- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Dell notebook topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen alaplapot vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
Aktív témák
-
rootkiller
őstag
válasz Manitou #11245 üzenetére
Most őszintén! Lehet valamire panasz, ami speckó és felső kategóriás??
A viccet félretéve: nekem voltak Specialized Fast Trak Pro 2.0 gumijaim, amivel vegyes érzelmeim voltak. Egyrészt az a 2.0 inkább 2.2 volt, szóval nekem valahogy nagyon vastag, véleményem szerint ebben a méretben inkább 4X-re jóó az a gumi, nem XC-re. Ólcsón jutottam hozzá, mentem vele pár maratont, és ugyanannyiért el is passzoltam egy dirt/4X beállítottságú havernak, aki azóta se fizette ki, szal megszívtam.
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz Manitou #11247 üzenetére
Fenn vannak az új gépek már az oldalon, elég szépek lettek. Érdekes, hogy az S-Works HT-ben és epicben is speckó teló, rugóstag, hajtókar, és kerék van, ami nekem nemigazán jön be, és a Stumpjumper se tetszik annyira ami az én kategóriám lenne. Egyébként a 2005ös speckók voltak szerintem a legszebbek.
Milyen speckód van?
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz Manitou #11251 üzenetére
Az akkor egy jókis gépezet lehet. Én egy 2000es (2005karácsonyán vásárolt) serpens vázra épített bicót hajtok. 2002es Marzo MXC ECC, LX váltók, deore dualcontrol (nem ajánlom senkinek, sz*r minőség) stilo kar (kopott tányérokkal), B+ ipari/Sun CR18 saját kezem által fűzött kerekek (amik kiválóak), stb. Kicsit elb*szott a fejcsőszög is, de már megszoktam.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz Manitou #11261 üzenetére
Ha az ember megteheti, hogy mindig újat vesz, akkor egy idő után ott marad a sok régi. Mondjuk van sok szponzorált versenyző, aki a szezon elején megveszi a biciklit fél/harmadáron, és szezon végén annyiért eladja, majd jövőre vesz ugyanolyan szintűt, vagy rak hozzá és vesz jobbat.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz tekeyagd #11279 üzenetére
Én inkább fűznék kereket saját magam. Szerintem nincs a Mavicnak nincs kardküllős kerékszettje, szóval küllőtörés esetén szívás van. Nekem egyébként egy B+ iparis/DT 2mm/Sun CR18 kerekeim vannak 3 keresztre fűzve, és a majd 100kg-om alatt hosszú ideje nincs benn 8as. Amilyen olcsó olyan jóó. Pl haverok ugyanezzel az aggyal meg XC317felnivel fűzettek kereket, és volt nekik probléma.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz xcbiker #11283 üzenetére
Elírtam, és nem félreolvastam. Azt akartam írni hogy nincs NEM kardküllős kerékszettje, ezért javasoltam a fűzést. Ha vesz az ember egy jó agyat meg egy jóó felnit, és összefűzi 2mm-es DT küllővel, akkor szerintem egy strapabíró, könnyen javítható, viszonylag olcsó és kiváló kereket kaphat. Nem vagyok én a gyári kerék ellen, de XTR/X.0 alatt biztos saját magan által fűzött kereket használnék.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz venember83 #11292 üzenetére
A Sidek sztem 50kg-os csajok meg 60kg-os faszik alá valók, oda is csak V fékkel.
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
Ma felraktam a bringára az új Michelin Country A/T 1.95 gumikat, és azt veszem észre, hogy 0kezezésnél elvisz az egyik irányba, amit a fullra kopott régi gumijaim nem csináltak. Méévanez??
Egyébként ebből kifolyólag rájöttem, hogy teljesen fölös nekem a monti, mivel nem használom ki az adottságait, erdőbe nem megyek, stb. SZal mihelyst beköszönt a jó idő, veszek 1.25ös fatboy slickeket azt csokkolom. Ha nagyon elvetemülök, leszórom az első váltót, és 44t only, nah meg akkómáá eladom a telót is, de mindenesetre szerintem le lesz nyomva 80mm-re. Állítólag a nyilt olajas MXC ECC-met távtartóval le lehet nyomni. Erről valaki valamit??
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz venember83 #11311 üzenetére
Ajj nem tudom megfogalmazni hogy miért nem tetszik. Nálam a funkcionalitás előrébb van, mint a súly (ellenszenves nekem ez a nagy gramm-mánia), és nem tartom ésszerű alternatívának egy átlagos súlyú férfi alá. Nekem van egy 2002es Marzo MXC ECC, és az nagyon bevált, igénytelen villa, habár kicsit nagy a beépítési magassága (490mm), szóval l
a legközelebbi olajcserénél ha meg lehet oldani, 80mm-re le lesz rövidítve az útja.Egyébként az RS sosem volt a szívem csücske. Volt anno hogy gyártottak Reba WC modellt, az szimpatikus volt, de egyébként nemnagyon. És egyébként a mostani XC gépek (08-09) közül nem volt ami úgy igazából tetszett, nekem még mindig a '05ös S-Works HT pirosban a kedvencem.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz tr00p3r #11314 üzenetére
Szerintem odáig jutott a technika, hogy az abroncsfékeket nem igazán lehet továbbfejleszteni, a tárcsafék túlfejlődte, annyi technikai pluszt kínál a versenyzőknek a V-hez képest másodperceket jelenthet nekik, ha valaki nem használja, hátrányt jelent a többi versenyzőhöz képest.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz venember83 #11363 üzenetére
Fúúj rönő! Prokop legalább Seattal nyomul, mint mi.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
-
rootkiller
őstag
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
-
rootkiller
őstag
válasz venember83 #11509 üzenetére
Ilyen helyzetekben annyira bírom imádni a forgalmi dugót, mikor az összes ro**** kö**** autós ki********* a va*******.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz knifemaster #11582 üzenetére
Hát van egypár középrész szabvány. Olasz, francia, orosz, meg sztem lehet más is.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
Az az igazság, hogy kell hozzá két célszerszám, amivel a kormánycsapágy villanyakra illeszkedő darabját levered (lehet h nem minden kormánycsapágy típusnál van így), valamint egy, amivel beütöd a dugót a nyakba, ami összehúzza az egészet, valamint kell hozzá dugó(nem tom annak a spéci cuccnak a nevét) is, meg nem árt egy spéci befogószerszám se, hogy a villanyakat egyenesen tudd levágni. Valamint érezni kell, hogy mennyire kell összehúzni a cuccot, hogy könnyen forduljon el a kormány, de a csapágy ne kotyogjon. Szal 0 tudással ez igencsak szakszerviz.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz Horbal #11606 üzenetére
SZerintem a kerékfűzés is abszolút megoldható. Bemész a boltba, és kérsz ehhez az agyhoz meg felnihez küllöket, anyákat, majd otthon egy azonos fűzésű kerék jelenlétében megcsinálod. Centírozni meg elviszed szerelőhöz. Ennyi. A kerekeimet én fűztem, de bizonyos dolgokhoz mondjuk speciál nem állok neki.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
-
rootkiller
őstag
Ha már Kona A, akkor mér jóó a SingleSpeed? Néha leváltok 32-16-be és semmire se való. Felfelé ki kell állni, síkon szétpörög az agyad, lefelé nem tudsz rátekerni, komoly tempót nem lehet vele elérni síkon. XC-re abszurd, inkább csak BMX / 4x-re való.
Amúgy nem tud valaki 44-29es hajtóművet, meg továbbá hogy műxik-e az LX átdobóval meg a 3as karral?
Artengo TR 990 Pro
Aktív témák
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest