház magassága. A kormány a mellemig ért, pedig a 186 centimmel nem vagyok egy kiköpött kertitörpe. )
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz tr00p3r #6216 üzenetére
Sure. Leginkább érzésre, és ízlésre célszerű hangolni a levegős előfeszítést, de az alapadatok az alábbiak szerint alakulnak a villádnál:
<140lb (63kg) alatt 0 PSi
140 - 160lb (63-72kg) 0-5 PSi
160 - 180lb (72-81kg) 5-10PSi
180 - 200lb (81-90kg) 10-15PSi
>200lb (99kg) fölött 15-20PSiHivatalos evolúciós bemutatóról nem tudok, de elképzelhető, hogy vmi lelkes amatőr készített iesmit.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz tr00p3r #6224 üzenetére
Sajnos XC telók terén nem mozgok igazán otthonosan. Ha teszem azt arra lennél kíváncsi, hogy mikor tűnt fel a Boxxereken a WC-t jelölő kis kockás zászlócska, vagy mikor jött be az Electric Red fényezés, akkor már fújnám is.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz tr00p3r #6249 üzenetére
Nem mindegyiken tüntetik fel. A DH40-esem 2006-os. Ez onnan tudható, hogy a 2005-öshöz képest más kialakítású a fékhídja, ellenben a színe ugyanolyan. A 2007-esnek viszont ugyanolyan a fékhídja, viszont más a színe.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Aktív témák
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Futás, futópályák
- Mini-ITX
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- EAFC 24
- Telekom mobilszolgáltatások
- Gyúrósok ide!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- ASUS ROG STRIX Z690-A DDR4 White fehér garanciával
- 1060 6GB, Logitech G PRO X Superlight - Nem használt, hibátlan cuccok eladása brutálisan áron alul.
- DELL OPTIPLEX 3020 SFF PC, i5-4570 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Szép! HP ZBOOK 15 G6 Tervező Vágó Laptop -60% 15,6" i9-9880H 32/512 QUADRO RTX 3000 6GB FHD
- EVGA GeForce FTW3 ULTRA GAMING RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X 384bit videokártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen