- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- Projektor topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Házimozi belépő szinten
- Milyen asztali médialejátszót?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
ph Az EPYC 4004-es generáció a kis- és középvállalkozások igényeire lett tervezve, figyelembe véve a költségeket.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Manitou
addikt
Milyen belső volt?
Igen ez benne van a pakliban. 160g alá nem szivesen megyek belsők terén (MTB), hasonló negatív tapasztalatok alapján. Az ilyen 120-130g-os kategóriánál már nagyon vigyázva kell használni. Egy 90g-os meg már nem is tudom mit bírhat, de gyanítom több vele a bosszúság, mint az öröm. -
Manitou
addikt
válasz Napfénysüti #8123 üzenetére
No megvan a gép? Sok balesetmentes km-t vele
Látom még nagyon tip-top mind a kettő
-
Manitou
addikt
a mai középiskolások képesek lennének saját kútfőből egy egyszerűbb áramkört összehozni.
Még a nem maiak sem
Aki szereti az elektronikát, annak biztos gyerekjáték lehet összehozni egy ilyet.
Én nem tartozok ideszatocs ja utána meg majd meg fagytam egy darabig, mert tiszta víz lettem és megint beindult a menetszél, de szórt fényban vagy árnyékban tekertem. De nem tartott sokáig.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Csomagtartóra szerelhető túratáskából ki mit ajánl?
2 vagy 3 rekeszesben gondolkozok. -
Manitou
addikt
válasz belaazallat #9235 üzenetére
Én általában ha cserélek alkatrészt nehezebbet semmiképpen nem veszek semmiből, mint a régi volt.( kivéve talán fogaskeréknél előfordulhat ) Pl az ilyen hajtásrendszert, agyakat érintő súlykönnyítések magukkal vonják azt is hogy profibb alkatrészek. Egy magasabb kategóriás alkatrész szinte majdnem biztos hogy könnyebb is, de nehezebb semmiképpen sem.
De pl ha nyerget nézem, ott azért igen súlyos pénzekért lehet venni az árukhoz képest elég nehéz nyergeket. Viszont azért gyakran fontosabb szempont az, hogy kényelmes legyen, mint az hogy egy fapadon üljél, de legalább fele annyi sincs a tömege , mint a másiknak. De meg lehet találni a középutat is, viszonyklag könnyű/ nem túl drága / és kényelmes nyeregek tekintetében is, csak próbálgatni kell[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Vasinger! #9514 üzenetére
swinger: van rajta egy autószelep, azzal fújod fel a tagot a megfelelő keménységűre
Autószelep mellett kék tekerentyű, az a csillapítás állító.
A piros szelep meg talán a negatív kamrakb ennyi a lényeg. Az hogy mi a legjobb beállítás, azt neked kell kitapasztalni, én jobban szeretem ha inkább több a csillapítás rajta, mint ha kevés.
Először a súlyodhoz megfelelő nyomást találd ki, aztán meg lehet játszani a csillapítással.
Nekem is swinger tag van a speciben, csak nem pont ugyanez a típus.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Hasaggymeg #9735 üzenetére
Nem egy best buy
-
-
Manitou
addikt
válasz peugeotmate #9742 üzenetére
Tojás van benne? Vagy csak ez a kis deformálódás van?
Ettől még lehet használni, max esztétikailag nem olyan mint kéne legyen. -
-
Manitou
addikt
válasz peugeotmate #9749 üzenetére
Hülyeséget mondtam, szóval, nem tojás, hanem ütés van e benne azon a ponton, ha oldalról nézed? Ha nincs, akkor még olcsón megúsztad. Mondjuk mindegy, mert úgy se sok mindent tudnál vele csinálni.
-
Manitou
addikt
Bükk maratonon nagy sár lesz szerintetek?
Hogy készüljek? Gyanusan elég rossz időt mondanak egész hétre, plusz hétvégére is.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #9837 üzenetére
Nekem ezek a külsők vannak csak amiből tudok válogatni:
2db Continental Explorer Pro 2.1
1db Continental Mountain King 2.2esetleg van egy új Panaracer Fire XC Pro 2.1 is, de azt nem szívesen tenném fel.
Valószinű marad így a mostani külső. Előre explorer , hátra mountain king . Ezek elvileg úgyis univerzális külsők. A mountain king elvileg sárban nem olyan rossz, ha úgy adódik.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Jó 100mm-es stucnival használom szinte mindegyik bringámat.
A "nagykönyv" engem nem izgat Én érzem, hogy jó , ez fontosabb, mint hogy mit mond egy táblázat amit kitalált valaki valamikor régen. Ez a táblázatból megmondom mekkora váz kell neked dolog, max iránymutatásnak jó, de nem kell szentírásnak venni. Ez az én véleményem, de lehet majd kapom a köveket Illetve az se mindegy, hogy milyen a felsőcső hossza, mert az lehet egy nagyobb váznál is kb ugyanannyi mint egy kisebbnél. A lényeg hogy a puding próbája az evés, így váznál is, ha van rá lehetőség ki kell próbálni és egyből kiderül, hogy kicsi -e a kisebb váz vagy sem.
Napfénysüti Az már a te "bajod"
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Ariadne #10091 üzenetére
Bükkre végül ki mindenki jön? Venember, KaraDani, dqdb, és még valaki esetleg?
Jelen
Vénemberrel és dqdb-vel már értekeztem, hogy majd csinálunk egy közös ph-s team képet.Most lettem kész nagyjából a bringa takarításával.
Még egy kis láncolajozás + levegő fújás az első kerékbe ( hátsó rendben) , aztán a bicaj készen áll a holnapi maratonra ( csak én nem ) Bár lehet a küllőkön is kicsit húzok, annyira nem feszesek, most hogy takarítás közben észleltem.Holnap meg remélem nem lesz eső és száraz pálya lesz, dagonyát nem szeretem.
-
Manitou
addikt
Ja, legalább lesz mire fogni
Holnap napsütés lesz vagy napsütés lesz?Azon filózom, hogy vajon elég lesz e nekem egy kulacs víz ( 0,65l ) a középtávra.
A frissítő állomásokon úgyis lesz víz, meg gondolom a kulacsot is meg lehet tölteni majd.
Vettem pár napja ilyen vizes szatyort amit a táskába kell tenni és csövön iszod. Csak az meg lehet már sok lenne. Illetve ha beteszem a táskába, akkor már nem sok hely marad a többi cuccnak szerszámoknak belsőnek stb.. elég kicsi a táska.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Ariadne #10138 üzenetére
Grat a résztvevőknek/teljesítőknek És természetesen Neked is
Én csak vénemberrel találkoztam. A közép rajtjánál. Elég hátulról indultunk sajna. dqdb írt egy sms-t hogy a parkoló bejáratánál van/vagytok, amit kicsit későn észlelhettem, elgurultam arra, de nem láttam semmi ismerős bicajt, aztán meg még vissza kellett mennem a kocsihoz és lassan készülni a rajthoz. Azt hittem a végén tudunk csinálni képet. De sajna nem gondoltam hogy ennyire sokára érek be. Elég kalandos volt az utam.
Az első itatóig viszonylag mentem, mondjuk ilyen 170-180-as pulzus befigyelt.
Aztán még a második itatóig is viszonylag még nem a végén kullogtam. De a második itatónál meg akartam állni kicsit pihizni+enni és inni + kuléacsot feltölteni. 1 kulaccsal mentem ami csak 6,5 dl-es kb, hát marha kevés volt így. A második itatónál( amikor keresztül kellett menni a "kapun) meg nem álltam meg, végül utólag jöttem rá kb 500m múlva, hogy valószínűleg az lehetett az, de kaját nem láttam kipakolva( vagy csak nem vettem észre) csak vizet, azt nyújtott is egy szervező, azt elkaptam, de abban nem víz volt, hanme ez az enervites cucc, én meg inkább vizet kívántam volna, felét megittam aztán eldobtam, na és ami ezután következet az nem volt semmi. Elfogyott a vizem. maradt kb fél-1dl ( fel akartam ugye tölteni. Szép kis mászós szakasz jött, víz semmi, nem mertem csak apró kortyokat inni belőle. innen még kb 17km volt a következő frissítő, amit én kevesebbre saccoltam, így úgy vártam már a frissítő pontot, mint a messiást, aztán ahova tippeltem, onnan még kb 5 km-re volt végül Ezzen a szakaszon nem tudom hányszor álltam meg, de rendgetegszer, volt, hogy kifeküdtem szinte napozni, ott fennt állt a veszélye,hogy elalszok, mert olyan álmos/fáradt/szomlyas voltam, energiám se sok volt. Mivel nem volt vizem, nem mertem enni se. Így erőnlétileg is nagyon gatya voltam. Nagy nehezen elvergődtem azt a 17 km-t a 3. itatóig. Ott betoltam egy műzliszeletet, de először is bevedeltem egy csomó vizet, kulacs fel lett töltve, aztán éppen neki akartam látni a kajáláshoz, erre elkezdett szakadni az eső Az utolsó etapot szép kis dagonyázással töltöttem ez a szakasz szerintem 4-ed idő alatt megvolt mint az előző, a sár ellenére is, ha nincs sár jóval jobban lehetett volna engedni.,a verseny végén oda is jött egy srác, hogy lefotózhat-e, a sártól nem sok látszott belőlem, meg a bicajból sem. Az elején nem nagyon élveztem a sarat, mert kb -5-6 x beleverte totálba a szemembe, és kegyetlenül marta, szerencsére ekorra már volt vízem bőségesen így a szemembe locsolgattam a kulacsból, úgy ahogy kimosta. ( egy vázra rögzítős sárvédő nem ártott volna) Aztán a végén kezdtem élvezni a sras pályát is, előttem pont bukott egy srác,de nem lett semmi baja, nekem is volt pár elég necces szitum, de végül perecelés nélkül megúsztam.Sokszor olyan volt, mintha egy lekváron csúsznék lefele a géppel, egy alkalommal nagyon fékezni kellett volna, de hiába fékeztem, semmit nem lassultam, csak csúsztam a sártengerben, na ott egy pillanatra bevillant hogy ebből nagy bukta lesz, de aztán valahogy megfogtam a gépet. Volt egy olyan eset, amikor kb 30-35-el zúztam egy sáros szakaszon, amikor két srác megállt előttem az úton, de alig bírtam lelassítani, hogy kikerüljem őket. A sáros részen jó pár embert megelőztem, meg még a korábbi 2. szakaszon, amikor a lefelék voltak, ott is. Ott azért sokszor 50-re be tudtam gyorsulni, de azért észnél kellettt lenni egy két helyen. A sáros részen viszont ahol kövek is voltak, ott azért rendesen észnél kellett lenni, össze vissza csúszkált az első kerekem a köveken, meg a hátsó is. sáros részeken meg nem egyszer kifarolt a hátúlja, de úgy hohgy aaz esés garantált lett volna, de végül nem is tudom, hogy csak nem estem el.
A lefeléket nagyrész élveztem, a felfelékből már nem sokat főleg a 3. szakaszt hagytam volna ki ebben a formában, víz nélkülhalálfejes jelölésekhez szólva, középtávon is voltak érdekes jelölések
Azt én sem értettem egy két helyen, annyi volt csak, hogy meredekebb volt, kő alig, és azok sem voltak vészesek, ott is frankón lehetett engedni neki. Aztán volt egy két nem halálfejes, ahova inkább illett volna, de nem volt az.Ja és a tarkóm az kb majdnem az egész versenyen fájt, lehet akn 4-4,5 óra alvás nem volt elégséges. Vagy a kevés víz és kaja miatt fájult meg a 3. szakaszon, onnan okozattabban kezdtem érezni.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Ariadne #10140 üzenetére
Az eső annyira nem zavart, csak a vizes köves lefelék
Az nem én voltam, mert én tekerve mentem a kerómmal a kocsihoz miután beérkeztem a célba.
Hány órakor mentetek el?
Ja és otthonhagytam a mezem, így abba a pólóba mentem ami rajtam volt az odaúton. Hát szép lett a végére, lehet kuka
Én is lezuhanyoztam de én csak a pólót vettem le, nekem a seggem is full sár volt a kerósgatyán, cipőstől mindenestől ment a zuhany, ami inkább dögönyöző volt, az egyik szervező elkezdte leengendni a vizestartályt. Így volt 600 liter víz a zuhanyhoz, ami egy bazi nagy sugárban, kb 20cm, folyt kifele.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Dirtyz #10183 üzenetére
[link]
Itt részletesebben leírtam, röviden a 3. itatónál voltam pont amikor elkezdett szakadni az eső. A 4. szakasz így szép sártengerré változott.
Nekem az első itatóig mért 160-as átlag pulzust és 180 maxot az kmóra.
A pályakijelöléssel nem volt gondom, ellenben a második itató elég rossz helyen volt és nem volt egyértelmű , én túl is mentem rajta, ez lett a "vesztem"...Napfénysüti: kösz
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Mátra maraton bükk maratonhoz képest mennyire nehéz? Most filózok egy középtáv nevezésen.
Azt tudom, hogy sziklásabb/kövesebb a mátra. Viszont ahogy nézem pl a középtáv ugyanannyi, de a szint az kevesebb. -
Manitou
addikt
válasz venember83 #10236 üzenetére
Most a mátránál már L-est választottam a nevezésnél
-
Manitou
addikt
-
Manitou
addikt
válasz Hasaggymeg #10318 üzenetére
Az XTR fékbowden és váltóbowdenszett kihagytam volna, és az árát ráfordítva inkább magasabb kategóriás alkatrészeket vettem volna,
pl shadow XT vagy SLX hátsóváltót, fékkarból Avid SD7-et, fékből Avid SD 5-öt.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Hasaggymeg #10324 üzenetére
Gondoltam, hogy 8-as rendszert akarsz az összeállításból, ezért is olyanokat írtam, ami nem érinti a hajtást.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz feka007 #10553 üzenetére
Hát a tuti biztos az az ha minden alkatrész le van mérve konyhai digitális mérlegen és azt összeadogatja az ember. Sokszor a gyári adatok sem feltétlen igazak, amik a neten fellelhetőek, és általában lefele hazudnak súlyban a gyártók.
Az ilyen szobamérlegek azért simán tudnak csalni 0,5-1 kg-ot is.
A 11,2 kg-ot azért tartom kevésnek, mivel eleve a kitámasztó sem túl könnyű, a teló sem egy könnyű darab a vázat passzolom, az még akár lehet hogy nem olyan nehéz, bár 1,7kg-nál nem hiszem hogy könnyebb lenne. Meg az alkatrészek amiket látok, szóval ez alapján olyan 12 inkább. 11-11,2 kg-hoz már viszonylag könnyű teló és váz is kell. -
Manitou
addikt
válasz Ariadne #10751 üzenetére
A középtáv útvonala 56 km
- A szintkülönbség 1280 méterÉn pont ezek miatt indultam/indulok inkább középtávon, mert a rövid az nagyon hamar végetér, a középhez meg én se vagyok túl erős, de végig tudom tekerni, az már más kérdés mennyi idő alatt
venember83
nocsak, találtál rá vevőt?
Haverom, akivel a bükkön is indultam( a másik specis), most THM-on van, első két nap még láttam a beérkezettek között, de ma már nem látom a nevét a listában lehet a 2. nap után kipurcant és kihagyta a 3. szakaszt Bár az első két nap teljesítése se semmi részéről, tekintve, hogy amúgy a hétköznapokbban alig teker, futni szokott eljárni.
Az első nap még ilyen 30 ember előtt ért be, a második nap már csak 2-3 embert előzött meg csak.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Tudom nem mai hsz, csak keresgéltem a korábbi tekeréseimet és megtaláltam a te bejegyzésedet is
Most voltam tekerni egyet, ez sikerült:táv: 54,26km
átlagsebesség: 25,03km/h
max sebesség: 34,03km/h
szintkülönbség: 256m
átlag pulzus: 144
max pulzus: 161Próbáltam tartani egy tempót végig, ami 26-30 volt, de lerontottam egy szakaszon, ahol szembeszél volt. 1x álltam meg kb fél percre olyan 22-23km körül.
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Filmvilág
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- EA Sports WRC '23
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- iPhone topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- Hama Ultraslim Fali konzol (TV)
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehe
- Női városi bringa (Sierra City)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen