- Apple notebookok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Milyen videókártyát?
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Computex 2024: asgardi ASUS ROG UPS játékosoknak
- Egérpad topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
Aktív témák
-
Dirtyz
őstag
Holnapra kéz és lábtörést mindenkinek Fent találkozunk, aki nem jön, így járt...
Védd a fákat, egyél hódot!
-
Dirtyz
őstag
Na, jóreggelt mindenkinek Nemrég ébredtem itthon.
Jó szarul mentünk , tegnap este még a harmadik helyen voltunk, de éjfélkor, miután az egyik kerékpár kidőlt a sorból (feltekerte a hátsó kerék a karbonkanalas XTR shadow hátsó váltót), úgy döntöttünk, hogy nincs értelme gallyra vágni a többit is ,így gyors sátorbontás, és 3-ra itthon is voltam.
Ha jók az információim, 5:00-kor fel is függesztették a versenyt és az is maradt a végső eredmény.Védd a fákat, egyél hódot!
-
Dirtyz
őstag
Nagy Gratula minden 24 órás résztvevőnek!
Egy kört sem volt semmi teljesíteni ilyen körülmények között, nemhogy egy fél napot.
A rajt utáni ragadós-süppedős dzsuva helyenként gyorsan javult, de voltak szakaszok, amik végig cuppogósak voltak. Isteni sugallatra indulás előtt még bedobtam egy pár sárgumi, talán azért is tűnhetett, hogy rezignáltam fogadom a pálya állapotát. Nameg összel azért van rendesen sár az erdőben, nem volt újdonság...
Az esti esővel egyre járhatatlanabb lett a pálya, bár a sárgumi sokat segített a dolgon.
Én is a korábban említett Panaracer Fire Mud-ot használom, a magas bütykök miatt jobb az öntisztulása ill, a bütyök végegei leérnek a mélyebb sárrétegbe, nem szedi fel a sarat annyira, ha saras is kevésbé tömődik el a villánál.Védd a fákat, egyél hódot!
-
Dirtyz
őstag
Holnap délelőtt mennék egy aszfaltos Paprét-Visegrádot, valakinek kedve? 13:30-ra itthon kell lennem, szóval 9:00 körüli indulás...
KaraDani: köszi a képeket!
Védd a fákat, egyél hódot!
-
Dirtyz
őstag
válasz KaraDani #44295 üzenetére
Na, szégyeld magad..., hétfő délután van !
Az volt az első, hogy kipakoltam a vizes-koszos cuccaimat és be a mosógépbe (amit az asszony indított el, mert én nem tudom hogyan kell )raczger:még kitalálom, este megy privi, de szinte biztos a skanzeni indulás, át visegrádra és vissza a hegyen keresztül
Védd a fákat, egyél hódot!
-
Dirtyz
őstag
-
Dirtyz
őstag
Urak!
Köszi a mai tekerést, kitünő időt sikerült kifognunk. Remélem ludsimon időben hazaértél.
Védd a fákat, egyél hódot!
-
Dirtyz
őstag
-
Dirtyz
őstag
Védd a fákat, egyél hódot!
-
Dirtyz
őstag
válasz Xantomas #44964 üzenetére
Felmegy a 29esre?
Már alig veszem elő a montit, teljes átálltam a cyclocross-ra, meglepően jó, kellemes az irányíthatósága főleg sárban.
Nemrég kérdésként felmerült, hogy a 24 óráson milyen lett volna cyclocross bicajjal menni.., a mi csapatunkban majdnem mindenkinek van, beszéltünk is róla, hogy mindenki hazamegy érte, és azzal megyünk tovább, de aztán elvetettük az ötletet...Védd a fákat, egyél hódot!
-
Dirtyz
őstag
Aha, leköteleznél ha behoznád..., csak nem tudom mikor tudok a Pannónia u. közelében járni, lehet, hogy csak szombaton, akkor vagytok?
Vasárnap megyünk versenyezni, oda már kellene.Védd a fákat, egyél hódot!
-
Dirtyz
őstag
Valaki egy ócsó, és valószínüleg "tiszta forrásból" származó bicajt? [link]
Védd a fákat, egyél hódot!
-
Dirtyz
őstag
Na, tegnap megvolt életem első cyclocross versenye, a Supercross sorozat első állomásán Kazincbarcikán.
amargo kolléga szives közreműködésével a Meme mester által felajánlott lánckerék is eljutott hozzám, mint a crossparipám egyik igen fontos alkatrésze, de élőben, próba közben derült ki, hogy túl nagy a 46-os fogaskerék előre, hiába van hátul 12-27.
Így maradt a barkács megoldás, a régi XT hajtásom, és a rajta levő 44-es nagytányér, de minthogy az már erősen egy cápafogsorra kezdett hajazni, így megfordítottam, most előre néznek a "fogak" és, mivel a láncvonal sem stimmelt (gyk. keresztben ment) átkerült a csillag belső oldalára és hogy tetézzem a káoszt még alá is lett bejlagolva (alátétezve) így már majdhogynem tökéletes volt. Az átdobót a biztonság kedvéért fenthagytam az volt hivatott a láncleesést megakadályozni (müködött!).
Az így átalakított bicajjal álltam rajthoz, ami nem ment túl jó, eléggé beragadtam, az első kör a helyezkedésről, előzgetésről szólt mindezt 190-es pulzuson. A verseny többi része meg a túlélésről
Ahogy sejthető volt, gyors iramú verseny volt, ennek megfelelően a pulzusom végig az egekben, vártam már a kaszást, de túléltem...
A pálya egyik része csiki-csuki volt, folyamatos ritmusváltásokkal, kanyartól kanyarig sprintelgettünk, a másik része, pedig erdős-mezős, dimbes-dombos gyors rész volt. Volt egy szimpla, egy dupla épített akadály, és egy lépcsősor meg egy fahíd (de az tekerhető volt)
Az utolsó kör feléig ment is minden a maga rendjén, de akkor elkezdett a bicaj segge csúszkálni, nem kellett nagy jóstehetség hozzá, hogy kiderüljön a defekt. A cyclocross versenyeken engedélyezett a depo, ahol szerelni lehet, vagy kereket ill. komplett bicajt is cserélni. Nekünk is volt kerekünk meg cserebicajunk, de a mögöttem jövő több mint egy percre volt, így behoztam lapos gumival a technikát.
A célban gratuláltak a többiek, hogy milyen jól mentem (na ezzel nem értettem egyet ), jöttek a mögöttem jövők is, hogy esélyük sem volt..., meg, hogy 3. lettem kategóriában .
Az eredményhirdetésen meg jött a hidegzuhany, nem szólitottak dobogóra.., gyors óvás (szóltunk a rendezőknek) átnézték a körszámláló lapokat és kiderült, hogy rosszul számolták a köreimet, és mégis én lettem a bronzérmes. Sajna, így a dobogófotó lemaradt, de remélem a következő futamra is sikerül valami hasonlót összehoznom.Védd a fákat, egyél hódot!
-
Dirtyz
őstag
Köszi!
A pocsolyamentességnek örültünk, és állíthatom nem hiányzott senkinek , de a elkövetkező fordulókon esélyes, de akár a hó játszhat...
Nem tudom miért így alakultak a cyclocross kerékpárok, de teljesen jól használhatók ilyen körülmények között.[ Szerkesztve ]
Védd a fákat, egyél hódot!
-
Dirtyz
őstag
válasz venember83 #45489 üzenetére
Nem volt nehéz, de már hónapok óta tervben volt, hogy kipróbáljuk. A Supercross sorozat pont kapóra jött. Kb 2 hete járunk Zergével technikázni (le és felszállás), de van még mit fejlődnöm...
Akadályoknál nagyon sokat lehet nyerni (ill. veszteni) a helyes technikával, hogy ne törjön meg a lendületed, hanem lendületvesztés nélkül tudj továbbmenni.Védd a fákat, egyél hódot!
-
Dirtyz
őstag
válasz venember83 #45492 üzenetére
A magyar mezőnyben szerintem senki sem tud bunnyzni, legalább is úgy, hogy előbbre legyen, mintha le és felugrana. Egy jó technikával simán lehet ilyen helyeken is előzni, nekem is sikerült egypárszor, pedig az én stílusom hagy némi kivánnivalót maga után
Védd a fákat, egyél hódot!
-
Dirtyz
őstag
válasz venember83 #45608 üzenetére
Anyagösszetételükben különböznek, a szinteres gyengébben fog egy kicsivel, cserébe tovább bírja, a gyantás (ezt jobban szeretem) pont a fordítottja.
Ugyanazokkal a tárcsákkal használható természetesenVédd a fákat, egyél hódot!
-
Dirtyz
őstag
válasz venember83 #45610 üzenetére
BBB gyantásat, bár most sikerült bevásárolnom 2 párat a szinteresből, tehát a következő olyan lesz. A kék a gyantás a bronz színű a szinteres.
Védd a fákat, egyél hódot!
-
Dirtyz
őstag
válasz KaraDani #45627 üzenetére
Örülök, hogy eljöttél, remélem jól is érezted magad. Egy szavad se legyen, jól jöttél végig, a sört velünk is megejthetted volna, mert bementünk egy krimóba csokit venni , lefelé meg majdnem hibátlanul mész, olyan helyeket simán bevállaltál, ahol én már nem merek lemenni, gratula!
Élőben végigélve, meg a képeket nézve gyönyörű az erdő ilyenkor, az időjárással meg nagy szerencsénk volt, szikrázó napsütés volt végig 12-13C°-al.
Küldtem mail-t!Védd a fákat, egyél hódot!
-
Dirtyz
őstag
Ha jól vettem ki az írásodból ez a bicaj "csak kipróbáláson van nálad", tehát nem vetted meg? Ha nem, ne is tedd..., többet fogsz rákölteni, mintha vennél egy újabb kerékpárt.
A Cube és e között azért van egy kis ugrás.A kérdéseidre:
1: röviden: NEM, bővebben: megkérdeztem az asszonyt, hogy büdös vagyok-e, amikor hazaérek, azt mondta hogy: nem. Azt megkérdezhetem, hogy milyen "bringáspólót" használsz?2: lámpához nem nagyon konyítok, majd jön ludsimon vagy amargó (bocs, ha valakit kihagytam), és Ők felhomályosítanak.
3: a velo.hu nyomtatott változatában volt egy kétoldalas cikk erről, ha megtalálom és a plénumot érdekli, akkor beszkennelem és a köz javára bocsájtom. (természetesen az idevonatkozó szerzői jogokat figyelembe véve). De tömören: hülyeség az egész!
4: már megválaszolták...
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat, egyél hódot!
-
Dirtyz
őstag
válasz venember83 #45818 üzenetére
A bikemag.hu tele van használt görgőkkel, érdemes lenne ott is körbenézned...
Montira 1"-os slicket rakok, úgy használom görgőn, országútin meg marad a "sima" gumi. Nem flancolok ilyen görgőhöz való gumival. Tönkre nem fog menni a szerkezet, és jóval olcsóbban kijövök.Védd a fákat, egyél hódot!
-
Dirtyz
őstag
válasz rétisün #45832 üzenetére
A cyclocross bringára szeretnék valami "normális kart venni. Gyárilag egy FSA Omega hajtás van rajta, de az nehéz, ellenben nyeklik-nyaklik, nem a merevség bajnoka. Most, versenyekre egy XT FC-M760-as van fent egy darab 38-as tányérral, de ez országútra kevés...
Ha lenne egy 52-39-em, az lenne ám az e öröm, e bodottáVédd a fákat, egyél hódot!
-
Dirtyz
őstag
Na, tegnap megvolt a Supercross sorozat második, ózdi fordulója is. Gyönyörű, már-már nyári idő volt, a helyszin foci"stadion" és környéke. Az előző fordulóhoz képes jóval több induló és több néző volt kint. Nekünk 6 kör volt a penzum, ami nagyjából 18 km lett. A pálya jóval technikásabb és nehezebb is lett, mint az előző. Volt két lépcsősor (ami már igencsak rosszul esett az utolsó körökben), két letörés (legalább is crossbicajjal annak tűnt), sok-sok csikicsuki, meg két nem magas (2m.) de igen meredek emelkedő. Szokásos szar rajtom után kellett átverekednem magam a mezőnyön. Első kör végén kategória ötödik helyén haladtam, az első-második kb 50m. előnnyel, utánuk mi hárman 10 méteres közökkel. A második körre sikerült feljönnöm a harmadik helyre, amikoris kb. 12km/h-val nekimentem egy fának (hülye fa), így megint az 5. voltam, de most vagy 50 méter hátránnyal. Ezt a hátrány az 5. kör végére sikerült ledolgoznom, de közben aki eddig a 2. helyen tekert visszaesett a középmezőnybe, így a negyedik helyen voltam. Fél kört pihentem a többieken, 2. helyen a csapattársam, de Ő már nagyon kivolt, láttam rajta, a harmadik (közvetlenül előttem) jó erőben volt, síkon mindig elment 4-5 méterre, de a technikás részek nem mentek neki. Egy lépcsősor előtt támadtam, kielőztem mindkettőt, majd a utána 25 méterrel volt egy szűk rész, ahol én már 5 méter előnnyel fordultam, ők még kicsit feltartották egymást. Innen ing-gatya menés a célig, ami még vagy 1500 méterre volt, tele csiki-csukival. Itt 190 alatt nem volt a pulzusom , de kibírtam. Kb 10 méterrel bejöttem másodiknak, csapattársam sajnos teljesen elkészült negyedik lett. Innen is köszönöm Neki a buzdítást, segítséget
Védd a fákat, egyél hódot!
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen