- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Computex 2024: léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett (videóval!)
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
Hirdetés
-
Tényleg jön a The Thing: Remastered
gp Egyelőre nem kaptunk megjelenési dátumot, de elvileg még idén megkapjuk az új változatot.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
Aktív témák
-
nagyúr
válasz golyani #12147 üzenetére
SPD-vel nem kell bunnyzni, csak felhúzod a lábad, és jön vele a bringa. Egyébként az SPD akkor old, amikor bizonyos szögnél jobban elfordul a lábad, ergo, ha simán felfelé vagy előre3 és felfelé húzod a pedált, akkor nem old a dokkolás.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz knifemaster #12263 üzenetére
Én speciel 94 kiló vagyok, az első féket egy ujjal meghúzva simán elemeli a hátulját a gép, ha simán ülök a nyeregben. Ettől függetlenül jól adagolható, nyilván ez egy olajos DH féknél mm-eket jelent, amit meg kell szokni. Nem attól lesz egy fék adagolható, hogy hosszú úton jár a fékkar, és nyúlik, mint a takony.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Egy forgáspontos rendszerek érzékenyebbek, így ha nincs spéci tagod (SPV, Propedal, egyéb funkciók), vagy nem állítod be jól a tag kompresszióját, akkor kicsit pogózni fog tekerés közben, amivel értékes energiát vesztesz.
A fejcső nem meredek, csak a földön van a váz. Egyébként nem a teló útja, hanem a beépítési magassága számít ebben az esetben. Ez a két adat persze rendszerint összefügg. A 80 mm-es teló akár még ideális is lehet hozzá.
Így nézett ki a rendőrségi változata. (Ma már nincsenek szolgálatban.)
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
A jelenség kiküszöbölhető egy plusz hátsó forgásponttal, amit a láncvillán helyeznek el. A neve: Horst Link. Csökkenti a lengőkar mozgásából eredő lánchossz-változást, illetve ezáltal a hátsó tengely útja nem félköríves lesz, hanem közelít a föggőlegeshez.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Ha egy köríven mozdul x mm-t a tengely, akkor az függőleges út tekintetében csak y mm lesz, ahol x>y.
Itt megtalálsz elég sok felfüggesztési rendszert, leírással együtt.
Igen, a lánchossz tekintetében a monoblokk körüli forgáspont a legjobb megoldás, mint amilyen a Kona A-n van pl.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Ebből a brigádból a Pillangó magasan a legjobb. Ez a két ucsó elég botrányos. A Gepida-nak kb. papírból van a hátulja, kicsik a forgópontok, olyan, mintha egyfolytában össze akarna roskadni, és nagyon béna RST tag van benne. A másik meg nemtom mi lehet, de igen gagyinak néz ki.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Először is, mert CC/maraton váz. A súly kordában tartása volt fontos, így elég könnyen ki lehet nyírni pár ugrással, ahova elég kevés lenne a 10 centi út is. Emellett levegős tagja van, amit könnyen szét lehet verni, ha durva igénybevételnek teszed ki. Ha emberi áron szeretnél jól tekerhető, strapabíró vázat venni AM felhasználásra, akkor merev farúban érdemes gondolkodnod, ahogy itt többen is javasolták.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Ezek a soft tail vázak, de azok is CC-re lettek tervezve, nem durvulásra.
ha durvulsz, és szükség van pár centi "rugóútra", felteszel egy ballonosabb gumit, mondjuk 2.5-ösben, alacsony nyomáson, és kész. Így persze nem fogsz feltekerni sehova, és CC-zni se nagyon lesz kedved.
Azt kell belátni, hogy vagy nagyon sok pénzért veszel vázat, ami majdnem megfelelő felfelé és durvulni is, vagy erős kompromisszumokat kötsz olyan tekintetben, hogy jól mész vele fölfelé, de vigyázni kell vele lefelé, vagy nehézkesen cammogsz vele a hegyre, de lefelé ütheted-vághatod. Itt kell megtalálni az arany középutat, ami persze nem nagyon létezik, ha fontos a megfizethető ár.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz venember83 #12444 üzenetére
Szerencsére azóta levette azt a piros kormányszárat. Itt megtalálod, AM06-os rajtszámmal.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz rétisün #13200 üzenetére
Az a nyeregvázcső szög, amit a talajhoz képest mérnek. Ha megfigyeled, a középcsapágyház felé lejt a láncvilla, így a nyeregvázcsővel bezárt szöge kisebb, mint a megadott nyeregvázcsőszög.
Persze ezt az adatot össztelósoknál már nem lehet értelmezni.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Boxer001 #13442 üzenetére
A bringán max extra mini hátsó ledeket viselek el (egészen pontosan ebből van kettő a nyeregcsövön, meg kettő a fényvisszaverős hátizsákon) így egyedüli megoldás a fejlámpa volt. Egyébként is jobban szeretem, mert nem csak előre látni vele, plusz, ha városban benézel egy keresztutcába, oldalról is biluxolsz, így az autósok jó eséllyel meglátnak.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Manitou #13451 üzenetére
Nem a fejemen van, hanem a sisakon. A régebbi fejlámpám kicsit zavaró volt, mert nem volt éppen könnyű, eleve az elemek miatt, ami alapból nem tűnik vészesnek, de ha egy fél órás lefelé alatt folyamatosan cibálja a fejed, azért be tud fáradni a nyakad.
Fényerőt nemtom, még nem voltam vele bevetésen, tegnap jött. Hozéé szentem erősebb, ugyanakkor nehezebb, plusz azt nem lehet nagykerből intézni.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
A Hozé féle nagy ólmos akksi 700 gramm, a liion-os 220 gramm, a Sigma 140, az előbbi 3 órát bír full fényerőn, az utóbbiról csak gyári adatom van, szal az mindegy, majd tesztelem, az előbbit 4 órán át kell tölteni, az utóbbinak elég 2.5 (gyári adat szintén), emellett az előbbi kb. 4-szer akkora, súlyra nemtom mennyi lehet.
Hozé lámpa:
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Dirtyz #13463 üzenetére
Nem, nekem Sigma jött most lion akksival, amint írtam is. A csatolt kép Zsee75 megoldását tartalmazza a Lámpa project 1.1 topicból, ami egyébként egy Sigma sisaklámpa rögzítő.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Jancsi #13465 üzenetére
Városban takarékon van, villogó üzemmódban, már persze, ahol van közvilágítás. Erdei ösvényeken mondjuk elég rémálom egy kormányra szerelt lámpa (magában). Nyáron nem egyszer ránk sötétedett az ucsó körben a hegyen, ott nagyon jól jön a fejlámpa, hiszen oda világít, ahova nézel, nem a kerék elé a földre. Ez utóbbi hátránya kanyargós-zúzós lefeléken jön ki, amikor azt látod ugyan, hogy elfogy az út, meg ott az a kocsányos tölgy, de hogy aztán merre hány méter, az passz.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Azazello- #13490 üzenetére
Helyesebben felmegy nem UST-s felnire is, de akkor értelemszerűen kell bele tömlő is. Én is használtam jó ideig UST-s Space-t normál Mavic felnin belsővel, nagyon kellemes volt abból a szempontból, hogy kvázi nem lehetett felütni, kiszúrni, igaz kicsit nehezebb volt így, de hobbi DH-nál ez nem igazán szempont.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Manitou #13694 üzenetére
Dettó. Csak elég nehezen jön össze a beállítása, mivel erősen limiten van a távolság a kompi és a jeladó között. Emiatt kb. a felni alá kell tennem a mágnest, de ott ugye már elég messze esnek a küllők a villa szárától, szal kendácsolni kellett kicsit, hogy működjön az érzékelő, így azonban kicsit instabil a dolog, szal mondjuk egy lépcsőbeugrásnál néha elmozdul, és akkor lehet maszatolni. Szal gondolkodom, hogy inkább vmi spárgás kéne...
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Manitou #13735 üzenetére
Azt már lecseréltem. Karbon kormányból vágtunk alá egy hézagolót. Mondjuk így is érdekes látvány... Valszeg nem ien hosszú villákhoz tervezték a jeladót...
Nem nagyon járok vele városban, a hegyeket, völgyeket szereti. Szerencsére jó helyen lakom, a város érintése nélkül is megközelíthető kvázi az összes környékbeli hegyecske.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
A villádról. Nem sok USD van forgalomban (Shiver DC, SC, Dorado DC, SC, Stratos és néhány Avalanche, stb.), és kíváncsi vagyok, a tiéd mien.
Nekem anno Stratos Superstar 8-asom volt, és imádtam a mozgását.
A 6 évvel ezelőtti konfig:
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Trek vs. Kellys eszmecseréhez: ez kb. olyan, minthogy 3,5 MFt-ért vki inkább megvesz egy fapados Octavia-t, amiben max elektromos ablakemelő és manuális klíma van, de mégiscsak egy Octavia, aztán vki meg inkább megveszi a fullextrás Suzuki Ignist, mert az ár/érték arányban többet ad.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Ha 80 kg fölött vagy, és 200-as tárcsával nyomod, még elöl-hátul átütős agyakkal is cirpelni fog kanyarokban, vagy ha nem teljesen szűz már a tárcsa. Meg lehet szokni, mint DH gépeken a láncvezető kerregését.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
A Sigma barometrikus magasságmérési képességét épp tegnap csekkoltam Szudánból hazafelé. Egy B737-es pilótafülkéjében, 38.000 láb magasan a beállított kabinnyomás a műszerek szerint 2390 méteres magasságnak felel meg. És mit mutatott a Sigma?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Aktív témák
- DELL OPTIPLEX 3020 SFF PC, i5-4570 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Szép! HP ZBOOK 15 G6 Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i9-9880H 32/512 QUADRO RTX 3000 6GB FHD
- EVGA GeForce FTW3 ULTRA GAMING RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X 384bit videokártya
- Laptopok piacvezető áron 1 év garanciával! - nexuslaptop.hu
- Sapphire RX 5500 XT 8GB - ÚJ - eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen