Hirdetés
-
Sztori trailert kapott az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A DLC a tervek szerint jövő hónap végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
ph Az EPYC 4004-es generáció a kis- és középvállalkozások igényeire lett tervezve, figyelembe véve a költségeket.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Ted_Beneky
senior tag
-
rétisün
veterán
válasz F_Gergely #6092 üzenetére
tipp: selle smp
egy teszt, bár az ilyen cikkek íróit mindig az vád éri, hogy muszájból dícsérik a tesztelt terméket
mondjuk én nem ilyen nyerget használok (BBB anatomic design, de az bringás naci nélkül elég fapados ), eddig túlnyomórészt jókat olvastam róla. igaz, pont itt a fórumban olvastam az egyetlen ellenjavaslatot.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
-
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz F_Gergely #42344 üzenetére
Szia!
Lasali fórumtárs tud neked ebben segíteni bizonyosan. Én nem vagyok biztos benne, ezért inkább nem mondok semmit.(#42345) Baltoafarkas: Tőlem aztán.... Az olyanokra mondják, hogy: "Több a pénze mint az esze"...
[ Szerkesztve ]
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
dqdb
nagyúr
válasz F_Gergely #42469 üzenetére
Nem a váz konkrét méretétől függ a beépíthető teleszkóp rugóútja, hanem a vázgeometriától. XC vázba XC teleszkóp kell, azaz 80-100-120 mm-es. Ha ilyen agresszíven megemeled a bringa elejét, akkor amellett, hogy az összes vázszöget elrontod ezzel, és sem mászásra nem lesz jó a bringa, sem lejtőzésre, sem síkra, sokkal nagyobb terhelésnek teszed ki a fejcsövet, mint amire tervezték, valamint a nyeregcső-nyeregvázcső párost is, mert jobban a hátsó kerék fölé kerülsz.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
zoo8800
veterán
válasz F_Gergely #42476 üzenetére
Még az is necces. Persze meg lehet szokni a csoppert
Rock Shox Recon 351 U-turn, inkább ezt venném, ez rugós, könnyebben megindul.
Milyen fully vázat tervezel?rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz F_Gergely #42479 üzenetére
Jah bocs. Pfejjjj, fekete villa
csoppernél nem mindegy, hogy csak a kormány van bazi magasan, vagy a bringa egész eleje.
a lockoutot én nem tartom túl sokra, ha nem kiállva tekersz, akkor szerintem felesleges.
24-es villanyak, azmiaz?[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
#90933760
törölt tag
válasz F_Gergely #42558 üzenetére
Az tényleg nem rossz árban sem, csak látom a sarat nem szeretik. Hiába nem ér bele (a felnivel ellentétben) a kerék ahogy felkapja simán rászórja a tárcsára és be is viszi. Főleg ha szellőző lyukak is vannak a tárcsán, márpedig úgy nézem az összesen van. Vagy valami sárvédőt kell köré tenni.
Jelenlegi bicómra nem kell, össze is szarnák magukat a küllők ha az agyat fékezném. Meg hát erre amúgy se semmi.
Tehát akkor már tuti, hogy nem sima boltbajárós bicót kell néznem, hanem valami normális vázat amibe belemegy a 2.5-ös kerék meg a tárcsafék is. Basszus. Ez így nem oké, egy komolyabb bringát már lopnak. Ezt ott merem hagyni akárhol, mert messze kikerülik. Pedig egyre többet bringázok, ezek a boltos izék kezdenek felejtős kategóriába esni.
A Magellan Crater Disc lenne fain, olcsón vannak. Bár ott is van pár kompromisszum. -
-
szki
őstag
válasz F_Gergely #45488 üzenetére
Centrírozni kellene, hogy pont középen fusson a kerék. Egyik oldal küllőit meglazítani, míg a másikakat húzni. De csak egész pici húzásokról van szó. Én indítanám 1/4 v. 1/2 fordulatokkal. Nem egymás után sorban húzni a küllőket, hanem okosan pl. a szelepnél kezdeni, majd 180 fokkal szemben folytatni. És így tovább logikusan, hogy ne kacsázzon, nyolcasozzon. Ha még nem csináltál ilyet, akkor inkább ne kezdj bele magad. Élőben kellene látni az összeállítást, akkor lehetne biztosat mondani a megoldásokról. De a küllőkkel biztos be lehet szabályozni. Csináltam már ilyet a saját bicajomon.
[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
válasz F_Gergely #45498 üzenetére
igen, amit én is írtam, ezen a fűzés úgy el van cseszve, ahogy csak lehet, elég szégyenletes munka. jesszus... ez újrafűzés. plusz ahogy írták, a küllőhosszt is ellenőrizni kéne.
Ndruu:
lehet persze. kérdés, hogy netes boltban fogsz-e találni kapásból. ha van a közeledben kisebb bringabolt, érdemes megkérdezni - ilyenért én ha bringaboltos lennék, nem is kérnék pénzt, ha van elfekvőben pár darab.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz F_Gergely #45498 üzenetére
Hú megy ám a szakértés itt..
A fogsor miatt minden ilyen biciklinél beljebb van tolva a jobb oldali agyperem az agyon, tehát a hajtás oldal mindig függőlegesebb, és feszesebbre van húzva, valamint ha a bal oldal agyperem magassága nem nagyobb, akkor általában kisebb küllő is kell a jobb oldalra.
Azt hogy a... határozzátok meg hogy jó-e a küllő méret úgy hogy a gumi rajta van és takarja az anyák fejét?? Ha rövid akkor kívülről lehet látni, hogy pl kilóg az anyából a menet, de hogy hosszú azt csak belülről fogod.
Jah még egy kérdés, a kereket úgy fűzték, hogy a biciklit is vitted hozzá, vagy csak a hátsó kereket megcsinálták, és te otthon beraktad? Mert utóbbi esetben lehetséges hogy az ember kónusz végekhez képest középre centrírozta, csak a vázad nem pontos, és abba nincs középen, tehát a vázhoz kell hozzá centrírozni a kereket minden hátsó kerék esetében ha a küllő méret jó.[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz F_Gergely #45568 üzenetére
Kissé rövidnek tűnnek azok a küllők. Ahogy nézem kint van kb 2 menet az anyából, nem?
Anyákba mindenhol ugyan annyira lóg bele a küllő? Az a legoptimálisabb ha pont a feje tetejéig ér az anyában a küllő, de réz anyánál kibírja ha nem lóg végig, de azért nem kéne kilátszódnia a menetnek, mert így nagyon kevés menet szám tartja az anyában a küllőt.. itt most az lenne a jó ha annál a küllő sornál még lenne hosszban tartalak, ahonnan át kéne húzni a túl oldalra a felnit.
Egyébként ilyen kereket én nem szívesen vállalnék el, nincs hozzá normális küllő számító program, sem képlet, én meg nem fogok hozzá kitalálni.. próbálgatással lehetne befűzni jó mérettel, mert ha már egy mérettel össze tudod fűzni akkor már meg tudod saccolni mi lett volna a tökéletes. De egyébként sincs értelme ennek a 4 csoportos, de hagyományos fűzésnek, csak gyengébb, centrírozhatatlanabb tőle a kerék.
Na megint mindent elmondtam amit kell tudni..[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz F_Gergely #45577 üzenetére
Én CST Crusader gumit akarok bele, ez 2.1-es. Mondjuk elviselnék szélesebbet is, csak nem találtam normális mintával jó árba. Ez is megteszi.
Viszont nyárra is kell keresnem valamit, mert ez a gumi meghal a kemény földúton pár hónap alatt, meg amúgy is tök felesleges olyankor mintha aszfalton mennék kb olyan az út.
Valami ilyesmi. [link] Bár ez is sok szerintem, 50-50%-os kéne.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz F_Gergely #45573 üzenetére
Alapjában véve semmi gond nem lenne a kevés küllős vagy speciális gyári kerekekkel pl a campagnolo G3 egy teljesen jó megoldás, de ez a hagyományos fűzésű de 4 csoportos fűzés egy agymenés.
Arra mondtam hogy kilóg, hogy a képen úgy néz ki, mintha 2 menet sor kilátszódna a küllőből az agy felőli oldalon.
Nem kell ezt kidobni, meg kell próbálni hozzá centrírozni a vázhoz ha a küllő méret engedi, aztán kész, megy ameddig megy, lehet sokáig nem lesz vele semmi baj.
Egy megoldás még jó lenne, ha ugyan ehhez a küllő mérethet tudnál találni egy normális felnit, akkor viszonylag kis költségből lenne egy normális kereked.[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
válasz F_Gergely #45890 üzenetére
Hali!
[link] Ha rákerestél volna, kkor hozzászólásaimba már volt linkelve.
Ez alapján rá jössz, hogy nem is ott kell egyenesnek lennie a láncnak.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
SOAD19
addikt
válasz F_Gergely #45902 üzenetére
Figyelj, gyere tekerj le, megnézem a váltód, aztán meglátjuk, talán meg is veszem. Sokat nem veszíthetsz a dolgon, bringázol egy jót.
Más:
Az mitől volt, már a kezdetektől, hogy beállítottuk a hátsó váltót, aztán hamar elállítódott. Felfele váltásnál, a váltó fült megnyomva nem vált, hanem rá kell tartani, kicsit túlnyomni, hogy váltson. A bovden miatt, szorulna a bovdenházban, vagy más miatt is lehet?
[ Szerkesztve ]
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
Tizedes1
aktív tag
válasz F_Gergely #46070 üzenetére
Érdekes ez a "buzisnaci" dolog.
Már ne is haragudj, de ha arra adnék, hogy ki mit gondol rólam, akkor a személyiségemet abban a pillanatban ki is dobtam a kukába.
Mert azok az emberek fontosak, de az izomzatod melegen tartása, a térded , könyököd fejed védelme, az nem.... Itt a gördeszkázást is belevettem.
Mit fognak gondolni rólam az emberkék a nyáron, amikor megkerülöm a Velencei tavat majd a Balaton egy nap alatt és az országútin lesz egy nyeregcsőre felszerelhető csomagtartó + 3 kilóval??
Mert a legfontosabb felszerelést magammal kell vinnem, különben MÁSOK miatt majd jöhetek haza pölö Keszthelyről vonattal, mert nincs nálam felszerelés, hogy megjavítsam a bringát. MÁSOK majd kifizetik a jegyeim árát Fehérvárig???
Ezek az emberek miatt soha nem szabad "megfelelned".
Nekem a munkatársaim, amikor napi rendszerességgel futottunk minden reggel 8:30kor 3-4 km-t, beszóltak, hogy mi van Batman?
Majd megkérdezték a 3. nap, hogy hol lehet olyan nadrágot venni, amiben futok s mennyiért, mert lefagy a tökük a rövidnadrágban és a melegítőnadrágban is!Bocs, hogy hosszúra sikeredet a hsz. és nem csak neked írtam le a véleményemet.
Ellenben ha TE érzed úgy magad a hosszú nadrágban, mint egy homi, akkor más a helyzet.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs