- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Vezetékes FEJhallgatók
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Gaming notebook topik
- Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Léghűtés topik
Hirdetés
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerül el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
gp Az Activision némileg tisztázta a felbukkant félreértést az idei epizód méretével kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
nagyúr
válasz Kempetlen #162536 üzenetére
Tudom, próbáltam, de ios-en nem buli. Mindegyiknek van valami háklija, ami miatt nem szeretem. Asztali gépen, laptopon operát használok, de az utóbbi hónapokban hetente ha egyszer bekapcsolom őket...
Amúgy az az érzésem, hogy a linkelt blogon fix méretű a szövegdoboz, szóval azt a szöveget semmilyen böngésző nem tördelné újra kicsinyítéskor.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Kempetlen #162736 üzenetére
Durmi_88: Semmiképpen ne add fel a bringázást, de kommersz új bringát ne vegyél. Ilyen terhelés alatt sajnos minden fokozottan fog elhasználódni rajta. Én is inkább egy használt, masszívabb, acélvázas, merevvillás példányt keresnék, aztán ahogy fejlődsz, nem fogod majd sajnálni, amikor váltani tudsz egy jobbra.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ZolkoW
őstag
válasz Kempetlen #162788 üzenetére
ezeket aláírom, de egy tandem is hellyel-közzel ilyesmi terhelést kap. a kormány, nyereg, nyeregcső, sőt, pedál sem kap ennyit, de a lánc, kerekek, váz, fékek, sokminden igen, és ezekből elég volt kissé túlépítettet választani, és elvoltunk, nem tört soha semmi.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz Kempetlen #162797 üzenetére
Akkor lehet azért olyan merev a vázam, mert 7005-ös alu. Nagyon ritkának tűnik amúgy, eddig az összes váz az enyémen kívül amit láttam, vagy próbáltam, 6061-es volt, gondolom a 7005-öst nehezebb megmunkálni
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Kempetlen #162803 üzenetére
& nmate91: Nem tom, én eddig úgy éreztem, hogy más érzés az enyémen gurulni, mintha picivel jobban csillapít, cserébe hajlamos berezonálni. Ugyanakkor ha pl. leszállva az egyik pedált próbálom oldalirányban izomból taposni, nem hajlik annyira a váz, mint a haveroké. De persze simán lehet, hogy az egész placebo . Acélt is teljesen másnak érzem amúgy és kíváncsi lennék a karbonra is, hogy milyen, azt sosem próbáltam.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
xy.zsolt
őstag
válasz Kempetlen #162828 üzenetére
én 3 éve alu vázzal + villával és 10 bárra fújt 23as gumikkal kezdtem az outis pályafutásom .... jött is a könyökfájdalom, viszont vesekövem nem lett Most a karbon váz, karbon nyeregcső kombó 25ös 7barra fujt gumikkal ahhoz képest olyan mintha trabantból egy bentley-be ülnél
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Zsohi
őstag
válasz Kempetlen #162828 üzenetére
Nekem van egy outi és most jött egy carbon monti, de én nem igazán érzem azt a hatalmas különbséget. A szar út az ugyan úgy szar is marad, a veséd is kiszakad ha kráterbe hajtasz, csak nem annyira és a csuklód is törik, csak nem szilánkossá. Ironikus módon a legnagyobb különbséget outin érzem hibátlan aszfalton, aluval 10 bar nyomáson olyan mintha egy vibrátort kötnének a vázra, míg a carbonnal olyan mintha egy tükör felületén hajtanák végig. A merevség tekintetében viszont tényleg igazad van, égés és föld a különbség, az első pedálfordulatnál már érezni a különbséget és jobban is tartja a nyomvonalat.
(#162837) Because: Na én ezért használok olyan térvédőt ami közel a bokámig leér, ha a lábszáram beszélni tudna nem bírna hálálkodni.
[ Szerkesztve ]
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
ivana
Ármester
válasz Kempetlen #162998 üzenetére
Szerintem borzasztó a 26-os kínálat jelenleg, egy éve 100-120 környékén értelmes 26-os hidrós tárcsa + XT monti volt. Az ilyenek felmentek mostanság ilyen 200-ra, annyiért meg egy vicc, akkor már inkább az XC 50. Az legalább tubeless ready és 29-er, plusz meglepően könnyű bringa és 1x szett van rajta.
(#163000) Hasaggymeg Az utóbbi pár évben lett az acera, meg alivio jobb, de még mindig nem érik el szerintem egy sora színvonalát. A pár évvel ezelőtti szemét az meg kb. használhatatlan, annál a 90-es évekbeli acera, alivio is jobb. A shimanonak volt egy rossz korszaka, amiből akkor lábaltak ki amikor elkezdték száműzni teljesen a négyszöget. Mióta nincs négyszöges hajtásuk sokkal jobb a színvonal. (A tourney-t hagyjuk, az ázsiába tervezett ipari hulladék.).
-
barcasattila
csendes tag
válasz Kempetlen #163382 üzenetére
A féktisztítónak éppen az a lényege, hogy elpárolog ezért féktisztító, valaki írta, hogy rongyra fújva használja, pedig közvetlen a láncra fújva tisztít igazán, nem véletlen jön nagy nyomással a palackból. wd40 helyett pedig azt használsz amit akarsz, az átlagnak teljesen jó.
-
barcasattila
csendes tag
válasz Kempetlen #163390 üzenetére
Értem amit mondasz, nem egy kategóriában utazunk, az én igényeimnek ez teljesen megfelel: https://wd40.hu/specialist-motorbike/lanckeno-spray/
@Mezga Aladár
Ha nekem ettől tönkremegy bármi is azt kicserélem magamnak, egy lánccseréért nem fogok fizetni senkinek, bár lehet ez az én falusi hozzá nem értésem. -
jjeahh
nagyúr
válasz Kempetlen #163922 üzenetére
Ha német, akkor ezekkel is elégedett vagyok:
Bike24 - 3 nagyobb értékű rendelésem van innen
bike-components - innen 2
Hibike - 2 nagyobb értékű
Bike-discount is jó és Rose a kedvencem, bár utóbbinál már nincs 10 eur kupon, csak 2,95 eur és szűkebb a kínálat, mint bike24-en. Ha UK is jó, chainreaction is elmegy, evans is okés, a wiggle viszont részemről abszolút nem ajánlott, szinte mindíg szívtam velük és ha gond van nem hajlandóak válaszolni.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz Kempetlen #163922 üzenetére
alap bandázs: Deca, azt hiszem, 2500-ért van.
menő bandázs: Deca, 5e körül, pikkelyszerű apró mintával, kívül gumis. az marhajól tapad, és elég vastag a szivacsrétege is.
Nekem egy ilyen (igaz, ezúttal BBB felirattal) várja, hogy véglegesnek mondjam ki a fékváltókarok helyzetét, és akkor következőre ezt kapja.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
zsocy
őstag
válasz Kempetlen #163926 üzenetére
2. Fékváltókart szabad használtan? 105 vagy Ultegra lenne a szint.
mindent szabad használtan, csak állapot kérdése a dolog Fékváltókarnál talán annyi a nehezítés hogy sok alkatrész rejtve van, nem látod milyen az állapota és beépítés előtt ki sem tudod próbálni igazán.
3. Egyszerű, fekete bandázsból mit javasolnátok?
Nekem Deda Mistral lyukacsos fekete van fent, de nem vagyok tőle elájulva, lehet ma már Lizardskin DSP 2.5-öt vennék. Én jobban szeretem ha tapadósabb az anyag, ez meg nem az. Viszont puha.
4. És kormányból? 44-46 centis, oversized kéne.
Szintén Deda, Zero1 46 centis van fent, az oversized testemhez kell most ekkora. Ezzel nincs is gondom, jó kormány, a gramm minuszok meg nem igazán érdekelnek amíg a testemnél kiló plusszok vannakA kormányt és a szalagot is hazai webshopból rendeltem, semmi gond nem volt, sőt szóltak hogy a mellé rendelt stucni (az is Deda) nem jó méret a kormányhoz, direkt kértem-e ilyet? Amikor tisztáztuk átírták, és már jót küldtek. Lehet külföldről olcsóbb lett volna, de nekem inkább akkor gyorsan kellett, nem bántam meg hogy tőlük jött.
-
ivana
Ármester
válasz Kempetlen #163922 üzenetére
A shimano fékváltókkal leginkább az a baj, hogy baromi bonyolultak belül, nehéz javítani. Vagy újat vennék vagy használtan szettet. Egy darab használtan eleve gyanús, azt mindenképpen jól nézd át.
A campa és az SRAM jóval egyszerűbb belül, sőt igazából majdnem ugyan az a kettő, csak a campánál külön kioldó kar van, a sram pedig egy karral oldotta meg. Eredetileg a campa fékváltók sachs campa közös fejlesztés volt. A SRAM váltó gyártása pedig konkrétan a sachs öröksége.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz Kempetlen #164460 üzenetére
én bőröset biztos nem vennék, de mint látjuk, mások mást szeretnek
Ilyenem van feketében, amiről írtam hogy szerintem megegyezik a Decás drágábbikkal, és hogy az frankó: [link]
(Ez még mindig dobozában pihen)cdl: nem csúszik? Én azt asszociálom a kinézetéhez
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
zsocy
őstag
válasz Kempetlen #164460 üzenetére
Én is ilyen Dedát használok, öntapadós és vastag, de vagy én raktam fel bénán (benne van a pakliban) vagy más a baj, de fél év után elkezdett lecsavarodni, elmozogni picit. Nem szakad, csak mintha jönne szét a tekerés, van ahol már kilátszik a kormány.
Plusz ez nem tapadós anyag, inkább picit csúszós bőrszerű, sima felület. Én most inkább valami tapadósabb, hasított bőrszerűbb anyagút raknék fel magamnak.ZolkoW, ez volna a drágább Decás tapadós szalag?
[ Szerkesztve ]
-
sbi85g
csendes tag
válasz Kempetlen #164478 üzenetére
Ahogy irtam, nem zarkozom el a hasznaltaktol. Az a ketto amit belinkeltem nekem elsore szimpatikusnak tunik.
Egyebkent jokat hallottam a Riverside 500rol is ha mar megemlited a Decathlont. Carrera Crossfire 1-em volt korabban es talan az is valami hasonlo kategoria lehet.
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Kempetlen #165090 üzenetére
Nem az az egyetlen hülyeség amit ír,ezt pl. értelmezni sem tudom "Én 185cm magassággal használtam (188 vagyok)" ...a heJesírásról meg ne is beszéljünk.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Kempetlen
tag
válasz Kempetlen #165537 üzenetére
Amúgy ajánlom nagyon ezt a metál szinter + színezett lakk módszert nagyon annak, aki festetné a bicóját. Ezzel lehet elérni ezt a szép hatást, ahogy különböző szögekben más színnel ragyog a váz, nem kell hozzá speckóbb festés. Megfelelő képet nem tudok sajnos mellékelni, ezek élőben királyak.
[ Szerkesztve ]
-
xy.zsolt
őstag
válasz Kempetlen #166469 üzenetére
nyilván jobb az fvk, de itt most a flat kormányra szerelt szarvval érvelt....hogy kb ugyanaz a story....pedig nem. Én azoknak javaslom a flat kormányt akik amúgy sem használják ki a koskormány előnyeit.....mert akkor tényleg alternatívát jelent a flat kormányon a szarv.....jóval olcsóbb megoldás
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Chiftain
aktív tag
válasz Kempetlen #166505 üzenetére
Első alkalommal biztos furcsa lesz, de azért ha használja az embert, hozzá szokik és menni fog azzal is az irányítás. Aztán egy idő után mindegy lesz, kos kormánnyal is meglesz a totális irányítás érzése. Városban biztos nem használnék széles kormányt, sokkal több hátránnyal jár szerintem mint a szélesebb (és emiatt irányíthatóbb) kormány.
-
manager2220
tag
válasz Kempetlen #166596 üzenetére
Kösznönöm! Neked is itouchfan!
-
bundli
tag
-
zsocy
őstag
válasz Kempetlen #166666 üzenetére
A belső Conti, a külső és a szalag Schwalbe. Belsőt is Scwalbet akartam, de hirtelen kellett és csak Conti volt a boltban. Mondjuk nekem belefér, a rituálé része hogy indulás előtt ránézek és fújom.
Egyébként amilyen idő mostanában van, lehet 30 fokos levegőn felfújod, jön egy eső és már csak 20 fok van, kisüt a nap és újra 30 csak 90% páratartalommal... Belső legyen a talpán aki ezt leköveti nyomásban
Amúgy a következő nekem is Scwalbe lesz, ez nem is kérdés, de most már elhasználom ami van. -
Sleek
senior tag
válasz Kempetlen #166670 üzenetére
Én is belefutottam a ramaty Conti belsőbe.. Mindegyik a szelep mellett az összeillesztésnél adta meg magát. Az a vicc ,hogy a decathlonos noname 700ft s belső meg röhögve bírja..
A tavalyi conti belsőkből volt ami 150km után megadta magát . De nem szúrásos defekt hanem egyszerűen szétment a gumi.<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Autós topik
- Vicces képek
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Futás, futópályák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Óvodások homokozója
- Xbox tulajok OFF topicja
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen