- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- Autóhifi
- Panasonic LCD és LED TV-k
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali fotós kérdések órája
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
Hirdetés
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
válasz ludsimon #18121 üzenetére
"Csak a legtöbb ember leszarja mi történik körülötte MO-on."
Én inkább úgy mondanám, hogy a (nagy) városokban. Terjed a neten egy videó, itt is volt már linkelve szerintem többször is, amin azt mutatja, hogy mennyire egyszerű különböző bicikli zárakat átvágni... azt is fényes nappal, egy forgalmas út szélén csinálja, ha jól rémlik a videó végén mondja is, hogy az egész videózás alatt egyetlen egy ember ment oda, hogy mégis mit csinál. -
fireproof
őstag
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz ludsimon #18162 üzenetére
Igen egyszer használatos.
Szétszedni is katasztrófa, kombinált fogóba ügyesen én be tudom tenni hogy összenyomjam. Fél oldalasan kell összenyomni, elég nagy erővel, csak így jön szét.
Egyébként én már szétszedtem meg összeraktam párszor, és még jó, nem esik szét magától pár szétszedés és összerakás után sem. Annyira nem kopik el.
Szóval meg lehet szegni ezt a szabályt. De azért nem árt vigyázni.. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz ludsimon #18165 üzenetére
Ilyet is használtam, vagyis használok most is.
Egy fokkal jobb mint a sram.
Szétszedni ezt sem könnyű egyébként. De életképesebbnek tűnik anyagra meg kidolgozásra mint a sram.
Egyébként amit még 10 esben próbáltam az a connex nek az a furcsán szétcsúsztathatós ilyen íves alakú patent szeme, nah azt könnyű szétszedni összerakni, és az sem hullott szét. (Csak véletlen leengedtem a lefolyón, és lusta voltam miatta a mosdó burkolatát lecsavarozni mert 15 centis csavarral van tiplibe beküldve. )
Egyébként a bike24 en volt valami shimano patent szem is 10 eshez, de már nem találtam meg 1 hónapja sem mikor kerestem, rohadt drága volt, de képről az tűnt a legprofibbnak.Szerk: Ez a jelenleg a piacon szöveg, ez duma...
[ Szerkesztve ]
-
válasz ludsimon #18186 üzenetére
Amibe kényelmesen belefér a brifkóm, a htc-m tokkal, a kulcs-csomóm, a bicajos inbusz készletem, külön zsebbel a pénznek, két hálós oldal-rekesszel? Nyereg alá rakható tatyó? Egy ilyen nem hiszem, hogy 1500-2000 lenne. Ridebike meg nincs a környékemen, a posta meg lenne kb egy ezres...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
amargo
addikt
válasz ludsimon #18199 üzenetére
Cube esetén még meglehetne oldani a dolgot - lenne hova rakni -, de részemről, akkor sem tetszik.
Szerk:
rétisün pedig le írta, miért nem lehet sok helyen használni, tovább valakinek tag van ott vagy teszem az ejtett a vázcső, stb.Nekem nem zörög vagy már nem emlékszem rá
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Tristis
őstag
válasz ludsimon #18261 üzenetére
Hát igen, van amin semmi sem segít... Én szeretem minél jobban szem elé rakni a biciklit, hiszen pont a zeg-zug segít ezeknek a mocskoknak. Kedvencem a taxis parkolók környéke, éjszakai klubbok közelébe (ugye főleg éjjel, nappal azért nincs akkora gond).
Nekem ilyesmi zárom van, talán még ennél is vastagabb kicsit. A lánctól meg az U vastól óckodtam mindig is, csak összeveri a biciklit meg csörög. Drótkötelet nem lehet fűrészelni ugye, marad a flex, de az ellen meg egykutya mindegyik...
A fene egye meg ezt a két biciklit, hogy nem tudom eldönteni....
Ami az unverzumnak Chuck Norris, az az NBA-nek Török Péter.
-
hoffman_
nagyúr
válasz ludsimon #18296 üzenetére
Már miért nem? A Szentendrei nekem egyenlő a 11-essel Amúgy nem azzal van a baj, hogy megbüntetnek, ledudálnak, stb. Ez nem zavarna. Én egyszerűen nem szeretek autók mellett menni. Még egy 2x1 sávos bekötőn, ahol muszáj, ott persze oké, de egy komolyabb útra semmi pénzért nem mennék ki. Amikor a körúton szlalomoznak a kocsik között, nekem az is durvának tűnik.
ui.:
De akkor most pontosan melyik útról is beszélünk
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
raczger
őstag
válasz ludsimon #18292 üzenetére
Azt remélem tudod, hogy Szentendrén a 11-esen végig ahol kétszer két sávos tilos bringával menni. Mindamellett hülyeség és kész öngyilkosság, pláne egy ilyen napon. Szerintem teljesen jól lehet menni a Dunakorzón arrafelé.
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz ludsimon #18306 üzenetére
Csak nem értem az olyanokat mint te, inkább veszélyezteted a 11esen saját testi épségedet, adott esetben akár másét is (mert ott egy autós nem számít bringásra, mivel nem mehet, naponta járok arra, elég meglepő és balesetveszélyes dolgok szoktak lenni), minthogy inkább 25-ös átlaggal menjél a Dunakorzón meg a katonaság mögötti bringaúton? Egyik se olyan forgalmas, hogy a 6-8 éves gyerekeket kelljen kerülgetni, mindössze kb 100m-es ilyen szakasz van ezen a részen. Remélem legközelebb elkap a rendőr és megtanulod végre...
(Csak tudod sok autós az ilyen esetek alapján ítélik el a többi bringást és pl nekem kell lenyelnem az ilyen autók szívatásait amit más utakon kapok.)venember83: az a baj, hogy szimplán hülyeség ott fent menni mert semmivel nem jobb, csak hosszabb és dombosabb és koszosabb stb... és még az út is rosszabb
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz ludsimon #18312 üzenetére
Papszigettől Szentendre Városkapuig elég haladós rész az bicikliúton, 30 feletti átlagot nem nehéz ott menni. Azt megértem, hogy aki átlagra vagy időre megy az a Papszigettől leányfalu fele főúton akar menni, de ott szabad is, kevésbé veszélyes, mert ott széles az út, könnyen kikerül az autó. Szemben a városban a 2*2 sávos rész eléggé szűk egy-egy sáv, sok busz, kamion jár arra. Csak képzeld el pont egy csatornát kerülsz ki hirtelen a mögötted jövő kamionos nem számít erre, picit nagyobbat ránt a kormányon, meglöki a mellette lévő autót aki már a szembejövő sávba találja magát egyből, amiből frontális ütközés lesz. Ezt kellene megértened, hogy nem csak a saját testi épségedet veszélyezteted ott. Ahhoz képest, hogy lassú és kanyargós szakasz sok baleset történik így is. És a másik fele, hogy az autós forgalmat is belassítod, mivel gyakorlatilag egy egész sávot foglalsz el a sávok szűkössége miatt.
Egy szóval, ha nem szabad, ne menj arra, többi bringás megítélését is rontod az autósok szemében! Ezt is tartsad szem előtt. Így talán felfogod, hogy miért bassza ez a dolog a csőrömet.Szerk: Ha az a fontos, hogy egyenletesen könnyen jó átlagot menjél, akkor biztos van pesten zárt körpálya vagy ilyesmi. Különben bármerre mész, mindig lesz ami belassít. És ha be is lassít nem leszel kevésbé edzett, sőt jobban megedz az állandó gyorsítás, tudom, hogy elég fárasztó, tavaly egy 150-es körben kb a fele ilyen bicikliutas rész volt.
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz ludsimon #18318 üzenetére
Tudom milyen 20m-enként lassítani, gyorsítani, szob és dunakeszi közti részen a bicikliúton 10x rosszabb ebből a szempontból a helyzet. De mégis inkább ott megyek, mint a 2esen. De a katonaság mögötti szép sima bicikliúton nem szokott lenni gyalogos, max ritkán, ott még lassítanom nem kellett emiatt, után van egy 100m-es rész ahol kell vigyázni, aztán máris a korzón mész az úton, ahol az autók járnak, ott sem kell lassítgatni. De egyébként ha már ennyi is zavar akkor a szél nem zavar az egyenletes tekerésben? Ez egy kültéri sport, minden velejárójával.
A busz nem fog megelőzni, csak ha mindenki aki kicsit komolyabb bringásnak gondolja magát ott menne, akkor lehetetlen lenne rendesen közlekedni a külső sávban és a busz is összeszedne legalább 10 perces késést azon a kis szakaszon. Tudod milyen rossz elkésni a hév csatlakozást a hév állomáson? Igen, volt már, hogy bringás miatt elkéstem, pedig ha menetrend szerint közlekedett volna a busz akkor is még bő 10 percet kellett volna várnom ott.
Nem véletlenül lettek kitiltva a bringások onnan 6-7 éve kb. Ne kelljen a saját károdon megtanulnod miért nem szabad ott menni, menj lent, nem lassabb, főleg ha beleszámítom hogy a másik út hosszabb, több szint van benne, illetve van 6 lámpa is.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
dqdb
nagyúr
válasz ludsimon #18338 üzenetére
Akkor tanulod már milyen egy lefelé 40-45km/h-val 0 bar-al?
Ha lefordul a külső a felniről, akkor fejen átfordulásosraczger: az első harmadban csodálkoztam, hogy 10 km-enként van frissítőpont, miért ilyen sűrűn, és azon is, hogy milyen ráérősen eszegetnek, aztán az egyik szintrajznál megállítottam a lejátszást, és megértettem mindent, kell bőven a kalóriabevitel. A fejkamerával a felfelé is csal, de ott látszik valamennyire a meredekség, de a lefelé az igazán becsapós, jóval meredekebb, mint amilyennek látszik. Nem véletlenül tolják lefelé is pár szakaszon többen a bringát. Az elején olyan könnyednek tűnt az egész, aztán 5 perc után már észrevette a szemem a kamera látószöge okozta "csalást", nagyon kemény maraton, az biztos
Ahogyan szki is írta, a többi bringás okozta forgalmi dugó lesz a fel és a le mellett a harmadik fő nehézség.
TripleB:
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
szki
őstag
válasz ludsimon #18342 üzenetére
Aki hegyi terepen készül majd válaszol rá. De sok edzéssel szerintem megoldható, hogy aerob legyen a nagy része. 2 órán túli testmozgást nem lehet másképp végezni. Ha már az első emelkedőn átmegy huzamosan anaerobba a bicajos, akkor nehéz lesz befejeznie a versenyt.
Pár napja szereztem pulzusmérőt. Főleg a 2 órán túli futásoknál fogom hasznát venni, meg a speciális edzéseknél. De majd megmérem többször a hosszabb bicajozásoknál is a pulzust.
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz ludsimon #18396 üzenetére
31.8
balaton-körbetekerést majd meglátjuk, de a tavalyiak alapján (helyenként nagyon gagyi út, balf**z kitáblázás, etc.) engem nem nagyon vonz
közúton inkább, csak a déli parton sok helyen ki van tiltva a biciklis
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
belaazallat
addikt
válasz ludsimon #18398 üzenetére
Hali!
Május 12-én lesz egy egynapos Balaton kerülés, szervezett túracsoporttal. Ha érdekel küldök bővebb infót.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
rétisün
veterán
válasz ludsimon #18432 üzenetére
kár, hogy autó nélkül esélytelen nekem eljutni a velece10X-re....vonattal nem tudnék úgy odaérni, hogy időben nevezhessek/indulhassak, mert azért én se 3 kört terveznék teljesíteni, az tuti
ilyenkor azért kicsit sajnálom, hogy nincs autóm....
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
belaazallat
addikt
válasz ludsimon #18432 üzenetére
Engem ez érdekel jobban: [link]
Helyben van.
Velencére én is szívesen elmennék, ha lesznek ott PH-sok.
SzerK:
"Mert nincs kedvem ilyen Balaton kerülésen részt venni olyan tagokkal akik a 20km/h-t is alig alig bírják"
Ilyenről nincs szó. Itt csak edzett bringások lesznek 28-as átlagot mennek kényelmes tempóban.
Amiről Te írtál, az a két napos Balaton kerülés.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
belaazallat
addikt
válasz ludsimon #18444 üzenetére
Nem is lenne rossz ötlet a kocsibérlés, én beszállnék anyagilag, meg Fonyód környékén még talán útba is esnék. Esetleg szki még betársulhatna, vagy jöhetne Cathfaern is.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
rétisün
veterán
válasz ludsimon #18447 üzenetére
már beszáltünk vele erről.....majd meglátjuk, hogy alakul, de én benne lennék a bérlésben is, ha valaki vezet (én már vagy 10 éve nem vezettem, csak targoncát ) kölcsön autónál is be kellene szállni a benzinbe, szóval nem fogok itt pénzkérdést csinálni ebből
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
szki
őstag
válasz ludsimon #18423 üzenetére
Inni, és enni is kell eleget! Illetve kellenek ilyen kimerítések is, hogy még edzettebb legyél!
(#18424) rétisün: Látom jól nyomtad ma!
Velence 10x megoldjuk kocsival!#18426) :MTC:kandur: Ez se piskóta. Persze az Alföldön könnyűűűű tekerni Elismerésem az evezős eredményekért! És persze nem semmi tüdőkapacitásod lehet!
#18449) gooool: Szerintem tekerj pár száz km-t aztán látni fogod mit kellene még fejleszteni.
Én ma kertben munkálkodtam, meg picit tekertem. Holnap egy 50-es beugrik majd hajnalban 0 C fokban
Vasárnap meg 181 km-t fogok tekerni csomagosan dombos terepen. Bruttó 7 óra alatt kellene letudnom. 27,5 km/h átlagot tervezek, és 2x10 perc megállót. Bár a megállókon talán tudok rövidíteni, hisz csak technikai okból szükséges megállni (átöltözés, pakolás, nyugodtabb kajálás, vízcsere ). -
szki
őstag
válasz ludsimon #18451 üzenetére
"Néha kell, hogy 0 üzemanyaggal tekerjek?"
Én nem támogatom az eléhezős tekerést. De kell olyan, hogy lemeríted az energiaraktárakat. Persze utána vissza is kell tölteni. Lehet edzeni a szervezetet, hogy képes legyen az izmokban és a májban minél több energiáét raktározni.A 181 km-en 27,5-ös átlaggal fogok tekerni, amikor nyeregben leszek. 2x10 perc megállónál majd megállítom a tracket.
(#18454) rétisün: Bevállaltam volna a 180+180-at is szombat+vasárnap, de muszáj már 10:00-ra Pécsre érnem, és inkább vonatozok Kanizsától.
[ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
válasz ludsimon #18459 üzenetére
Amire gooool hivatkozott a futós topicban, az egy nagyon durva terhelés volt: [link] Na ezt én nem csinálom!
Én csak olyat szoktam, hogy lemerítem az energiaraktárakat, és máris visszatöltöm. Eléhezve nem tekerek még órákat. Sokszor csináltam már ilyet. És 2 nap elég szokott lenni a visszatöltésre, pedig elvileg 4 nap kellene. Volt már olyan, hogy egyik nap egy 230 km-es szembeszeles csomagos túrán eléheztem. 1 nap múlva 80 km-en már tökéletes állapotban tekertem. 2 nap múlva meg megvolt a Balaton karika 327 km rétisünnel, és az utolsó 50 km-es dombos szakaszt tekertük a leggyorsabban.
#18463) rétisün: Ja persze, mert máshol volt a rajt/cél állomásunk
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz ludsimon #18459 üzenetére
"Outis mögöttem jött (!) amin meglepődtem"
kihasználta a szélárnyékot a felfelén....
(#18460) belaazallat: pontosítok, nem biztos, hogy annyira szervezett volt a dolog (túravezető, meg ilyenek) lehet, csak összeálltak 8-10-en a jóidő örömére. de egy ilyen ostba bringásnak lehet akármilyen túravezető, akárki, akkor se fogja fel, hogy más is közlekedne ott, ahol ő.
(#18462) szki: nekem az csak ~300 km volt
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
szki
őstag
válasz ludsimon #18464 üzenetére
Ja! Az alvást mindig kihagyom, pedig legalább olyan fontos, mint a kajálás! Napi 10 óra alvás kell, hogy legyen ideje a szervezetnek a regenerációra!
Novemberben, és decemberben ugyanannyi kilométert tekertem. Nov. végén csúcsforma közeli állapotban voltam. De aztán decemberben sikerült magam túledzeni, mert keveset aludtam...#18465) belaazallat: azért azt megnéztem volna, amikor két gyalogos nő között elsuhansz bringával!
[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz ludsimon #18472 üzenetére
Szerelj fel wattmérőt* a bringádra, és akkor pontosan tudsz majd számolni. Addig az egész csak közelítő találgatás mindenféle heurisztikus képlet alapján a tempó-domborzat függvényében számolva.
* és egy csapásra megnégyszerezed az árát
belaazallat: pár hete írtam, hogy májusig kell valahogyan kibírni, addig horror lesz a bringautakon.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gumi és felni topik
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Formula-1
- Eredeti játékok OFF topik
- Politika
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Autós topik
- ASUS routerek
- További aktív témák...
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- LAMZU Thorn 4K Special Fnatic Edition optikai wireless gaming egér
- Eladó konfig! Ryzen 5 5600X 512GB M.2 SSD 16GB DDR4 RTX 3060Ti 8GB!
- MacBook Pro Retina 13" M1 Chip / 16GB RAM / 2TB SSD / Magyar / 60 nap garancia
- Apple Watch S9 41mm Pink Aluminum, bontatlan
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen