- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Projektor topic
- Computex 2024: Kingston mindenhol
- Gaming notebook topik
- Riasztó topik
- Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
- Computex 2024: új Dark Rock hűtők és RGB-s házak a be quiet!-től
Hirdetés
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #152449 üzenetére
Pont hogy nem fér el kis helyen a belső, táska kell miatta, mert én a bringára rá nem kötök egy batyut, ha meg csak felcsapod szigetelőszalaggal, tiszta sár, lesz és annyi neki 5 karika múlva. (tubolito nem opció, az kv drága és 1x használatos) Szerintem ha a TL-ben nem lehet annyira megbízni hogy ne kelljen minden kirándulásnál a legrosszabbra készülni, akkor hamvába halt ötlet. Ha ez most belsős rendszer lett volna (1. hogy nem történik meg, mert a conti külsőm nagyon jó kis gumma) de még ha pont ugyan így összejön, akkor is meg tudom foltozni a belsőt, egy kis lóvéval kitömöm a külsőt és 13 perc alatt itthon vagyok.
A felniről egyszer azt mondta egy haver, hogy a jobbaknak ki kell bírnia néhány km-t lapos gumival is, ha óvatosan mész aszfalton, na ez a 10km pont a néhány felső határa volt, a pereme nem karcolódott meg, de olyan hangja volt hazáig hogy mindenki engem bámult.Hazafelé kolbászolva, minden egyes eurocentet megbántam amit erre a bringára költöttem, szinte kivétel nélkül minden fejlesztésem visszaütött, annak ellenére, hogy modernebb alkatrészeket kapott, slx csoda váltó kb ugyanennyi km alatt letört, vitte a váltófület is, a hajtáscsere kalap szar, már az új 1051-es lánccal is darál valami, fékek erősebbek de nem keményebbek mint ami volt, TL meg most hagyott cserben.
Új bringát kellett volna venni, olyat amit egy MÉRNÖK rakott össze, aki pontosan tudja hogy mi passzol mihez, és miért azt rakja bele. A bergamont úgy tűnik nem az én márkám, pedig én mindent megtettem hogy jóban legyünkSzóval a pontos modell, schwalbe Racing Ralph Performance + Racing Ray Performance, aki unja már a tapadást, és a biztonságos kanyarodást, ne keressen tovább mert ez a gumma feldobja majd a veretéseket.
jjeahh neked pont azt tetszik benne ami szerintem rettenetes, hogy kiszámíthatóan csúszik, én csak azt éreztem hogy állandóan csúszik, vagy legalább is azon a határon van. Nekem a cross king egyszer sem érte el a csúszáshatárt, úgysem merem annyira dönteni hogy számítson, de legalább normál körülmények között mindig jól működik."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //